Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015 код 45223000-6 Спорудження конструкцій) Придбання та монтаж сміттєзатримуючих решіток (9 шт. для трьох гідроагрегатів) філія «Кременчуцька ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»
Очікувана вартість
50 908 007,00 UAH
UA-2018-07-18-001424-b 6c25145240204401bceee8d5147cfd5f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Укргідроенерго"
Код ЄДРПОУ: 20588716
Вебсайт: http://uge.gov.ua
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м.Вишгород, Київська обл., 07300
Контактна особа: Зоряна Стешенко
0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511
tenderist140303@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2018 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2018 09:00
Початок аукціону: 15 серпня 2018 13:02
Початок аукціону: 15 серпня 2018 13:02
Очікувана вартість: 50 908 007,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 509 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 254500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Придбання та монтаж сміттєзатримуючих решіток (9 шт. для трьох гідроагрегатів) філія «Кременчуцька ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Придбання та монтаж сміттєзатримуючих решіток (9 шт. для трьох гідроагрегатів) філія «Кременчуцька ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45223000-6 — Спорудження конструкцій

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо терміну дії тендерної пропозиції та банкківської гарантії
Дата подання: 03 серпня 2018 21:02
Дата відповіді: 06 серпня 2018 11:54
В розділі «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.4. «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» вказано: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 календарних днів. Строк дії тендерної пропозиції обчислюється з кінцевого строку подання тендерних пропозицій, який зазначений у пункті 1 розділу IV тендерної документації. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.» При цьому п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» містить норму згідно якої «Термін дії банківської гарантії наданої як забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має відповідати строку дії тендерної пропозиції (120 календарних днів).» З цього приводу виникає протиріччя. Якщо замовник буде вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій в той час як термін дії банківської гарантії заздалегідь підготовленої учасником мине, тендерна пропозиція учасника вже не буде відповідати умовам тендерної документації та може буде відхилена замовником, тому що замовник в такому випадку вже не зможе додати забезпечення з новим терміном дії продовженої пропозиції. Також строк розгляду тендерних пропозицій може буде подовжено при розгляді скарг від учасників як замовником так і органом оскарження, що також вплине на строки процедури закупівлі. В зв’язку з вищенаведеним вважаємо за необхідне запросити внести в тендерну документацію корегування згідно якого учаснику буде надано можливість додати нову банківську гарантію зі зміненими строками покриття відповідно вимог замовника вже після закінчення строків подачі тендерних пропозицій. Або пропонуємо внести корегування в тендерну документацію у розділ «покриття» де логічним буде посилання, щоб строк дії банківської гарантії мав буди твердим 120 днів від останньої дати подачі тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ЗУ Про публічні закупівлі, зокрема ст. 25, та умовами тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.
Учасник має право:
відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції.
При цьому не погоджується внесення змін в тендерну документацію.
Запитання щодо різниці між "виробником продукції" та "субпідрядником"
Дата подання: 03 серпня 2018 21:07
Дата відповіді: 06 серпня 2018 11:38
Чи потрібно учаснику вказувати як субпідрядників - виробників продукції (тобто спеціалізовані підприємства, які на вимогу учасника будуть виготовляти продукцію передбачену до поставки тендерною документацією)? Зрозуміло що виробнику продукції для виробництва згідно тендерної документації не потрібні ліцензії та дозволи вказані в п.4 Додатка 1 тендерної документації «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю». Також в Законі України «Про публічні закупівлі» є норма де зазначено, що термін «субпідрядник» використовується тільки при виконанні робіт, а не при постачанні, купівлі-продажу і таке інше. Але просимо замовника офіційно підтвердити, що «виробник продукції» не буде названий «субпідрядником», а тому він не повинен надавати дозволи та ліцензії які мають бути у генпідрядника та субпідрядника!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що вимогами тендерної документації не передбачено надання дозвільних документів по "Виробнику товару (продукції)".
Щодо терміну дії тендерної пропозиції та банкківської гарантії
Дата подання: 03 серпня 2018 21:47
Дата відповіді: 06 серпня 2018 11:55
В розділі «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.4. «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» вказано: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 календарних днів. Строк дії тендерної пропозиції обчислюється з кінцевого строку подання тендерних пропозицій, який зазначений у пункті 1 розділу IV тендерної документації. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.» При цьому п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» містить останнє речення «Термін дії банківської гарантії наданої як забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має відповідати строку дії тендерної пропозиції (120 календарних днів).» З цього приводу виникає протиріччя. Якщо замовник буде вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій в той час термін дії банківської гарантії заздалегідь підготовленої учасником залишиться незмінним, але в такому разі перестане відповідати вимогам тендерної документації і в такому разі тендерна пропозиція учасника може буде відхилена замовником. Тому що учасник в цьому випадку фізично вже не має можливості додати забезпечення з новим терміном дії як у продовженої тендерної пропозиції. В той самий час строк розгляду тендерних пропозицій може буде подовжено також при розгляді скарг від учасників як замовником так і органом оскарження, що також вплине на строки та може привести до непрогнозованого затягування строків. В зв’язку з вищенаведеним вважаємо за необхідне запросити внести в тендерну документацію корегування згідно якого учаснику буде надано можливість додати нову банківську гарантію зі зміненими строками покриття відповідно вимог замовника вже після закінчення строків подачі тендерних пропозицій. Або пропонуємо внести корегування в тендерну документацію у п.2 «забезпечення тендерної пропозиції розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» де логічним буде останнє речення викласти у наступній редакції: «Термін дії банківської гарантії наданої як забезпечення тендерної пропозиції учасника має буди твердим 120 днів від останньої дати подання тендерної пропозиції. Таким чином Замовник не вимагає пов’язувати відповідність «строків дії тендерної пропозиції» та «терміну дії банківської гарантії»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ЗУ Про публічні закупівлі, зокрема ст. 25, та умовами тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.
Учасник має право:
відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції.
При цьому не погоджується внесення змін в тендерну документацію.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-18-001424-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГА І К", Код ЄДРПОУ:13965957
Дата подання: 02 серпня 2018 11:11
Вимога надати проектно-кошторисну документіцію
Надайте будь-ласка проектро-кошторисну документацію для визначення обсягів робіт, їх вартості та приняття рішеня. Дякуємо
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 серпня 2018 09:50
Ознайомившись з вимогою № UA-2018-07-18-001424-b.b1 предмета закупівлі: (ДК 021:2015 код 45223000-6 Спорудження конструкцій) Придбання та монтаж сміттєзатримуючих решіток (9 шт. для трьох гідроагрегатів) філія «Кременчуцька ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго», на виконання вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз’яснення.
Для визначення обсягів робіт та їх вартості учаснику закупівлі необхідно керуватися локальними кошторисами, що завантажені замовником у складі технічного завдання Додатка № 7 тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, вимога учасника не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-001424-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ, Код ЄДРПОУ:01412868
Дата подання: 21 вересня 2018 20:50
Вимога до Замовника та обгрунтування (додається комерційна пропозиція та лист банку)
Вимога до Замовника та обгрунтування (додається комерційна пропозиція та лист банку)
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 вересня 2018 09:49
Ознайомившись з вимогою № UA-2018-07-18-001424-b.b2 предмета закупівлі: (ДК 021:2015 код 45223000-6 Спорудження конструкцій) Придбання та монтаж сміттєзатримуючих решіток (9 шт. для трьох гідроагрегатів) філія «Кременчуцька ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго», на виконання вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз’яснення.
Умови, форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (далі – Положення), та містити наступні реквізити:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
Згідно Положення базові відносини - відносини між принципалом та бенефіціаром, які виникають на підставі договору, інших правочинів, тендерної документації, законодавчих актів щодо зобов'язань принципала на користь бенефіціара, виконання яких забезпечує гарантія.
В банківській гарантії № 10/Ю-18 від 19.08.2018 відсутнє посилання на тендерну документацію, а (ДК 021:2015 код 45223000-6 Спорудження конструкцій) Придбання та монтаж сміттєзатримуючих решіток (9 шт. для трьох гідроагрегатів) філія «Кременчуцька ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» є предметом закупівлі, а не назвою документа з якого виникають базові відносини.
Вимогами розділу 5 Таблиці № 3 продовження Додатка № 1 тендерної документації встановлено, що поточні ціни на матеріальні ресурси прийняти за обґрунтованими, як правило найменшими (при всіх рівних характеристиках) цінами на підставі проведеного претендентом (підрядником) аналізу цін на ринку будівельних матеріалів в регіоні згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013. Аналіз цін надати у вигляді таблиці, складеній в довільній формі на всі матеріальні ресурси, враховані в відомості ресурсів, з обов’язковими додатками (двох або більше постачальників) на підставі яких проведено даний аналіз (рахунки, комерційні пропозиції). У разі прийняття ціни товару від єдиного постачальника надати цінову довідку (експертний висновок) ДП «Держзовнішінформ» або висновок ТПП щодо вартості товарів.
На підтвердження вартості сміттєзатримуючої решітки учасником ПрАТ «УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ» надано експертний висновок Київської обласної (регіональної) ТТП від 09.08.2018 № Ц-461, згідно з яким мінімальна вартість 1 решітки складає 4 401 550,90 грн. (без ПДВ). Таким чином, мінімальна обґрунтована ціна 9-ти сміттєзатримуючих решіток складає 39 613 958,10 грн. (без ПДВ).
Згідно із вимогами Тендерної документації документи, що вимагаються цією тендерною документацією, Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Документи, що розміщені (завантажені) учасником в електронній системі закупівель після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не розглядаються замовником та вважаються такими, що не відповідають вимогам тендерної документації.
ПрАТ «УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ» не надав комерційну пропозицію №576 від 15.08.2018 ПрАТ «ЗМК Укрсталь Запоріжжя» в складі своєї тендерної пропозиції, а тому зазначений документ не може бути розглянутий замовником, так як наданий після кінцевого строку подання та після відхилення пропозиції учасника.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій електронною системою закупівель, Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації у строки, що відведені Законом на розгляд тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи вищевикладене, рішення Замовника щодо розгляду тендерної пропозиції Консорціум «НВО «Укргідроенергобуд» на відповідність вимогам тендерної документації буде оприлюднено
Враховуючи вищевикладене, вимога учасника не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-001424-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ, Код ЄДРПОУ:01412868
Дата подання: 24 вересня 2018 16:13
пояснення банку про відповідність гарантії вимогам Постанови НБУ 639, як доповнення до вимоги від 20.09.2018 Укрсталь Конструкція
пояснення банку про відповідність гарантії вимогам Постанови НБУ 639, як доповнення до вимоги від 20.09.2018 Укрсталь Конструкція
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 вересня 2018 09:53
Ознайомившись з вимогою № UA-2018-07-18-001424-b.c3 предмета закупівлі: (ДК 021:2015 код 45223000-6 Спорудження конструкцій) Придбання та монтаж сміттєзатримуючих решіток (9 шт. для трьох гідроагрегатів) філія «Кременчуцька ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго», на виконання вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз’яснення.
Умови, форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (далі – Положення), та містити наступні реквізити:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
Згідно Положення базові відносини - відносини між принципалом та бенефіціаром, які виникають на підставі договору, інших правочинів, тендерної документації, законодавчих актів щодо зобов'язань принципала на користь бенефіціара, виконання яких забезпечує гарантія.
В банківській гарантії № 10/Ю-18 від 19.08.2018 відсутнє посилання на тендерну документацію, а (ДК 021:2015 код 45223000-6 Спорудження конструкцій) Придбання та монтаж сміттєзатримуючих решіток (9 шт. для трьох гідроагрегатів) філія «Кременчуцька ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» є предметом закупівлі, а не назвою документа з якого виникають базові відносини.
Враховуючи вищевикладене, вимога учасника не підлягає задоволенню.

