Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 09110000-3 (вугілля камяне марки ГМ)
Очікувана вартість
1 509 900,00 UAH
UA-2018-07-19-000030-c ● 0966c970d43441c6bb0ccda8647ce2cb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Устинівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144186 |
Місцезнаходження: | 28600, Україна , Кіровоградська обл., смт Устинівка, Ювілейна, 6 |
Контактна особа: |
Колісник Людмила Миколаївна 380523941008 osvitaustinovka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2018 08:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2018 14:22 |
Очікувана вартість: | 1 509 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,32% |
Інформація про предмет закупівлі
код ДК 021:2015 09110000-3 (вугілля камяне марки ГМ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 тони
код ДК 021:2015 09110000-3 (вугілля камяне марки ГМ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28600, Україна, Кіровоградська область, смт Устинівка, вул. Ювілейна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2018 11:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2018 16:15 |
Тендерна документація ВУГІЛЛЯ.doc | |
19 липня 2018 09:20 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція (1).docx | |
19 липня 2018 09:19 |
Додаток 4 Відомості про учасника.docx | |
19 липня 2018 09:18 |
Додаток 2 Технічні вимоги (2).docx | |
19 липня 2018 09:14 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
19 липня 2018 09:12 |
Тендерна документація вугілля.pdf |
31 липня 2018 11:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
24 липня 2018 16:15 |
Тендерна документація ВУГІЛЛЯ.doc
|
||||||||||||||||||
19 липня 2018 09:20 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція (1).docx
|
||||||||||||||||||
19 липня 2018 09:19 |
Додаток 4 Відомості про учасника.docx
|
||||||||||||||||||
19 липня 2018 09:18 |
Додаток 2 Технічні вимоги (2).docx
|
||||||||||||||||||
19 липня 2018 09:14 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
||||||||||||||||||
19 липня 2018 09:12 |
Тендерна документація вугілля.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо тендерної документації
Дата подання: 24 липня 2018 13:00
Дата відповіді: 25 липня 2018 08:49
Надана тендерна документація в оголошені має не чітке зображення. Прочитати текст документації на деяких сторінках неможливо так як зроблена фото копія.
Будь ласка розмістіть Тендерну документацію в форматі word.
Відповідь: тендерна документація додатково розмішена у форматі word
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 27 липня 2018 08:59
Дата відповіді: 31 липня 2018 11:27
Згідно пункту 5.4.3. Розділу 3 Документації ви вимагаєте: Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору* за 2016-2017 роки, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи контрагента, яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці по відповідному контрагенту; предмет договору з зазначенням обсягу; сума договору.
5.4.3.2. Договір по кожному контрагенту, інформація про укладення договору з яким вказана в Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору за 2016-2017 роки.
5.4.3.3. Оригінал позитивного листа-відгуку від кожного контрагента, інформація про укладення договору з яким вказана учасником у Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору за 2016-2017 роки, не більше тридцятиденної давнини відносно дати закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, з зазначенням показника обсягу вугілля, яке має/мало бути поставлене згідно договору та числового показника кількості вугілля, яке було фактично відвантажене на момент формування листа-відгука.
Дана вимога є дискримінаційною, що порушує основні принципи публічних закупівель. Учасники які не мають досвіду виконання аналогічних договорів в 2016-2017 роках не можуть прийняти участь в даній закупівлі. Також новостворені підприємства та підприємства які вже мають досвід виконання аналогічного договору тільки в 2018 році (наголошуємо, що процедура оголошена вже в другому піврічі 2018 року) не можуть прийняти участь в торгах.
Дана вимога є дискримінаційною, що сутьєво зменшує коло учасників.
Просимо внести зміни в Документацію та розширити період виконання до 2018 року для аналогічних договорів.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв'язку із тим, що закупівля передбачає забезпечення твердим паливом закладів освіти району та забезпечення належної підготовки до опалювального сезону у закладах, де перебувають діти, з метою уникнення соціальної напруги внесено відповідну вимогу. Тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту Устинівської РДА не вважає дану вимогу дискримінаційною.
Щодо матеріально-технічної бази
Дата подання: 27 липня 2018 09:07
Дата відповіді: 31 липня 2018 11:28
Згідно пункту 5.4.1.4. Розділу 3 Документації Замовник вимагаєте:Копії документів, що підтверджують право власності (надається: копія витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та копія договору на підставі якого відбувалася реєстрація права власності (копія договору надається якщо право власності реєструвалося на підставі договору)), або інший правовий титул, або право залучення складських приміщень/майданчиків/площ вказаних в довідці про наявність власного або залученого обладнання та матеріально-технічної бази (копія договору, свідоцтво, тощо).
Якщо орендодавцем складських приміщень/майданчиків/площ є фізична особа/фізична особа-підприємець – надається копія договору оренди/суборенди (завірена учасником та орендодавцем) та документ, що підтверджує право власності на об’єкт оренди, якщо надано договір суборенди, також надається дозвіл первинного орендодавця на суборенду (завірений первинним орендодавцем).
Дана вимога є дискримінаційною, так як учасник, який орендує нерухоме майно (частково або в повному обємі) не може вимагати від орендодавця оригіналів документів на нерухоме майно, що здається в оренду. Та зовсім не зрозуміло навіщо вони Замовнику, тому що дану інформацію можливо перевірити в Реєстрі речових прав на нерухоме майно, що є відкритим для вільного доступу за посиланням https://kap.minjust.gov.ua/
Отже просимо внести зміни в Документацію та видалити дану дескримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв'язку із тим, що закупівля передбачає забезпечення твердим паливом закладів освіти району та забезпечення належної підготовки до опалювального сезону у закладах, де перебувають діти, з метою уникнення соціальної напруги внесено відповідну вимогу. Тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту Устинівської РДА не вважає дану вимогу дискримінаційною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2018 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ |
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
1 297 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СВІТАНОК-11" |
1 478 800,00
UAH з ПДВ
|
1 298 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" |
1 476 000,00
UAH з ПДВ
|
1 476 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна |
1 499 000,00
UAH з ПДВ
|
1 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ #42234769 |
Переможець |
1 297 600,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2018 10:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2018 14:27
|
Додаткова угода № 1 вугілля.jpg | зміни до договору |
27 листопада 2018 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2018 14:16
|
Договір підписаний.pdf | укладений |
31 серпня 2018 14:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціна за одиницю товару в звязку з коливанням на ринку |
Номер договору про закупівлю: | № 32 від 31 серпня 2018 року |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 32 від 31.08.2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |