Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція існуючої котельні з переводом на тверде паливо, тепловою потужністю 1000 кВт, для опалення приміщення КЗ «Семенівський міський палац культури» Семенівської міської ради, КЗ «Семенівський історико-краєзнавчий музей», приміщень Семенівської районної ради у м. Семенівка Чернігівської області, з установкою твердопаливного котла, потужністю 500Квт, заміни існуючої тепломережі, ремонту теплорозподільчого вузла у приміщенні КЗ «Семенівський міський палац культури» з виділенням черговості. ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
4 601 174,00 UAH
UA-2018-07-18-001327-b a1a8695a3d23445687d9375d7b946555
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Байдала

+380980496783 kultura.buhgalter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури та туризму Семенівської міської ради Семенівського району Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 41833325
Місцезнаходження: 15400, Україна , Чернігівська обл., м. Семенівка, вул. Червона Площа, 7А
Контактна особа: Євгенія Байдала
+380980496783
kultura.buhgalter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2018 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 13 серпня 2018 14:55
Очікувана вартість: 4 601 174,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 011,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23005 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Реконструкція існуючої котельні з переводом на тверде паливо, тепловою потужністю 1000 кВт, для опалення приміщення КЗ «Семенівський міський палац культури» Семенівської міської ради, КЗ «Семенівський історико-краєзнавчий музей», приміщень Семенівської районної ради у м. Семенівка Чернігівської області, з установкою твердопаливного котла, потужністю 500Квт, заміни існуючої тепломережі, ремонту теплорозподільчого вузла у приміщенні КЗ «Семенівський міський палац культури» з виділенням черговості.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, м. Семенівка, вул. Червона Площа
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2018 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2018 17:13
Тендерна документація нова редакція.docx
02 серпня 2018 17:13
Протокол зміни до ТД.pdf
18 липня 2018 14:49
Тендерна документація.docx
02 серпня 2018 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2018 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2018 17:13
Тендерна документація нова редакція.docx
02 серпня 2018 17:13
Протокол зміни до ТД.pdf
18 липня 2018 14:49
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 23 липня 2018 11:44
Дата відповіді: 23 липня 2018 15:25
На підставі ст.22 Закону України " Про публічні закупівлі" Просимо в тендерну документацію вложити креслення (робочий проект) для визначення його вартості Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 " Правила визначення вартості будівництва" ,так як вартість будівництва повина визначатися на підставі робочих креслень . Крім того просимо надати кошторис у програмному комплексі для кошторисів, який пройшов експертизу, так як підрядник не має права при заключені договору надавати кошторис, який відрізняється від експертизного.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 4.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 " Правила визначення вартості будівництва" встановлює, що система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально – технічних ресурсів.
Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 " Правила визначення вартості будівництва" не містить жодного посилання на робочі креслення.
При цьому Додаток 4 Тендерної документації містить вичерпний перелік робіт, матеріалів та устаткування необхідного для виконання будівельних робіт.
Звертаємо Вашу увагу, що учасник самостійно здійснює визначення вартості своєї тендерної пропозиції з врахуванням поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси у відповідності до умов тендерної документації.
Смета
Дата подання: 24 липня 2018 16:05
Дата відповіді: 25 липня 2018 10:33
Женя, не морочь голову, дай кошторис в программном комплексе.
Відповідь: Шановний анонімний запитанець!
Ми як і всі користувачі електронної системи державних закупівель вражені Вашим рівнем виховання, при цьому нагадуємо, що всі учасники процедури державних закупівель користуються рівними правами передбаченими діючим Законодавством України.
Тендерна документація
Дата подання: 24 липня 2018 18:15
Дата відповіді: 25 липня 2018 10:38
В Технічному завдані (додаток №4) не в повному обсязі вказані або відсутні дані (маркерування) будівельних матеріалів, виробів, конструкцій тощо, а саме п.66 ,80-84,86-92,94,96,98 1-шої черги, п.п. 90,91,92,93,94 2-гої черги, п.п.44,45,68,69,72 3-ої черги. Просимо уточнити назви та надати креслення для правильної розцінки будельних робіт. Крім того просимо надати креслення щитів автоматики, сігналізації, воріт. Всю інформацію просимо дотати окремим файлом в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до методики оцінки тендерної пропозиції оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за критерієм : - ціна 100%.
Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Відповідно до пункту 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Додаток 4 Тендерної документації містить вичерпний перелік робіт, матеріалів, устаткування та маркірування необхідного для виконання будівельних робіт і розрахунку ціни тендерної пропозиції (додаткова інформація у відповіді на перше запитання).
Вдруге. Тендерна документація.
Дата подання: 27 липня 2018 11:11
Дата відповіді: 27 липня 2018 16:50
В Технічному завдані (додаток №4) не в повному обсязі вказані або відсутні технічні характеристики (маркерування) будівельних матеріалів, виробів, конструкцій тощо, а саме п.66 ,80-84,86-92,94,96,98 1-шої черги, п.п. 90,91,92,93,94 2-гої черги, п.п.44,45,68,69,72 3-ої черги. Просимо уточнити назви та надати креслення для правильної розцінки будельних робіт. Крім того просимо надати креслення щитів автоматики, сігналізації, воріт. Всю інформацію просимо дотати окремим файлом в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на аналогічні питання надавалась раніше 23.07.2018, 11:44, 24.07.2018, 16:05, 24.07.2018, 18:15.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-18-001327-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Виробничо-торгове підприємство "ПЕРСПЕКТ", Код ЄДРПОУ:22818416
Дата подання: 24 липня 2018 18:20
Про надання в складі тендерної документації креслень.
На підставі ст.22 Закону України " Про публічні закупівлі" вимогаємо в тендерну документацію вложити креслення (робочий проект) для визначення його вартості або скасувати торги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2018 10:42
Пункт 4.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 " Правила визначення вартості будівництва" встановлює, що система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально – технічних ресурсів.
Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 " Правила визначення вартості будівництва" не містить жодного посилання на робочі креслення.
При цьому Додаток 4 Тендерної документації містить вичерпний перелік робіт, матеріалів та устаткування необхідного для виконання будівельних робіт.
Звертаємо Вашу увагу, що учасник самостійно здійснює визначення вартості своєї тендерної пропозиції з врахуванням поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси у відповідності до умов тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-001327-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Виробничо-торгове підприємство "ПЕРСПЕКТ", Код ЄДРПОУ:22818416
Дата подання: 27 липня 2018 11:07
Про надання в складі тендерної документації креслень.
Вдруге !!!
На підставі ст.22 Закону України " Про публічні закупівлі" вимагаємо в тендерній документації надати кресленя (робочий проект) або надати уточнення на запитання від 24.07.18(18:15) для визначення його вартості або скасувати торги. Ваше відхилення скарги від 24.07.2018 є не обгрунтовним та без підставним, тому що Вам необхідно ознайомитися не тільки з принципами(основою) цінооутворення ( п.4.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), а в повному обсязі. Так без креслень не можливо з`ясувати умови виконання робіт для правильної розцінки трудових ресурсів, а вартість матеріально-технічні ресурсів без їх повного найменування та технічних характеристик, вказаних в додатку№4 "Технічне завдання" не можливо визначити. В разі видхилення і цієї вимоги, вимушені будемо діяти згідно Законодавства України, за результатами яких у разі підтвердження порушення, Замовник торгів буде притягнут до відповідальності, що нанесе збитки бютжету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2018 16:47
Відповідь на аналогічну вимогу надавалась раніше 24.07.2018, 18:20.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-18-001327-b.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:24838096
Дата подання: 03 серпня 2018 10:41
Дискримінаційна вимога
Вважаємо вимогу щодо надання сертифікату на відповідність системи управління якості Учасника вимогам ISO9001 або ДСТУ 9001 дискримінаційною та такою, що штучно звужує коло Учасників з наступних підстав: Сертифікація в системі ISO 9001 для виконання робіт, що є предметом закупівлі є не обов’язковою в Україні. Крім того, у відповідності до Наказу №28 від 01.002.2015 року "про затвердження продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації", обов’язкова сертифікація поширюється лише на певні види продукції, а наше підприємство не є виробником обладнання та матеріалів, що будуть застосовані під час виконання робіт передбачених Документацією. Згідно з розділом "НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП" національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якості. Вимоги" цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікації систем управління якості. Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001 або ISO 9001 носить рекомендаційних характер, а його отримання є не обов’язковим. Відповідно до ч. 4 ст. 16 документи, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Законодавством України (закони та підзаконні акти України) не передбачено, що юридична особа в Україні має отримати сертифікат про впровадження системи управління якістю ISO 9001. Враховуючи наведене, вимога Документації щодо надання копії сертифікату сертифікату ISO 9001 від виробника порушує один з основних принципів здійснення державних закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - недискримінація учасників та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про здійснення державних закупівель» документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У разі якщо наша вимога не буде задоволена, а наша пропозиція буде відхилена через ненадання даного сертифікату мі будемо змушені звернутися до антимонопольного комітету та суду, що спричинить блокування процедури закупівлі на декілька місяців.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 08.08.2018 № 8034.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2018 20:37
Номер скарги: UA-2018-07-18-001327-b.a4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:24838096
Дата подання: 04 серпня 2018 18:12
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу, а саме: "Учасник повинен надати копії документів, підтверджуючих те, що особи зазначені у довідці, дійсно працюють в учасника (довідка з державної фіскальної служби про сплату Учасником податків, зборів, обов’язкових платежів за отриманий працівниками дохід від Учасника, видана не раніше ніж за 90 днів до дати подання тендерної пропозиції)." Згідно отриманої інформації, за місцем реєстрації нашого підприємства, дана довідка виготовляється 30 календарних днів, що унеможливлює її подання у складі тендерної пропозиції. Вимагаємо додати альтернативні варіанти підтвердження наявності працівників, наприклад надання у складі пропозиції копії наказів або копії трудових книжок. *у разівідхилення нашої вимоги, законної та обгрунтованої копія вимоги про дискримінаційні вимоги буде направлена до відповідних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 08.08.2018 № 8046.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2018 17:32

