Пакунок малюка для новонародженої дитини
Baby-box
Очікувана вартість
51 500 000,00 UAH
UA-2018-07-19-001367-c e66ddf449eb547a7b6b7ac1ab8dba8e9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 37441694
Вебсайт замовника: http://dsp.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 03165, Україна, Київська область обл., Київ, просп. Комарова, 7
Контактна особа замовника: Бученко Максим Васильович
380444044643
dsp4044613@ukr.net
Додаткові контактні особи: Бученко Максим Васильович
380444044613
dsp4044613@ukr.net
Official name: Department of Social Policy of Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 37441694
Contact point: Buchenko Maksim Vasilevich
380444044643
dsp4044613@ukr.net
Additional contacts: Buchenko Maksim Vasilevich
380444044613
dsp4044613@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2018 21:00
Початок аукціону: 29 серпня 2018 14:01
Очікувана вартість: 51 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 257 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 19 липня 2018 16:25
Enquiries until: 10 серпня 2018 21:00
Complaints submission until: до 16 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 серпня 2018 21:00

Information

Estimated total value: 51 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 257 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10300 штуки
Пакунок малюка для новонародженої дитини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди

Baby-box
CPV: 18530000-3
Період постачання: по 31 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

до тендерної документації
Дата подання: 09 серпня 2018 17:28
Дата відповіді: 14 серпня 2018 11:34
В технічних вимогах Додаток №3 не вказаний перелік товару, що має входити в даний пакунок. Просимо вказати перелік товару та його детальні технічні характеристики.
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
контакти
Дата подання: 09 серпня 2018 17:40
Дата відповіді: 14 серпня 2018 11:35
в документації та на сайті вказаний номер телефону, який постійно зайнятий, вкажіть номер по якому можна зв'язатись з контактною особою Бученко Максим Васильович
Відповідь: (044) 404-37-65
товар
Дата подання: 10 серпня 2018 13:27
Дата відповіді: 14 серпня 2018 11:34
1. просимо вказати чи можна пропонувати аналоги чи свій варіант продукції 2. адреса доставки вказано м. Київ, це буде один адрес чи декілька, вкажіть конкретно місце доставки? 3. вкажіть реальний термін поставки, вказано до 31.12.2018
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-19-001367-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АВІТЕКС", Код ЄДРПОУ:41761387
Дата подання: 30 липня 2018 12:40
Про усунення порушень тендерної документації
Згідно ст.22 Закону про ПЗ тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію.
При цьому текст специфікації повинен містити детальний опис товарів, що закуповується, в тому числі технічні та якісні характеристики вимогу, щодо технічних та функціональних характеристик предмета закупівель;
Посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення, та термінологію пов`язаною з товарами що закуповується, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами;
В порушення вимог вказаної статті тендерна документація не містить інформацію про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, відсутня відповідна технічна специфікація, а саме не зазначено, які товари, які складові входять в предмет закупівлі — Подарунки та нагороди (Пакунок малюка для новонародженої дитини).
Тендерна документація містить посилання у Додатку 3 Тендерної документації на Постанову Кабінету міністрів України №512 від 20.06.2018р, в якій в свою чергу також відсутні вище згадані технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що унеможливлює підготовку тендерних пропозицій потенційних учасників процедури закупівлі.
В зв’язку ст.22 Закону про ПЗ вимагаємо усунути вказані порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 серпня 2018 11:43
Добрий день. Вашу вимогу розглянуто. Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2018-07-19-001367-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Київгума", Код ЄДРПОУ:35115248
Дата подання: 01 серпня 2018 15:43
Вимога до Замовника щодо усунення порушення законодавства під час проведення процедури закупівлі
Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)

Вимога до замовника в закупівлі
за кодом ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди. Пакунок малюка для новонародженої дитини (UA-2018-07-19-001367-c)

Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна обов’язково містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Відповідно до п. 4.3 Загальних положень Тендерної документації, п.6 Інструкції з підготовки тендерної документації на закупівлю за кодом «ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди. Пакунок малюка для новонародженої дитини» вимоги до предмету закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі зазначено в додатку 3 до Тендерної документації.
При цьому Додаток 3 до ТД в графі «найменування» містить лише наступну інформацію: «Пакунок малюка відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 20.06.2018р. №512», а також містить інформацію щодо кількості предмету закупівлі (10300 шт). Тобто жодних даних які дають змогу ідентифікувати предмет закупівлі, його склад, якісні та технічні характеристики Тендерна документація всупереч ч. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить. В Постанові Кабінету Міністрів № 512, на яку посилається Замовник закупівлі, також відсутні дані щодо змісту Пакунку малюка, його кількісних, якісних та технічних характеристик.
Технічна специфікація з детальним описом товарів, що закуповуються, та його характеристик, передбачена ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» в тендерній документації також відсутня.
Таким чином, зі змісту Тендерної документації за кодом ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди. Пакунок малюка для новонародженої дитини. неможливо ідентифікувати сам предмет (склад предмету) закупівлі, а також його якісні та технічні характеристики, отже подання тендерних пропозицій в даній закупівлі для потенційних учасників закупівлі є неможливим.
Крім того, аукціон в закупівлі з ідентифікатором UA-2018-07-19-001367-c призначений на 25 вересня 2018 року, що суперечить вимогам п.4 Постанови Кабінету міністрів України від 20.06.2018р. №512, відповідно до якої Київська міська державна адміністрація зобов’язана забезпечити закупівлю товарів, робіт і послуг, пов’язаних із комплектуванням одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” та її доставкою до пологових будинків (відділень) усіх форм власності до 1 вересня 2018 р.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст.ст. 22, 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель та викласти Тендерну документацію у закупівлі за кодом «ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди. Пакунок малюка для новонародженої дитини» у новій редакції з дотриманням п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2018 09:32
Добрий день. Вашу вимогу розглянуто. Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2018-07-19-001367-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Київгума", Код ЄДРПОУ:35115248
Дата подання: 10 серпня 2018 12:13
Вимога до Замовника щодо усунення порушення законодавства під час проведення процедури закупівлі
Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)

Вимога до замовника в закупівлі
за кодом ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди. Пакунок малюка для новонародженої дитини (UA-2018-07-19-001367-c)


1. Відповідно до проекту договору про закупівлю, який прикладається до тендерної документації, Покупець має право
6.2.1. Контролювати поставку товарів у строки, встановлені цим Договором;
6.2.2. Внести корективи та змінити обсяг замовлення відповідно до поданої заявки.
6.2.3. Зменшувати обсяг закупівлі товарів та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків або потреби. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору
При цьому відповідно до п.4 «Істотні умови договору, що включаються до договору про закупівлю», а також 5.3. проекту договору про закупівлю поставка товару здійснюється протягом 3 (трьох) днів з моменту надходження заявки від Замовника. Тендерною документацією також передбачений обов’язок учасника надати гарантійний лист щодо поставки заявленої кількості товару протягом трьох днів з моменту заявки Замовника.
Така вимога приводить до необхідності мати скомплектований товар (якісні та технічні характеристики, найменування та складові якого не вказані в Тендерній документації та проекті договору всупереч вимогам п.3 ч.2 ст.22, ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі») на складі, тобто отримати його у власність у третіх осіб або виготовити самостійно в кількості, передбаченій тендерною документацією (10300 шт.). При цьому замовник відповідно до пп.6.2.1-6.2.3 Проекту договору про закупівлю може зменшити обсяг, що потягне за собою дуже значні збитки для Постачальника. Таким чином, п.5.3, п.п. 6.2.1-6.2.3 є такими, що не відповідають принципам здійснення закупівель, а саме добросовісній конкуренції, недискримінації учасників, максимальній економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням. При цьому, ні документацією ні проектом договору не вказаний строк виконання зобов’язання з оплати товару Замовником (прив’язка до бюджетного фінансування не дає можливості ідентифікувати можливі конкретні терміни оплати).
Відповідно до ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до вимог Цивільного Кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим законом.
Відповідно до ст. 180 Господарського кодексу України істотними умовами господарського договору є умови про предмет, а саме найменування (номенклатуру, асортимент), кількість та вимоги до якості продукції.
Згідно ст. 13 ЦКУ, при здійсненні своїх прав особа зобов’язана утримуватися від дій, які могли б порушити права інших осіб, а також зловживання правом в інших формах.
Згідно п. 6 ч. 1 ст. 3 ЦКУ, загальними засадами цивільного законодавства є справедливість, добросовісність та розумність. Згідно ч. 1 ст. 627 ЦКУ, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Таким чином, вимога врахування принципу розумності є прямою вимогою Закону до договору. Згідно ч. 1 ст. 203 ЦКУ, зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства. Згідно ч. 1 ст. 215 ЦКУ, підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою — третьою, п’ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Таким чином, недотримання принципу розумності при укладанні договору в частині строку поставки, зменшення обсягів закупівлі в односторонньому порядку та відсутності строків проведення розрахунків за поставлений товар може бути підставою для визнання договору недійсним, так як такі положення суперечать принципу розумності, справедливості та недискримінації.

