Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт вікон будівлі КЗО Військової СЗШ
Очікувана вартість
450 880,00 UAH
UA-2018-07-19-000576-b ● 373f19d992e744c583036f3e1489975b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Солонянської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02142543 |
Місцезнаходження: | 52400, Україна , Дніпропетровська обл., Солонянський район смт Солоне, вул Гагаріна 7 |
Контактна особа: |
Світлана Вівчарик +380973649807 svetlanaviv@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2018 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2018 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2018 14:10 |
Очікувана вартість: | 450 880,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 254,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Документація знаходиться в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт вікон будівлі КЗО Військової СЗШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52400, Україна, Дніпропетровська область, Військове, Хомутини,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2018
—
27 серпня 2018
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2018 11:24 |
Оголошення .doc |
19 липня 2018 11:24 |
Додаток №5.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 20 липня 2018 13:58
Дата відповіді: 23 липня 2018 08:56
Чи передбачено закупівлею улаштування відкосів, оскільки з документації цього не зрозуміло (згідно оголошень и дефектного акту - улаштування укосів відсутне, згідно додатку №5 - улаштування укосів становить 233,7 м.кв.). У разі, якщо улаштування укосів передбачено - надайте інформацію, які саме укоси повинні бути (штукатурні, гіпсокартонні на клею, гіпсокартонні на профілях тощо)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Улаштування відкосів не передбачено закупівлею.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-19-000576-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Компанія Позитив", Код ЄДРПОУ:36315588
Дата подання: 31 липня 2018 10:36
Щодо прийняття неправомірного рішення
Наступним повідомляємо, ТОВ «Компанія Позитив» є учасником торгів на закупівлю робіт з "Капітального ремонту вікон будівлі КЗО Військової СЗШ" (Закупівля № UA-2018-07-19-000576-b), яка оголошена Відділ освіти Солонянської РДА. Аукціон на дану закупівлю було проведено 27.07.2018, згідно якого Нами подану ціну 371 796,00 грн. з ПДВ, що є третьою за ціною.
Рішенням тендерного комітету від 30.07.2018 (оприлюдненому 31.07.2018), було прийнято рішення щодо обрання переможцем торгів пропозицію СТ "Святагор". ТОВ "Компанія позитив, не згодні з рішенням тендерного комітету, оскільки пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам закупівлі, та повинна бути відхилена. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено, в складі пропозиції учасника відсутні наступні документи:
1. Сертифікати та протоколи сертифікаційних випробувань на профілі, фурнітуру, підвіконня, як це вимагалося умовами закупівлі.
2. Копії трудових книжок працівників, які вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Жарської І.П., Ткаченко Д.В., Стегар А.А., Мірошниченко С.В., Соцугар В.Л., Орос М.М., Лук"яненко І.В., як це вимагалося умовами закупівлі.
3. Відсутні Ліцензія та дозволи на виконання робіт (Частина робіт обєкту будівництва складає роботи підвищеної небезпеки, а саме роботи на висоті, для виконання яких необхідно мати дозвіл або декларацію на виконання робіт на висоті, тощо)
4. Відсутні листи-згоди від працівників на обробку їх персональних даних, як це вимагалося умовами закупівлі.
5. Відсутні в довідці про наявність матеріально-технічної бази, інформація про транспортні засоби та нерухоме майно (офіси, склади тощо) та документи, що підтверджують правовласності на них , як це вимагалося умовами документації.
6. Відсутній гарантійний лист, який підтверджує надання Учасником під час укладання договору Замовнику копій всіх документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі визнання його переможцем, протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем, як це вимагалося умовами закупівлі.
Крім того, умовами закупівлі визначено, що "У випадку, якщо всі документи, які вимагаються не будуть додані до Вашої пропозиції до проведення аукціону, оформленні не належним чином (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів) Учасника буде дискваліфіковано."
Зважаючи на викладене вище, Замовником своїми діями знехтувано вимогами своєї документації, грубо порушено основні принципи закупівлі та законодавства. З метою запобігання коріпційним діям та зловживанням, за для проведення обєктивної та неупередженої оцінки пропозицій, добросовісної конкуренції серед учасників, ВИМАГАЄМО відмінити рішення щодо обрання переможцем торгів СТ "Святагор" та відхилити пропозицію зазначеного учасника, та провести оцінку наступних за ціною пропозицій учасників. У разі невиконання зазначеної вимоги, ми будемо звертатися до ДАСУ та правоохоронних органів, з метою забезпечення свої законних прав.
Розгорнути
Згорнути
Рішенням тендерного комітету від 30.07.2018 (оприлюдненому 31.07.2018), було прийнято рішення щодо обрання переможцем торгів пропозицію СТ "Святагор". ТОВ "Компанія позитив, не згодні з рішенням тендерного комітету, оскільки пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам закупівлі, та повинна бути відхилена. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено, в складі пропозиції учасника відсутні наступні документи:
1. Сертифікати та протоколи сертифікаційних випробувань на профілі, фурнітуру, підвіконня, як це вимагалося умовами закупівлі.
2. Копії трудових книжок працівників, які вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Жарської І.П., Ткаченко Д.В., Стегар А.А., Мірошниченко С.В., Соцугар В.Л., Орос М.М., Лук"яненко І.В., як це вимагалося умовами закупівлі.
3. Відсутні Ліцензія та дозволи на виконання робіт (Частина робіт обєкту будівництва складає роботи підвищеної небезпеки, а саме роботи на висоті, для виконання яких необхідно мати дозвіл або декларацію на виконання робіт на висоті, тощо)
4. Відсутні листи-згоди від працівників на обробку їх персональних даних, як це вимагалося умовами закупівлі.
5. Відсутні в довідці про наявність матеріально-технічної бази, інформація про транспортні засоби та нерухоме майно (офіси, склади тощо) та документи, що підтверджують правовласності на них , як це вимагалося умовами документації.
6. Відсутній гарантійний лист, який підтверджує надання Учасником під час укладання договору Замовнику копій всіх документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі визнання його переможцем, протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем, як це вимагалося умовами закупівлі.
Крім того, умовами закупівлі визначено, що "У випадку, якщо всі документи, які вимагаються не будуть додані до Вашої пропозиції до проведення аукціону, оформленні не належним чином (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів) Учасника буде дискваліфіковано."
Зважаючи на викладене вище, Замовником своїми діями знехтувано вимогами своєї документації, грубо порушено основні принципи закупівлі та законодавства. З метою запобігання коріпційним діям та зловживанням, за для проведення обєктивної та неупередженої оцінки пропозицій, добросовісної конкуренції серед учасників, ВИМАГАЄМО відмінити рішення щодо обрання переможцем торгів СТ "Святагор" та відхилити пропозицію зазначеного учасника, та провести оцінку наступних за ціною пропозицій учасників. У разі невиконання зазначеної вимоги, ми будемо звертатися до ДАСУ та правоохоронних органів, з метою забезпечення свої законних прав.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2018 09:05
Відповідь у прикріпленому файлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2018 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "СВЯТАГОР" |
386 700,00
UAH з ПДВ
|
339 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР БУД ІНВЕСТ ГРУП" |
434 290,96
UAH з ПДВ
|
340 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія Позитив" |
384 999,60
UAH з ПДВ
|
371 796,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СТРОЙБАТ 45 |
404 500,28
UAH з ПДВ
|
378 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОМАСТЕР" |
437 138,26
UAH з ПДВ
|
434 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
товариство з обмеженою відповідальністю титан теплоенерго |
440 000,00
UAH з ПДВ
|
440 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "СВЯТАГОР" #32756256 |
Переможець |
339 999,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2018 09:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Сканкопія.PDF | укладений |
03 серпня 2018 10:47
|