Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації
Очікувана вартість
323 000,00 UAH
UA-2018-07-18-001428-c 26aff6f4990048b4b3bc2219c0b04bf5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адаменко Лілія Василівна

380445509518 kdcdplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського р-ну м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 02125763
Вебсайт: http://tychyny12.kiev.ua
Місцезнаходження: 02098, Україна , Київська обл., Київ, пр-т П.Тичини,12
Контактна особа: Адаменко Лілія Василівна
380445509518
kdcdplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2018 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2018 16:00
Початок аукціону: 07 серпня 2018 11:40
Очікувана вартість: 323 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 615,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації
Обсяг виконання послуг (робіт) – згідно технічного завдання до цієї тендерної документації (додаток 2)
згідно Проекту, який знаходиться у Замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02098, Україна, місто Київ, Київ, ПРОСПЕКТ П. ТИЧИНИ, будинок 12, 1,2,3,4 поверхи та підвальне приміщення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2018 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2018 16:38
Дефектний акт.doc
27 липня 2018 16:38
Специфікація.pdf
27 липня 2018 16:38
НОВА РЕДАКЦІЯ _ ТД _ ПОЖ. СИГНАЛІЗАЦІЯ.doc
18 липня 2018 17:46
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
27 липня 2018 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2018 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2018 16:38
Дефектний акт.doc
27 липня 2018 16:38
Специфікація.pdf
27 липня 2018 16:38
НОВА РЕДАКЦІЯ _ ТД _ ПОЖ. СИГНАЛІЗАЦІЯ.doc
18 липня 2018 17:46
ТД _ ПОЖ. СИГНАЛІЗАЦІЯ.doc
18 липня 2018 17:46
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

обстеженя об'єкту
Дата подання: 19 липня 2018 09:57
Дата відповіді: 19 липня 2018 09:58
Доброго дня! Уточніть будь-ласка, обстеження об'єкту перед подачею пропозиції обовязкове чи пропонується?
Відповідь: обов"язкове
Електорнний цифровий підпис
Дата подання: 19 липня 2018 10:13
Дата відповіді: 23 липня 2018 14:29
Доброго дня! Вважаємо, що вимога п.1.5 ТД щодо обов'язкового накладання електронного цифрового підпису є дискримінаційною тому , відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» тендерна пропозицыя учасника не э тим документом де неохыдно накладання ЕЦП. Просимо внести змінм до ТД та видалити цю умову.
Відповідь: Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 30. ч. 1 ст. 1 Закону – тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації та ч. 3 ст. 12 Закону – під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Звертаємо Вашу увагу, що згідно із ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Тобто, вимога про накладання ЄЦП на тендерну пропозицію учасника зазначена в межах норм законодавства, що регулює сферу закупівель.
Довідково: Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
уточнення інформації
Дата подання: 19 липня 2018 12:21
Дата відповіді: 23 липня 2018 15:12
Уточніть будь-ласка наступну інформацію по дефектному акту, Що мається на увазі? В якому вигляді? "6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі наступні документи: 6.1.1. Дефектний акт згідно додатку 2 цієї тендерної документації;" Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, Ви надаєте документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- Дефектний акт згідно додатку 2 тендерної документації;
- Розрахунок вартості виконання послуг згідно предмету закупівлі та згідно ціни тендерної пропозиції, що визначена Учасником при поданні тендерної пропозиції через електронну систему закупівель, із зазначенням всіх найменувань робіт/послуг, матеріалів та обладнання, що має бути використано при встановленні системи пожежної сигналізації, їх кількість та вартість (у вигляді калькуляції, кошторису, тощо;
- Календарний графік виконання послуг із зазначенням етапів та строків виконання договору;
- Копію чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (зокрема монтаж систем пожежної сигналізації).
А також, звертаємо Вашу увагу, з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам пропонується:
- обов’язково обстежити об’єкт, на якому мають бути виконані роботи;
- одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
Щодо огляду об'єктів
Дата подання: 20 липня 2018 16:30
Дата відповіді: 23 липня 2018 12:31
Шановний замовнику, у Вашому оголошенні зазначено, що треба здійснити огляд об'єкту. Саме тому ми просимо надати повну інформацію по кожному об'єкту. А також скласти перелік об'єктів, де вже є розроблена проектна документація. Адже, Ви, як замовник повинні надати повну документацію для того, щоб учасники могли розуміти весь обсяг робіт. Тому просимо надати інформацію про ступені монтажу системи на кожному об'єкті, а також про рівні підготовки проектної документації на кожному об'єкті. На тих об'єктах, де документація є - просимо її завантажити на майданчик. Це необхідно для того, щоб учасники могли прорахувати всі обсяги робіт та економчні показники і вирішити для себе - на скільки економічно раціонально брати участь у даній процедурі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники тендеру.
Повідомляємо Вас ща раз про обов'язкове обстеження об'єкту із складанням акту обстеження, що прописано в п.4.3 та п.6.4 тендерної документації. При огляді приміщення учасник отримає всю необхідну для нього документацію, яка буде потрібна. Ще раз нагадуємо, що ПРОЕКТ на встановлення автоматичної сигналізації заходиться у Замовника, завантажити його на майданчик не має можливості, тому що виготовлений він в форматі А3.
Щодо ліцензії у сфері будівництва
Дата подання: 24 липня 2018 15:41
Дата відповіді: 27 липня 2018 17:37
У оголошенні Ви зазначаєте: наявність відповідних дозволів та ліценцій на ведення господарської діяльності з додатками у сфері будівництва (надається в сканованому вигляді разом з документами пропозиції). Дана вимога є незаконною тому що: по-перше, предмет закупівлі - «встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації». Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме частина 1 передбачає: «Ці Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є ВИЧЕРПНИМ, а отже, таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений\збільшений. Про подібне йдеться і у ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там визначено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України"Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що йдеться про ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ. по-друге, згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України основним завданням Держархбудінспекції є реалізація державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, а саме: виконання дозвільних та реєстраційних функцій у БУДІВНИЦТВІ у визначених законодавством випадках. Постанова КМУ «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13 квітня 2011 р. № 466 надає роз’яснення, що «будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення, реставрації, капітального ремонту». Також відповідно до пункту 2 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1396: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». Законодавець чітко зазначає - суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не обслуговування, не встановлення, або будь-що інше, а БУДІВЕЛЬНУ. по-третє, відповідно до Переліку будівельних робіт, які НЕ ПОТРЕБУЮТЬ документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406, а саме пункт 14: улаштування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення, установок пожежогасіння, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, охоронних систем з їх диспетчеризацією, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопостачання, монтаж протипожежних воріт (штор), дверей, клапанів і вікон, пристроїв для блискавкозахисту будівель та споруд. Саме тому Ваша вимога є незаконною і ми вимагаємо виключити її з документації та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, звертаємо Вашу увагу, що Ваше звернення стосується предмету закупівлі згідно із визначення «роботи», ми як Замовник здійснюємо закупівлю послуг з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII, а саме п. 13 ч. 1 ст. 7 «надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України», до ПЕРЕЛІКУ послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню належать наступні послуги:
- Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень;
- Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту.
А також, дані послуги зазначені і у Наказі Міністерства надзвичайних ситуацій України "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" від 29.09.2011 N 1037. Послуги, що є предметом закупівлі включають в себе монтаж (встановлення) пожежної сигналізації, в тому числі відповідні системи сповіщення.
Щодо аналогічних
Дата подання: 24 липня 2018 15:44
Дата відповіді: 27 липня 2018 16:57
Згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник може вимагати - надання аналогічнОГО договорУ. Тобто одного. На підставі чого Ви вимагаєте 3 аналогічних? Ви ж не Законодавець. Тому просимо не порушувати Закон та прописати вимогу згідно чинного законодавства, а саме - надання одного аналогічного договору.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, Закон України "Про публічні закупівлі", а саме ст. 16 не містить переліку та обсягу документів, якими Учасник підтверджує відповідність критерію/ям, які встановив Замовник. Крім того, практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та тому подібне стосовно документів, які повинен надати Учасник.
Щодо проекту
Дата подання: 24 липня 2018 15:50
Дата відповіді: 27 липня 2018 16:48
У Вашому оголошенні зазначено - встановлення сигналізації має бути згідно Проекту, який знаходиться у замовника. Просимо оприлюднити даний проект. І не зазначати, що учасники можуть приїхати і взяти його самостійно. Цу по-перше, порушує принцип економії та ефективності. А по друге, згідно статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі": 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Саме тому саме ВИ (як Замовник) ПОВИННІ завантажити всю необхідну технічну документацію, відповідно просимо це зробити!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, повідомляємо Вам наступне, що проектна документація (креслення) розроблена на А3 форматі, також крім того даний предмет закупівлі повинен бути встановлений разом із системою оповіщення, тому обов’язкове обстеження об’єкту зі складанням акту обстеження, специфікація та дефектний акт додатково завантажені.
Щодо дефектних актів
Дата подання: 24 липня 2018 15:55
Дата відповіді: 27 липня 2018 16:21
Шановний замовнику, нам є незрозумілим - чому дефектні акти мають надавати учасники? Адже згідно статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі": 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Саме тому саме ВИ (як Замовник) ПОВИННІ завантажити всю необхідну технічну документацію, в тому числі і дефектні акти. Тим паче Ви зазначаєте, що у Вас є проект. Саме тому просимо Вас завантажити дефектні акти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, технічне завдання щодо предмету закупівлі було зазначено відповідно до дефектного акту та специфікації. Дані документи будуть довантажені.
Щодо проекту
Дата подання: 24 липня 2018 15:59
Дата відповіді: 27 липня 2018 16:44
Невелика ремарка до теми проекту: Ви можете сфотографувати або відсканувати проект. Учасники не повинні витрачати свій час та кошти, їхати кудись на ознайомлення з проектом Замовника, просто через те, що Замовник не хоче надавати дану інформацію на майданчик. Технології 21 сторіччя дозволяють зробити це за допомогою техніки. Тому завантажте проект, будьте так ласкаві.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, це не є нашим не бажанням, а є технічно не можливим, так як проектна документація (креслення) на А3 форматі, також крім даний предмет закупівлі повинен бути встановлений разом із системою оповіщення, тому обов’язкове обстеження об’єкту зі складанням акту обстеження.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2018 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС" 298 007,99
UAH з ПДВ
279 883,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОЗОР СЕРВІС" 315 001,00
UAH з ПДВ
279 884,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс" 281 998,49
UAH з ПДВ
281 998,49
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2018 15:17
Електронний підпис
06 серпня 2018 15:16
АКТ.pdf
06 серпня 2018 15:16
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

16 серпня 2018 12:37
Електронний підпис
16 серпня 2018 12:36
Електронний підпис
15 серпня 2018 14:57
27 Проект договору.pdf
15 серпня 2018 14:56
48 Тендерна пропозиція.pdf
06 серпня 2018 12:59
5 -16.pdf
06 серпня 2018 12:59
17 - 25.pdf
06 серпня 2018 12:59
30 Статут.pdf
06 серпня 2018 12:59
27 Проект договору.pdf
06 серпня 2018 12:59
2 Договір оренди.pdf
06 серпня 2018 12:59
38 Ліцензія мнс.pdf
06 серпня 2018 12:59
Реэстр.pdf
06 серпня 2018 12:59
34 Протокол зборів.pdf
06 серпня 2018 12:59
32 Свідоцтво ПДВ.pdf
06 серпня 2018 12:59
36 Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
06 серпня 2018 12:59
42 Довідка досвід.pdf
06 серпня 2018 12:59
1 Наявність обладнання.pdf
06 серпня 2018 12:59
48 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 серпня 2018 13:27
Електронний підпис
06 серпня 2018 13:25
Акт обстеження.pdf
06 серпня 2018 13:24
Тендерна пропозиція.pdf
06 серпня 2018 13:24
Специфікація.pdf
06 серпня 2018 13:24
Офшори.pdf
06 серпня 2018 13:21
Дефектний акт.pdf
06 серпня 2018 12:47
Сертифікат СПД.pdf
06 серпня 2018 12:47
Відомості ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОЗОР СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС"
#39095456
Відхилено 279 883,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2018 14:27
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОЗОР СЕРВІС"
#33442495
Відхилено 279 884,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2018 14:21
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс"
#36047525
Переможець 281 998,49
UAH з ПДВ
20 серпня 2018 14:24

Документи

14 серпня 2018 14:27
Електронний підпис

Документи

20 серпня 2018 14:21
Електронний підпис

Документи

20 серпня 2018 14:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2018 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс"
#36047525
281 998,49
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2018 14:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 19:16
Електронний підпис укладений
07 вересня 2018 15:20
договірна ціна.PDF укладений
07 вересня 2018 15:16
Безпека-Плюс.PDF укладений
07 вересня 2018 15:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 281 998,49
UAH з ПДВ