Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби медичного призначення (72 найменування)
Очікувана вартість
1 550 000,00 UAH
UA-2018-07-18-001591-b ● a2d738eae9174af285d77d65a070ada8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 26353256 |
Місцезнаходження: | 33013, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Ж.Кюрі, 19 |
Контактна особа: |
Віталій Савчук +380978327728 rivnesshmd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2018 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2018 12:47 |
Очікувана вартість: | 1 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Загальний перелік зазначений в додатку №3 тендерної документації замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Медичні матеріали та вироби медичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33013, Україна, Рівненська область, Рівне, Ж.Кюрі 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2018 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 липня 2018 15:40 |
ТД витратка(прозоро).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-18-001591-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 19 липня 2018 17:08
Запит на зміни
Відповідно до Тендерної документації Замовника, потенційні учасники відкритих торгів мають подати свої пропозиції стосовно предмету закупівлі в цілому, за 72 найменуваннями одночасно.
Вважаємо, що виведення 72 найменувань в єдиний предмет закупівлі штучно унеможливлює доступ учасників до відкритих торгів, оскільки в один предмет об’єднані товари різних виробників, як іноземних, так і вітчизняних, які можуть бути учасниками .
Тобто мова йде про самостійну участь виробника окремих медичних матеріалів, що входять до предмету закупівлі.
Об’єднання означених товарів в один лот штучно звужує коло потенційних учасників торгів, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції, розвиток добросовісної конкуренції, здешевлення предмету закупівлі.
У зв'язку із зазначеним будь-який виробник не має змоги брати участь у Процедурі закупівлі, оскільки є лише виробником власної продукції торгової марки та не займається оптовою торгівлею медичними матеріалами інших виробників.
Тому, товари, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно поділити за принципом «одне найменування – один лот», при цьому кожне найменування буде закуплено окремо одне від одного та буде представлено різними виробниками/дистриб’юторами, що забезпечить втілення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що виведення 72 найменувань в єдиний предмет закупівлі штучно унеможливлює доступ учасників до відкритих торгів, оскільки в один предмет об’єднані товари різних виробників, як іноземних, так і вітчизняних, які можуть бути учасниками .
Тобто мова йде про самостійну участь виробника окремих медичних матеріалів, що входять до предмету закупівлі.
Об’єднання означених товарів в один лот штучно звужує коло потенційних учасників торгів, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції, розвиток добросовісної конкуренції, здешевлення предмету закупівлі.
У зв'язку із зазначеним будь-який виробник не має змоги брати участь у Процедурі закупівлі, оскільки є лише виробником власної продукції торгової марки та не займається оптовою торгівлею медичними матеріалами інших виробників.
Тому, товари, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно поділити за принципом «одне найменування – один лот», при цьому кожне найменування буде закуплено окремо одне від одного та буде представлено різними виробниками/дистриб’юторами, що забезпечить втілення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2018 13:47
Предмет закупівлі формується відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»(далі наказ) та потреби замовника. Так відповідно до Наказу Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017 року Замовник змушений укладати договори за результатами процедури закупівлі за принципом один лот –один договір, і лише у випадку перемоги одного учасника за всіма лотами може бути укладений єдиний договір. Укладання 72 договорів за 72 лотами не представляється можливим у терміни відведені Законом України «Про публічні закупівлі». Розгляд 72 пропозицій по 72 лотам у 5 денний термін відповідно до п.4 ст .28 ЗУ «Про публічні закупівлі» буде неможливий без додаткового фінансування окремого штату працівників, які будуть займатися безпосередньо даним питанням.
Також хотілось би зазначити , що принцип один лот – 1 найменування товару може призвести до штучної монополізації ринку, адже по позиціям, у яких немає еквівалентів, або виробник є лише один в Україні (товар якого буде значно дешевшим ніж закордонні аналоги) буде відомий переможець заздалегідь, адже в такому випадку виробникам буде вигідно продавати свій товар тільки через свого дистриб’ютора по ексклюзивним контрактам. Принцип один лот – 1 найменування може цілковито знищити будь яку конкуренцію на ринку виробів медичного призначення, що грубо суперечить принципам ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Взявши до уваги все наведене, замовник не зобов’язаний робити поділ за принципом один лот -1 найменування, адже це грубо порушить принципи ЗУ «Про публічні закупівлі».
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017 року Замовник змушений укладати договори за результатами процедури закупівлі за принципом один лот –один договір, і лише у випадку перемоги одного учасника за всіма лотами може бути укладений єдиний договір. Укладання 72 договорів за 72 лотами не представляється можливим у терміни відведені Законом України «Про публічні закупівлі». Розгляд 72 пропозицій по 72 лотам у 5 денний термін відповідно до п.4 ст .28 ЗУ «Про публічні закупівлі» буде неможливий без додаткового фінансування окремого штату працівників, які будуть займатися безпосередньо даним питанням.
Також хотілось би зазначити , що принцип один лот – 1 найменування товару може призвести до штучної монополізації ринку, адже по позиціям, у яких немає еквівалентів, або виробник є лише один в Україні (товар якого буде значно дешевшим ніж закордонні аналоги) буде відомий переможець заздалегідь, адже в такому випадку виробникам буде вигідно продавати свій товар тільки через свого дистриб’ютора по ексклюзивним контрактам. Принцип один лот – 1 найменування може цілковито знищити будь яку конкуренцію на ринку виробів медичного призначення, що грубо суперечить принципам ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Взявши до уваги все наведене, замовник не зобов’язаний робити поділ за принципом один лот -1 найменування, адже це грубо порушить принципи ЗУ «Про публічні закупівлі».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УКР ДІАГНОСТИКА #38517622 |
Відхилено |
1 513 230,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2018 11:12
|
ТОВ "РОКМЕД" #41488340 |
Переможець |
1 521 635,50
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2018 11:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2019 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2019 15:43
|
дод. №2 від 18.02.19 до №42 від 20.08.18.docx | зміни до договору |
18 лютого 2019 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2018 13:27
|
1.jpg | зміни до договору |
19 грудня 2018 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2018 17:05
|
№42 від 20.08.2018 року.docx | укладений |
20 серпня 2018 17:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДОДАТКОВА УГОДА № 1 до договору про про закупівлю товарів за державні кошти № 42 від «20» серпня 2018 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.8 частини 4 та частиною 5 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» зі змінами, п.п.7 п.11.3 ч.11 Договору, сторони домовились внести зміни до договору про закупівлю товарів за державні кошти № 42 від «20» серпня 2018 р. та викласти викласти п.3.1 та додаток №1 до договору про закупівлю товарів за державні кошти № 42 від «20» серпня 2018 р. |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | дод. №2 від 18.02.19 до №42 від 20.08.18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |