Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації та встановлення комерційних вузлів обліку теплової енергії (з можливістю дистанційної передачі даних) на потреби теплопостачання житлових (нежитлових) будинків, на які здійснює послуги АТ «Криворізька теплоцентраль».
Очікувана вартість
62 000 000,00 UAH
UA-2018-07-19-000457-b 4e85a03fa30041fd90e33f86af40fc6a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Корчевська

+380564099116 korchevskaya@tec.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 00130850
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. ЕЛЕКТРИЧНА, 1
Контактна особа: Тетяна Корчевська
+380564099116
korchevskaya@tec.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2018 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2018 17:00
Початок аукціону: 07 серпня 2018 14:03
Очікувана вартість: 62 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 310 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектної документації та встановлення комерційних вузлів обліку теплової енергії (з можливістю дистанційної передачі даних) на потреби теплопостачання житлових (нежитлових) будинків, на які здійснює послуги АТ «Криворізька теплоцентраль».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2018 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2018 10:56
ДОДАТОК 3 ст. 17.doc
19 липня 2018 10:56
ДОДАТОК 1 ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.doc
19 липня 2018 10:56
Тех заданиеДодаток 5 после редакции+нежитлові О СТАННІЙ ВАРІАНТ.doc
19 липня 2018 10:56
ДОДАТОК 2 ст. 16.doc
19 липня 2018 10:56
ДОДАТОК 4 Договор.docx
19 липня 2018 10:56
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Нереальні сроки
Дата подання: 23 липня 2018 15:30
Дата відповіді: 25 липня 2018 08:28
Вами вказані нереальні сроки виконання робіт, а саме: до 01.10.2018 . Вам потрібно розробити 786 проектів та встановити 786 лічильників за 2 місяці - це є неможливо! Просимо внести зміни щодо терміну виконання робіт, в іншому випадку мі будемо вимушені звернутися до профільного міністерства, сбу, антимонопольного комітету, та антикорупційних органів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Термін оснащення вузлами комерційного обліку будівель визначено Законом України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 34, ст.370)
Розділ IV
ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
2. Оснащення вузлами комерційного обліку будівель, що на день набрання чинності цим Законом були приєднані до зовнішніх інженерних мереж і не були оснащені такими вузлами обліку, або якщо такі вузли обліку на день набрання чинності цим Законом вийшли з ладу, зобов’язаний здійснити оператор зовнішніх інженерних мереж у cтрок:
теплової енергії - протягом року з дня набрання чинності цим Законом, тобто до 02.08.2018 року
Договірна ціна, кошториси, розрахунки
Дата подання: 23 липня 2018 15:56
Дата відповіді: 24 липня 2018 16:09
Підкажіть, Договірна ціна, кошториси, розрахунки подаються Переможцем торгів, чи кожен Учасник також повинен надати в складі своєї пропозиції вищевказані документи?
Відповідь: Відповідно до Розділу ІІІ Тендерної докуменації, Переможець торгів надає Замовнику на електрону адресу korchevskaya@tec.dp.ua на погодження договірну ціну оформлену згідно Додатку 1 цієї тендерної документації з обов’язковими додатками* , які надаються в сканованому кольоровому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) рекомендовано у строк, що не перевищує 5 днів від дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Роз'яснення щодо технічних вимог
Дата подання: 23 липня 2018 18:24
Дата відповіді: 25 липня 2018 08:30
Надайте, будь ласка, роз'яснення стосовно технічних вимог: 1) У п.7 Додатку 3 до тендерної документації зазначено наступне: "7. Діаметр витратомірного вузла теплолічильника необхідно вибирати згідно: - розрахункової витрати мережної води за технічними умовами, т/год; - гідравлічного опору на витратомірній ділянці трубопроводу. Діаметр витротомірної ділянки має бути рівним вхідному діаметру трубопроводу споживача на межі балансової належності теплових мереж теплопостачальної організації та споживача або при обґрунтуванні менше при погодженні з теплопостачальним підприємством." Методика вибору діаметра теплолічильника таким, що дорівнює діаметру вхідного трубопроводу, є докорінно не правильною та суперечить рекомендаціям виробників. При цьому в технічному завданні (Додаток 2 та 3) відсутні дані щодо значень тисків у подавальному та зворотному трубопроводах та гідравліного опору системи опалення, що робить неможливим на етапі підготовки тендерної пропозиції виконати коректний вибір діаметра теплолічильника. Таким чином, оскільки діаметр теплолічильника є головним чинником при визначенні вартості вузла обліку тепла, просимо внести зміни в тендерну документацію та додати всі необхідні дані для коректного та однозначного визначення діаметрів лічильників тепла. 2) У Додатках 1 та 2 до тендерної документації у вказано, що на деяких об'єктах елеватор забезпечує теплом декілька будинків, а також що певні будинки мають кілька теплових вводів. Надайте роз'яснення, яка саме кількість вузлів обліку тепла має бути прийнята Учасником при визначенні вартості робіт: за кількістю будинків чи вводів (елеваторів)? 3) У п.17 Додатку 3 до тендерної документації зазначено: "17. Комерційний вузол обліку повинен мати надійний захист від зовнішнього втручання, механічного пошкодження, крадіжки, збереження у справному стані." Так як дана вимога безпосередньо впливає на формування вартості тендерної пропозиції, просимо надати роз'яснення, який саме вид захисту вузлів обліку передбачений Замовником (монтаж / заміна вхідних дверей, встановлення сигналізації, захисні кожухи і т.п.).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Діаметр витратомірного вузла теплолічильника необхідно вибирати згідно розрахункової витрати мережної води за технічними умовами, наданими у Додатках1, 2 до Технічного завдання. Значення тисків у подавальному та зворотньому трубопроводах будуть надані виконавцю проектор-монтажних робіт.
Вартість робіт визначається по кількості теплолічильників, тобто - кількістю вводів на будинки.
Надійний захист вузла комерційного обліку – мається на увазі встановлення захисного кожуха (шкафа).
Наявність сервісного центру в м. Кривий Ріг
Дата подання: 23 липня 2018 18:36
Дата відповіді: 25 липня 2018 08:31
Вимога щодо наявності сервісного центру у м. Кривий Ріг (п.16 Додатку 3 до тендерної документації) є дискримінаційною та не дає можливості застосувати обладнання більшості виробників приладів обліку тепла. Просимо в зазначений пункт тендерної документації внести відповідні зміни, що забезпечать прозорість проведення даної публічної закупівлі.
Відповідь: Наявність сервісного центру виробника комерційних вузлів обліку у м.Кривий Ріг обумовлено великою кількістю теплолічильників, які буде обслуговувати наше підприємство, що впливає на скорочення термінів ремонтів лічильників (придбання запчастин) та зменшення вартості пересилки лічильників (запчастин).
Кількість витратомірів теплолічильника
Дата подання: 24 липня 2018 10:14
Дата відповіді: 25 липня 2018 08:31
Уточніть, будь ласка, кількість витратомірів теплолічильників що мають бути встановлені в складі вузла обліку тепла. Також прохання надати принципову схему вузлів обліку. Дякую.
Відповідь: Два витратоміри. У п.6 Додатка 3 до Технічного завдання вказано, що перетворювачі витрати та температури встановити на прямому та зворотному трубопроводах, тобто обчислення кількості теплової енергії теплолічильником виконується з урахуванням витоку теплоносія.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2018 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НВФ"ЕРГО МЕРА" 61 324 020,00
UAH з ПДВ
61 014 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ТЕК-УКРАЇНА" 61 900 000,00
UAH з ПДВ
61 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2018 09:44
Електронний підпис
10 серпня 2018 09:38
Довідка про несудимість
07 серпня 2018 15:56
Електронний підпис
06 серпня 2018 15:27
Електронний підпис
03 серпня 2018 16:19
Уставные документы.rar
03 серпня 2018 16:19
додаток 3.rar
03 серпня 2018 16:19
ДОДАТОК 2.rar
03 серпня 2018 16:19
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 серпня 2018 15:42
Електронний підпис
06 серпня 2018 15:29
p05 тендерна пропозиція.pdf
06 серпня 2018 15:29
Документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НВФ"ЕРГО МЕРА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ТЕК-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НВФ"ЕРГО МЕРА"
#41897682
Переможець 61 014 020,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2018 09:58

