Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети для сміття
Очікувана вартість
10 250,00 UAH
UA-2018-07-19-000167-a 06750ca301be4f7cae0eee201eb9590e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зайцева Юлія Володимирівна

+380612392114 katerina89.101@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 40108688
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя Вознесенівський район, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА МАТРОСОВА, будинок 29
Контактна особа: Зайцева Юлія Володимирівна
+380612392114
katerina89.101@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2018 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2018 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2018 11:30
Початок аукціону: 24 липня 2018 12:10
Очікувана вартість: 10 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 шт
Пакети для сміття "Фрекен Бок" 35 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. О.Матросова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
100 шт
Пакети для сміття "Фрекен Бок" 120 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. О.Матросова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2018 11:26
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі?
Дата подання: 20 липня 2018 02:48
Дата відповіді: 20 липня 2018 09:23
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Аналоги не будуть розглядатися.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-19-000167-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Общество с ограниченной ответственностью "Свиком", Код ЄДРПОУ:37167117
Дата подання: 31 липня 2018 13:06
Оскарження рішення
У наданій пропозиції повністю виконані вимоги замовника і прописана торгова марка пакетів, яка прописано у технічних вимогах замовника. Наданий гігієнічний висновок, у якому вказаний виробник. Ми не пропонуємо еквівалент, на яких підставах нас дискваліфіковано? Для чого вимагати зразок продукції, якщо повністю виконані вимоги замовника? І після підтвердження ми гарантуємо поставку саме цієї продукціїї. Просимо звернути Вашу увагу, що ФОП Хмельов О.П. у складі своєї пропозиції не надав документів, які підтверджують якість запропонованої продукції. Просимо скасувати Ваше попереднє рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2018 12:23
Доброго дня, шановний Учасник.

Комітетом з допорогових закупівель уважно розглянуте Ваше звернення.

Отож, однією з основних вимог до Закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-19-000167-a) був п. 3.6. до оголошення про надання зразків товару. При кваліфікації, визначення переможця закупівлі Замовник керується Наказом № 35 від 13.04.2016 р. , а саме п . 9.1. «Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі» та п. 9.2. «…Виключними підставами дискваліфікації є: 1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;».
Виходячи з цього, не надання зразків товару, кваліфікується як не виконання умов Закупівлі та відповідно до п. 9.2., Учасник підлягає дискваліфікації.

Документи

02 серпня 2018 12:23
Відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2018 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СП "Бегленд" 10 200,00
UAH з ПДВ
5 323,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Свиком" 6 546,00
UAH з ПДВ
6 492,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХМЕЛЬОВ ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ" 9 000,00
UAH з ПДВ
7 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Буд Логістик 8 488,50
UAH з ПДВ
8 488,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2018 13:40
ВИСНОВОК СЕС 2 1.pdf
20 липня 2018 13:40
ВИТЯГ 2018р..pdf
20 липня 2018 13:40
ВИСНОВОК СЕС 1 1.pdf
20 липня 2018 13:40
ВИТЯГ ПДВ НОВИЙ.pdf
20 липня 2018 13:40
ВИСНОВОК СЕС 2 1 (1).pdf
20 липня 2018 13:40
ВИТЯГ.pdf
20 липня 2018 13:40
ВИТЯГ ПДВ НОВИЙ.pdf
20 липня 2018 13:40
ВИПИСКА.pdf

Публічні документи

23 липня 2018 11:08
ФБ пакети.pdf
23 липня 2018 11:08
ФБ пакети 2.pdf
23 липня 2018 11:08
ПДВ.pdf
23 липня 2018 11:08
Протокол.pdf
23 липня 2018 11:08
Наказ.pdf
23 липня 2018 11:08
Довідка учасника.pdf
23 липня 2018 11:08
Довідка 2.pdf
23 липня 2018 11:08
Довідка 1.pdf
23 липня 2018 11:08
ВИТЯГ 2018.pdf
23 липня 2018 11:08
ВИТЯГ 2018 6.pdf
23 липня 2018 11:08
ВИТЯГ 2018 5.pdf
23 липня 2018 11:08
ВИТЯГ 2018 4.pdf
23 липня 2018 11:08
ВИТЯГ 2018 3.pdf
23 липня 2018 11:08
ВИТЯГ 2018 2.pdf
23 липня 2018 11:08
Статут.pdf
23 липня 2018 11:08
ЦП.pdf

Публічні документи

01 серпня 2018 20:27
тех.характеристики.pdf
22 липня 2018 19:56
цінова пропозиція.pdf
22 липня 2018 19:56
контактні данні.pdf
22 липня 2018 19:56
паспорт.pdf
22 липня 2018 19:56
ІНН.pdf
22 липня 2018 19:56
витяг.pdf
22 липня 2018 19:56
виписка.pdf

Публічні документи

23 липня 2018 11:08
Уставні документи.pdf
23 липня 2018 11:08
Виписка БУД ЛОГІСТИК.pdf
23 липня 2018 11:08
ком.пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СП "Бегленд"

Общество с ограниченной ответственностью "Свиком"

ФОП "ХМЕЛЬОВ ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ"

ТОВ Буд Логістик

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СП "Бегленд"
#32123827
Відхилено 5 323,00
UAH з ПДВ
24 липня 2018 17:53
Общество с ограниченной ответственностью "Свиком"
#37167117
Відхилено 6 492,00
UAH з ПДВ
31 липня 2018 12:09
ФОП "ХМЕЛЬОВ ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ"
#2229716636
Переможець 7 500,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2018 15:58

Документи

24 липня 2018 17:53
Протокол

Документи

31 липня 2018 12:09
Протокол

Документи

02 серпня 2018 15:58
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2018 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ХМЕЛЬОВ ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ"
#2229716636
7 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2018 15:58
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
08 серпня 2018 16:11