Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо
Очікувана вартість
100 700,00 UAH
UA-2018-07-20-000091-b 809cfbc610c64d2c890558a46c57f4a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мерович Дарья Александровна

249-29-12 merovich.daria@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний університет телекомунікацій
Код ЄДРПОУ: 38855349
Вебсайт: http://www.dut.edu.ua/ua/
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 7
Контактна особа: Мерович Дарья Александровна
249-29-12
merovich.daria@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2018 09:00
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2018 08:39
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2018 08:39
Очікувана вартість: 100 700,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

код ДК 021:2015 - 15110000-2 "М'ясо"

Тендерна документація

20 липня 2018 08:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 08:57
ТД м'ясо лот.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-20-000091-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 15 серпня 2018 17:39
незаконне визначення переможця Замовником
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 20.07.2018 року в системі PROZORRO Державний університет телекомунікацій оголошено торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо

У закупівлі лоту №1 взяло участь п’ять учасників:
1. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
2. ФОП Сергієнко Володимир Іванович
3. Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
4. ФОП Тусь Галина Устинівна
5. ТОВ "БЕКАС"
За результатом розгляду тендерних пропозицій, тендерним комітетом було дискваліфікованоФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА та визначено переможцем ФОП Тусь Галина Устинівна.
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович не погоджується з рішенням тендерного комітету Державний університет телекомунікацій, в частині визначення переможцем процедури закупівлі, з подальшим укладенням договору з ФОП Тусь Галина Устинівна, адже дана пропозиція не відповідає технічним вимогам, встановлених в тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, а саме:
По-перше: Замовник вимагає від Учасника про надання інформації про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами п.6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації.
Таким чином, учасник повинен надати інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 4 тендерної документації.
У складі пропозиції надано документ з назвою ««Якісні характеристики предмету закупівлі», який містить скопійований текст із Додатку 4 тендерної документації.
Разом з тим, у зазначеному документі міститься наступна інформація «напівфабрикати ПОВИННІ БУТИ свіжими, органолептичними, хімічними, мікроскопічними та гістологічними показниками».
Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 4 тендерної документації. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «ПОВИНЕН БУТИ» , а не «БУДЕ» тому не відповідає вимогам Замовника.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі.
По-друге: Замовник вимагає від Учасника заповнену та тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином, учасник повинен надати тендерну пропозицію за встановленою формою.
У складі пропозиції надано документ з назвою «тендерна пропозиція» а саме у пункті 7 та 10 Учасник повинен зазначити зразок підпису, але Учасник ігнорує встановлену вимогу та не зазначає, а просто залишає пропуски на встановленому для підпису місці.
Цим самим не виконує вимоги замовника.
По-третє: Учасник у складі пропозиції надає інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та зазначає про те, що учасник забезпечений відповідним обладнанням та матеріально-технічною базою, а саме автомобіль (рефрижератор). Але у складі пропозиції учасник надає копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу де зазначено, що вищезгаданий автомобіль ізотермічний, а не рефрижератор.
А отже Учасник надає Замовнику недостовірну інформацію у складі пропозиції.
По-четверте: Замовник вимагає від Учасника надати Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для доставки предмету закупівлі (власна/орендвана техніка, приміщення для зберігіання мʼяса, обладння для зберігання мʼяса).
Таким чином, учасник повинен надати інформацію про ВЛАСНЕ/ОРЕНДОВАНЕ обладнання та матеріально-технічну базу, необхідну для доставки предмету закупівлі.
Цим самим учасник ігнорує вимогу Замовника та надає у складі пропозиції Дилерський договір, але даний вид договору не підтверджує в учасника власного або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази.
По-п’яте: Замовник вимагає від Учасника надати реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції.
У складі Учасник ФОП Тусь Галина Устинівна, взагалі відсутній вищезазначений документ.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Тусь Галина Устинівна, має бути відхилена. Просимо замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2018 17:29
Відповідно частини 1, статті 32 Закону “Про публічні закупівлі“ учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
15.08.2018 об 17.39 на веб-порталі “PROZORRO“ на постачання товару за Класифікація за ДК 021:2015 -15110000-2 “М’ясо“, а саме лот №1 “М’ясо яловичини, м’ясо свинини, печінка яловичина охолоджене“ ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-20-000091-b учасником ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776, була розміщена вимога за №UA-2018-07-20-000091-b.b1 про усунення порушення, яке має місце на думку ФОП Сергієнко В.І., щодо незаконного визначення Замовником переможця.
Проаналізувавши вимогу про усунення порушень тендерний комітет прийняв рішення відмовити учаснику ФОП Сергієнко Володимир Іванович у розгляді зазначених вимог які не суперечать вимогам тендерній документації. Рішення тендерного комітету від 15.08.2018 року щодо визнання переможцем ФОП Тусь Галина Устинівна залишити без змін.
1. Відповідно вимогами пункту 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4 до тендерної документації). В складі тендерної пропозиції учасником ФОП Тусь Галина Устинівна надані копії:
- копія декларації виробника № С-0019542 від 03.08.18, де зазначено що продукція відповідає вимогам нормативних документів разом з дотриманням температурних режимів і термінів зберігання, назва продукції і сорт відповідають вимогам викладеним у Додатку 1 до тендерної документації. Документ завірений встановленим чином.;
- копія Висновку держаної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.03.15 № 05.03.02-04/10805 де вказано, “…що за результатами держаної санітарно-епідеміологічної експертизи об’єкти експертизи “М’ясо яловичини та телятини в тушах, напівтушах і четвертинах свіже, охолоджене та заморожене“ за ДСТУ 6030:2008; “М’ясо свинини в тушах, напівтушах свіже, охолоджене та заморожене“ за ДСТУ 4589:2010; “М’ясо свинини напівфабрикат, м’якушеве великокускове та дрібнокускове в блоках свіже, охолоджене та заморожене“ за ДСТУ 4590:2006; “Блоки м’яса яловичини, свинини та субпродукти заморожені“ за ГСТУ 46.019-2002 відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України і за умовами дотримання вимог цього висновку може бути використано в заявленій сфері застосування“ Висновок дійсний: до 11.03.2020 р.;
- копія Протоколу випробувань № 0140п/1/18 від 30.07.18 державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Головного управління Держпродсопживслужби у Волинській області де вказано, що м’ясо яловичини охолоджене придатне та відповідає вимогам ДСТУ 6030:2008 та може буте реалізоване за умови дотримання правил транспортування та зберігання, згідно нормативних документів.
Вимоги “М’ясо яловичини та телятини в тушах, напівтушах і четвертинах свіже, охолоджене та заморожене“ за ДСТУ 6030:2008; “М’ясо свинини в тушах, напівтушах свіже, охолоджене та заморожене“ за ДСТУ 4589:2010; “М’ясо свинини напівфабрикат, м’якушеве великокускове та дрібнокускове в блоках свіже, охолоджене та заморожене“ за ДСТУ 4590:2006; “Блоки м’яса яловичини, свинини та субпродукти заморожені“ за ГСТУ 46.019-2002 включені в Додаток 4 до тендерної документації.
“Гра слів“, яка має місце на думку учасника ФОП Сергієнко Володимир Іванович, на якість продукції та наданих документів не впливає.
У складі тендерної пропозиції ФОП Сергієнко В

Документи

20 серпня 2018 17:28
Протокол ВИМОГА.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. "М'ясо яловичини, м'ясо свинини, печінка яловичина охолоджене"
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 76 100,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 76,10 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 07 серпня 2018 11:41
Закінчення: 07 серпня 2018 12:20
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

600 кг
"М'ясо яловичини, м'ясо свинини, печінка яловичини охолоджене"
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03110, Україна, Київська обл., Київ, Солом'янська, 7
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2018 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕКАС" 76 000,00
UAH з ПДВ
76 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 69 429,00
UAH з ПДВ
51 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тусь Галина Устинівна 60 542,50
UAH з ПДВ
54 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 73 233,00
UAH з ПДВ
73 112,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" 75 813,00
UAH з ПДВ
73 113,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2018 23:03
БЕКАС.ВИПИСКА стор 2.jpg
03 серпня 2018 23:03
БЕКАС.ВИПИСКА стор 1.jpg
03 серпня 2018 23:03
БЕКАС.ВИПИСКА стор 2.jpg
03 серпня 2018 23:03
БЕКАС.ВИПИСКА стор 1.jpg

Публічні документи

14 серпня 2018 15:23
відмова лот №1.pdf
02 серпня 2018 11:24
документи 1111.pdf

Публічні документи

16 серпня 2018 10:26
Довідка п.6 ч.1 ст.17
16 серпня 2018 10:26
Довідка п.5 ч.1 ст.17
16 серпня 2018 10:26
Довідки з податкової
16 серпня 2018 10:26
Довідка МВС
16 серпня 2018 10:26
Довідка п.2 ч.1 ст.17
03 серпня 2018 14:15
Лист-згода.pdf
03 серпня 2018 14:15
Ідент номер.pdf
03 серпня 2018 14:15
Паспорт.pdf
03 серпня 2018 14:15
Витяг з ЄДР.pdf
03 серпня 2018 14:15
Лист-підтвердження.pdf
03 серпня 2018 14:15
Декларація виробника.pdf
03 серпня 2018 14:15
Протокол випробування.pdf
03 серпня 2018 14:15
Проект договору.pdf
03 серпня 2018 14:15
ч.2 ст.17.pdf
03 серпня 2018 14:15
п.6 ч.1 ст.17.pdf
03 серпня 2018 14:15
п.5 ч.1 ст.17.pdf
03 серпня 2018 14:15
п.4 ч.1 ст.17.pdf
03 серпня 2018 14:15
п.2 ч.1 ст.17.pdf
03 серпня 2018 14:15
Договір коледж.pdf
03 серпня 2018 14:15
Дилерський договір.pdf
03 серпня 2018 14:15
Договір оренди.pdf
03 серпня 2018 14:15
Техпаспорт.pdf
03 серпня 2018 14:15
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

Публічні документи

03 серпня 2018 14:01
Електронний підпис
03 серпня 2018 14:00
Якісні докум.-2.PDF
03 серпня 2018 14:00
Якісні докум-1.PDF
03 серпня 2018 14:00
Проект дог.-Дод.5-Лот 1.PDF
03 серпня 2018 14:00
3 Лист про санкції.PDF
03 серпня 2018 14:00
Тех.вим.-Дод.4.PDF
03 серпня 2018 14:00
Лист-згода-Дод.6.PDF
03 серпня 2018 14:00
4 Ст. 17 ЗУ- п. 6.PDF
03 серпня 2018 14:00
4 Ст. 17 ЗУ- п. 5.PDF
03 серпня 2018 14:00
4 Ст. 17 ЗУ- п. 4.PDF
03 серпня 2018 14:00
4 Ст. 17 ЗУ- п. 3.PDF
03 серпня 2018 14:00
4 Ст. 17 ЗУ- п. 2.PDF
03 серпня 2018 14:00
4 Ст. 17 ЗУ- п. 1.PDF
03 серпня 2018 14:00
1 Статут 2017.pdf
03 серпня 2018 14:00
1 Св-во про держ.р.pdf
03 серпня 2018 14:00
1 Довідка ПДВ.PDF
03 серпня 2018 14:00
1 Довідка з банку-26.07.18.PDF
03 серпня 2018 14:00
1 Довідка ЄДРПОУ.pdf
03 серпня 2018 14:00
1 Довідка 4-ОПП.PDF
03 серпня 2018 14:00
1 Витяг-01.08.2018.PDF
03 серпня 2018 14:00
0 Д-ти про уповн.предст..pdf
03 серпня 2018 14:00
0 Відом.про підпр..PDF
03 серпня 2018 14:00
2 Лист відг.Шк їд-2017 рік.pdf
03 серпня 2018 14:00
2 Договір Шк.їд-2017.PDF
03 серпня 2018 14:00
8 Потужність+витяг.pdf
03 серпня 2018 14:00
1 Довідка МТБ.PDF
03 серпня 2018 14:00
Цінова-Дод.1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕКАС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ФОП Тусь Галина Устинівна

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Рішення скасоване 51 450,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2018 16:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Відхилено 51 450,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2018 16:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Тусь Галина Устинівна
#2471111183
Переможець 54 190,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2018 16:03

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

09 серпня 2018 08:55
Електронний підпис
09 серпня 2018 08:55
Протокол лот1.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

15 серпня 2018 16:01
Електронний підпис
15 серпня 2018 16:01
протокол.pdf

Документи

15 серпня 2018 16:03
Електронний підпис
15 серпня 2018 16:03
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2018 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тусь Галина Устинівна
#2471111183
54 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2018 16:03
Електронний підпис
15 серпня 2018 16:03
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 09:42
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 09:40
Дог 76 (1).pdf зміни до договору
02 січня 2019 09:40
Електронний підпис укладений
28 серпня 2018 09:41
Untitled.FR12.pdf укладений
28 серпня 2018 09:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.1, п.4, ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 79
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 54 190,00
UAH з ПДВ