Документи

09 серпня 2018 09:58
Електронний підпис
09 серпня 2018 09:57
повідомл.про намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2018 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НВФ"ЕРГО МЕРА"
#41897682
61 014 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2018 09:58
Електронний підпис
09 серпня 2018 09:57
повідомл.про намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 16:40
Строк виконання робіт .doc укладений
25 жовтня 2021 16:38
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 20:18
12.doc зміни до договору
05 жовтня 2020 20:17
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2019 12:54
повідомлення про внесення змін2.doc зміни до договору
02 липня 2019 12:53
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2018 09:17
повідомлення про внесення змін.doc зміни до договору
12 грудня 2018 09:15
Електронний підпис укладений
30 серпня 2018 17:35
Додаток № 4 Календарний план 90 к д.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
договір з протоколом розб.PDF укладений
30 серпня 2018 17:34
звед кошт 57.PDF укладений
30 серпня 2018 17:34
Технічне завдання.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
Зведений кошторис.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
Зведений кошторис Додаток 3.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
Додаток 3.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
Додаток 2.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
Додаток 1.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
Догов ціна Ду100.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
Догов ціна Ду80.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
Догов ціна Ду65.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
Догов ціна Ду50.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
Догов ціна Ду40.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
Догов ціна Ду32.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
Догов ціна Ду25.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
Догов ціна Ду20.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
дог. ціна 53.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
дог цінв 78.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
дог ціна 98.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
дог ціна 88.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
дог ціна 84.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
дог ціна 69.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
дог ціна 64.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34
дог ціна 49.pdf укладений
30 серпня 2018 17:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - Строк виконання робіт, що є предметом цього Договору, складає 765 (сімсот шістдесят п’ять) календарних днів з моменту виконання Замовником пункту 7.1. цього Договору, та відповідає «Календарному плану» (Додаток № 4 до цього Договору, який є його невід’ємною частиною). - Договір вступає в силу з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін і діє до «31» грудня 2020 р. (включно), але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, а в частині розрахунків – до повного їх виконання.»
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи п.4 част.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIIІ від 25.12.2015 р., а саме - продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, та з урахуванням вимог п.5.5, 5.11 Договору Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти п.5.10 та п. 12.1 в наступній редакції: «5.10. Строк виконання робіт, що є предметом цього Договору, складає 1 130 (одна тисяча сто тридцять) календарних днів з моменту виконання Замовником пункту 7.1. цього Договору, та відповідає «Календарному плану» (Додаток № 4 до цього Договору, який є його невід’ємною частиною). 12.1. Договір вступає в силу з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін і діє до «01» жовтня 2021 р. (включно), але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, а в частині розрахунків – до повного їх виконання.»
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2018 — 01 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 17 788 913,02
UAH (в тому числі ПДВ 2 964 818,83 UAH)