Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція площ відділення спільного перебування матері і дитини та неонатального догляду у відділення інтенсивної терапії новонароджених міського клінічного пологового будинку по вул. Олеся Гончара, 27В в м. Полтаві"
Очікувана вартість
10 037 708,00 UAH
UA-2018-07-19-001059-b 680ec17bb15c47428f8023c9b141ac8a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Годня

+380532562010 uprkap@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
Код ЄДРПОУ: 04057600
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Володимир Годня
+380532562010
uprkap@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2018 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 06 серпня 2018 15:23
Очікувана вартість: 10 037 708,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі



Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція площ відділення спільного перебування матері і дитини та неонатального догляду у відділення інтенсивної терапії новонароджених міського клінічного пологового будинку по вул. Олеся Гончара, 27В в м. Полтаві"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Олеся Гончара,27В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2018  —  30 червня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
«Гарантійне обслуговування» : 15%
10: 15%
6-9: 10%
2-5: 5%
1: 0%
«Строк виконання» : 15%
294-290: 15%
299-295: 10%
302-300: 5%
303: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно умов тендерної документації
Дата подання: 24 липня 2018 13:28
Дата відповіді: 26 липня 2018 14:38
Доброго дня! Шановний Замовнику, на сторінці тендерної документації 5 зазначено, що учасник торгів, що перебуває в статусі «Очікує рішення», повинен протягом 1-го робочого дня розмістити на веб – порталі Уповноваженого органу тендерну пропозицію за результатом електронного аукціону згідно Додатку 4. Враховуючи той факт, що Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII передбачено додавання документів до тендерної пропозиції Учасником на етапі подання тендерної пропозиції та Переможцем після оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір. Тобто чинним законодавством у сфері публічних закупівель не регламентовано додавання документів Учасником торгів, який перебуває в статусі «Очікує рішення». Отже, враховуючи норми чинного законодавства та позицію ДП «ПРОЗОРРО», що документи після завершення понижуючого аукціону за типом процедури «Відкриті торги» можуть бути додані лише Переможцем, а не Учасником торгів, який перебуває в статусі «Очікує рішення», просимо внести зміни до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації шляхом заміни словосполучення «Учасником торгів, який перебуває в статусі «Очікує рішення»» на «Переможцем», або повністю виключити дану вимогу із складу тендерної пропозиції шляхом внесення відповідних змін. Додатково звертаємо увагу Замовника на те, що на даний час операторами електронних майданчиків реалізовану дану технічну можливість лише для учасника, якого визначено переможцем.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Замовник ,враховуючи Ваше звернення ,вносить зміни до тендерної документації
Стосовно вимог тендерної документації, що обмежують коло учасників
Дата подання: 24 липня 2018 17:13
Дата відповіді: 26 липня 2018 11:50
Шановний Замовнику! Тендерною документацією передбачено, що аналогічним договором відповідно до умов документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання будівельних робіт в медичному закладі. Учасник для підтвердження виконання такого договору, повинен надати в своїй тендерній пропозиції копію виконаного договору, лист-відгук від замовника та копії довідок КБ-3 на повне виконання робіт по даному договору або копію сертифікату про готовність об’єкта до експлуатації. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2015 р. № 750 прийняття в експлуатацію об’єктів, що належать до I—III категорії складності, та об’єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, здійснювалось шляхом реєстрації органами державного архітектурно-будівельного контролю поданої замовником декларації про готовність об’єкта до експлуатації. До прийняття Закону "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності" №1817- VIII (надалі – "Закон") всі об’єкти будівництва поділялися на п’ять категорій складності відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Після набрання чинності Законом поняття категорії складності будівництва скасовано. Відтепер об’єкти будівництва І та ІІ категорій складності належатимуть до об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками, ІІІ та ІV категорій складності – до об’єктів із середніми (СС2) наслідками, V категорії складності – до об’єктів зі значними (СС3) наслідками. Враховуючи той факт, що вимоги тендерної документації мають ознаки дискримінації, та обмежують коло потенційних учасників, які отримували документи, що свідчать про готовність об’єкта до експлуатації у формі декларації про готовність об’єкта до експлуатації, а не сертифікату про готовність, просимо внести зміни в тендерну документацію та надати право учасникам надати копію іншого документу, що підтверджує факт повного виконання аналогічного договору, у вигляді копії декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Дякуємо за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Якщо об"єкт введено в експлуатацію до 10.06.2017р маєте право надати копію декларації про готовність об"єкта до експлуатації у відповідності до категорії складності. У зв"язку з набранням чинності 10.06.2017р ЗУ"Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності " від 17.01,2017р № 1817-VIII по об"кту з класом наслідків СС2 надається сертифікат (внесено зміни в ДКТ)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2018 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ЛІБОР" 9 811 829,00
UAH з ПДВ
9 811 829,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 6 868 280.30 Документи
ТОВ МАРК СТРОЙ 9 350 000,00
UAH з ПДВ
9 350 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 6 545 000 Документи

Публічні документи

03 серпня 2018 16:45
Л_бор 1534 (2).rar
03 серпня 2018 16:45
4.pdf
03 серпня 2018 16:45
3.pdf
03 серпня 2018 16:45
2.pdf
03 серпня 2018 16:45
1.pdf

Публічні документи

03 серпня 2018 16:56
Ліцензія.zip
03 серпня 2018 16:56
Гарантия.zip
03 серпня 2018 16:56
Тендерна пропозиція 2.pdf
03 серпня 2018 16:55
Тендерна пропозиція 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІБОР"

ТОВ МАРК СТРОЙ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАРК СТРОЙ
#40093478
Переможець 9 350 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2018 09:01

Документи

10 серпня 2018 09:01
Електронний підпис
10 серпня 2018 08:54
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2018 09:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАРК СТРОЙ
#40093478
9 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2018 09:01
Електронний підпис
10 серпня 2018 08:54
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 09:57
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2019 09:55
договір.pdf зміни до договору
11 червня 2019 09:47
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2019 08:18
договір.pdf зміни до договору
10 червня 2019 13:44
Електронний підпис укладений
22 серпня 2018 15:26
Договір.pdf укладений
22 серпня 2018 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість ро біт на 2019 рік зменшено
Номер договору про закупівлю: 106-юр/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 106-юр/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ціну договору зменшено
Номер договору про закупівлю: 106-юр/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 106-юр/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2018 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 7 513 724,08
UAH (в тому числі ПДВ 1 252 287,35 UAH)