Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі (Спеціально обладнані автомобілі для перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату)
State Classifier 021:2015 – 34110000-1 Vehicles (Specially equipped vehicles for transportation of persons with disabilities and children with disabilities)
State Classifier 021:2015 – 34110000-1 Vehicles (Specially equipped vehicles for transportation of persons with disabilities and children with disabilities)
Очікувана вартість
30 000 000,00 UAH
UA-2018-07-18-002198-b ● 811f4d20a48f46fc944c2e769e0cfcad
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Фонд соціального захисту інвалідів |
Код ЄДРПОУ: | 00034163 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська область обл., м.Київ, вул. Глибочицька, 72, каб. 437 |
Контактна особа: |
Олександр Побєдоносцев +380444253154 tender_fszi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Invalids Social Protection Fund of the Ministry of Social Policy of Ukraine |
National ID: | 00034163 |
Contact point: |
Oleksandr Pobiedonostsev +380444253154 tender_fszi@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 липня 2018 18:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2018 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2018 20:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2018 15:56 |
Очікувана вартість: | 30 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 900000 UAH |
Publication date: | 18 липня 2018 18:43 |
Enquiries until: | 07 серпня 2018 20:00 |
Complaints submission until: | до 13 серпня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 серпня 2018 20:00 |
Information
Estimated total value: | 30 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 30 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штука
Код ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі (Спеціально обладнані автомобілі для перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
State Classifier 021:2015 – 34110000-1 Vehicles (Specially equipped vehicles for transportation of persons with disabilities and children with disabilities)
CPV: 34110000-1
Період постачання:
по 17 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2018 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2018 14:29 |
Додаток 2.docx | |
09 серпня 2018 14:29 |
Зміни у Додатку 2 до ТД.docx | |
18 липня 2018 18:43 |
Додаток 3.docx | |
18 липня 2018 18:43 |
Додаток 7.docx | |
18 липня 2018 18:43 |
Додаток 1.docx | |
18 липня 2018 18:43 |
Додаток 4.DOCX | |
18 липня 2018 18:43 |
Додаток 6.docx | |
18 липня 2018 18:43 |
Додаток 5.docx | |
18 липня 2018 18:43 |
Тендерна документація.doc |
09 серпня 2018 14:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 серпня 2018 14:29 |
Додаток 2.docx
|
|||
09 серпня 2018 14:29 |
Зміни у Додатку 2 до ТД.docx
|
|||
18 липня 2018 18:43 |
Додаток 3.docx
|
|||
18 липня 2018 18:43 |
Додаток 7.docx
|
|||
18 липня 2018 18:43 |
Додаток 1.docx
|
|||
18 липня 2018 18:43 |
Додаток 4.DOCX
|
|||
18 липня 2018 18:43 |
Додаток 6.docx
|
|||
18 липня 2018 18:43 |
Додаток 5.docx
|
|||
18 липня 2018 18:43 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний замовник! Ваша конкурсна документація має дискримінаційні ознаки, також відсутнє обгрунтоване посилання на конкретну торговельну марку! Вимагаємо внести зміни!
Дата подання: 31 липня 2018 17:26
Дата відповіді: 09 серпня 2018 14:10
Шановний замовник! Ваша конкурсна документація має дискримінаційні ознаки, також відсутнє обгрунтоване посилання на конкретну торговельну марку! Вимагаємо внести зміни!
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути ОБГРУНТОВАНИМ, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь-якого обгрунтування, зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки автомобіля, лише однієї моделі конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які б призвели до економії та ефективного використання бюджетних коштів.
Потенційний Учасник торгів, може запропонувати Вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший, більш технологічний, єкономічний, з кращими показниками, але з іншими характеристиками. Формально це є приводом для дискваліфікації Участника торгів, як такого, чия пропозиція більш вигідна, але характеристики якого не суттєво відрізняються від тих, що вказав Замовник.
Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників.
Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб, з максимальною економією та ефективністю, повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників а документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі.
В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі.
Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ваш заклад закуповує автомобіль який призначений для перевезення певних категорій пасажирів (осіб з обмеженими фізичними можливостями) та пасажирів певних професій (медперсонал, соціальні працівники), тому відповідно до абзацу 67 Ст .1 Закону України «Про автомобільний транспорт» він закуповує транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, інвалідів, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, швидка медична допомога, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо) в вашому випадку це гідравлічний ліфт та кріпильне обладнання для візків.
Тоб-то закуповувати відповідно до законодавства потрібно автомобілі виключно СПЕЦІАЛІЗОВАНІ, про що робиться відповідний запис в свідоцтві про державну реєстрацію транспортного засобу в територіальному сервісному центрі МВС України.
Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий сбір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по подібним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику дякуємо за запитання!
Відповідно до ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет надає роз’яснення щодо звернення. Відповідно до ст.22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Зокрема:
1. Конкретні торгівельні марки вказані лише щодо підйомної автомобільної площадки, але там вказано «або аналог».
2. Зазначені технічні характеристики автомобіля є мінімально необхідними («не менше») з врахуванням специфіки його використання. Технічні характеристики нижче заявлених призведуть до погіршення експлуатаційних характеристик автомобіля, можуть вплинути на комфорт та безпеку осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які будуть перевозитись, збільшити витрати по експлуатації та ремонту автомобілів.
