Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
13 730,00 UAH
UA-2018-07-19-001562-c ● 361db87a08fb44ffa41258e91dc7a5c1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470057 |
Вебсайт: | http://www.e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київська обл., Київ, пр.Перемоги,5 |
Контактна особа: |
malenko Ludmila Ivanovna 380442361194 buh_ruszn10@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2018 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2018 16:45 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2018 09:00 |
Очікувана вартість: | 13 730,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Канцелярські товари:
1. Біндери Economix №25 (12 шт. в уп.) - 3 уп.,
2. Біндери Economix №32 (12 шт. в уп.) - 7 уп.,
3. Біндери Economix №41 (12 шт. в уп.) - 1 уп.,
4. Біндери Economix №51 (12 шт. в уп.) - 5 уп.,
5. блок паперу з клейким шаром (75(76)*75(76) мм, 100 арк., різнокольорові, щільність 75 г/м2, Buromax (Economix)) - 15 шт.,
6. бокс для паперу (розміри: 90х90х90 мм) - 2 шт.,
7. Гумка (koh-i-noor/ Слон 300/60) - 30 шт.,
8. Зошит А4 (96 арк., тверда картонна обкладинка) - 10 шт.,
9. Калькулятор електронний (Brilliant 12-розрядний (BS-777M)) - 5 шт.,
10. Коректор стрічковий (Economix, 5 ммx8 м) - 5 шт.,
11. Коректор ручка (BuroMax, 8 ml, металевий кінчик) - 5 шт.,
12. Лінійки 30см (пластмасова, матова) - 10 шт.,
13. Лотки для документів вертикальні (75 мм, пластик, синього кольору) - 3 шт.,
14. Лотки для документів горизонтальні (Симетрія 80811 Arnika або Компакт 80599 Arnika, синього кольору, не прозорий, матеріал -пластик) - 26 шт.,
15. Лоток для документів горизонтальний металевий (Buromax, 3 в 1, розміри: 350x295x270мм, колір срібло, артикул BM.6252-24) - 1 шт.,
16. Ножиці офісні (18 см, матеріал - нержавіюча сталь, синього кольору) -14 шт.,
17. Олівці прості графітні (з гумкою Koh-i-Noor (Oriental), 1372/НB) - 150 шт.,
18. Папір блоком для нотаток (85мм х 85мм, Economix E20942, 400 листків в упаковці) - 50 уп.,
19. папки на зав"язках (картонні, формат А4) - 50 шт.,
20. Пластикові папки-швидкозшивачі (для файлів) (формат А4, з перфорацією, колір асорті (з них: сині, жовті, червоні)) - 100 шт.,
21. Папка бокс архівна (на зав"язках, щільний картон, ширина корінця 3-5 см) - 7 шт.,
22. Папка - кейс з рукчою для документів (тверда, пластикова, для формата А4, 2-3 відділення, колір чорний) - 1 шт.,
23. Ручки гелеві, синього кольору, уп.=12 шт. - 2 уп.,
24. Ручки гелеві, червоного кольору, уп.=12 шт. - 1 уп.,
25. Ручки гелеві, чорного кольору, уп.=12 шт. - 2 уп.,
26. Ручка кулькова, червоного кольору, чорнило на масляній основі - 10 шт.,
27. Ручка кулькова, синього кольору, 20 шт. в уп. (BIC Round Stic Exact "Синий пишущий узел" 0.7мм, товщина лінії письма 0.36 мм) (3086123340879) - 15 уп.,
28. Ручка кулькова, чорного кольору - 30 шт.,
29. Скріпки 25 мм - 150 кор.,
30. Скріпки 50 мм (нiкельованi Buromax, 100шт в коробці) - 10 кор.,
31. Степлер №24 (BuroMax 4203-02), синього кольору - 25 шт.,
32. Стікери-закладки (кольорові, неонові, 5х25, розмір 5*12*44) -20 шт.,
33. Точилка KUM (210) (ручна точилка з контейнером для стружки олівців, матеріал корпусу - пластик) - 14 шт.,
34. Щоденник на 2019 рік (формат А5, датований) - 1 шт.
35. Індекс-роздільник А4, 12 розділів, пластиковий, кольоровий, типу артикула 1912-01-A - 1 уп.
Опис закупівлі в табл. форматі додається. Товар має бути якісним. Доставка, занос товару в приміщення управління, а саме : м. Київ, проспект Перемоги 5, каб. 5.
Розгорнути
Згорнути
1. Біндери Economix №25 (12 шт. в уп.) - 3 уп.,
2. Біндери Economix №32 (12 шт. в уп.) - 7 уп.,
3. Біндери Economix №41 (12 шт. в уп.) - 1 уп.,
4. Біндери Economix №51 (12 шт. в уп.) - 5 уп.,
5. блок паперу з клейким шаром (75(76)*75(76) мм, 100 арк., різнокольорові, щільність 75 г/м2, Buromax (Economix)) - 15 шт.,
6. бокс для паперу (розміри: 90х90х90 мм) - 2 шт.,
7. Гумка (koh-i-noor/ Слон 300/60) - 30 шт.,
8. Зошит А4 (96 арк., тверда картонна обкладинка) - 10 шт.,
9. Калькулятор електронний (Brilliant 12-розрядний (BS-777M)) - 5 шт.,
10. Коректор стрічковий (Economix, 5 ммx8 м) - 5 шт.,
11. Коректор ручка (BuroMax, 8 ml, металевий кінчик) - 5 шт.,
12. Лінійки 30см (пластмасова, матова) - 10 шт.,
13. Лотки для документів вертикальні (75 мм, пластик, синього кольору) - 3 шт.,
14. Лотки для документів горизонтальні (Симетрія 80811 Arnika або Компакт 80599 Arnika, синього кольору, не прозорий, матеріал -пластик) - 26 шт.,
15. Лоток для документів горизонтальний металевий (Buromax, 3 в 1, розміри: 350x295x270мм, колір срібло, артикул BM.6252-24) - 1 шт.,
16. Ножиці офісні (18 см, матеріал - нержавіюча сталь, синього кольору) -14 шт.,
17. Олівці прості графітні (з гумкою Koh-i-Noor (Oriental), 1372/НB) - 150 шт.,
18. Папір блоком для нотаток (85мм х 85мм, Economix E20942, 400 листків в упаковці) - 50 уп.,
19. папки на зав"язках (картонні, формат А4) - 50 шт.,
20. Пластикові папки-швидкозшивачі (для файлів) (формат А4, з перфорацією, колір асорті (з них: сині, жовті, червоні)) - 100 шт.,
21. Папка бокс архівна (на зав"язках, щільний картон, ширина корінця 3-5 см) - 7 шт.,
22. Папка - кейс з рукчою для документів (тверда, пластикова, для формата А4, 2-3 відділення, колір чорний) - 1 шт.,
23. Ручки гелеві, синього кольору, уп.=12 шт. - 2 уп.,
24. Ручки гелеві, червоного кольору, уп.=12 шт. - 1 уп.,
25. Ручки гелеві, чорного кольору, уп.=12 шт. - 2 уп.,
26. Ручка кулькова, червоного кольору, чорнило на масляній основі - 10 шт.,
27. Ручка кулькова, синього кольору, 20 шт. в уп. (BIC Round Stic Exact "Синий пишущий узел" 0.7мм, товщина лінії письма 0.36 мм) (3086123340879) - 15 уп.,
28. Ручка кулькова, чорного кольору - 30 шт.,
29. Скріпки 25 мм - 150 кор.,
30. Скріпки 50 мм (нiкельованi Buromax, 100шт в коробці) - 10 кор.,
31. Степлер №24 (BuroMax 4203-02), синього кольору - 25 шт.,
32. Стікери-закладки (кольорові, неонові, 5х25, розмір 5*12*44) -20 шт.,
33. Точилка KUM (210) (ручна точилка з контейнером для стружки олівців, матеріал корпусу - пластик) - 14 шт.,
34. Щоденник на 2019 рік (формат А5, датований) - 1 шт.
35. Індекс-роздільник А4, 12 розділів, пластиковий, кольоровий, типу артикула 1912-01-A - 1 уп.
Опис закупівлі в табл. форматі додається. Товар має бути якісним. Доставка, занос товару в приміщення управління, а саме : м. Київ, проспект Перемоги 5, каб. 5.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
781 Одиниця
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 липня 2018
—
31 серпня 2018
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2018 11:45 |
Канцтов.xlsx |
19 липня 2018 17:26 |
Перелік документів (товар).docx |
19 липня 2018 17:26 |
Типовий Договір на товар 2018.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі?
Дата подання: 20 липня 2018 02:29
Дата відповіді: 20 липня 2018 11:04
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В закупівлі вказано товар за конкретним описом, згідно потреби управління, за позиціями де немає чітких вимог можете пропонувати. Перелік документів, що вимагається прикріплено до закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС" #41723320 |
Переможець |
10 414,64
UAH з ПДВ
|
24 липня 2018 17:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дог Агапіт №27 від 31.07.2018.PDF | укладений |
28 серпня 2018 10:28
|