Документи

07 серпня 2018 09:50
Відповідь на вимогу.pdf

Документи подані скаржником

21 вересня 2018 20:50
Вимога до Замовника

Документи

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-18-001424-b.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПрАТ УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ, Код ЄДРПОУ:01412868
Дата подання: 11 жовтня 2018 23:18
Скарга до АМКУ та 5 додатків
Скарга до АМКУ та 5 додатків
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2018 18:26
Скарга відкликана скаржником
Причина: У зв’язку в великою завантаженістю виробничих потужностей.
Дата: 30 жовтня 2018 14:25
рішення від 17.10.2018 № 10608 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2018 18:25
Рішення від 31.10.2018 № 11141.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2018 20:18

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2018 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГА І К" 49 996 297,70
UAH з ПДВ
4 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ 50 906 750,40
UAH з ПДВ
27 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КОНСОРЦІУМ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "УКРГІДРОЕНЕРГОБУД" 43 525 808,64
UAH з ПДВ
39 999 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2018 08:45
Електронний підпис
14 серпня 2018 08:26
Комерційна пропозиція.pdf
14 серпня 2018 08:26
8 - інші документи.pdf
14 серпня 2018 08:26
1 кваліфікація 1-7.pdf
14 серпня 2018 08:26
2 кваліфікація 8-16.pdf

Публічні документи

13 серпня 2018 18:39
проект договору.pdf
13 серпня 2018 18:39
комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГА І К"

ПрАТ УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ

КОНСОРЦІУМ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "УКРГІДРОЕНЕРГОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГА І К"
#13965957
Відхилено 4 700 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2018 10:34
ПрАТ УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ
#01412868
Відхилено 27 000 000,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2018 08:32
КОНСОРЦІУМ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "УКРГІДРОЕНЕРГОБУД"
#33834660
Переможець 39 999 500,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2018 11:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2018 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОНСОРЦІУМ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "УКРГІДРОЕНЕРГОБУД"
#33834660
39 999 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 15:44
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 09:09
Консорціум НВО Укргідроенергобуд д.у.№2 від 05.11.2019 р.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 09:06
Електронний підпис укладений
16 квітня 2019 10:55
Консорціум НВО Укргідроенергобуд д.у. № 1від 16.04.2019 .pdf зміни до договору
16 квітня 2019 10:55
Електронний підпис укладений
02 листопада 2018 10:56
Договір Консорціум Укргідроенергобуд №589У-2018 від 02.11.18р..pdf укладений
02 листопада 2018 10:56
Звіт про укладений договір.pdf укладений
02 листопада 2018 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися змінити Специфікацію (Додаток № 2) та викласти її в новій редакції, яка додається до даної Додаткової угоди і є невід’ємною частиною Договору. 2. На підставі статті 631 Цивільного кодексу України Сторони домовились, що умови цієї Угоди застосовуються до відносин між ними, які вже виникли з 02.11.2018. 3. Всі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Ця Угода вступає в силу з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін, і діє протягом строку дії Договору. 5. Ця Додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, і які є невід'ємною частиною Договору. 6. До даної Додаткової угоди, як невід’ємної частини Договору додається: 6.1. Специфікація (Додаток № 2).
Номер договору про закупівлю: №589У/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 589У/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти пункт 2.2. Договору у наступній редакції: «2.2. Загальна ціна Договору визначається на підставі сумарного підрахування цін, вказаних у пунктах 2.2.1. – 2.2.2. цього Договору, та становить: 32 749 143,51 грн (тридцять два мільйони сімсот сорок дев'ять тисяч сто сорок три гривні 51 копійка), крім того ПДВ – 20%: 6 549 828,70 грн (шість мільйонів п'ятсот сорок дев'ять тисяч вісімсот двадцять вісім гривень 70 копійок). Загальна ціна Договору разом з ПДВ становить: 39 298 972,21 грн (тридцять дев'ять мільйонів двісті дев'яносто вісім тисяч дев'ятсот сімдесят два гривні 21 копійка).». 2.2.1. Ціна обладнання становить 30 909 684,51 грн (тридцять мільйонів дев'ятсот дев'ять тисяч шістсот вісімдесят чотири гривні 51 копійка) грн., крім того ПДВ – 20%: 6 181 936,89 грн (шість мільйонів сто вісімдесят одна тисяча дев’ятсот тридцять шість гривень 89 копійок). Ціна разом з ПДВ становить: 37 091 621,40 грн (тридцять сім мільйонів дев'яносто одна тисяча шістсот двадцять одна гривня 40 копійка). 2.2.2. Ціна Робіт, що є предметом цього Договору, становить: 1 839 459,00 грн (один мільйон вісімсот тридцять дев'ять тисяч чотириста п'ятдесят дев'ять гривень 00 копійок), крім того ПДВ – 20%: 306 576,50 грн (триста шість тисяч п'ятсот сімдесят шість гривень 50 копійок). Ціна разом з ПДВ становить: 2 207 350,80 грн (два мільйони двісті сім тисяч триста п'ятдесят гривень 80 копійок) (Додаток № 1).». 2. Сторони домовились і вирішили змінити Договірну ціну (Додаток № 1) з розрахунками згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Додаток № 1), у тому числі: - Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2/4719-03-2015-ЗМ з розрахунками згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; - Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-1/4719-03-2015-ЗМ з розрахунками згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 до Договору та викласти їх в новій редакції, яка додається до даної Додаткової угоди і є невід’ємною частиною Договору. 3. У зв'язку зі зміною Сторонами рахунків та приведення їх до формату міжнародного банківського рахунку (IBAN) відповідно до вимог Постанови правління Національного банку України від 28.12.2018 № 162 "Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні", у Розділі 19 Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін", реквізити "Замовника" та "Підрядника" викласти в наступній редакції: Підрядник Консорціум «НВО «УКРГІДРОЕНЕРГОБУД» Адреса: Україна, 04112, м. Київ, вул. Авіаконструктора Ігоря Сікорського 8, оф. 14; Код ЄДРПОУ 33834660; ІПН 338346626593; номер рахунку за стандартом IBAN UA343803770000026007301076102, відкритий в АТ «Укрбудінвестбанк», МФО 380377; Адреса: 01135, м. Київ, вул. Чорновола Вячеслава, 8. Засіб зв’язку: тел. (044) 221-64-04. Замовник ПрАТ «Укргідроенерго» адреса: Україна, 07300, Київська обл., Вишгородський р-н, м. Вишгород код ЄДРПОУ 20588716; ІПН 205887110081; номер рахунку за стандартом IBAN UA483004650000000026005306451, відкритий в АТ "Ощадбанк", МФО 300465, Адреса: 01001, м. Київ, вул. Госпітальна 12-Г Засіб зв’язку: (04596) 2-20-07, 2-20-06. 4. Всі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 5. Ця Угода є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з моменту її підписання та скріплення печатками обома Сторонами. 6. Ця Угода укладена українською мовою, у двох ідентичних примірниках, на одному аркуші. Кожній із Сторін належить по одному примірнику, що мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: №589У/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: №589У/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 39 033 667,25
UAH (в тому числі ПДВ 6 505 611,21 UAH)