Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (заходи енергозбереження) будівлі Замисловицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Княгині Ольги, 3 в с.Замисловичі Олевського району Житомирської області ДК 021:2015:45000000 -7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
8 515 892,20 UAH
UA-2018-07-19-001958-b ● 8275882b39264d45a6e10c341a262c52
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41411215 |
Місцезнаходження: | 11001, Україна , Житомирська обл., м.Олевськ, бульвар Воїнів-Афганців, буд. 1 |
Контактна особа: |
Алла Гаврилюк +380676066081 gavalla@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2018 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2018 11:03 |
Очікувана вартість: | 8 515 892,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 579,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заходи енергозбереження) будівлі Замисловицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Княгині Ольги, 3 в с.Замисловичі Олевського району Житомирської області ДК 021:2015:45000000 -7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11020, Україна, Житомирська область, с.Замисловичі, вул.Княгині Ольги,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2018 13:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2018 09:31 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Д2.doc | |
20 липня 2018 09:31 |
ТД Замисловичі.docx | |
20 липня 2018 09:31 |
ДОД 10 Проект договору.docx |
20 липня 2018 13:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 липня 2018 09:31 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Д2.doc
|
|||||||||
20 липня 2018 09:31 |
ТД Замисловичі.docx
|
|||||||||
20 липня 2018 09:31 |
ДОД 10 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-19-001958-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УЮТ СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:38191007
Дата подання: 23 липня 2018 16:57
Дискримінаційні вимоги
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
У Додатку 8 тендерної документації Примітки форми 1 в частині наявності матеріально технічної бази висувається вимога щодо підтвердження інформації про наявність обладнання копією інвентарних карток обліку основних засобів або нотаріально завірених копій договору/договорів оренди (чи лізингу) обладнання).
Вказана вимога є дискримінаційною вимогою, оскільки така вимога не може бути виконана учасниками (юридичними особами та фізичними особами-підприємцями), які уклали відповідні договори оренди в простій письмовій формі, або викладені на двох і більше сторінках, або не пронумерували аркуші, або скріплені стиплером, або пошкоджені сторінки договору.
Відповідно до пункту 3 глави 8 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 22.02.2012 № 296/5, не приймаються порвані документи та документи, викладені на двох і більше окремих аркушах, якщо аркуші не з'єднані у спосіб, що унеможливлює їх роз'єднання без порушення цілісності, не пронумеровані і не скріплені підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи (у разі наявності), яка видала документ.
З огляду на вимогу Замовника щодо подання усіх документів пропозиції у електронному вигляді, подання нотаріально посвідчених копій документів не містить жодного об’єктивного сенсу, підвищує вартість витрат з формування пакету документів для участі в процедурі закупівель та впливає на цінову пропозицію закупівлі, а тому містить ознаки дискримінаційної, що призводить до звуження кола потенційних учасників.
Вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з вищевикладеного, просимо видалити вимогу, а саме: "для підтвердження зазначеної у довідці інформації про наявність обладнання учасник повинен надати копії інвентарних карток обліку основних засобів або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди (чи лізингу) обладнання)" шляхом внесення змін до тендерної документації та залишити у редакції - "(при використанні орендованої техніки надати копії договорів оренди з додатками із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму (або для підтвердження вартості маш-год крім договору надати акти наданих послуг із зазначенням вартості маш-год. орендованої техніки)".
Розгорнути
Згорнути
У Додатку 8 тендерної документації Примітки форми 1 в частині наявності матеріально технічної бази висувається вимога щодо підтвердження інформації про наявність обладнання копією інвентарних карток обліку основних засобів або нотаріально завірених копій договору/договорів оренди (чи лізингу) обладнання).
Вказана вимога є дискримінаційною вимогою, оскільки така вимога не може бути виконана учасниками (юридичними особами та фізичними особами-підприємцями), які уклали відповідні договори оренди в простій письмовій формі, або викладені на двох і більше сторінках, або не пронумерували аркуші, або скріплені стиплером, або пошкоджені сторінки договору.
Відповідно до пункту 3 глави 8 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 22.02.2012 № 296/5, не приймаються порвані документи та документи, викладені на двох і більше окремих аркушах, якщо аркуші не з'єднані у спосіб, що унеможливлює їх роз'єднання без порушення цілісності, не пронумеровані і не скріплені підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи (у разі наявності), яка видала документ.
З огляду на вимогу Замовника щодо подання усіх документів пропозиції у електронному вигляді, подання нотаріально посвідчених копій документів не містить жодного об’єктивного сенсу, підвищує вартість витрат з формування пакету документів для участі в процедурі закупівель та впливає на цінову пропозицію закупівлі, а тому містить ознаки дискримінаційної, що призводить до звуження кола потенційних учасників.
Вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з вищевикладеного, просимо видалити вимогу, а саме: "для підтвердження зазначеної у довідці інформації про наявність обладнання учасник повинен надати копії інвентарних карток обліку основних засобів або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди (чи лізингу) обладнання)" шляхом внесення змін до тендерної документації та залишити у редакції - "(при використанні орендованої техніки надати копії договорів оренди з додатками із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму (або для підтвердження вартості маш-год крім договору надати акти наданих послуг із зазначенням вартості маш-год. орендованої техніки)".
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 липня 2018 13:38
Протокол №37 від 25 липня 2018 року. Внести зміни до тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" #20425612 |
Переможець |
7 314 734,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2018 08:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:13
|
додаткова 4 до 8.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2019 17:18
|
додаткова 3.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 17:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2019 16:48
|
додаткова 2.pdf | зміни до договору |
08 липня 2019 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2018 16:47
|
додаткова 1 до 8.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2018 16:45
|
додаткова 1 до 8.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2018 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2018 10:02
|
договір 8.pdf | укладений |
31 серпня 2018 09:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення фінансування на 2018 рік по даній закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесені зміни до п.п. 2.3. п. 2 Договірна ціна Договору № 8 з розрахунку загальної ціни по роках на 2018, 2019, 2020 роки |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесені зміни до п.2.3. Договору у розділі "Договірна ціна" з розрахунку по роках: 2018, 2019, 2020 роки; до п.17.2. Договору у розділі "Строк дії договору" - до 31.12.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з відсутністю бюджетного фінансування у 2020 році продовжено дію договору до 31.12.2021р |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |