Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт тротуару по вул.Свободи (від вул.Поштова до вул.Торгова, права сторона) м.Слов’янськ» Код згідно ДК 021:2015: 45233000-9 ( Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
1 728 004,00 UAH
UA-2018-07-19-002233-b 2d1dc83ccb3a4229b3f658d8861e72d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мільська

+380955637522 03364636@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364636
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, ПЛОЩА СОБОРНА, будинок 3
Контактна особа: Ірина Мільська
+380955637522
03364636@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2018 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 14 серпня 2018 15:27
Очікувана вартість: 1 728 004,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8640 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1502 метр квадратний
«Капітальний ремонт тротуару по вул.Свободи (від вул.Поштова до вул.Торгова, права сторона) м.Слов’янськ» Код згідно ДК 021:2015: 45233000-9 ( Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84100, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, вул.Свободи (від вул.Поштова до вул.Торгова права сторона)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2018
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-19-002233-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДСТРОЙ - МИКОЛАЇВ", Код ЄДРПОУ:32362202
Дата подання: 31 липня 2018 12:09
Порушення при оформленні тендерної документації.
Добрий день! Тендерна документація на закупівлю «Капітальний ремонт тротуару по вул.Свободи (від вул.Поштова до вул.Торгова, права сторона) м.Слов’янськ» складена таким чином, що унеможливлює її подання. А саме згідно п.1 розділу 3: "Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, ... , а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації". Тобто скан копії виготовляються з оригіналів документів, але згідно п.1 розділу 3: "Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням кольорової скан-копії з такого документу для її завантаження в систему повинні містити підпис керівника або уповноваженої особи та скріплені печаткою*, із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відмітку «Згідно з оригіналом»." З чого випливає, що учасник повинен на оригінальному документі проставити свої відмітки, після чого документ стане не чинним. Поясніть будь ласка, для чого необхідно завіряти документи виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, якщо вони мають номер (або серію та номер) і їх дійсність (чинність) можливо перевірити звернувшись у відповідну організацію. Чи можливо завіряти не кожну сторінку Пропозиції з необхідними документами окремо, а підписати сформований пакет в цілому використовуючи ЕЦП.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 02.08.2018 № 7803.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2018 19:16

Документи Органу Оскарження

02 серпня 2018 19:16
Рішення від 02.08.2018 № 7803.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2018 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БУДЮХІНА ФЛОРИКА ВОЛОДИМИРІВНА 1 555 238,76
UAH з ПДВ
1 555 238,76
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Хоченков Костянтин Олексійович 1 700 317,53
UAH з ПДВ
1 700 317,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2018 15:52
Електронний підпис
13 серпня 2018 15:50
Лицензия_с_эцп.pdf
13 серпня 2018 15:50
Kovalenko_1948-K-O_эцп.pdf
13 серпня 2018 15:50
G0818-1247-GL_tender.pdf

Публічні документи

20 серпня 2018 11:00
Електронний підпис
20 серпня 2018 10:58
Документи переможця
13 серпня 2018 16:14
Електронний підпис
13 серпня 2018 16:12
Тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2018 09:03
Електронний підпис
13 серпня 2018 08:57
Банківська гарантія.rar
13 серпня 2018 08:57
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БУДЮХІНА ФЛОРИКА ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП Хоченков Костянтин Олексійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БУДЮХІНА ФЛОРИКА ВОЛОДИМИРІВНА
#2318613664
Відхилено 1 555 238,76
UAH з ПДВ
16 серпня 2018 09:30
ФОП Хоченков Костянтин Олексійович
#2063510993
Переможець 1 700 317,53
UAH з ПДВ
16 серпня 2018 17:11

Документи

16 серпня 2018 17:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2018 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Хоченков Костянтин Олексійович
#2063510993
1 700 317,53
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2018 17:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 12:17
Електронний підпис укладений
28 серпня 2018 14:04
Договор Свободи правая сторона.pdf укладений
28 серпня 2018 14:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 700 317,53
UAH (в тому числі ПДВ 283 386,25 UAH)