Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система контролю і управління доступом у корпусах № 1, № 7, № 18, НТБ КПІ ім. Ігоря Сікорського
Очікувана вартість
2 700 000,00 UAH
UA-2018-07-18-001891-b bbfb32164d0e465dafd12c8843ee5d9f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ужва В.

+380442048334 v.v.uzhva@kpi.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 02070921
Місцезнаходження: 03056, Україна , Киевская обл., Киев, КИЕВ,проспект Перемоги, 37, к.207/4
Контактна особа: Ужва В.
+380442048334
v.v.uzhva@kpi.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2018 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2018 00:00
Початок аукціону: 20 серпня 2018 13:27
Очікувана вартість: 2 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 81000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Пульт керування турнікетом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
2 шт
Турнікет (трипод) для посту охорони № 1, корпус № 1 КПІ ім. Ігоря Сікорського (Центральний вхід) – (блок безперебійного живлення із акумуляторами у комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
4 шт
Турнікет (трипод) для корпусу № 1 – (блок безперебійного живлення із акумуляторами у комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
11 шт
Турнікет (трипод) для корпусів № 7 та № 18, Науково-технічної бібліотеки ім. Г.І. Денисенка– (блок безперебійного живлення із акумуляторами у комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
60 п.м.
Огорожа стаціонарна (не знімна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
6 п.м.
Огорожа знімна (швидкознімна) для посту охорони № 1, корпус № 1 КПІ ім. Ігоря Сікорського (Центральний вхід)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
60 п.м.
Огорожа знімна (швидкознімна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
9 шт
Системний блок (комп’ютер) чергового (охоронника) на контрольному пункті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
9 шт
Монітор для чергового (охоронника) на контрольному пункті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
18 шт
Контролер СКУД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
36 шт
Зчитувач RFID (MIFARE, MIFARE plus)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
1000 шт
Ідентифікатори доступу (картка доступу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
1 шт
Програматор (зчитувач) ідентифікаторів доступу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
10 комплект
Монтажні комплекти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
1 шт
Принтер для друку та ламінування пластикових карток Primacy Lamination та комплект витратних матеріалів для його обслуговування, а також друку та ламінування не менше ніж 3000 пластикових карток.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
9 шт
Відеокамера для приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
2 шт
Відеокамера для вулиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
9 шт
Адаптер PoE для відеокамер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
1 шт
Програмне забезпечення СКУД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
1 шт
Системний блок для сервера СКУД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
1 шт
Монітор для сервера СКУД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
1 шт
Джерело безперебійного живлення для сервера СКУД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
2 шт
Шлагбаум в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
2 шт
Стійка зчитувача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
4 шт
Огорожа для зчитувача та шлакбаума.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
1 шт
Пост охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
2 шт
Бездротовий двоканальний комплект дистанційного керування шлагбаумом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
10 шт
Кнопка тривожна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
2 шт
Кнопка TSK-830A (LED)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відсрочка платежу: 20%
більше або дорівнює 60 календарних днів: 20%
більше 19 та менше 60 календарних днів: 0%
Гарантія: 10%
від 9,1 до 10,0 по формулі F2 = (10*A+5*B+0*C)/(A+B+C): 10%
від 8,1 до 9,0 по формулі F2 = (10*A+5*B+0*C)/(A+B+C): 9%
від 7,1 до 8,0 по формулі F2 = (10*A+5*B+0*C)/(A+B+C): 8%
від 6,1 до 7,0 по формулі F2 = (10*A+5*B+0*C)/(A+B+C): 7%
від 5,1 до 6,0 по формулі F2 = (10*A+5*B+0*C)/(A+B+C): 6%
від 4,1 до 5,0 по формулі F2 = (10*A+5*B+0*C)/(A+B+C): 5%
від 3,1 до 4,0 по формулі F2= (10*A+5*B+0*C)/(A+B+C): 4%
від 2,1 до 3,0 по формулі F2 = (10*A+5*B+0*C)/(A+B+C): 3%
від 1,1 до 2,0 по формулі F2 = (10*A+5*B+0*C)/(A+B+C): 2%
від 0,1 до 1 по формулі F2 = (10*A+5*B+0*C)/(A+B+C): 1%
менше ніж 0,1 по формулі F2 = (10*A+5*B+0*C)/(A+B+C): 0%
06 серпня 2018 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2018 12:42
перелік змін до ТД.docx
06 серпня 2018 11:30
Додаток 5 турнікети - зміни.doc
18 липня 2018 16:37
КПИ корпус 1 вход.jpg
18 липня 2018 16:37
КПИ корпус 1 охрана.jpg
18 липня 2018 16:37
ТД.doc
18 липня 2018 16:37
Додаток 8.docx
18 липня 2018 16:37
Додаток 7.doc
18 липня 2018 16:37
Додаток 6.doc
18 липня 2018 16:37
Додаток 4.doc
18 липня 2018 16:37
Додаток 1.doc
18 липня 2018 16:37
Додаток 3.doc
18 липня 2018 16:37
Додаток 2.doc
06 серпня 2018 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2018 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2018 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2018 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2018 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2018 12:42
перелік змін до ТД.docx
06 серпня 2018 11:30
перелік змін до ТД.docx
06 серпня 2018 11:30
Додаток 5 турнікети - зміни.doc
18 липня 2018 16:37
Додаток 5 турнікети.doc
18 липня 2018 16:37
КПИ корпус 1 вход.jpg
18 липня 2018 16:37
КПИ корпус 1 охрана.jpg
18 липня 2018 16:37
ТД.doc
18 липня 2018 16:37
Додаток 8.docx
18 липня 2018 16:37
Додаток 7.doc
18 липня 2018 16:37
Додаток 6.doc
18 липня 2018 16:37
Додаток 4.doc
18 липня 2018 16:37
Додаток 1.doc
18 липня 2018 16:37
Додаток 3.doc
18 липня 2018 16:37
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики турнікетів
Дата подання: 02 серпня 2018 15:20
Дата відповіді: 03 серпня 2018 09:37
Поясніть, будь ласка, чим обумовлена потреба у використанні турнікетів з температурним діапазоном від -40гр.цельсія, якщо вони розташовані всередині приміщення
Відповідь: У деяких місцях приміщеннь, де передбачається розташування турнікетів, протягом осінньо-зимового періоду температура может опускаться нижче ніж мінус - 10 градусів Цельсия.

по технічним питанням звертайтесь до спеціаліста, вказанного в тендерній документації!
технічні питання:
відділ БІК, тел./факс (067) 153-9717 Володимир Мухін , е-mail: vl.kolokotroni@gmail.com
Технічні характеристики контролера СКУД
Дата подання: 02 серпня 2018 15:29
Дата відповіді: 03 серпня 2018 09:39
Поясніть, будь ласка, чим обумовлена потреба у використанні саме USB інтерфейса для оновлення мікропрограми контролерів?
Відповідь: по технічним питанням звертайтесь до спеціаліста, вказанного в тендерній документації!
технічні питання:
відділ БІК, тел./факс (067) 153-9717 Володимир Мухін , е-mail: vl.kolokotroni@gmail.com

USB (англ. Universal Serial Bus) — універсальна послідовна шина, призначена для з'єднання периферійних пристроїв обчислювальної техніки. Отримав широке розповсюдження і фактично став основним інтерфейсом підключення периферії до домашньої цифрової техніки. Конструкція USB-конекторів розрахована на «гаряче» приєднання та від'єднання пристроїв до хоста (від нього). Це забезпечено більшою довжиною контакту заземлення GND проти інших. Внаслідок цього потенціали корпусів вирівнюються ще до замикання сигнальних контактів, а це убезпечує електроніку приладу від пошкодження статичною електрикою…. Також простота для користувача. Старші інтерфейси (наприклад, послідовний (COM) і паралельний (LPT) порт) були крайні прости для розробника, але не дали справжнього «підключи і працюй». Нові механізми взаємодії комп'ютера з низько- та середньоскоростними зовнішніми пристроями - можливо, більш складні для конструкторів, але надійні, дружні і пригодні для «гарячого» підключення. Будь ласка, Ви можете запропонувати зручний та безпечний аналог сучасного інтерфейсу для оновлення мікропрограми контролерів.
Загальні вимоги до СКУД
Дата подання: 02 серпня 2018 15:47
Дата відповіді: 03 серпня 2018 09:40
Чим обумовлена вимога використання тільки Wiegand-інтерфейсу в СКУД?
Відповідь: по технічним питанням звертайтесь до спеціаліста, вказанного в тендерній документації!
технічні питання:
відділ БІК, тел./факс (067) 153-9717 Володимир Мухін , е-mail: vl.kolokotroni@gmail.com
Загальні вимоги до СКУД
Дата подання: 02 серпня 2018 15:48
Дата відповіді: 03 серпня 2018 09:40
В п.18 вказано про "можливість блокування повторного входу без попереднього виходу з об’єкта". Чи повинна ця функція працювати в разі відсутності зв’язку з сервером системи?
Відповідь: по технічним питанням звертайтесь до спеціаліста, вказанного в тендерній документації!
технічні питання:
відділ БІК, тел./факс (067) 153-9717 Володимир Мухін , е-mail: vl.kolokotroni@gmail.com
Розяснення
Дата подання: 02 серпня 2018 17:21
Дата відповіді: 03 серпня 2018 09:40
Сразу по ТЗ, то что необходимо уточнить у клиента: 1. На 1-й тип турникета указано: "Турнікет повинен мати традиційний зовнішніх вигляд і вписуватись в інтер'єр. Він повинен мати елементи з оздобленням, наприклад кришка корпусу турнікетів - натуральна деревина «дуб» тощо." При этом "Умови експлуатації при температурі від – 40 °С до + 45 °С". Действительно ли требуется для турникета с декоротивной деревянной крышкой климатическое исполнение до -40, т.е. установка снаружи здания? 2. "Фотографії місць розташування турнікетів та огорож додаються додатково". А где фото? 3. Другие турникеты тоже требуются все в климат исполнение для минусовых температур, какие из них будут устанавливаться на улице или в неотапливаемых помещениях? Вопрос важный, поскольку климат исполнение удорожает турникеты. 4. "Підвищена вандалозахищеність" - необходима расшифровка, поскольку не понятно по каким критериям определять повышенную вандалозащищенность турникетов. Тем более для декоративных с деревянными крышками, которые априори не вандалостойкие. 5. Огорожа знімна (швидкознімна) навколо двох турнікетів на посту охорони № 1, корпус № 1 КПІ ім. Ігоря Сікорського повинна мати традиційний для огорож зовнішніх вигляд і вписуються в інтер'єр (має бути пряма, вигнута півколом тощо). Вона повинна мати елементи з оздобленням із того ж матеріалу, що й кришка корпусу турнікетів - натуральна деревина «дуб». Обязательно ли использование в ограждение элементов дерева? на данный момент производители, с которыми мы работаем не делают такого. Для "улучшенного" дизайна можем предложить стекло простое или тонированное.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: по технічним питанням звертайтесь до спеціаліста, вказанного в тендерній документації!
технічні питання:
відділ БІК, тел./факс (067) 153-9717 Володимир Мухін , е-mail: vl.kolokotroni@gmail.com
Технічні характеристики сервера СКУД
Дата подання: 02 серпня 2018 17:26
Дата відповіді: 03 серпня 2018 09:40
З вказаними технічними характеристиками сервер навряд чи запрацює з Windows Server та MS SQL хоча б тому, що тільки MS SQL вимагає мінімум 16GB оперативної пам’яті (в вимогах тільки 4GB) при такій кількості користувачів (31000). Процесор G4400 має саме слабке інтегроване відеоядро. Сервер без RAID масиву - відказостійкість такого сервера 0% Жорсткий диск SSDSC2BB150G701 має дуже низьку швидкість читання/запису що унеможливлює його використання ще і з відеопотоками з 11 камер. В сервері заявлено використання дуже слабкого блока живлення, яких не передбачає гарячу заміну. При виході його з ладу ремонт займе дуже великий проміжок часу. До того ж вказані моделі жорсткого диску та сервера HP ProLiant ML10 Gen9 зняті з виробництва ще в минулому році. Прокоментуйте будь ласка особливість вибору саме цього серверу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: по технічним питанням звертайтесь до спеціаліста, вказанного в тендерній документації!
технічні питання:
відділ БІК, тел./факс (067) 153-9717 Володимир Мухін , е-mail: vl.kolokotroni@gmail.com
Джерело безперебійного живлення для сервера СКУД
Дата подання: 02 серпня 2018 17:36
Дата відповіді: 03 серпня 2018 09:41
Вказане джерело живлення є побутовим пристроєм, яке протримає роботу сервера не більше 5 хвилин. До того ж воно є неконтрольованим - в разі пропадання зовнішнього живлення через 5 хвилин воно просто відключить сервер не забезпечивши коректне вимкнення серверу (завершення роботи бази даних, Windows, тощо). Прокоментуйте, будь ласка, вибір саме такого джерела.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: по технічним питанням звертайтесь до спеціаліста, вказанного в тендерній документації!
технічні питання:
відділ БІК, тел./факс (067) 153-9717 Володимир Мухін , е-mail: vl.kolokotroni@gmail.com
Общие требования к СКУД
Дата подання: 03 серпня 2018 10:01
Дата відповіді: 07 серпня 2018 15:50
Прошу пояснить п.15 "Можливість працювати незалежно (автономно) у випадку розриву зв’язку з сервером СКУД з наявністю буфера пам’яті збереження журналу на контролері проходу". Означает ли данное требование, что в случае разріва связи с сервером СКУД должна работать именно как СИСТЕМА, а не набор отдельніх контроллеров? Т.е. контроллері должні обмениваться информацией о собітиях между собой даже в отсутствии связи с сервером?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У п.п. 2.15 додатку № 4 та взагалі у тендерній документації відсутні вимоги щодо безпосереднього обміну даними між контролерами.

по технічним питанням є уповноважена особа від КПІ. Просимо звертатись безпосередньо.
Загальні питання по тендеру
Дата подання: 03 серпня 2018 10:02
Дата відповіді: 07 серпня 2018 15:55
Просимо надати відповіді на всі задані питання на торговій площадці, щоб з відповідями могли ознайомитися всі учасники тендеру та зацікавлені особи.
Відповідь: всі відповіді надані окремим файлом та прікріплені до оскарження умов тендера п.2 від 03.08.2018. Відповідь надана 07.08.2018р.
Сроки поставки оборудования
Дата подання: 03 серпня 2018 11:42
Дата відповіді: 07 серпня 2018 15:55
Просим изменить сроки поставки оборудования с 5 рабочих дней до 30 рабочих дней, т.к. данное требование является дискриминационным в отношении большинства производителей.
Відповідь: змінено
Технічні характеристики контролера СКУД
Дата подання: 03 серпня 2018 12:57
Дата відповіді: 07 серпня 2018 15:56
Чи приймаються до розгляду контролери, які можуть оновлювати мікропрограму за допомогою RS485 або TCP-IP, а не USB?
Відповідь: Тендерна документація не містить вимог щодо використання саме USB інтерфейсу для оновлення мікропрограми контролерів.
Вимогами тендерної документації передбачається закупівля контролерів СКУД. У додатку 4 визначено наступне: «В контролері мають бути реалізовані функції програмування мережевих налаштувань та оновлення його мікропрограми через інтерфейси USB тощо… У разі посилань у даному документі на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»… У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Якщо Учасник подає пропозицію на еквівалентний товар, то Учасник повинен підтвердити порівняльною таблицею: оригінал – еквівалент, що включає: найменування, якісні та експлуатаційні показники. До кожного еквівалента додається копія паспорту якості або іншого документа, що містить технічні характеристики товару.»
Технические характеристики контроллера СКУД
Дата подання: 03 серпня 2018 12:58
Дата відповіді: 07 серпня 2018 15:56
Принимаются ли к рассмотрению контроллеры, использующие для связи со считывателями протоколы RS485 или OSDP?
Відповідь: Вимогами тендерної документації передбачається закупівля контролерів СКУД. У додатку № 4 визначено наступне: «У разі посилань у даному документі на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»… У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Якщо Учасник подає пропозицію на еквівалентний товар, то Учасник повинен підтвердити порівняльною таблицею: оригінал – еквівалент, що включає: найменування, якісні та експлуатаційні показники. До кожного еквівалента додається копія паспорту якості або іншого документа, що містить технічні характеристики товару.»
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-18-001891-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРСПЕЦПРОДУКЦІЯ", Код ЄДРПОУ:37738928
Дата подання: 03 серпня 2018 13:12
Змінення строків поставки
Просимо змінити строки поставки обладнання з 5 робочих днів на 30 робочих днів, оскільки дані умови постачання, а саме 5 р.д. є дискримінаційними по відношенню до переважної більшості виробників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2018 11:37
Внесено зміни в тендерну документацію (Додаток 5 Проект договору)
Номер вимоги: UA-2018-07-18-001891-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРСПЕЦПРОДУКЦІЯ", Код ЄДРПОУ:37738928
Дата подання: 03 серпня 2018 13:14
Виконання вимог Закону України про Держзакупівлі.
Просимо надати відповіді на всі поставлені питання, як того вимагають умови проведення тендеру.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2018 15:46
Відповіді на всі питання дивитись в прікріпленому файлі

Документи

Документи

07 серпня 2018 15:46
Ответы на вопросы2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2018 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ОПТА-ФОРТ" 2 470 873,93
UAH з ПДВ
2 470 873,93
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 729 611.75 Документи
ТОВ Аргус-Безпека 2 695 529,99
UAH з ПДВ
2 695 529,99
UAH з ПДВ
1 2 695 529.99 Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" 2 697 874,22
UAH з ПДВ
2 697 874,22
UAH з ПДВ
1.0142857143 2 659 875.99 Документи

Публічні документи

28 серпня 2018 11:47
scan0429.pdf
27 серпня 2018 09:43
Тендерна Пропозиція.pdf
27 серпня 2018 09:43
МВС.pdf
18 серпня 2018 17:12
filename-1.pdf
17 серпня 2018 18:13
Сертификаты EVEREST все.pdf
17 серпня 2018 18:13
витяг ПДВ.pdf
17 серпня 2018 18:13
9.pdf
17 серпня 2018 18:13
8.pdf
17 серпня 2018 18:13
7.pdf
17 серпня 2018 18:13
6.pdf
17 серпня 2018 18:13
5.pdf
17 серпня 2018 18:13
4.pdf
17 серпня 2018 18:13
3.pdf
17 серпня 2018 18:13
2.pdf
17 серпня 2018 18:13
13.pdf
17 серпня 2018 18:13
12.pdf
17 серпня 2018 18:13
11.pdf
17 серпня 2018 18:13
10.pdf
17 серпня 2018 18:13
1.pdf

Публічні документи

16 серпня 2018 14:19
Аргус визуализация.pdf
09 серпня 2018 17:16
Тех. Характеристики.pdf
09 серпня 2018 17:16
Тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2018 17:16
Статут.pdf
09 серпня 2018 17:16
Свидоцтво ПДВ.pdf
09 серпня 2018 17:16
протокол 2.pdf
09 серпня 2018 17:16
Протокол 01-2009.pdf
09 серпня 2018 17:16
проект договору.pdf
09 серпня 2018 17:16
Паспорт ІПН директор.pdf
09 серпня 2018 17:16
Наказ 01-к.pdf
09 серпня 2018 17:16
Лист-погодження.pdf
09 серпня 2018 17:16
Довідка про податки.pdf
09 серпня 2018 17:15
Довідка Приватбанк.pdf
09 серпня 2018 17:15
Довідка персонал.pdf
09 серпня 2018 17:15
Довідка банкрутство.pdf
09 серпня 2018 17:15
Відсутність судимості.pdf
09 серпня 2018 17:15
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

17 серпня 2018 17:26
Електронний підпис
17 серпня 2018 17:24
ЮЮАА.pdf
17 серпня 2018 17:23
Тендерна пропозиція.pdf
17 серпня 2018 17:23
ТП.zip
17 серпня 2018 17:23
Схеми.zip
17 серпня 2018 17:23
Субпідрядники.pdf
17 серпня 2018 17:23
Статут новий.pdf
17 серпня 2018 17:23
Ст 17.pdf
17 серпня 2018 17:23
Сертифікати.zip
17 серпня 2018 17:23
Протокол наказ.pdf
17 серпня 2018 17:23
Згода договір.pdf
17 серпня 2018 17:23
Довідки від 23.07.2018.pdf
17 серпня 2018 17:23
Власники.pdf
17 серпня 2018 17:23
Відомості.pdf
17 серпня 2018 17:23
Від виробника.zip
17 серпня 2018 17:23
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТА-ФОРТ"

ТОВ Аргус-Безпека

ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОПТА-ФОРТ"
#39134938
Переможець 2 470 873,93
UAH з ПДВ
27 серпня 2018 09:22

Документи

27 серпня 2018 09:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2018 09:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТА-ФОРТ"
#39134938
2 470 873,93
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2018 09:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 11:20
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2019 09:59
ДУ4_18235 (1).pdf зміни до договору
28 березня 2019 09:57
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 11:38
ДУ3_18235 (1).pdf зміни до договору
17 січня 2019 11:37
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2019 11:39
ДУ3_18318 (1).pdf зміни до договору
16 січня 2019 11:39
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 11:52
ДУ2 продовження дії на 2019 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2018 11:52
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 11:13
ду_1 (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2018 11:13
Електронний підпис укладений
13 вересня 2018 10:01
Договор.pdf укладений
13 вересня 2018 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна кошторисної документаціїї
Номер договору про закупівлю: ВТ-18235
Договір:
Номер додаткової угоди: ВТ-18235
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір подовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року. Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: ВТ-18235
Договір:
Номер додаткової угоди: ВТ-18235
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір подовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року. Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: ВТ-18235
Договір:
Номер додаткової угоди: ВТ-18235
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: ВТ-18235
Договір:
Номер додаткової угоди: ВТ-18235
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк поставки Товару: протягом 2018 року по 25.04.2019. Змінити № з/п 26 Специфікації (Додаток 1 до Договору )
Номер договору про закупівлю: ВТ-18235
Договір:
Номер додаткової угоди: ВТ-18235
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2018 — 25 квітня 2019
Сума оплати за договором: 2 375 503,93
UAH з ПДВ