2. Тендерною документацією («Істотні умови договору, що включаються до договору про закупівлю»), а також п. 7.2. Проекту договору передбачений штраф за невиконання або неналежне виконання зобов’язань Постачальника у розмірі подвійної суми договору, що на момент оголошення закупівлі складає орієнтовну суму 103 000 000,00 грн. (сто три мільйони гривень!). Відповідно до вимог частини п'ятої статті 231 ГК України у разі недосягнення згоди між сторонами щодо встановлення та розміру штрафних санкцій за порушення зобов'язання спір може бути вирішений в судовому порядку за заявою заінтересованої сторони відповідно до вимог Кодексу. Згідно з абзацом третім частини другої статті 231 ГК України у разі, якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах:- за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг)стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів(робіт, послуг);- за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Відповідно до частини шостої статті 232 ГК України нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов'язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов'язання мало бути виконано.
Враховуючи викладене, вимоги встановлені Замовником у додатку («Істотні умови договору, що включаються до договору про закупівлю»), а також п. 7.2. Проекту договору не узгоджуються з приписами статті 231 ГК України. Разом з цим, Істотними умовами договору, що включаються до договору про закупівлю вказано, що Учасник разом з тендерною пропозицією має подати погодження із істотними умовами договору про закупівлю. Згідно з умовами Документації пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, відсутність у складі пропозиції конкурсних торгів учасника Процедури закупівлі погодження з істотними умовами договору про закупівлю буде підставою відхилення такої пропозиції. У разі згоди з істотними умовами учасник Процедури закупівлі, не зможе оскаржити, зокрема, штрафні санкції, зазначені в Документації та Проекті договору, що є дискримінацією до потенційних учасників Процедури закупівлі.
Дії Замовника в частині встановлення наведеної вимоги у Документації порушують один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі, Учасника, та вимоги частини третьої статті 22 Закону, згідно з якою документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Окрім того, відповідно до п.8 тендерної документації (ст.11 ТД) «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. При цьому Проект договору не містить умов повернення забезпечення виконання, що дає можливість Замовникові недобросовісно і безпідставно не повернути її учасникові.
Забезпечення виконання зобов’язань врегульоване Главою 49 Цивільного кодексу України. Виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. Договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов'язання.
В тендерній же документації передбачено два значні види забезпечення – внесення на рахунок Замовника в день укладення договору грошових коштів в розмірі 5 % від суми договору (попередньо це близько 2,5 мільйонів гривень), а також неустойка за невиконання в розмірі подвійної суми договору (попередньо 103 мільйони гривень!). Сума забезпечення є настільки значною, що унеможливлює для багатьох учасників участь в закупівлі, отже, умови забезпечення виконання договору та відповідальність є дискримінаційними, обмежують конкуренцію та не відповідають принципам розумності..
За висновком Конституційного Суд України, межі дії принципу свободи договору визначаються законодавством з урахуванням критеріїв справедливості, добросовісності, пропорційності і розумності. За висновком Верховного суду України розмір неустойки не може значно перевищувати розмір збитків та при її стягненні застосовуються принципи розумності та справедливості. Таким чином включення до істотних умов договору (п. 7.2. Проекту договору, ТД) штрафу за невиконання або неналежне виконання зобов’язань Постачальника у розмірі подвійної суми договору, а також забезпечення виконання зобов’язань в розмірі 5% від суми договору є дискримінаційними та суперечать принципам законодавства про закупівлі, цивільного та господарського законодавства, зокрема принципам справедливості, розумності, пропорційності, недискримінації, не зловживання та обмежують конкуренцію між учасниками.

Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. ст. 3, 22, 23, 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
1. Внести зміни до тендерної документації та Проекту договору шляхом визначення конкретного Предмету закупівлі, його найменування, технічних та якісних характеристик.
2. Внести зміни до тендерної документації та Проекту договору шляхом усунення дискримінації до учасників закупівлі, дотримання принципів розумності та справедливості, а саме:
- збільшити строк поставки товару до 30 днів з моменту отримання заявки від Замовника;
- вказати строки оплати отриманого Замовником товару;
- привести санкції (відповідальність за невиконання або неналежне виконання) в Тендерній документації та Проекті договору у відповідність до ст..231 Господарського кодексу України;
- включити до Проекту договору про закупівлю умови повернення забезпечення виконання.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 серпня 2018 10:03
Замовником внесені зміни в тендерну документацію
Номер вимоги: UA-2018-07-19-001367-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТК-Домашній Текстиль", Код ЄДРПОУ:38192655
Дата подання: 10 серпня 2018 17:30
ВИМОГА щодо внесення змін до тендерної документації в частині строку поставки товару
У системі публічних закупівель «prozorro» опубліковано оголошення про проведення закупівлі за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою, ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-19-001367-c ● e66ddf449eb547a7b6b7ac1ab8dba8e9, найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) про закупівлю «Пакунок малюка для новонародженої дитини», в кількості 10300 штуки, з очікуваною вартістю 51 500 000,00 UAH з ПДВ.
В складі оголошення опубліковано тендерну документацію за кодом ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди, затверджену протокольним рішенням №2 від 19 липня 2018 року уповноваженої особи Бученко М.В. (далі Тендерна Документація).
Відповідно до п.4 Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю) розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» Тендерної Документації передбачено наступні істотні умови договору про закупівлю:
- Поставка товару здійснюється протягом 3 (трьох) днів, з моменту надходження заявки від Замовника (у письмовій формі або в телефонному режимі);
- У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань (затримки поставки товару або поставки не в повному обсязі або поставки товару іншого якості і асортименту) Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі подвійної суми договору.
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Вважаємо, що встановлення строку поставки у термін 3 (три дні) є дискримінаційною умовою, що суттєво звужує коло учасників, які у разі перемоги здатні виконати умови договору в частині належного виконання поставки товару у триденний строк.
Санкції, що передбачаються відповідальність у у розмірі подвійної суми договору, що може сягати розміру 103 000 000 гривень 00 копійок, додатково звужують коло учасників, оскільки виконати поставку за заявкою замовника у строк 3 дні, без порушення та застосування санкцій, може лише той учасник, що завчасно підгодовував партію Товару.
Таким чином обмежується права учасників надати тендерну пропозицію, щодо товару, який, ще не вироблений, оскільки виготовити в кількості 10300 штуки за 3 дні не може жодне виробниче підприємство в Україні.
Відповідно до ч. 1 ст. 549, ч. 1 ст. 550 ЦК України неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання. Право на неустойку виникає незалежно від наявності у кредитора збитків, завданих невиконанням або неналежним виконанням зобов'язання.
Відповідно до ч.2 ст.231 Господарського кодексу України у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах:
за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Штрафні санкції, передбачені Тендерною Документацією та проектом договору про закупівлю, значно перевищують розмір штрафних санкцій, визначені ч.2 ст.231 Господарського Кодексу України.
Таким чином пропонуємо привести Тендерну Документацію та проект договору про закупівлю за державні кошти у відповідності до вимог ч.2 ст.231 Господарського Кодексу України.
Зокрема необхідно деталізувати порушення та відносно кожного порушення зазначити вид та розмір відповідальності у відповідності до ч.2 ст.231 Господарського Кодексу України.
Пропонуємо наступну редакцію:
- за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
- за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 3, 5, 35 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Внести зміни до п.4 (Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю) розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» Тендерної Документації шляхом заміни наступних істотних умов:
- Поставка товару здійснюється протягом 3 (трьох) днів, з моменту надходження заявки від Замовника (у письмовій формі або в телефонному режимі);
- У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань (затримки поставки товару або поставки не в повному обсязі або поставки товару іншого якості і асортименту) Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі подвійної суми договору;
на істотні умови наступного змісту:
- Поставка товару здійснюється протягом 30 днів, з моменту надходження заявки від Замовника (у письмовій формі або в телефонному режимі);
- за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
- за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості
2. Внести відповідні зміни до проекту договору.






Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 серпня 2018 10:04
Замовником внесені зміни в тендерну документацію
Номер вимоги: UA-2018-07-19-001367-c.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТК-Домашній Текстиль", Код ЄДРПОУ:38192655
Дата подання: 10 серпня 2018 17:36
ВИМОГА щодо внесення змін до тендерної документації в частині «Результати торгів та укладення договору про закупівлю»
У системі публічних закупівель «prozorro» опубліковано оголошення про проведення закупівлі за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою, ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-19-001367-c ● e66ddf449eb547a7b6b7ac1ab8dba8e9, найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) про закупівлю «Пакунок малюка для новонародженої дитини», в кількості 10300 штуки, з очікуваною вартістю 51 500 000,00 UAH з ПДВ.
В складі оголошення опубліковано тендерну документацію за кодом ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди, затверджену протокольним рішенням №2 від 19 липня 2018 року уповноваженої особи Бученко М.В. (далі Тендерна Документація).
Відповідно до п.6 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» Тендерної Документації передбачено забезпечення виконання договору шляхом внесення коштів на рахунок Замовника у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю.
Разом з тим, враховуючи, що очікувана вартість закупівлі складає 51 500 000,00 UAH з ПДВ, в якості забезпечення переможець має перерахувати суму грошових коштів, у розмірі 5% від ціни договору, що може бути близькою до розміру 2 575 000 гривень.
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Проект договору передбачає розрахунок за поставлений товар лише після надання рахунку та накладної на товар. Тобто умови проекту договору не передбачають отримання переможцем авансу, а передбачають розрахунок лише після поставки товару.
Таким чином, учаснику, що є виробником необхідно залучити кошти на виготовлення товару для його подальшої поставки замовнику, та ще й перерахувати на рахунок замовника, кошти, що може бути близькими до розміру 2 575 000 гривень.
Зазначені умови суттєво звужують коли можливих учасників, оскільки встановлюють суттєвий фінансовий тягар для належного виконання умов договору.
Враховуючи зазначене, вважаємо, що для зменшення фінансового тягаря слід додати до Тендерної Документації можливість забезпечення виконання договору також банківською гарантією.
Зазначена умова значно зменшить фінансовий тягар для учасників, а отже буде заходом, що підвищить конкуренцію.
На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 3, 5, 35 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Внести зміни до до п.6 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» Тендерної Документації та додати можливість забезпечення договору банківською гарантією.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 серпня 2018 15:56
Замовником внесені зміни в тендерну документацію, а саме:
1) підрозділу «4.3. Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» розділу «Загальні положення»;
2) підрозділу «4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» розділу «Загальні положення»;
3) підрозділу «6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»;
4) підрозділу «1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції»
5) підрозділу «2 Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції»;
6) підрозділу «3 Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції»;
7) підрозділу «4 Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»;
8) Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
9) Додаток 3 Технічні вимоги до предмета закупівлі
10) Додаток 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ
Номер вимоги: UA-2018-07-19-001367-c.a6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Київгума", Код ЄДРПОУ:35115248
Дата подання: 23 серпня 2018 17:43
ВИМОГА до Замовника стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ Київгума
Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)

Вимога до замовника в закупівлі
за кодом ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди. Пакунок малюка для новонародженої дитини (UA-2018-07-19-001367-c)

