Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт стаціонарно-лікувального відділення для постійного проживання одиноких непрацездатних громадян та інвалідів району по вул.Прикордонників,68 в селі Гуща Любомльського району Волинської області
Очікувана вартість
6 803 772,00 UAH
UA-2018-07-19-000558-c 985745c571724f1ab138a43f5691eea6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жучик Микола Олексійович

0685630765 lbtercentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг ) Любомльського району
Код ЄДРПОУ: 26120606
Місцезнаходження: 44300, Україна , Волинська обл., ЛЮБОМЛЬСЬКИЙ РАЙОН/М.ЛЮБОМЛЬ, вул.Євгена Коновальця,буд.6
Контактна особа: Жучик Микола Олексійович
0685630765
lbtercentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2018 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2018 00:00
Початок аукціону: 08 серпня 2018 11:32
Початок аукціону: 08 серпня 2018 11:32
Очікувана вартість: 6 803 772,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 037,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт стаціонарно-лікувального відділення для постійного проживання одиноких непрацездатних громадян та інвалідів району по вул.Прикордонників,68 в селі Гуща Любомльського району Волинської області

Капітальний ремонт стаціонарно-лікувального відділення для постійного проживання одиноких непрацездатних громадян та інвалідів району по вул.Прикордонників,68 в селі Гуща Любомльського району Волинської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Капітальний ремонт стаціонарно-лікувального відділення для постійного проживання одиноких непрацездатних громадян та інвалідів району по вул.Прикордонників,68 в селі Гуща Любомльського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44300, Україна, Волинська область, ЛЮБОМЛЬСЬКИЙ РАЙОН/М.ЛЮБОМЛЬ, вул. Прикордонників 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2018 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2018 12:41
протокол№8.pdf
31 липня 2018 12:41
Тендер Територіальний центр 2018- 5.docx
24 липня 2018 08:34
протокол№7.pdf
21 липня 2018 10:28
6.pdf
21 липня 2018 10:28
5.pdf
21 липня 2018 10:28
4.pdf
21 липня 2018 10:28
3.pdf
21 липня 2018 10:28
2.pdf
21 липня 2018 10:28
1.pdf
19 липня 2018 12:13
додаток 3 вікна двері.tif
31 липня 2018 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2018 08:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2018 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2018 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2018 12:41
протокол№8.pdf
31 липня 2018 12:41
Тендер Територіальний центр 2018- 5.docx
24 липня 2018 08:34
Тендер Територіальний центр 2018-4.docx
21 липня 2018 10:28
Тендер Територіальний центр 2018 3.docx
19 липня 2018 12:13
Тендер Територіальний центр 2018 2.docx
24 липня 2018 08:34
протокол№7.pdf
21 липня 2018 10:28
6.pdf
21 липня 2018 10:28
5.pdf
21 липня 2018 10:28
4.pdf
21 липня 2018 10:28
3.pdf
21 липня 2018 10:28
2.pdf
21 липня 2018 10:28
1.pdf
19 липня 2018 12:13
додаток 3 вікна двері.tif

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Завернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації (проект договору)
Дата подання: 19 липня 2018 18:06
Дата відповіді: 21 липня 2018 09:16
Доброго дня, щановний замовнику. Просимо роз'яснити зміст п. 3.1 Проекту договору (додаток 2 до тендерної документації). Даним пунктом встановлено: "3.1. Вартість виконання робіт по даному договорі на 2018 рік складає 2 800 000 грн. 00 коп.(два мільйони вісімсот тисяч) грн. з ПДВ, на 2019 рік складає 4 003 772 грн. 00 коп. (чотири мільйони три тисячі сімсот сімдесят дві ) грн з ПДВ, загальна вартість виконання робіт по даному договорі складає 6 803 772 грн. 00 коп. (шість мільйонів вісімсот три тисячі сімсот сімдесят дві )грн. з ПДВ." Водночас, згідно з вимогами пункту 4 розділу 6 тендерної документації "Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах." Враховуючи, що ціна і сума зазначена у договорі є його істостною умовою, і вона наперед задана у проекті договору (дорівнє очікувані вартості закупівлі) учасник не може належно виконати зазначені вище умови тендерної документації, оскільки у разі подання Листа щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору, учарносник погоджується із вказаною ціною і не може визначати іншу ціну тенденої пропозиції, ніж сума , яка вказана як істостна умова договору. Просимо роз'яснити яким чином учаснику виконати зазначені вище умови, або просимо внести зміни в частині виключення кокретних сум з проекту договору. У разі, якщо Вам необхідно показати співідношення фінансування робіт у 2018 та 2019 рр, рекомендуємо зробити це у відсотках і зазначити відповідну інформацію у плані фінансування (докремому додатку до тенудерної документації). Інакше, складається враження, що замвоник наперед знає підрядника - переможця торгів та вказує у проекті гдоговору заздалегідь погоджену ціну
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваші зауваження взяті до розгляду та внесено зміни до тендерної документації.
Завернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації (щодо порядку фінансування робіт)
Дата подання: 19 липня 2018 18:30
Дата відповіді: 21 липня 2018 09:15
Згідно Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою КМ України від 27.12.2001 № 1764, (п. 19, абз. 2), Постановою КМ України від 23.04.2014 № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" (п. 1, пп 3,абз.2) передбачено попередню оплату (авансування) робіт з капітального ремонту. При цьому розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Водночас договором не передбачено оплату авансу на придбання матеріалів, що в умовах нестабільної цінової ситуації може в майбутньому призвести до невиправданого здорожчання робіт. У той же час сплата анонсу дозволяє підряднику придбати за оптованими цінами необхідні матеріали та конструкції для належного виконання робіт до кінця бюджетного року і не залежати від інфляційних процесів в економіці. У зв’язку з цим просимо доповнити проект договору новим пунктом такого змісту. "4.9. За умови наявності бюджетних коштів на рахунку, Замовник відповідно до п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою КМ України від 27.12.2001 № 1764, може перерахувати підряднику аванс у розмірі не більше 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваші зауваження взяті до розгляду та внесено зміни до тендерної документації.
Кваліфікаційні сертифікати працівників
Дата подання: 21 липня 2018 19:18
Дата відповіді: 24 липня 2018 08:05
Шановий замовнику! Пунктом 5 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що учасники повинні подати у складі пропозції, крім іншого: копії кваліфікаційних сертифікатів (дозвільних документів), завірених печаткою (у разі наявності) та підписом власника сертифікату. Разом з тим, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554, професійна атестація відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката стосується виключно таких видів робіт (послуг як) 1. Розроблення містобудівної документації. 2. Архітектурне та інженерно-будівельне проектування. 3. Експертиза та обстеження у будівництві. 4. Технічний нагляд. 5. Інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва (див. ПЕРЕЛІК видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію , затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554 ). у той же час, предметом закупівлі є капітальний ремонт, а не роботи (послуги), які передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554 Таким чином, з дня набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554, працівники будівельних організацій, в тому числі відповідальні виконавці робіт з нового будівництва, ремонструкції та капремонту, не підлягають державній атестації і не зобов'язані отримувати кваліфікаційні сертифікати. Виходячи з викладеного вище, просимо привести тендерну документації (п. 5 розділу 3) у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554, а саме: виключити з тексту пункту речення "Надати копії кваліфікаційних сертифікатів (дозвільних документів), завірених печаткою (у разі наявності) та підписом власника сертифікату"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваші зауваження взяті до уваги.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-19-000558-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПМК-НОВА", Код ЄДРПОУ:39291539
Дата подання: 10 серпня 2018 07:53
Неправомірні дії Замовника у вигляді визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Змовник незаконно визнав переможцем процедури закупівлі учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Крім того, учасник, визначений переможцем торгів, не відповідає вимогам п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) учасника.
Таким чином, рішення замовника про визначення переможця та намір укласти договір з учасником, тендерна пропозиція якого підлягає відхиленню, прийняте з порушенням пункту 15 частини першої статті 1, пункту 9 частини першої статті 17 та пунктів 3 і 4 частини першої статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Детальний опис допущених порушень процедури закупівлі та обґрунтування вимог наведено у приєднаному файлі.
На підставі викладеного:
1. Усунути допущені порушення процедури закупівлі;
2. Скасувати незаконне рішення про визначення переможця процедури закупівлі та намір укласти договір, оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 09.08.2018 № 9,
3. Провести розгляд тендерних пропозицій учасників провести у точній відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2018 16:10
Добрий день ! Тендерний комітет розглянув Вашу скаргу та прийняв рішення, яке оформив Протоколом № 10 від 10.08.2018 року.
Номер вимоги: UA-2018-07-19-000558-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство " Дім Фасадів ", Код ЄДРПОУ:40640521
Дата подання: 10 серпня 2018 17:25
Скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та намір укласти договір з ТОВ «Український будівельний проект», зазначене у Протоколі від 09.08.2018 № 9,
Приватне підприємство “ДІМ ФАСАДІВ”
ЄДРПОУ 40640521, ІПН 406405203183,
р/р 26005055518900 у банк ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»,МФО 303440
тел. 0660070550



