Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція периметрової огорожі аеропорту згідно вимог авіаційної безпеки ПОКП «Аеропорт-Полтава»
Очікувана вартість
40 196 760,00 UAH
UA-2018-07-19-002258-b 7178b7238c5d4ba0a3d3d2eacc8cf820
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пономаренко Микола Володимирович

+380532222686 aeroport.poltava@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Аеропорт - Полтава
Код ЄДРПОУ: 31441217
Місцезнаходження: 36028, Україна , Полтавська обл., Полтава, Аеропорт цивільної авіації
Контактна особа: Пономаренко Микола Володимирович
+380532222686
aeroport.poltava@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2018 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 06 серпня 2018 11:17
Очікувана вартість: 40 196 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 019,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція периметрової огорожі аеропорту згідно вимог авіаційної безпеки ПОКП «Аеропорт-Полтава»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36028, Україна, Полтавська область, м. Полтава, аеропорт ЦА, загальна протяжність огорожі - 8516 м.п.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
«Гарантійне обслуговування»: 15%
10: 15%
6-9: 10%
2-5: 5%
1: 0%
«Строк виконання»: 15%
109-105: 15%
114-110: 10%
120-115: 5%
122: 0%
27 липня 2018 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 липня 2018 16:25
ТД_в_новiй_редакцii.doc
27 липня 2018 16:22
перелiк_змiн.doc
27 липня 2018 15:31
ТД_в_новiй_редакцii.doc
27 липня 2018 15:28
перелiк_змiн.doc
25 липня 2018 17:13
ТД_в_новiй_редакцii.doc
25 липня 2018 17:13
перелiк_змiн.doc
19 липня 2018 18:28
Тендерна документація.doc
27 липня 2018 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 липня 2018 15:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 липня 2018 17:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 08:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 липня 2018 16:25
ТД_в_новiй_редакцii.doc
27 липня 2018 16:22
перелiк_змiн.doc
27 липня 2018 15:31
ТД_в_новiй_редакцii.doc
27 липня 2018 15:28
перелiк_змiн.doc
25 липня 2018 17:13
ТД_в_новiй_редакцii.doc
25 липня 2018 17:13
перелiк_змiн.doc
19 липня 2018 18:28
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків
Дата подання: 21 липня 2018 17:21
Дата відповіді: 25 липня 2018 17:00
Доброго дня. Прошу замовника повідомити який перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (Постанова КМУ від 07.06.17 №410 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. №256 від 07 червня и 2017 р. №401 Київ) необхідний на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція периметрової огорожі аеропорту згідно вимог авіаційної безпеки ПОКП «Аеропорт-Полтава» (Клас наслідків (відповідальності) –СС2). Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 25.07.2018 року

Відповідь на запит від 21.07.2018 (17:21) року

Що стосується порушено питання щодо повідомлення переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (Постанова КМУ від 07.06.17 №410 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. №256 від 07 червня и 2017 р. №401 Київ) необхідний на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція периметрової огорожі аеропорту згідно вимог авіаційної безпеки ПОКП «Аеропорт-Полтава» (Клас наслідків (відповідальності) –СС2):
Повідомляємо, що відповідно до Постанови КМУ від 07.06.17 №401 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. №256 затверджено Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню.
З метою забезпечення принципів здійснення закупівель, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників та розширення кола потенційних учасників, замовником у тендерній документації не передбачено вичерпного переліку видів робіт, які обов’язково повинні мати право виконувати учасники відповідно до своїх дозвільних документів.



З повагою,
Голова тендерного комітету
ПОКП «Аеропорт-Полтава» М.В. Пономаренко
Зміни в тендерну
Дата подання: 21 липня 2018 17:23
Дата відповіді: 25 липня 2018 17:03
Доброго дня. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 23 частини першої статті 1 Закону України "Про здійснення державних закупівель" за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293, а також ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої - п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749. Прошу внести зміни в тендерну документацію в частині визначення коду закупівлі. Зокрема додатково хочемо звернути увагу ПОКП «Аеропорт-Полтава» на те, що код ДК у тендерній документації відрізняється від коду ДК у проекті договору підряду. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 25.07.2018 року

Відповідь на запит від 21.07.2018 (17:23) року

На Ваш запит від 21липня 2018 року щодо зміни обраного коду ДК 021:2015 повідомляємо наступне:
Повідомляємо, що ЗУ «Про здійснення державних закупівель» (Відомості Верховної Ради України, 2014р., №24, ст..883 із наступними змінами) на який Ви посилаєтесь втратив чинність на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, №9, ст..89 із змінами).
Відповідно пункту 22 частини 1 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Розділом ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, Затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 року зазначено (далі – Порядок): Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Керуючись, Законом та Порядком, тендерним комітетом ПОКП «Аеропорт-Полтава» щодо закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція периметрової огорожі аеропорту згідно вимог авіаційної безпеки ПОКП «Аеропорт-Полтава» було визначено код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, на що мав відповідне право.
Оскільки, відповідно до Порядку дозволено зазначати предмет закупівлі відповідно до показника другої цифри тендерним комітетом ПОКП «Аеропорт-Полтава» було визначенокод ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт по об’єкту «Реконструкція периметрової огорожі аеропорту згідно вимог авіаційної безпеки ПОКП «Аеропорт-Полтава».
На підставі вищевикладеного, керуючись Законом та Порядкомвимога щодо внесення змін в тендерну документацію в частині зміни обраного коду закупівлі є безпідставною і не підлягає задоволенню.
Що стосується порушеного питання щодо відмінностей зазначеного коду ДК у тендерній документації від коду ДК у проекті договору підряду:
Тендерним комітетом ПОКП «Аеропорт-Полтава» було прийняте рішення щодо внесення змін до тендерної документації в частині заміни коду ДК021:2015 у п 1.1. Проекту договору підряду який зазначений в додатку №5 до тендерної документації затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 19.07.2018 року №2/18/07/18.


З повагою,
Голова тендерного комітету
ПОКП «Аеропорт-Полтава» М.В. Пономаренко
ПДВ
Дата подання: 23 липня 2018 19:08
Дата відповіді: 26 липня 2018 20:56
Доброго дня. У роз’ясненнях, наведених у листі Мінекономрозвитку від 30.12.2016 р. №3302-06/42560-06, зазначено, що враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до пункту 9 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм “ціна” повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Замовником самостійно визначено методику оцінки тендерних пропозицій та передбачено інформацію про врахування податку на додану вартість у тендерній документації. Згідно оголошеної закупівлі очікувана вартість становить 40 196 760,00 грн. з ПДВ. Просимо повідомити як буде враховуватися пропозиція учасника який не є платником ПДВ, оскільки, при підготовці своєї тендерної пропозиції, учасник повинен врахувати ПДВ, хоча і не є платником такого податку? Одночасно просимо також повідомити як вносити дані учасником щодо цінової пропозиції на електронному майданчику, оскільки майданчиком вимагається вказування ціни обов’язково з ПДВ (згідно з оголошеної замовником закупівлі) таким чином вона буде розбіжною з запропонованою ціною у ціновій пропозиції? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 26.07.2018 року

Відповідь на запит від 23.07.2018року

На Ваш запит від 23липня 2018 року щодо включення/не включення ПДВ при обрахуванні своєї цінової пропозиції:
Повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Тендерною документацією передбачено, що оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
1. Кількість відсотків по критерію «Ціна» - 70%.
2. Кількість відсотків по критерію «Гарантійне обслуговування» - 15 %
3. Кількість відсотків по критерію «Строк виконання» — 15%.
Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою:

PP = P/(1 + (F1 + F2)/PV), де:
PP – приведена ціна;
P – ціна;
F1 таF2 – питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником;
PV – питома вага критерію «ціна».