1. 22 серпня 2018 року о 15 год. 19 хв. на електронному майданчику для проведення закупівель «Zakupki.prom.ua» розміщено Протокольне Рішення №4 Уповноваженої особи – Бученка Максима Васильовича, відповідального за організацію та проведення процедур закупівель Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської деравної адміністрації) від 22 серпня 2018 року (далі - Протокольне Рішення).
Згідно з Протокольним Рішенням, за результатами перевірки тендерних пропозицій учасників на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації до даної закупівлі, та відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської деравної адміністрації), Бученком Максимом Васильовичем, встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Київгума» (ЄДРПОУ 35115248) не відповідає умовам тендерної документації до закупівлі
№ UA-2018-07-19-001367-c за ДК 021:2015: 18530000-3 —«Подарунки та нагороди», у зв’язку з чим, тендерну пропозицію ТОВ «Київгума» (ЄДРПОУ 35115248) вирішено відхилити на підставі п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи пакет документів, який було подано ТОВ «Київгума» на виконання вимог Тендерної документації за кодом ДК 021:2015: 18530000-3 — Подарунки та нагороди. Пакунок малюка для новонародженої дитини та Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «Київгума», вважає аргументацію щодо відхилення тендерної пропозиції – недостатньою, у зв’язку з чим, керуючись ст. 3 та ч.3. ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «Київгума» умовам тендерної документації.
Згідно з ч.3. ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник зобов’язаний надати учаснику, тендерна пропозиція якого відхилена, відповідь з відповідною інформацією не пізніше ніж через 5 днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Додатково до вищезазначеного, вважаємо необхідним звернути увагу на таке.
Частиною 5 статті 28 Закону України «Про державні закупівлі» встановлено, що розгляд тендерних пропозицій замовником, у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини 4 статті 1- Закону України «Про публічні закупівлі», триває не більше 20 робочих днів.
Згідно з абзацом третім ч.2 ст. 18 Закону України «Про державні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом 5 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Враховуючи те, що Протокольне Рішення прийнято та оприлюднено замовником протягом 2 календарних днів, приймаючи до уваги те, що замовникові заздалегідь було відомо про те, що 24, 25 та 26 серпня будуть святковими та вихідними днями, вважаємо, що Протокольне Рішення було умисно прийнято у відповідну дату та у відповідному форматі, з метою унеможливлення вчасного подання учасниками, тендерні пропозиції яких були відхилені, скарги до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації: 22 серпня 2018
UA-2018-07-19-001367-ce66ddf449eb547a7b6b7ac1ab8dba8e9
Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 37441694
Місцезнаходження замовника: 03165, Україна, Київська область обл., Київ, просп. Комарова, 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Київгума" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Б"777"" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Альтернатива Трейд Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ ТРЕЙД УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

17 серпня 2018 16:02
Тех характиристики.pdf
17 серпня 2018 16:02
Ст 17.pdf
17 серпня 2018 16:02
Лист про витрати.pdf
17 серпня 2018 16:02
Д про субпідрядника.pdf

Публічні документи

20 серпня 2018 17:42
sign.p7s
20 серпня 2018 17:26
СЕС ящики 2.pdf
20 серпня 2018 17:26
СЕС ящики1.pdf
20 серпня 2018 17:26
ел термометри.rar
20 серпня 2018 16:48
цінова пропозиція (2).pdf
20 серпня 2018 16:44
довідка ст. 17 (3).pdf
20 серпня 2018 16:44
Накладна Мукачево.pdf
20 серпня 2018 16:44
накладна 2017 (1) Волинь.pdf
20 серпня 2018 16:44
лист-відгук Ладижин.PDF
20 серпня 2018 16:44
лист-відгук Мукачево.pdf
20 серпня 2018 16:44
лист відгук Волинь.pdf
20 серпня 2018 16:44
Договір Мукачево.PDF
20 серпня 2018 16:44
Договір Ладижин.PDF
20 серпня 2018 16:44
аналог дог Волинь.zip
20 серпня 2018 16:44
довідка довкілля (3).pdf
20 серпня 2018 16:44
термометр для води.zip
20 серпня 2018 16:44
Текстиль.zip
20 серпня 2018 16:44
крем.zip
20 серпня 2018 16:44
Висновки СЕС.rar
20 серпня 2018 16:44
проект договору (9).pdf
20 серпня 2018 16:44
Ладижин накладна.pdf
20 серпня 2018 16:44
лист погодження товар.pdf
20 серпня 2018 16:44
гар лист поставка (7).pdf
20 серпня 2018 16:44
Протокол зборів ст. 2.pdf
20 серпня 2018 16:44
Протокол зборів ст. 1.pdf
20 серпня 2018 16:44
СТАТУТ Нова ред (2).pdf
20 серпня 2018 16:44
свідоцтво ПДВ (3).pdf
20 серпня 2018 16:44
Витяг 23.07.pdf
20 серпня 2018 16:44
виписка ст. 2.pdf
20 серпня 2018 16:44
виписка ст. 1.pdf