«10» серпня 2018 р.



Замовнику:
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Любомльського району
(код ЄДРПОУ 26120606)
місцезнаходження: вул. Євгена Коновальця, буд. 6,
м. Любомль, Любомльський район, Волинська обл., 45607
адреса електронної пошти: lbtercentr@gmail.com
телефон: (068) 5630765

Особа, що звертається з вимогою: Приватне підприємство «Дім Фасадів»
43000, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Ківерцівська,32/5
Код ЄДРПОУ 40640521


ВИМОГА
в порядку України «Про публічні закупівлі»

ПП «Дім Фасадів» являється учасником публічної закупівлі UA-2018-07-19-000558-c, «Капітальний ремонт стаціонарно-лікувального відділення для постійного проживання одиноких непрацездатних громадян та інвалідів району по вул.Прикордонників,68 в селі Гуща Любомльського району Волинської області», оголошеної Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Любомльського району.
Згідно ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій.
У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом.

08.08.2018 року відбулося розкриття тендерних пропозицій. Згідно реєстру пропозицій учасників, який був оприлюднений 09.08.2018 р., учасниками було запропоновано наступні ціни:
Participant Starting proposal Final proposal
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ПРОЕКТ" 5 974 801,20
UAH with VAT 5 699 990,00
UAH with VAT
Приватне підприємство " Дім Фасадів " 5 989 525,86
UAH with VAT 5 700 000,00
UAH with VAT
ПП "ПМК-НОВА" 6 723 735,79
UAH with VAT 5 974 800,00
UAH with VAT
ТОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 6 489 621,22
UAH with VAT 6 489 621,22
UAH with VAT
У відповідності до Протоколу Тендерного комітету № 9 від 09.08.2018 р., ТОВ «Український Будівельний Проект» визнано переможцем закупівлі.
З даним рішенням Замовника, яке оформлене Протоколом № 9 від 09.08.2018 р. ПП «Дім Фасадів» категорично не згідне, вважає його таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації, враховуючи наступне:

По-перше, у відповідності до п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, зокрема «Довідка, складена Учасником у довільній формі або інформацію відповідно до Додатку № 12 про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт (згідно з технологічними вимогами виконання заявлених робіт: будівельних техніка, транспортні засоби, інструменти тощо) із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально – технічної бази, кількості, технічного стану, відомостей про підстави користування обладнанням (власність або оренда (суборенда) – із зазначенням найменування орендодавця (суборендодавця) та засобів зв’язку із копіями підтверджуючих документів».
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Український будівельний проект» міститься довідка № 0108-3/2018 від 01.08.2018 р., в яка не відповідає умовам тендерної документації, оскільки не містить відомостей із зазначенням найменування орендодавця (суборендодавця) та засобів зв’язку.
Окрім того, в довідці про матеріально-технічну базу учасник ТзОВ «Український будівельний проект» стверджує, що переліченого ним обладнання та матеріально-технічна база є цілком достатньою для виконання вимог, наведених у «технічних вимогах» документації конкурсних торгів. Це не відповідає дійсності, адже технологічно не можливо влаштування основи під благоустрій та покриття з асфальту та ФЕМ без застосування котків, бульдозерів, а за допомогою лише екскаватора.

По-друге, у відповідності до п. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, також учасником надається:
- Копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
- Копія дозволу на роботи підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (якщо отримання дозволу на виконання таких робіт передбачене чинним законодавством) та/або копію декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки
- Копія дозволу для виконання робіт на висоті 5 метрів і більше.
- Інформаційну довідку про вироби, що будуть поставлятися, відповідно до характеристик, що наведено у додатку 3
- Копія сертифікату відповідності на вікна та двері.
Однак, при розгляді та оцінці тендерної пропозиції ТОВ «Український будівельний проект», Замовником не було враховано, що даним учасником не було надано ні копію дозволу на роботи підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (якщо отримання дозволу на виконання таких робіт передбачене чинним законодавством) та/або копію декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, ні Копія дозволу для виконання робіт на висоті 5 метрів і більше.
Більше того, тендерною документацією (п.5 розділ ІІІ) передбачено, що в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Враховуючи той факт, що ТОВ «Український будівельний проект» до складу тендерної пропозиції не було надано вищевказаних дозволів або довідок про причини їх неподання, вважаємо, що такі дозвола у зазначеного учасника відсутні, що унеможливлює виконання ним робіт, які є предметом закупівлі.
Окрім того, як вже зазначалося іншим учасником (ПП «ПМК-НОВА») у складі тендерної пропозиції ТОВ «Український будівельний проект» відсутні копії сертифікатів відповідності на блоки дверні металеві тип ДН21-9 (клас вогнестійкості ІЕ 30) та блоки дверні протипожежні тип ДГ21-8 (клас вогнестійкості ІЕ 60), чим порушено вимоги пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації щодо надання копії сертифікату відповідності на металеві двері та металеві двері протипожежні.

По-третє, технологія виконання основи під благоустрій і верхнього покриття передбачає обов’язкове ущільнення основи, а в розцінках наданого учасником ТОВ «Український будівельний проект» розрахунку договірної ціни ці механізми відсутні взагалі. 14,87 год. роботи віброплити враховано лише для влаштування піщаної основи під підлоги. Постає питання про гарантійні терміни, які надає учасник в своєму гарантійному листі.
Також питання викликає готовність учасника виконувати роботи із зовнішнього опорядження в листопаді та грудні 2019 р., тобто в час, коли якісне виконання зовнішніх робіт не може проводитися в таких погодних умовах.

Окрім того, звертаємо увагу Замовника, що ТОВ «Український будівельний проект» як юридична особа зареєстроване 10.07.2017 р. при цьому, вже 26.07.2017 р. даний учасник отримав будівельну ліцензію. Однак, на нашу думку, за такий короткий термін новоствореному підприємству практично неможливо отримати будівельну ліцензію, що викликає відповідні запитання.

Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «Український будівельний проект» не відповідає умовам Тендерної документації в цій частині та має бути відхилена згідно з п 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

Згідно ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.

Враховуючи вищенаведене, керуючись відповідними положеннями Закону України «Про публічні закупівлі»,

ВИМАГАЄМО:

1. Скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та намір укласти договір з ТОВ «Український будівельний проект», зазначене у Протоколі від 09.08.2018 № 9, відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Український будівельний проект» на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Розглянути тендерну пропозицію ПП «Дім Фасадів» та вирішити питання про визначення переможця закупівлі.




Директор ПП «Дім Фасадів» _____________ Ковальчук А.А.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 серпня 2018 09:19
Добрий день. Ваша вимога взята до уваги. Надаємо копію рішення яке було прийнято Протоколом № 10 від 10.08.2018 року
Номер вимоги: UA-2018-07-19-000558-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:41447718
Дата подання: 13 серпня 2018 15:51
Вимога
Вимога розглянути пропозицію ТОВ "Український будівельний проект" не упереджено та згідно Закону «Про публічні закупівлі», та прийняти її.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 серпня 2018 16:03
Добрий день. Ваша вимога розглядається тендерним комітетом.
Номер вимоги: UA-2018-07-19-000558-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПМК-НОВА", Код ЄДРПОУ:39291539
Дата подання: 16 серпня 2018 10:27
Неправомірні дії Замовника у вигляді визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Змовник незаконно визнав переможцем процедури закупівлі учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації. При цьому, тендерна пропозиція переможця містить аналогічні за містом порушення та невідповідності, що й пропозиція попереднього учасника, яка була відхилена замовником, допустивши тим самим неоднаковий, дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій.
Таким чином, рішення замовника про визначення переможця та намір укласти договір з учасником, тендерна пропозиція якого підлягає відхиленню, прийняте з порушенням пункту 15 частини першої статті 1, статті 3, пункту 4 частини першої статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Детальний опис допущених порушень процедури закупівлі та обґрунтування вимог наведено у приєднаному файлі.
На підставі викладеного:
1. Усунути допущені порушення процедури закупівлі;
2. Скасувати незаконне рішення про визначення переможця процедури закупівлі та намір укласти договір, оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 13.08.2018 № 11;
3. Провести розгляд тендерних пропозицій учасників провести у точній відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі”.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 серпня 2018 13:41
Добрий день. Ваша вимога розглянута тендерним комітетом.

