Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ходових візків трамвайних вагонів КТ 4
Очікувана вартість
2 330 000,00 UAH
UA-2018-07-19-000053-c 27142f1acb9940a38de914eac1a840f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фахівці публічних закупівель

380322377779 e.tender.let@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328406
Місцезнаходження: 79012, Україна , Львівська обл., Львів, Сахарова,2
Контактна особа: Фахівці публічних закупівель
380322377779
e.tender.let@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2018 08:54
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2018 16:00
Початок аукціону: 14 серпня 2018 15:29
Очікувана вартість: 2 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт ходових візків трамвайних вагонів КТ 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79018, Україна, Львівська область, Львів, вул.Городоцька, 185
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2018 12:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2018 12:44
ДЕТ_візки_зі_змінами_1.doc
19 липня 2018 08:55
Додаток №4 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ_Вiзки КТ4.docx
19 липня 2018 08:55
Додаток 2 Проект договору.doc
06 серпня 2018 12:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 липня 2018 08:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2018 12:44
ДЕТ_візки_зі_змінами_1.doc
19 липня 2018 08:55
ДЕТ_візки.doc
19 липня 2018 08:55
Додаток №4 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ_Вiзки КТ4.docx
19 липня 2018 08:55
Додаток 2 Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2018 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ" 2 322 000,00
UAH з ПДВ
2 322 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "Дніпропетровський електротранспорт" Дніпропетровської міської ради 2 329 999,68
UAH з ПДВ
2 329 999,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2018 13:37
Цінова пропозиція.pdf
13 серпня 2018 13:37
Технічне завдання.pdf
13 серпня 2018 13:37
Проект договору.pdf

Публічні документи

13 серпня 2018 10:33
Цінова пропозиція.PDF
13 серпня 2018 10:33
Технична частина.PDF
13 серпня 2018 10:33
Статут витяг.PDF
13 серпня 2018 10:33
Стаття 17.PDF
13 серпня 2018 10:33
Проект договору.PDF
13 серпня 2018 10:33
положення СВРМ.PDF
13 серпня 2018 10:33
наказ про директора.PDF
13 серпня 2018 10:33
Аналогічний договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ"

КП "Дніпропетровський електротранспорт" Дніпропетровської міської ради

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ"
#40259247
Переможець 2 322 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2018 14:43

Документи

17 серпня 2018 14:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2018 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ"
#40259247
2 322 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2018 14:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 15:02
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2018 15:04
Додаткова угода №3 від 13.12.180001.PDF зміни до договору
13 грудня 2018 15:03
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2018 17:39
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
26 листопада 2018 17:38
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2018 11:02
Додаткова угода №2 від 26.11.18.PDF зміни до договору
26 листопада 2018 10:59
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2018 14:56
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
06 вересня 2018 14:55
Електронний підпис укладений
03 вересня 2018 15:36
Договір 00565 від 03.09.180001.PDF укладений
03 вересня 2018 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 1 ("Технічне завдання")до Договору №00565 від 03.09.2018 р. викласти у новій редакції: - виключення п. 25 Додатку А "Перелік послуг з проведення капітального ремонту та доукомплектування візків трамвайних вагонів КТ4. - Додаток В "Гарантійний строк експлуатації візків трамвайних вагонів КТ4 з посиланням на норми галузевого стандарту СОУ ЖКГ 60.2-35077234.0005:2008
Номер договору про закупівлю: 00565
Договір:
Номер додаткової угоди: Додактова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.3.1. Договору №00565 від 03.09.18 р. у новій редакції: 3.1.Загальна вартість Договору становить 2 262 555,58 грн. (з урахуванням ПДВ). Фактичною ціною надання Послуг є сума всіх Актів про прийняття наданих послуг, затверджених Сторонами. Додаток №1 Договору "Технічне завдання" викласти у новій редакції. Додаток №2 Договору "Калькуляція" викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 00565
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 від 26.11.18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №2 від 23.11.2018 р. до Договору №00565 від 03.09.2018 р. (у новій остаточній редакції). Попередньо оприлюднену 26.11.2018 р. о 10:59 Додаткову угоду №2 від 26.11.2018 р. вважати недійсною у зв*язку з виявленою технічною помилкою при внутрішній реєстрації документа.
Номер договору про закупівлю: 00565
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №00565
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Зменшити вартість Договору №00565 від 03.09.2018 р. відповідно до п.п.3,5 ч.4. ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", п.10.4 Договору на 57 622,66 грн. та викласти п.3.1 Договору у новій редакції: 3.1.Загальна вартість Договору становить 2 204 932,92 грн. з урахуванням ПДВ. Фактичною ціною надання Послуг є сума всіх Актів про прийняття наданих послуг,затверджених Сторонами. 2) Керуючись п.10.4 Договору Сторони домовились викласти Додаток №1 Договору "Технічне завдання" у новій редакції. 3) Керуючись п.10.4 Договору Сторони домовились викласти Додаток №2 Договору "Калькуляція" у новій редакції. Всі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 00565
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 від 13.12.2018 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 204 932,92
UAH