Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 медичні матеріали (33141000-0-медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування)
Очікувана вартість
563 840,00 UAH
UA-2018-07-19-000611-c 8f446fdeb26141a397293afdf97368b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нагуліна Інна Вікторівна

+380552225679 csk2008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Херсонський обласний центр служби крові" Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 34286236
Місцезнаходження: 73026, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вулиця Миколаївське шосе 7
Контактна особа: Нагуліна Інна Вікторівна
+380552225679
csk2008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2018 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2018 12:38
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2018 12:38
Очікувана вартість: 563 840,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

19 липня 2018 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2018 12:33
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (медичні матеріали 3 лоти).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-19-000611-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 15 серпня 2018 16:50
Незаконне визначення переможця
13 серпня 2018 року Замовник опублікував Протокол визначення переможця, в якому закріплено Рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ “РЕДМЕД”.
Вважаємо це рішення незаконним виходячі з наступного:
Згідно п.4 ч.1 ст.30 ЗУ “Про публічні закупівлі”, замовник зобовязаний відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає умовам закупівлі.
1) Згідно п.7 Загальних положень Тендерної документації: Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Учасни ТОВ “РЕДМЕД” надав Сертифікат ISO 13485:2012 та Сертифікат ISO 9001:2009 з перекладом на українську мову. Всупереч вимогам Тендерної документації переклади вищезазначених Сертифікатів не завірені підписом перекладача.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ “РЕДМЕД” не відповідає умовам закупівлі та має бути дискваліфікована на підставі п.4 ч.1 ст.30 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
2) Згідно Тендерної документації, учасник повинен надати Тендерну пропозицію та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію згідно Додатку 2.
Документи, подані учасником ТОВ “РЕДМЕД” не відповідають Додатку 2 до Тендерної докумнтації.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ “РЕДМЕД” не відповідає умовам закупівлі та має бути дискваліфікована на підставі п.4 ч.1 ст.30 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення порушення чинного законодавства України, прошу дискваліфікувати учасника ТОВ “РЕДМЕД” на підставі п.4 ч.1 ст.30 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 серпня 2018 15:07
На Ваше звернення від 15.08.2018 року ID: UA-2018-07-19-000611-c.b1 стосовно визначення переможцем учасника ТОВ “РЕДМЕД” повідомляємо наступне.
1) Згідно п.7 Загальних положень Тендерної документації: Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Учасник ТОВ “РЕДМЕД” надав Сертифікат ISO 13485:2012 та Сертифікат ISO 9001:2009 з перекладом на українську мову. Відповідно до вимог Тендерної документації переклади вищезазначених Сертифікатів завірені підписом перекладача та печаткою ТОВ «Регіональний центр перекладів».
2) Згідно Тендерної документації, учасник повинен надати Тендерну пропозицію та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію згідно Додатку 2. Документи, подані учасником ТОВ “РЕДМЕД” відповідають вимогам Додатку 2 до Тендерної докумнтації.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ “РЕДМЕД” відповідає умовам Тендерної документації.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 33141000-0-медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (діагностичні набори)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 415 480,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 077,40 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 07 серпня 2018 15:40
Закінчення: 07 серпня 2018 16:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

11 од
33141000-0-медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування (діагностичні набори)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73026, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул.Миколаївське шосе, 7
Дата доставки: 01 вересня 2018  —  31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2018 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Реал Діагностик" 400 514,48
UAH з ПДВ
400 514,48
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕТРУСЕНКО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 414 236,57
UAH з ПДВ
414 236,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2018 12:19
Форма.pdf
03 серпня 2018 12:19
Технічна частина. Лот 1.pdf
03 серпня 2018 12:19
Пропозиція.pdf

Публічні документи

01 серпня 2018 15:57
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Реал Діагностик"

ФОП "ПЕТРУСЕНКО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Реал Діагностик"
#39231218
Переможець 400 514,48
UAH з ПДВ
13 серпня 2018 14:31

Документи

13 серпня 2018 14:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2018 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Реал Діагностик"
#39231218
400 514,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2018 14:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 11:23
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 11:09
додаткова угода 4 Реал Діагностик.pdf зміни до договору
22 лютого 2019 11:00
Електронний підпис укладений
31 грудня 2018 11:10
Додаткова угода (Реалдіагностик).pdf зміни до договору
31 грудня 2018 11:02
Електронний підпис укладений
11 вересня 2018 12:58
Додаткова угода 2 (Реал Діагностик).pdf зміни до договору
11 вересня 2018 12:50
Електронний підпис укладений
29 серпня 2018 15:35
Додаткова угода (Реал Діагностик).pdf зміни до договору
29 серпня 2018 15:34
Електронний підпис укладений
27 серпня 2018 14:30
договір зміни до договору
27 серпня 2018 14:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка у п.1.2. договору
Номер договору про закупівлю: РД/18/3314
Договір:
Номер додаткової угоди: РД/18/3314
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічні помилки у Специфікації до договору
Номер договору про закупівлю: РД/18/3314
Договір:
Номер додаткової угоди: РД/18/3314
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.03.2019 року
Номер договору про закупівлю: РД/18/3314
Договір:
Номер додаткової угоди: РД/18/3314
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 02.04.2019 року в обсязі до 20% суми договору. Сума додаткової угоди складає 76821,46 грн.
Номер договору про закупівлю: РД/18/3314
Договір:
Номер додаткової угоди: РД/18/3314
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2018 — 02 квітня 2019
Сума оплати за договором: 477 335,94
UAH з ПДВ