Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заходи енергозбереження) будівлі Замисловицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Княгині Ольги, 3 в с.Замисловичі Олевського району Житомирської області ДК 021:2015:45000000 -7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
8 515 892,20 UAH
UA-2018-07-19-001958-b 8275882b39264d45a6e10c341a262c52
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Гаврилюк

+380676066081 gavalla@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41411215
Місцезнаходження: 11001, Україна , Житомирська обл., м.Олевськ, бульвар Воїнів-Афганців, буд. 1
Контактна особа: Алла Гаврилюк
+380676066081
gavalla@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2018 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 06 серпня 2018 11:03
Очікувана вартість: 8 515 892,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 579,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заходи енергозбереження) будівлі Замисловицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Княгині Ольги, 3 в с.Замисловичі Олевського району Житомирської області ДК 021:2015:45000000 -7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11020, Україна, Житомирська область, с.Замисловичі, вул.Княгині Ольги,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2018 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 09:31
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Д2.doc
20 липня 2018 09:31
ТД Замисловичі.docx
20 липня 2018 09:31
ДОД 10 Проект договору.docx
20 липня 2018 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2018 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 09:31
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Д2.doc
19 липня 2018 16:43
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Д2.doc
20 липня 2018 09:31
ТД Замисловичі.docx
19 липня 2018 16:43
ТД Замисловичі.docx
20 липня 2018 09:31
ДОД 10 Проект договору.docx
19 липня 2018 16:43
ДОД 10 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-19-001958-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УЮТ СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:38191007
Дата подання: 23 липня 2018 16:57
Дискримінаційні вимоги
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
У Додатку 8 тендерної документації Примітки форми 1 в частині наявності матеріально технічної бази висувається вимога щодо підтвердження інформації про наявність обладнання копією інвентарних карток обліку основних засобів або нотаріально завірених копій договору/договорів оренди (чи лізингу) обладнання).
Вказана вимога є дискримінаційною вимогою, оскільки така вимога не може бути виконана учасниками (юридичними особами та фізичними особами-підприємцями), які уклали відповідні договори оренди в простій письмовій формі, або викладені на двох і більше сторінках, або не пронумерували аркуші, або скріплені стиплером, або пошкоджені сторінки договору.
Відповідно до пункту 3 глави 8 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 22.02.2012 № 296/5, не приймаються порвані документи та документи, викладені на двох і більше окремих аркушах, якщо аркуші не з'єднані у спосіб, що унеможливлює їх роз'єднання без порушення цілісності, не пронумеровані і не скріплені підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи (у разі наявності), яка видала документ.
З огляду на вимогу Замовника щодо подання усіх документів пропозиції у електронному вигляді, подання нотаріально посвідчених копій документів не містить жодного об’єктивного сенсу, підвищує вартість витрат з формування пакету документів для участі в процедурі закупівель та впливає на цінову пропозицію закупівлі, а тому містить ознаки дискримінаційної, що призводить до звуження кола потенційних учасників.
Вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з вищевикладеного, просимо видалити вимогу, а саме: "для підтвердження зазначеної у довідці інформації про наявність обладнання учасник повинен надати копії інвентарних карток обліку основних засобів або нотаріально завірену копію договору/договорів оренди (чи лізингу) обладнання)" шляхом внесення змін до тендерної документації та залишити у редакції - "(при використанні орендованої техніки надати копії договорів оренди з додатками із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму (або для підтвердження вартості маш-год крім договору надати акти наданих послуг із зазначенням вартості маш-год. орендованої техніки)".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 липня 2018 13:38
Протокол №37 від 25 липня 2018 року. Внести зміни до тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи

25 липня 2018 13:38
вимога П.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2018 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" 7 314 734,00
UAH з ПДВ
7 314 734,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОМПАНІЯ РОС" 7 678 638,74
UAH з ПДВ
7 678 638,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2018 16:26
Електронний підпис
03 серпня 2018 16:25
Установчі.pdf
03 серпня 2018 16:25
Тех.частина4.pdf
03 серпня 2018 16:25
Тех.частина2.pdf
03 серпня 2018 16:25
Тех.частина1.pdf
03 серпня 2018 16:25
Тех. частина3.pdf
03 серпня 2018 16:25
Субпірряд.pdf
03 серпня 2018 16:25
Проект ДГ.pdf
03 серпня 2018 16:25
Працівники2-.pdf
03 серпня 2018 16:25
Працівники1-.pdf
03 серпня 2018 16:25
Механізми.pdf
03 серпня 2018 16:25
Довідки.pdf
03 серпня 2018 16:25
Аналонічний ДГ12.pdf
03 серпня 2018 16:25
Аналогічний Дг11.pdf
03 серпня 2018 16:25
Аналогічний Дг10.pdf
03 серпня 2018 16:25
Аналогічний ДГ9.pdf
03 серпня 2018 16:25
Аналогічний ДГ8.pdf
03 серпня 2018 16:25
Аналогічний ДГ7.pdf
03 серпня 2018 16:25
Аналогічний Дг6.pdf
03 серпня 2018 16:25
Аналогічний Дг5.pdf
03 серпня 2018 16:25
Аналогічний ДГ4.pdf
03 серпня 2018 16:25
Аналогічний ДГ3.pdf
03 серпня 2018 16:25
Аналогічний ДГ2.pdf
03 серпня 2018 16:25
Аналогічний ДГ1.pdf
03 серпня 2018 16:24
35.rar

Публічні документи

03 серпня 2018 17:39
Електронний підпис
03 серпня 2018 17:38
Тендерна пропозиція.pdf
03 серпня 2018 17:38
Проект договору.pdf
03 серпня 2018 17:38
Довідки, листи.pdf
03 серпня 2018 17:38
Відповідність ст 17.pdf
03 серпня 2018 17:38
Кошторис 2.pdf
03 серпня 2018 17:38
Кошторис 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"

ПП "КОМПАНІЯ РОС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
Переможець 7 314 734,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2018 08:41

Документи

13 серпня 2018 08:41
Електронний підпис
13 серпня 2018 08:39
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2018 08:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
7 314 734,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2018 08:41
Електронний підпис
13 серпня 2018 08:39
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:13
додаткова 4 до 8.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:12
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 17:18
додаткова 3.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 17:17
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 16:48
додаткова 2.pdf зміни до договору
08 липня 2019 16:46
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2018 16:47
додаткова 1 до 8.pdf зміни до договору
06 вересня 2018 16:45
додаткова 1 до 8.pdf зміни до договору
06 вересня 2018 16:39
Електронний підпис укладений
31 серпня 2018 10:02
договір 8.pdf укладений
31 серпня 2018 09:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фінансування на 2018 рік по даній закупівлі
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесені зміни до п.п. 2.3. п. 2 Договірна ціна Договору № 8 з розрахунку загальної ціни по роках на 2018, 2019, 2020 роки
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесені зміни до п.2.3. Договору у розділі "Договірна ціна" з розрахунку по роках: 2018, 2019, 2020 роки; до п.17.2. Договору у розділі "Строк дії договору" - до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з відсутністю бюджетного фінансування у 2020 році продовжено дію договору до 31.12.2021р
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML