Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій Xerox WorkCentre 3225 DNI (або еквівалент)
Очікувана вартість
680 000,00 UAH
UA-2018-07-19-000929-b 4b78de4e24744ce593aa1d53ac83ed2b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таміла Леонідівна Трофімова

0552318222 kldr-12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Херсонська міська клінічна лікарня імені О.С. Лучанського"
Код ЄДРПОУ: 05396876
Місцезнаходження: 73005, Україна , Херсонська обл., м.Херсон, вул. Кримська, 138
Контактна особа: Таміла Леонідівна Трофімова
0552318222
kldr-12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2018 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2018 12:00
Початок аукціону: 08 серпня 2018 15:22
Початок аукціону: 08 серпня 2018 15:22
Очікувана вартість: 680 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

-

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 штуки
Багатофункціональний пристрій Xerox WorkCentre 3225 DNI (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73005, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Кримська,138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тип пристрою подачі документів
Дата подання: 20 липня 2018 22:47
Дата відповіді: 23 липня 2018 14:35
Доброго дня. В Додатку 3 вашої тендерної документації вказано, що вам треба "Тип пристрою подачі документів - Двосторонній або реверсивний (ADF)". Інформуємо вас, що у моделі БФП Xerox WorkCentre 3225DNI такой пристрій подачі - односторонній. Перевірити це можна тут http://www.xerox.ru/catalog/158/1005387/ Скачайте по цьому посиланню документацію на цю модель та перевірте. Який вам потрібен двосторонній чи односторонній пристрій подачі документів ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет КЗ «ХМКЛ ім. О.С. Лучанського» на отримане запитання від 20.07.2018 року щодо технічних вимог до БФП повідомляє, що можливий односторонній тип пристрою подачі документів (ADF).
Якщо БФП буде комплектуватися з одностороннім ADF - це не вважатиметься невідповідністю вимогам.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2018 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОНЕТ" 669 375,00
UAH з ПДВ
665 975,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Індустріальні системи автоматизації" 675 750,00
UAH з ПДВ
669 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ" 679 830,00
UAH з ПДВ
679 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2018 10:20
Електронний підпис
07 серпня 2018 10:07
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2018 10:07
Реестр.pdf
07 серпня 2018 10:07
Кваліфікація 2 частина.pdf
07 серпня 2018 10:07
Кваліфікація 1 частина.pdf

Публічні документи

01 серпня 2018 15:19
Електронний підпис
01 серпня 2018 15:17
Електронний підпис
01 серпня 2018 14:48
Аналогічний договір.pdf
01 серпня 2018 14:48
Проект договору.pdf
01 серпня 2018 14:48
Статут.pdf
01 серпня 2018 14:48
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
01 серпня 2018 14:48
Довідка про товар.pdf
01 серпня 2018 14:48
Довідка про корупцію.pdf
01 серпня 2018 14:48
Довідка про податки.pdf
01 серпня 2018 14:48
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОНЕТ"

ТОВ "Індустріальні системи автоматизації"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОНЕТ"
#21680973
Переможець 665 975,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2018 15:43

Документи

15 серпня 2018 15:43
Електронний підпис
15 серпня 2018 15:41
Протокол та намір.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2018 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОНЕТ"
#21680973
665 975,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2018 15:43
Електронний підпис
15 серпня 2018 15:41
Протокол та намір.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2018 08:52
Scanitto Дод.уг № 2 до до. № 881.pdf зміни до договору
25 вересня 2018 08:52
Електронний підпис укладений
10 вересня 2018 09:17
дод.уг. № 1 до дог. № 881.pdf зміни до договору
10 вересня 2018 09:16
дод.уг. № 1 до дог. № 881.pdf зміни до договору
10 вересня 2018 09:16
Електронний підпис укладений
04 вересня 2018 15:40
договір.PDF укладений
04 вересня 2018 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. 1. У зв язку зі зміною ціни за одиницю товару у бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів), згідно пункту 5 частини 4 сттатті 36 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», керуючись підпунктом 11.3.5 пункту 11.3 Договору, Сторони домовились внести зміни до договору про закупівлю товарів № 881 від 03.09.2018 року виклавши п.3.1 в наступній редакції: п. 3.1. Ціна цього Договору становить 665 973,30 грн. (шістсот шістдесят п'ять тисяч дев'ятсот сімдесят три грн. 30 коп.), в т.ч. ПДВ 110 995,55 грн. (сто десять тисяч дев'ятсот дев'яносто п'ять грн. 55 коп.) Вартість зменшення суми по даній додатковій угоді складає 1,70 грн.(одна грн. 70 коп.) 2. Викласти додаток № 1 «Специфікація» в новій редакції, що додається та є невід ємною частиною цієї Додаткової угоди та Договору про закупівлю товарів № 881 від 03.09.2018 року. 3. Решта умов договору залишається незмінною і обов’язковою для виконання Сторонами. 4. Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами. 5. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної сторони.
Номер договору про закупівлю: № 881
Договір:
Номер додаткової угоди: 881
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв язку зі зміною ціни за одиницю товару у бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів), згідно пункту 5 частини 4 сттатті 36 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», керуючись підпунктом 11.3.5 пункту 11.3 Договору, Сторони домовились зменшити загальну вартість договору на 53 973,30 грн. Внести зміни до Договору № 881 про закупівлю товарів від 03.09.2018 року виклавши п.3.1 в наступній редакції: п. 3.1. Ціна цього Договору становить 612000,00 грн. (шістсот дванадцять тисяч грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 102000,00 грн. (сто дві тисячі грн. 00 коп.) Вартість зменшення суми по даній додатковій угоді складає 53973,30 грн.(п’ятдесят три тисячі дев’ятсот сімдесят три грн. 30 коп.). 2. Викласти додаток № 1 «Специфікація» в новій редакції, що додається та є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди та Договору № 881 про закупівлю товарів від 03.09.2018 року. 3. Решта умов договору залишається незмінною і обов’язковою для виконання Сторонами. 4. Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами. 5. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної сторони.
Номер договору про закупівлю: № 881
Договір:
Номер додаткової угоди: 881
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 612 000,00
UAH з ПДВ