Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
13 730,00 UAH
UA-2018-07-19-001562-c 361db87a08fb44ffa41258e91dc7a5c1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

malenko Ludmila Ivanovna

380442361194 buh_ruszn10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470057
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, пр.Перемоги,5
Контактна особа: malenko Ludmila Ivanovna
380442361194
buh_ruszn10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2018 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2018 16:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2018 09:00
Очікувана вартість: 13 730,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Канцелярські товари:
1. Біндери Economix №25 (12 шт. в уп.) - 3 уп.,
2. Біндери Economix №32 (12 шт. в уп.) - 7 уп.,
3. Біндери Economix №41 (12 шт. в уп.) - 1 уп.,
4. Біндери Economix №51 (12 шт. в уп.) - 5 уп.,
5. блок паперу з клейким шаром (75(76)*75(76) мм, 100 арк., різнокольорові, щільність 75 г/м2, Buromax (Economix)) - 15 шт.,
6. бокс для паперу (розміри: 90х90х90 мм) - 2 шт.,
7. Гумка (koh-i-noor/ Слон 300/60) - 30 шт.,
8. Зошит А4 (96 арк., тверда картонна обкладинка) - 10 шт.,
9. Калькулятор електронний (Brilliant 12-розрядний (BS-777M)) - 5 шт.,
10. Коректор стрічковий (Economix, 5 ммx8 м) - 5 шт.,
11. Коректор ручка (BuroMax, 8 ml, металевий кінчик) - 5 шт.,
12. Лінійки 30см (пластмасова, матова) - 10 шт.,
13. Лотки для документів вертикальні (75 мм, пластик, синього кольору) - 3 шт.,
14. Лотки для документів горизонтальні (Симетрія 80811 Arnika або Компакт 80599 Arnika, синього кольору, не прозорий, матеріал -пластик) - 26 шт.,
15. Лоток для документів горизонтальний металевий (Buromax, 3 в 1, розміри: 350x295x270мм, колір срібло, артикул BM.6252-24) - 1 шт.,
16. Ножиці офісні (18 см, матеріал - нержавіюча сталь, синього кольору) -14 шт.,
17. Олівці прості графітні (з гумкою Koh-i-Noor (Oriental), 1372/НB) - 150 шт.,
18. Папір блоком для нотаток (85мм х 85мм, Economix E20942, 400 листків в упаковці) - 50 уп.,
19. папки на зав"язках (картонні, формат А4) - 50 шт.,
20. Пластикові папки-швидкозшивачі (для файлів) (формат А4, з перфорацією, колір асорті (з них: сині, жовті, червоні)) - 100 шт.,
21. Папка бокс архівна (на зав"язках, щільний картон, ширина корінця 3-5 см) - 7 шт.,
22. Папка - кейс з рукчою для документів (тверда, пластикова, для формата А4, 2-3 відділення, колір чорний) - 1 шт.,
23. Ручки гелеві, синього кольору, уп.=12 шт. - 2 уп.,
24. Ручки гелеві, червоного кольору, уп.=12 шт. - 1 уп.,
25. Ручки гелеві, чорного кольору, уп.=12 шт. - 2 уп.,
26. Ручка кулькова, червоного кольору, чорнило на масляній основі - 10 шт.,
27. Ручка кулькова, синього кольору, 20 шт. в уп. (BIC Round Stic Exact "Синий пишущий узел" 0.7мм, товщина лінії письма 0.36 мм) (3086123340879) - 15 уп.,
28. Ручка кулькова, чорного кольору - 30 шт.,
29. Скріпки 25 мм - 150 кор.,
30. Скріпки 50 мм (нiкельованi Buromax, 100шт в коробці) - 10 кор.,
31. Степлер №24 (BuroMax 4203-02), синього кольору - 25 шт.,
32. Стікери-закладки (кольорові, неонові, 5х25, розмір 5*12*44) -20 шт.,
33. Точилка KUM (210) (ручна точилка з контейнером для стружки олівців, матеріал корпусу - пластик) - 14 шт.,
34. Щоденник на 2019 рік (формат А5, датований) - 1 шт.
35. Індекс-роздільник А4, 12 розділів, пластиковий, кольоровий, типу артикула 1912-01-A - 1 уп.
Опис закупівлі в табл. форматі додається. Товар має бути якісним. Доставка, занос товару в приміщення управління, а саме : м. Київ, проспект Перемоги 5, каб. 5.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
781 Одиниця
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 липня 2018  —  31 серпня 2018
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі?
Дата подання: 20 липня 2018 02:29
Дата відповіді: 20 липня 2018 11:04
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В закупівлі вказано товар за конкретним описом, згідно потреби управління, за позиціями де немає чітких вимог можете пропонувати. Перелік документів, що вимагається прикріплено до закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2018 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС" 10 414,64
UAH з ПДВ
10 414,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2018 17:42
Пластик.PDF
23 липня 2018 17:39
52784_Сангиг Сердюков__.pdf
23 липня 2018 17:35
Sanepid_visnovok.pdf
23 липня 2018 17:35
Сангиг_дат_еж_фактор.pdf
23 липня 2018 17:31
Скоби-біндери.pdf
23 липня 2018 12:30
Тендер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС"
#41723320
Переможець 10 414,64
UAH з ПДВ
24 липня 2018 17:39

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2018 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС"
#41723320
10 414,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог Агапіт №27 від 31.07.2018.PDF укладений
28 серпня 2018 10:28