Тобто, під час проведення кваліфікації учасника пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, замовником береться до уваги лише приведена ціна.
Одночасно повідомляємо, що згідно з Примірної тендерної документації , що затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, у разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/невключення до ціни податку на додану вартість (ПДВ). В даному випадку замовником передбачено 3 (три) критерії оцінки.
Отже, факти викладені у Вашому запиті можуть бути враховані замовниками, якщо в тендерній документації передбачено єдиний критерій ціна.
Тому, Ваше твердження, що тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників є хибним, оскільки, пунктом 5 розділу 1 тендерної документації встановлено, щовітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, тобто, це означає, що учасником відкритих торгів може бути, як платник ПДВ так і платник ЄП.
Крім того, щодо відсутності технічної можливості зазначити свою цінову пропозицію «без ПДВ», то це питання має бути адресовано до Вашого електронного майданчика, а не до замовника відкритих торгів.

З повагою,
Голова тендерного комітету
ПОКП «Аеропорт-Полтава» М.В. Пономаренко
вартісні характеристики
Дата подання: 23 липня 2018 19:10
Дата відповіді: 26 липня 2018 20:58
Доброго дня. Просимо повідомити у який спосіб та порядок Замовник має право звернутися до учасника для підтвердження вартісних характеристик, задля запобігання демпінгу учасником торгів? Просимо повідомити протягом якого терміну на думку замовника учасник зобов’язаний надати та в якому порядку відповідь? Дякуємо.
Відповідь: 26.07.2018 року
Відповідь на запит від 23.07.2018 (19:10) року

Що стосується порушеного питання щодо вартісних характеристик:
Повідомляємо, що тендерною документацією визначено спосіб та порядок підтвердження вартісних характеристик.
Одночасно слід зазначити, у разі потреби Замовником буде направлено лист учаснику. Відповідь має бути надана у розумний строк.



З повагою,
Голова тендерного комітету
ПОКП «Аеропорт-Полтава» М.В. Пономаренко
Пропозиція замовнику
Дата подання: 23 липня 2018 19:11
Дата відповіді: 26 липня 2018 20:59
Доброго дня. Пропозиція замовнику. Згідно вимог тендерної документації: «Під час етапу «Кваліфікація» учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення» повинен надати замовнику, в паперовому вигляді договірну ціну, яка повинна містити всі роботи та їх обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 4) і роздруковану електронну банківську гарантію із супровідним листом. Такі документи учасник повинен надати замовнику протягом двох днів з дня набуття статусу «Очікує рішення». Ціна пропозиції переможця відкритих торгів є договірною ціною, що являється, при укладанні договору підряду, додатком до Договору. Документи учасника, що перебуває в статусі «Очікує рішення», подаються в одному запечатаному конверті, який у місцях склеювання повинен містити підписи уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитки печатки учасника процедури закупівлі (за наявності). На конверті повинно бути зазначено: - повне найменування і місцезнаходження замовника; - назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів; - повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків)» Пропонуємо з метою виключення вимог з тендерної документації, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників даний пункт добавити реченням наступного змісту: «А також оприлюднюються переможцем в електронному вигляді у форматі PDF (скановані або оцифровані) на веб-порталі Уповноваженого органу. Визначальною є інформація оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу.» Поряд з цим пропонуємо доповнити вимогу: «Вчасно наданими документами вважаються ті, що протягом 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надійдуть на адресу замовника та будуть оприлюднені переможцем в електронному вигляді у форматі PDF (скановані або оцифровані) на веб-порталі Уповноваженого органу.» Реченням наступного змісту: «Визначальною є інформація оприлюднена на на веб-порталі Уповноваженого органу.» Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 26.07.2018 року
Відповідь на запит від 23.07.2018 (19: 11) року

Що стосується порушеного питання щодо пропозиції внесення змін відносно оприлюднення інформації:
Повідомляємо, що тендерною документацією визначено чіткий порядок проведення процедури, а також встановлено, порядок надання тих чи інших документів. Твердження про те, що тендерною документацією передбачені вимоги, які обмежують конкуренцію або призводять до дискримінації учасників є таким, що не відповідає дійсності.



З повагою,
Голова тендерного комітету
ПОКП «Аеропорт-Полтава» М.В. Пономаренко
Форма цінової пропозиції
Дата подання: 25 липня 2018 19:54
Дата відповіді: 26 липня 2018 21:01
Доброго дня. Прошу повідомити замовника чи встановлена згідно вимог тендерної документації чітка форма цінової пропозиції? Поряд з цим згідно тендерної документації у новій редакції щодо «Реконструкція периметрової огорожі аеропорту згідно вимог авіаційної безпеки ПОКП «Аеропорт-Полтава» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) замовником у проекті договору підряду зазначено код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (CPV) розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» остаточний розрахунок ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону має бути додатково наданий у друкованому та електронному вигляді у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін під час укладання договору про закупівлю. Окремим документом слід подати календарний графік виконання робіт з зазначенням обсягу робіт для їх виконання. Також прошу повідомити замовника чи розрахунок ціни тендерної пропозиції та календарний графік виконання робіт з зазначенням обсягу робіт для їх виконання подається учасником разом з ціновою пропозицією чи подається учасником на етапі «кваліфікація учасника»? Одночасно просимо повідомити спосіб та порядок подачі розрахунку ціни тендерної пропозиції та календарного графіку виконання робіт з зазначенням обсягу робіт для їх виконання? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 26.07.2018 року

Відповідь на запит від 25.07.2018 (19: 54) року

Що стосується порушеного питання щодо форми цінової пропозиції, розрахунку цінової пропозиції та календарного графіка:
Повідомляємо, що ініційоване питання повністю розкрите та визначене тендерною документацією.


З повагою,
Голова тендерного комітету
ПОКП «Аеропорт-Полтава» М.В. Пономаренко
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 26 липня 2018 11:48
Дата відповіді: 26 липня 2018 21:03
Доброго дня. Замовником внесено зміни до тендерної документації та викладено тендерну документацію у новій редакції. Тендерною документацією в новій редакції та і попередньою редакцією передбачено, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Проте, згідно відомостей розміщених на ресурсі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-19-002258-b положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних. Таким чином, просимо замовника внести зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 26.07.2018 року
Відповідь на запит від 26 липня 2018 (11:48) року

Що стосується порушеного питання щодо відсутності закреслених даних в новій редакції тендерної документації:
Повідомляємо, що Ваше твердження не відповідає дійсності. Замовником дотримано всіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель під час внесення змін до тендерної документації.



З повагою,
Голова тендерного комітету
ПОКП «Аеропорт-Полтава» М.В. Пономаренко
Зміни в тендерну
Дата подання: 26 липня 2018 11:50
Дата відповіді: 26 липня 2018 21:04
Доброго дня. Замовником у тендерній документацїї вказано, що всі аркуші тендерної пропозиції учасника повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника (керівника або службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення відкритих торгів) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису (за бажанням відбиток печатки підприємства). Тендерна пропозиція повинна мати контрольний лист або зміст пропозиції, який рахується, як перший аркуш пропозиції. Однак, тендерна пропозиція завантажується учасником через електронний майданчик як один аркуш, тому є незрозумілим порядок завантаження пронумерованих аркушів. Просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу, що тендерна пропозиця учасника повинна бути пронумерована. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 26.07.2018 року
Відповідь на запит від 26 липня 2018 (11:50) року

Що стосується порушеного питання щодо нумерації аркушів тендерної пропозиції:
Повідомляємо, що порушене питання є таким, що не підлягає розгляду замовником.

З повагою,
Голова тендерного комітету
ПОКП «Аеропорт-Полтава» М.В. Пономаренко
Листи та довіди
Дата подання: 26 липня 2018 11:52
Дата відповіді: 26 липня 2018 21:08
Доброго дня. Тендерною документацією у новій редакції щодо «Реконструкція периметрової огорожі аеропорту згідно вимог авіаційної безпеки ПОКП «Аеропорт-Полтава» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) замовником вказано ряд вимог та необґрунтованих листів та довідок, що явно не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі». З метою уникнення наявності у тендерній документації у новій редакції вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників просимо замовника повідомити перелік усіх листів та довідок що необхідно подати учасником! Також вразі якщо ж тендерний комітет зверне свою увагу щодо наявності листів та довідок у тендерній документації що грубо порушують права учасника, просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію та виключити їх. Просимо врахувати, що згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» учаснику надано право щодо подачі скарги, що стосуються тендерної документації. А також те, що статтею 71 Закону України «Про публічні закупівлі» врегульовано порядок здійснення моніторингу публічних закупівель. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 26.07.2018 року
Відповідь на запит від 26 липня 2018 (11:52) року

Що стосується порушеного питання щодо надання повного переліку листів та довідок:
Повідомляємо, що частиною 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Керуючись вказаною нормою, замовником включено як вимогу подання різного роду листів і довідок з інформацією, яка на думку тендерного комітету є необхідною для перевірки потенційних учасників і прийняття рішення про визнання певного учасника і його тендерної пропозиції вимогам замовника, тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Весь перелік інформації, який подається учасниками зазначений в тендерній документації.

З повагою,
Голова тендерного комітету
ПОКП «Аеропорт-Полтава» М.В. Пономаренко
Забезпечення тендерної пропозиції.
Дата подання: 26 липня 2018 11:55
Дата відповіді: 26 липня 2018 21:10
Доброго дня. Відповідно до вимог тендерної документації учасником тендерна пропозиція подається з документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Поряд з цим замовником передбачено у тендерній документації, що разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG» копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Просимо повідомити все ж таки вичерпний перелік документів, які повинен подати учасник які б підтверджували забезпечення цінової пропозиції? Додатково просимо вказати яким є документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 26.07.2018 року
Відповідь на запит від 26 липня 2018 (11:55) року

Що стосується порушеного питання щодозабезпечення тендерної пропозиції:
Повідомляємо, що ініційоване питання повністю розкрите та визначене тендерною документацією.

З повагою,
Голова тендерного комітету
ПОКП «Аеропорт-Полтава» М.В. Пономаренко
Розділі 5 та Додатку 1
Дата подання: 26 липня 2018 11:57
Дата відповіді: 26 липня 2018 21:12
Доброго дня. Тендерною документацією передбачено, а саме: в Розділі 5 та Додатку 1, що «При цьому такий учасник повинен у складі пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.» Просимо роз’яснити, яка мета цього чудо документу який має надати учасник та яку інформацію він має донести замовнику? Рекомендуємо виключити цю вимогу з тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 26.07.2018 року
Відповідь на запит від 26 липня 2018 (11:57) року

Що стосується порушеного питання:
Повідомляємо, що ініційоване питання повністю розкрите та визначене тендерною документацією.
У разі, якщо тендерною документацією вимагається документ, який для суб’єкта господарювання є необов’язковим (або взагалі непередбачена його наявність законодавством), учасники надають пояснення щодо відсутності такого роду документу, при цьому в поясненням робиться посилання на норми чинного законодавства, що регулюють відповідне питання.

З повагою,
Голова тендерного комітету
ПОКП «Аеропорт-Полтава» М.В. Пономаренко
Розділі 5 тендерної документації
Дата подання: 26 липня 2018 11:58
Дата відповіді: 26 липня 2018 21:14
Доброго дня. У Розділі 5 тендерної документації зазначено, що якщо документи які вимагаються у цій тендерній документації не передбачені чинним законодавством або учасник немає можливості їх надати, то необхідно надати довідку або лист – пояснення (у довільній формі) про відсутність відповідного документа із законодавчо обґрунтованим поясненням щодо їх відсутності. Пропонуємо виключити цю вимогу з тендерної документації та вимоги щодо усіх документів які вимагаються у цій тендерній документації і не передбачені чинним законодавством, оскільки ці вимоги є незаконними та такими що порушують права учасників. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 26.07.2018 року
Відповідь на запит від 26 липня 2018 (11:58) року

Що стосується порушеного питання:
Повідомляємо, що частиною 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ваше твердження щодо наявності незаконних вимог у тендерній документації є необґрунтованим і таким, що не відповідає дійсності.

З повагою,
Голова тендерного комітету
ПОКП «Аеропорт-Полтава» М.В. Пономаренко
Якість матеріалів
Дата подання: 26 липня 2018 11:59
Дата відповіді: 26 липня 2018 21:16
Доброго дня. Просимо замовника роз’яснити яка мета подачі інформаційної довідки в довільній формі про якість матеріалів, що будуть застосовуватись при виконанні робіт (зносостійкість, термін служби, екологічна чистота), так як матеріали будуть придбані учасником лишень після підписання договору. Доцільно виключити дану вимогу. Дякуємо.
Відповідь: 26.07.2018 року
Відповідь на запит від 26 липня 2018 (11:59) року

Що стосується порушеного питання щодо роз’яснення мети подачі довідки про якість матеріалів:
Повідомляємо, що частиною 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Мета даного документу: документальне підтвердження, що при виконанні робіт на об’єкті будуть застосовані виключно якісні матеріали, які відповідатимуть діючим стандартам і нормам.

З повагою,
Голова тендерного комітету
ПОКП «Аеропорт-Полтава» М.В. Пономаренко
пункт Статуту
Дата подання: 26 липня 2018 12:04
Дата відповіді: 26 липня 2018 21:18
Доброго дня. Замовником вимагається окремим документом подати інформацію, із посиланнями на розділ та пункт Статуту (для юридичних осіб), що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності за даним предметом закупівлі. Поряд з цим замовником вимагається копія Статуту або інших установчих документів учасника (тільки для учасників – юридичних осіб). Таким чином, вважаємо що відсутня потреба подавати окремим документом інформацію, із посиланнями на розділ та пункт Статуту, оскільки замовнику буде надано уся копія Статуту. З метою недопущення порушень з боку замовника дану вимогу необхідно виключити з тендерної документації. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 26.07.2018 року
Відповідь на запит від 26 липня 2018 (12:04) року

Що стосується порушеного питання:
Повідомляємо, що частиною 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовником передбачена, наявність даної довідки у складі тендерної пропозиції учасників на законних підставах.

З повагою,
Голова тендерного комітету
ПОКП «Аеропорт-Полтава» М.В. Пономаренко
інформація у проекті договору
Дата подання: 26 липня 2018 12:05
Дата відповіді: 26 липня 2018 21:19
Доброго дня. Просимо повідомити замовника чітко зазначити яку саме інформацію необхідно зазначити учаснику у проекті договору? Дякуємо.
Відповідь: 26.07.2018 року
Відповідь на запит від 26 липня 2018 (12:05) року

Що стосується порушеного питання:
Повідомляємо, що ініційоване питання повністю розкрите та визначене тендерною документацією.

З повагою,
Голова тендерного комітету
ПОКП «Аеропорт-Полтава» М.В. Пономаренко
Завіреня документів
Дата подання: 26 липня 2018 12:08
Дата відповіді: 26 липня 2018 21:21
Доброго дня. Замовником у тендерній документації передбачено, що всі документи (за винятком оригіналів), які видані іншими установами, можуть бути завірені печаткою та обов’язково підписом уповноваженої особи підприємства відповідно до ДСТУ 4163-2003. Просимо роз’яснити у яких саме випадках слід застосовувати учасникам дану норму та чи стосується вона також ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 26.07.2018 року
Відповідь на запит від 26 липня 2018 (12:08) року

Що стосується порушеного питання:
Повідомляємо, що оригінали документів видані установами, підприємствами, організаціями завіряти не потрібно. Теж саме стосується нотаріально завірених копій документів.

З повагою,
Голова тендерного комітету
ПОКП «Аеропорт-Полтава» М.В. Пономаренко
Розгорнути всі запитання: 16 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-19-002258-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОНСТРУКТ-БЕТОН", Код ЄДРПОУ:40602224
Дата подання: 17 вересня 2018 17:24
Скарга щодо прийнятих рішень замовником
Щодо неправомірного прийняття рішення визначення переможцем ТОВ "Будівельна компанія "СТАРТ-ІНВЕСТ" та порушення прав та вимог закону щодо учасника ТзОВ "КОНСТРУКТ-БЕТОН"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 вересня 2018 20:00
Рішення від 20.09.2018 № 9709+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2018 19:59
Рішення від 05.10.2018 № 10255.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2018 19:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: 05.10.2018 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення № 10255-р/пк-пз, згідно з яким Полтавське обласне комунальне підприємство "АЕРОПОРТ – ПОЛТАВА" зобов'язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КОНСТРУКТ-БЕТОН" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БК "Старт-інвест" переможцем за процедурою закупівлі "Реконструкція периметрової огорожі аеропорту згідно вимог авіаційної безпеки ПОКП "Аеропорт-Полтава", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-07-19-002258-b. ПОКП «Аеропорт-Полтава» з рішенням АМКУ ознайомлений в повному обсязі.
Дата виконання рішення замовником: 30 жовтня 2018 15:37
Номер скарги: UA-2018-07-19-002258-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОНСТРУКТ-БЕТОН", Код ЄДРПОУ:40602224
Дата подання: 09 листопада 2018 14:38
Скарга
Оскарження рішення замовника.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 листопада 2018 14:19
Рішення від 13.11.2018 № 11574.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2018 14:18
Рішення від 29.11.2018 № 12227.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2018 20:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: 29.11.2018 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення № 12227-р/пк-пз, згідно з яким Полтавське обласне комунальне підприємство "АЕРОПОРТ – ПОЛТАВА" зобов'язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КОНСТРУКТ-БЕТОН" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БК "Старт-інвест" переможцем за процедурою закупівлі "Реконструкція периметрової огорожі аеропорту згідно вимог авіаційної безпеки ПОКП "Аеропорт-Полтава", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-07-19-002258-b. ПОКП «Аеропорт-Полтава» з рішенням АМКУ ознайомлений в повному обсязі.
Дата виконання рішення замовником: 06 грудня 2018 16:49

Документи подані скаржником

17 вересня 2018 17:24
скарга.PDF
17 вересня 2018 17:24
довідка.PDF
17 вересня 2018 17:24
платіжка.pdf

Документи подані замовником

30 жовтня 2018 15:36
Протокол

Документи подані скаржником

09 листопада 2018 14:38
довідка.PDF
09 листопада 2018 14:38
скарга.pdf
09 листопада 2018 14:38
платіжне доручення.pdf
28 листопада 2018 18:11
довідка з ДПІ.pdf

Документи подані замовником

06 грудня 2018 16:41
Протокол

Документи Органу Оскарження

14 листопада 2018 14:18
Рішення від 13.11.2018 № 11574.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2018 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "КОНСТРУКТ-БЕТОН" 38 920 884,20
UAH з ПДВ
33 916 864,20
UAH з ПДВ
1.4285714286 23 741 804.94 Документи
ТОВ "ВДД ГРУП" 37 801 757,03
UAH з ПДВ
37 801 757,03
UAH з ПДВ
1.4285714286 26 461 229.92 Документи
ТОВ АЛЕКСБУД 40 193 300,00
UAH з ПДВ
40 193 300,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 28 135 310 Документи
ТОВ "Будівельна компанія "СТАРТ-ІНВЕСТ" 40 166 000,00
UAH з ПДВ
40 161 980,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 28 113 386 Документи

Публічні документи

05 серпня 2018 16:54
Технічне завдання0001.PDF
05 серпня 2018 16:54
Тендерна пропозиція.PDF
05 серпня 2018 16:54
пропозиція.7z

Публічні документи

14 серпня 2018 19:11
96-про податки.pdf
05 серпня 2018 16:45
Електронний підпис
05 серпня 2018 16:26
гарантія.zip

Публічні документи

02 серпня 2018 17:41
Алексбуд 4328.rar
02 серпня 2018 17:41
File 2.PDF
02 серпня 2018 17:41
File 1.pdf

Публічні документи

03 серпня 2018 18:11
Гарантия_5896.zip
03 серпня 2018 18:11
3 технічне завдання.PDF
03 серпня 2018 18:11
2 проект договору.PDF
03 серпня 2018 18:11
1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНСТРУКТ-БЕТОН"

ТОВ "ВДД ГРУП"

ТОВ АЛЕКСБУД

ТОВ "Будівельна компанія "СТАРТ-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНСТРУКТ-БЕТОН"
#40602224
Рішення скасоване 33 916 864,20
UAH з ПДВ
30 жовтня 2018 15:37
ТОВ "ВДД ГРУП"
#38133139
Рішення скасоване 37 801 757,03
UAH з ПДВ
30 жовтня 2018 15:37
ТОВ "Будівельна компанія "СТАРТ-ІНВЕСТ"
#41922954
Рішення скасоване 40 161 980,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2018 15:37
ТОВ "КОНСТРУКТ-БЕТОН"
#40602224
Очікує рішення 33 916 864,20
UAH з ПДВ
06 грудня 2018 16:49
ТОВ "КОНСТРУКТ-БЕТОН"
#40602224
Рішення скасоване 33 916 864,20
UAH з ПДВ
06 грудня 2018 16:49
ТОВ "ВДД ГРУП"
#38133139
Рішення скасоване 37 801 757,03
UAH з ПДВ
06 грудня 2018 16:49
ТОВ "Будівельна компанія "СТАРТ-ІНВЕСТ"
#41922954
Рішення скасоване 40 161 980,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2018 16:49

Документи

10 серпня 2018 16:03
Електронний підпис
10 серпня 2018 16:02
Протокол

Документи

16 серпня 2018 16:01
Електронний підпис
16 серпня 2018 15:59
Протокол

Документи

12 вересня 2018 12:45
Електронний підпис
12 вересня 2018 12:43
Протокол
22 серпня 2018 21:11
Повідомлення
22 серпня 2018 21:01
Повідомлення

Документи

Документи

30 жовтня 2018 16:50
Електронний підпис
30 жовтня 2018 16:49
Протокол

Документи

30 жовтня 2018 16:59
Електронний підпис
30 жовтня 2018 16:57
Протокол

Документи

31 жовтня 2018 11:19
Електронний підпис
31 жовтня 2018 11:17
Протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 грудня 2018 16:56
Коментар щодо відміни: Замовником оголошено проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція периметрової огорожі аеропорту згідно вимог авіаційної безпеки ПОКП «Аеропорт-Полтава» (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (оголошення № UA-2018-07-19-002258-b). Згідно з вимогами ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. Виникло скорочення видатків на здійснення закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція периметрової огорожі аеропорту згідно вимог авіаційної безпеки ПОКП «Аеропорт-Полтава». Враховуючи вищевикладене тендерним комітетом було прийнято рішення від 06.12.2018р №2/06/12/18 визнати торги по закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція периметрової огорожі аеропорту згідно вимог авіаційної безпеки ПОКП «Аеропорт-Полтава» (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), такими , що не відбулись.
Документи:
06 грудня 2018 16:56
Протокол