Номер вимоги: UA-2018-07-19-000558-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:41447718
Дата подання: 21 серпня 2018 09:19
ВИМОГА щодо неправомірних дій Замовника у вигляді визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Вимога щодо неправомірності визнання Замовником переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2018 10:53
Доброго дня. Ваша вимога розглянута тендерним комітетом.

Документи подані скаржником

10 серпня 2018 07:53
Скарга_10-08-2018№03С-10--08.pdf

Документи

10 серпня 2018 16:10
ПРОТОКОЛ 10.pdf

Документи подані скаржником

Документи

13 серпня 2018 09:19
ПРОТОКОЛ 10.pdf

Документи подані скаржником

13 серпня 2018 15:51
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

16 серпня 2018 10:26
_Скарга_15-08-2018№03С-15--08.pdf
16 серпня 2018 10:26
Рішення від 05 05 2018 № 4268.pdf
16 серпня 2018 10:26
Рішення від 19 01 2018 № 476.pdf

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2018 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ПРОЕКТ" 5 974 801,20
UAH з ПДВ
5 699 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство " Дім Фасадів " 5 989 525,86
UAH з ПДВ
5 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПМК-НОВА" 6 723 735,79
UAH з ПДВ
5 974 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 6 489 621,22
UAH з ПДВ
6 489 621,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2018 15:45
92 Договір оренди офісу.pdf
13 серпня 2018 15:45
91 Сертифікат на двері 2.jpg
13 серпня 2018 15:45
90 Сертифікат на двері 1.jpg
06 серпня 2018 14:52
85 Лист погодження.pdf
06 серпня 2018 14:52
84 лист гарантія якості.pdf
06 серпня 2018 14:52
72 Ліцензія УБП.pdf
06 серпня 2018 14:52
71 Витяг ПДВ.pdf
06 серпня 2018 14:52
70 Витяг ЄП.pdf
06 серпня 2018 14:52
69 Статут УБП.pdf
06 серпня 2018 14:52
58 Mill_test_SEAH_PE.PDF
06 серпня 2018 14:52
57 Certyfikat_BW_TRYBA.pdf
06 серпня 2018 14:52
102.imd
06 серпня 2018 14:52
51 r_75прибуток_ДЦ_ССР.pdf
06 серпня 2018 14:52
37 Договірна ціна.pdf
06 серпня 2018 14:52
36 проект договору.pdf
06 серпня 2018 14:52
35 відгук ПАККО.pdf
06 серпня 2018 14:52
34 КБ2 2 ПАККО.pdf
06 серпня 2018 14:52
33 КБ3 2 ПАККО.pdf
06 серпня 2018 14:52
32 КБ2 1 ПАККО.pdf
06 серпня 2018 14:52
31 КБ3 1 Пакко.pdf
06 серпня 2018 14:52
30 Договір ПАККО.pdf
06 серпня 2018 14:52
29 Відгук Колки.PDF
06 серпня 2018 14:52
28 КБ3 2-2 Колки.pdf
06 серпня 2018 14:52
27 ПВР до Акту 2-1 Колки.pdf
06 серпня 2018 14:52
26 КБ2 2-1 Колки.pdf
06 серпня 2018 14:52
25 ДЦ 1 Колки.pdf
06 серпня 2018 14:52
24 Договір 1 Колки.pdf
06 серпня 2018 14:52
23 КБ3 2-1 Колки.pdf
06 серпня 2018 14:52
22 ПВР 2 Колки.pdf
06 серпня 2018 14:52
21 ЛК 2 Колки.pdf
06 серпня 2018 14:52
20 ДЦ 2 Колки.pdf
06 серпня 2018 14:52
19 Договір 2 Колки.pdf
06 серпня 2018 14:52
18 ПВР до Акту 1 Колки.pdf
06 серпня 2018 14:52
17 КБ-2 1 Колки.pdf
06 серпня 2018 14:52
16 КБ-3 1 Колки.pdf
06 серпня 2018 14:52
15 ЛК 1 Колки.pdf
06 серпня 2018 14:52
14 ПВР 1 Колки.pdf
06 серпня 2018 14:52
13 КБ2 2-2 Колки.pdf
06 серпня 2018 14:52
12 відгук Агротехніка.jpg
06 серпня 2018 14:52
11 КБ-2 Агротехніка.pdf
06 серпня 2018 14:52
10 КБ 3 Агротехніка.pdf
06 серпня 2018 14:52
09 Договір Агротехніка.pdf
06 серпня 2018 14:52
03 мат-техн. база.pdf
06 серпня 2018 14:52
02 Тендерна пропозиція.pdf
06 серпня 2018 14:52
01 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