Публічні документи

20 серпня 2018 18:33
sign.p7s
20 серпня 2018 18:33
sign.p7s

Публічні документи

20 серпня 2018 18:45
Полотенца_2.jpg
20 серпня 2018 18:45
Текстиль ст. 1.jpg
20 серпня 2018 18:45
Текстиль ст .2.pdf
20 серпня 2018 18:45
Полотенца_1.jpg
20 серпня 2018 18:45
Салфетки_2.JPG
20 серпня 2018 18:45
Салфетки_1.JPG
20 серпня 2018 18:45
Висновок Ліберо.pdf
20 серпня 2018 18:45
25_Згода.pdf
20 серпня 2018 18:45
24_Пакування.pdf
20 серпня 2018 18:45
23_Лист-гарантія.pdf
20 серпня 2018 18:45
22_Банк.pdf
20 серпня 2018 18:45
21_Працівники.pdf
20 серпня 2018 18:45
20_Довкілля.pdf
20 серпня 2018 18:45
19_Умови.pdf
20 серпня 2018 18:45
18_МТБ.pdf
20 серпня 2018 18:45
17_Досвід.pdf
20 серпня 2018 18:45
15_Опис.pdf
20 серпня 2018 18:45
14_Статут.pdf
20 серпня 2018 18:45
12_ДФС.pdf
20 серпня 2018 18:45
11_Наказ_директор.pdf
20 серпня 2018 18:45
10_Витяг.pdf
20 серпня 2018 18:45
09_Власник.pdf
20 серпня 2018 18:45
08_Заборгованість.pdf
20 серпня 2018 18:45
07_Банкрутство.pdf
20 серпня 2018 18:45
06_Несудимість.pdf
20 серпня 2018 18:45
05_Конкуренція.pdf
20 серпня 2018 18:45
04_Правопорушення.pdf
20 серпня 2018 18:45
01_Проект_договору.pdf

Публічні документи

20 серпня 2018 19:30
sign.p7s
20 серпня 2018 19:29
Технічна специфікація.pdf
20 серпня 2018 19:29
Проект договору.pdf
20 серпня 2018 19:29
Довідка про учасника.pdf
20 серпня 2018 19:29
Висновок СЕС на крем.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2018 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Б"777"" 51 488 670,00
UAH з ПДВ
51 230 964,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Альтернатива Трейд 51 397 000,00
UAH з ПДВ
51 397 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2018 17:42
sign.p7s
20 серпня 2018 17:26
СЕС ящики 2.pdf
20 серпня 2018 17:26
СЕС ящики1.pdf
20 серпня 2018 17:26
ел термометри.rar
20 серпня 2018 16:48
цінова пропозиція (2).pdf
20 серпня 2018 16:44
довідка ст. 17 (3).pdf
20 серпня 2018 16:44
Накладна Мукачево.pdf
20 серпня 2018 16:44
накладна 2017 (1) Волинь.pdf
20 серпня 2018 16:44
лист-відгук Ладижин.PDF
20 серпня 2018 16:44
лист-відгук Мукачево.pdf
20 серпня 2018 16:44
лист відгук Волинь.pdf
20 серпня 2018 16:44
Договір Мукачево.PDF
20 серпня 2018 16:44
Договір Ладижин.PDF
20 серпня 2018 16:44
аналог дог Волинь.zip
20 серпня 2018 16:44
довідка довкілля (3).pdf
20 серпня 2018 16:44
термометр для води.zip
20 серпня 2018 16:44
Текстиль.zip
20 серпня 2018 16:44
крем.zip
20 серпня 2018 16:44
Висновки СЕС.rar
20 серпня 2018 16:44
проект договору (9).pdf
20 серпня 2018 16:44
Ладижин накладна.pdf
20 серпня 2018 16:44
лист погодження товар.pdf
20 серпня 2018 16:44
гар лист поставка (7).pdf
20 серпня 2018 16:44
Протокол зборів ст. 2.pdf
20 серпня 2018 16:44
Протокол зборів ст. 1.pdf
20 серпня 2018 16:44
СТАТУТ Нова ред (2).pdf
20 серпня 2018 16:44
свідоцтво ПДВ (3).pdf
20 серпня 2018 16:44
Витяг 23.07.pdf
20 серпня 2018 16:44
виписка ст. 2.pdf
20 серпня 2018 16:44
виписка ст. 1.pdf

Публічні документи

20 серпня 2018 18:33
sign.p7s
20 серпня 2018 18:33
sign.p7s

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Б"777""
#35662229
Очікує рішення 51 230 964,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2018 14:22

Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
03 вересня 2018 17:25
Причина скасування
Торги відмінені у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі відповідних товарів
Документи
03 вересня 2018 17:24 Рішення (1853) 5 від 03.09.18.pdf

Актуальні тендери

До пошуку