3. Зазначені габаритні розміри є мінімально необхідними («не менше») з врахуванням специфіки експлуатації автомобілів в сільській місцевості та для забезпечення комфорту та безпеки осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які будуть перевозитись. Жоден габаритний розмір не є фіксованою величиною, можуть надаватися пропозиції вище вказаних показників.
Відповідно до ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет надає роз’яснення щодо звернення. Відповідно до ст.22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Зокрема:
1. Конкретні торгівельні марки вказані лише щодо підйомної автомобільної площадки, але там вказано «або аналог».
2. Зазначені технічні характеристики автомобіля є мінімально необхідними («не менше») з врахуванням специфіки його використання. Технічні характеристики нижче заявлених призведуть до погіршення експлуатаційних характеристик автомобіля, можуть вплинути на комфорт та безпеку осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які будуть перевозитись, збільшити витрати по експлуатації та ремонту автомобілів.
3. Зазначені габаритні розміри є мінімально необхідними («не менше») з врахуванням специфіки експлуатації автомобілів в сільській місцевості та для забезпечення комфорту та безпеки осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які будуть перевозитись. Жоден габаритний розмір не є фіксованою величиною, можуть надаватися пропозиції вище вказаних показників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-18-002198-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСПЕЦПРОМ", Код ЄДРПОУ:38183310
Дата подання: 26 липня 2018 16:52
запитання щодо технічних вимог, згідно додатку 2 тендерної документації
Добрий день! У загальних вимогах по експлуатаційній технологічності та технічним характеристикам предмету закупівлі (додаток 2 до тендерної документації) вставлено, що двигун автомобіля повинен мати крутний момент не менше 350 Нм.
Двигун з крутним моментом не менше 350 Нм. має лише один автомобіль - Ford Transit 2.0 TDCi євро 6, двигун якого має крутний момент 385 Нм. У інших виробників, чиї автомобілі представлені на ринку України, двигуни мають дещо менші крутні моменти.
Занадто високі вимоги до крутного моменту двигуна автомобіля усувають конкуренцію серед потенційних учасників, тому пропонуємо зменшити крутний момент двигуна до 300 Нм., що забезпечить участь у торгах більшому колу учасників.
Розгорнути
Згорнути
Двигун з крутним моментом не менше 350 Нм. має лише один автомобіль - Ford Transit 2.0 TDCi євро 6, двигун якого має крутний момент 385 Нм. У інших виробників, чиї автомобілі представлені на ринку України, двигуни мають дещо менші крутні моменти.
Занадто високі вимоги до крутного моменту двигуна автомобіля усувають конкуренцію серед потенційних учасників, тому пропонуємо зменшити крутний момент двигуна до 300 Нм., що забезпечить участь у торгах більшому колу учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2018 14:09
Доброго дня!
Відповідно до ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет надає роз’яснення щодо звернення. Відповідно до ст.22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Тендерний комітет розглянув звернення щодо внесення змін до тендерної документації, а саме у додатку 2 (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі) до тендерної документації , у загальних вимогах по експлуатаційній технологічності та технічним характеристикам предмету закупівлі у п.2.1 визначено, що двигун автомобіля має мати крутний момент не менше 350 Нм. Такий показник був запропонований виходячи із міцності двигунів, які впливають на якість пересування транспортного засобу (чим вище у автомобіля буде показник у ньютон-метрах, тим швидше він буде набирати обертів і чим більше обертів двигун продукує, тим більший запас сили у нього з’являється). З урахуванням специфіки експлуатації спецавто в основному в сільській місцевості, показник двигуна може мати крутний момент не менше 310 Нм. У п.2.1 додатку 2 (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі) до тендерної документації, змінено показник двигуна, зокрема крутний момент може мати не менше 310 Нм.
Відповідно до ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет надає роз’яснення щодо звернення. Відповідно до ст.22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Тендерний комітет розглянув звернення щодо внесення змін до тендерної документації, а саме у додатку 2 (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі) до тендерної документації , у загальних вимогах по експлуатаційній технологічності та технічним характеристикам предмету закупівлі у п.2.1 визначено, що двигун автомобіля має мати крутний момент не менше 350 Нм. Такий показник був запропонований виходячи із міцності двигунів, які впливають на якість пересування транспортного засобу (чим вище у автомобіля буде показник у ньютон-метрах, тим швидше він буде набирати обертів і чим більше обертів двигун продукує, тим більший запас сили у нього з’являється). З урахуванням специфіки експлуатації спецавто в основному в сільській місцевості, показник двигуна може мати крутний момент не менше 310 Нм. У п.2.1 додатку 2 (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі) до тендерної документації, змінено показник двигуна, зокрема крутний момент може мати не менше 310 Нм.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-07-18-002198-b.a2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЛАЙН", Код ЄДРПОУ:33547914
Дата подання: 28 серпня 2018 14:02
Дата подання: 28 серпня 2018 14:02
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 серпня 2018 21:08
рішення №8896.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2018 21:08
Інформація про резолютивну частину рішення № 9561.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2018 16:39
рішення № 9561.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2018 19:02
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Фонд соціального захисту інвалідів |
Код ЄДРПОУ: | 00034163 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, Київська область обл., м.Київ, вул. Глибочицька, 72, каб. 437 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЛАЙН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ АІС АВТОЦЕНТР ДНІПРО | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 21 вересня 2018 15:11 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9561-р/пк-пз від 17.09.2018 |
Документи:
21 вересня 2018 15:11
|
Електронний підпис |
21 вересня 2018 15:10
|
2018-09-21 (7) протокол ТК 7.pdf |