17 серпня 2018 13:16
Електронний підпис
15 серпня 2018 01:17
Електронний підпис
14 серпня 2018 23:38
договір.pdf
07 серпня 2018 20:21
Електронний підпис
07 серпня 2018 20:21
Електронний підпис
07 серпня 2018 20:15
календарний графік .pdf
07 серпня 2018 20:15
реєстр.pdf
07 серпня 2018 20:15
Кошторис на кап ремонт.rar
07 серпня 2018 20:15
Договірна ціна.rar
07 серпня 2018 20:15
Технічні специфікації.rar
07 серпня 2018 20:15
Додатки.rar
07 серпня 2018 20:15
дод№2 Договір.docx.pdf

Публічні документи

07 серпня 2018 22:33
Електронний підпис
07 серпня 2018 22:31
12-6_Розрахунок(1маш-год).pdf
07 серпня 2018 22:31
12-4-1_Підтвердження_цін.pdf
07 серпня 2018 22:31
12-2_Договірна_ціна.pdf
07 серпня 2018 22:31
11_Довідка щодо санкцій.pdf
07 серпня 2018 22:31
9_Лист-згода(Додаток4).pdf
07 серпня 2018 22:31
6-7_Копія Витягу ПДВ.pdf
07 серпня 2018 22:31
6-6_Витяг із Статуту.pdf
07 серпня 2018 22:31
6-4_Копія наказу №1.pdf
07 серпня 2018 22:31
6-3_Копія Протоколу №2.pdf
07 серпня 2018 22:31
6-2_Копія Протоколу №1.pdf
07 серпня 2018 22:31
4-8_Довідка(ч2ст17).pdf
07 серпня 2018 22:31
4-7_Довідка(п10ч1ст17).pdf
07 серпня 2018 22:31
4-6_Довідка(п9ч1ст17).pdf
07 серпня 2018 22:31
4-5_Довідка(п8ч1ст17).pdf
07 серпня 2018 22:31
4-4_Довідка(п5-6ч1ст17).pdf
07 серпня 2018 22:31
4-3_Довідка(п4ч1ст17).pdf
07 серпня 2018 22:31
4-2_Довідка(п3ч1ст17).pdf
07 серпня 2018 22:31
4-1_Довідка(п2ч1ст17).pdf
07 серпня 2018 22:31
3-3_Довідка(Додаток11).pdf
07 серпня 2018 22:31
3-2-2_Довідка(робітники).pdf
07 серпня 2018 22:31
3-2-1_Лист-пояснення(ІТП).pdf
07 серпня 2018 22:31
3-2_Довідка(Додаток5).pdf
07 серпня 2018 22:31
3-1-4_Копія Договору №12.pdf
07 серпня 2018 22:31
3-1-2_Копія Договору №4.pdf
07 серпня 2018 22:31
3-1-1_Копія Договору №7.pdf
07 серпня 2018 22:31
3-1_Довідка(Додаток12).pdf
07 серпня 2018 22:31
1_Реєстр.pdf

Публічні документи

07 серпня 2018 20:58
реєстр документів.PDF
07 серпня 2018 20:47
Електронний підпис
07 серпня 2018 20:46
статут _оригінал_.PDF
07 серпня 2018 20:46
інформаційна довідка.PDF
07 серпня 2018 20:46
ліцензія _копія_.PDF
07 серпня 2018 20:46
проект договору.PDF
07 серпня 2018 20:46
календарний графік.PDF
07 серпня 2018 20:46
дозволи _копія_.PDF
07 серпня 2018 20:46
тендерна пропозиція.PDF
07 серпня 2018 20:46
гарантійний лист 2.PDF
07 серпня 2018 20:46
техпаспорт Бобкет.pdf
07 серпня 2018 20:46
локальний кошторис.PDF
07 серпня 2018 20:46
статут _копія_.PDF
07 серпня 2018 20:46
договірна ціна.PDF
07 серпня 2018 20:46
довідка 1.PDF
07 серпня 2018 20:46
договір субпідрядник.PDF
07 серпня 2018 20:46
виписка з ЄДР.PDF
07 серпня 2018 20:46
довідка платника ПДВ.PDF
07 серпня 2018 20:46
виписка з ЄДР - копія.PDF
07 серпня 2018 20:46
довідка 2.PDF
07 серпня 2018 20:46
гарантійний лист 1.PDF
07 серпня 2018 20:46
ліцензія _оригінал_.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ПРОЕКТ"

Приватне підприємство " Дім Фасадів "

ПП "ПМК-НОВА"

ТОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ПРОЕКТ"
#41447718
Рішення скасоване 5 699 990,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2018 15:49
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ПРОЕКТ"
#41447718
Відхилено 5 699 990,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2018 17:41
Приватне підприємство " Дім Фасадів "
#40640521
Переможець 5 700 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2018 17:48

Документи

09 серпня 2018 11:38
ПРОТОКОЛ.pdf
09 серпня 2018 11:24
Електронний підпис
09 серпня 2018 11:22
ПРОТОКОЛ.pdf

Документи

13 серпня 2018 17:41
протокол 11.pdf

Документи

13 серпня 2018 17:48
протокол 11.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2018 17:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство " Дім Фасадів "
#40640521
5 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2018 17:48
протокол 11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 16:16
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 16:06
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 10:25
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 10:25
IMG.pdf зміни до договору
28 травня 2020 10:23
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 14:15
додаткова угода 5 (2).pdf зміни до договору
08 січня 2020 14:15
додаткова угода 5 (2).pdf зміни до договору
08 січня 2020 14:15
додаткова угода 5 (2).pdf зміни до договору
08 січня 2020 14:14
додаткова угода 5 (2).pdf зміни до договору
08 січня 2020 14:12
додаткова угода 5 (2).pdf зміни до договору
08 січня 2020 14:11
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 13:55
додаткова угода 5 (2).pdf зміни до договору
08 січня 2020 13:54
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 11:10
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
08 січня 2020 10:52
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 17:56
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 17:53
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
09 жовтня 2019 17:45
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 15:36
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 15:30
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 19:33
угода 3.pdf зміни до договору
28 березня 2019 19:32
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 19:28
угода 2.pdf зміни до договору
28 березня 2019 19:26
Електронний підпис укладений
12 вересня 2018 15:53
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
12 вересня 2018 15:51
Електронний підпис укладений
07 вересня 2018 16:46
Електронний підпис укладений
30 серпня 2018 10:41
Договірна ціна.pdf укладений
30 серпня 2018 10:37
календарний план.pdf укладений
30 серпня 2018 10:37
договір №3.pdf укладений
30 серпня 2018 10:37
Електронний підпис укладений
14 серпня 2018 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): враховуючи план фінансування та календарний графік виконання робіт встановити,що виконання робіт по договору №3 від 30 серпня 2018 року на 2018 рік складає 2797193.57грн.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до календарного графіку та затвердження фінансування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 3
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до календарного графіку виконання робіт та затвердження фінансування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фінансування з місцевого бюджету на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування з державного бюджету
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): встановити,що виконання робіт по договору №3 від 30 серпня 2018 року на 2019 рік складає 2712806,43 грн. Фінансування з державного бюджету
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2020 — 31 серпня 2020
Сума оплати за договором: 5 700 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 950 000,00 UAH)