Документи Органу Оскарження

08 серпня 2018 20:37
Рішення від 08.08.2018 № 8034.pdf

Документи Органу Оскарження

08 серпня 2018 17:32
Рішення від 08.08.2018 № 8046.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2018 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Нормаль-Україна 4 458 377,65
UAH з ПДВ
4 412 365,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТБУДІНВЕСТ" 4 550 000,00
UAH з ПДВ
4 455 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2018 10:31
Тендерна пропозиція.pdf
06 серпня 2018 10:31
Тендерна пропозиція.pdf
06 серпня 2018 10:31
Субпідряд.pdf
06 серпня 2018 10:31
Статут_Нормаль.pdf
06 серпня 2018 10:31
Сертифікат ISO.pdf
06 серпня 2018 10:31
приказ директор.pdf
06 серпня 2018 10:31
Наявність працівників.pdf
06 серпня 2018 10:31
Наявність обладнання.pdf
06 серпня 2018 10:31
лицензия пожарная.pdf
06 серпня 2018 10:31
Код адмін послуг.pdf
06 серпня 2018 10:31
Згода з тех умовами.pdf
06 серпня 2018 10:31
Згода з договором.pdf
06 серпня 2018 10:31
Дозвіл пусконаладка.pdf
06 серпня 2018 10:31
Дозвіл котли.pdf
06 серпня 2018 10:31
Дозвіл аміак.pdf
06 серпня 2018 10:31
Выписка.pdf
06 серпня 2018 10:31
Витяг ПДВ.pdf
06 серпня 2018 10:31
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

08 серпня 2018 15:45
сканирование0005.pdf
08 серпня 2018 15:45
сканирование0004.pdf
08 серпня 2018 15:45
сканирование0003.pdf
08 серпня 2018 15:45
сканирование0002.pdf
08 серпня 2018 15:45
сканирование0001.pdf
08 серпня 2018 15:45
Протокол.pdf
08 серпня 2018 15:45
сканирование.pdf
08 серпня 2018 15:45
Протокол 2.pdf
08 серпня 2018 15:45
Наказ на керівника.pdf
08 серпня 2018 15:45
Витяг ПДВ.pdf
08 серпня 2018 15:45
Випіска.pdf
08 серпня 2018 15:45
Випіска 2.pdf
08 серпня 2018 15:45
ilovepdf_jpg_to_pdf (30).pdf
08 серпня 2018 15:45
ilovepdf_jpg_to_pdf (23).pdf
08 серпня 2018 15:45
ilovepdf_jpg_to_pdf (22).pdf
08 серпня 2018 15:45
ilovepdf_jpg_to_pdf (21).pdf
08 серпня 2018 15:45
ilovepdf_jpg_to_pdf (19).pdf
08 серпня 2018 15:45
ilovepdf_jpg_to_pdf (20).pdf
08 серпня 2018 15:45
ilovepdf_jpg_to_pdf (18).pdf
08 серпня 2018 15:45
ilovepdf_jpg_to_pdf (17).pdf
08 серпня 2018 15:45
ilovepdf_jpg_to_pdf (16).pdf
08 серпня 2018 15:45
ilovepdf_jpg_to_pdf (15).pdf
08 серпня 2018 15:45
ilovepdf_jpg_to_pdf (14).pdf
08 серпня 2018 15:45
ilovepdf_jpg_to_pdf (13).pdf
08 серпня 2018 15:45
ilovepdf_jpg_to_pdf (12).pdf
08 серпня 2018 15:45
ilovepdf_jpg_to_pdf (11).pdf
08 серпня 2018 15:45
ilovepdf_jpg_to_pdf (9).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Нормаль-Україна

ТОВ "СМАРТБУДІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Нормаль-Україна
#32415261
Переможець 4 412 365,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2018 10:53

Документи

15 серпня 2018 10:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2018 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Нормаль-Україна
#32415261
4 412 365,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2018 10:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 10:46
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 09:59
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 11:45
Додаткова угода 4 котельня.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:55
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 15:20
Додаткова угода 3 котельня.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 15:18
Семенівська ОТГ.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 15:18
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2019 16:24
Додаткова угода 2 котельня.pdf зміни до договору
29 липня 2019 16:07
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2018 11:48
Додаткова угода 1 до договору підряду на виконання будівельних робіт.pdf зміни до договору
13 вересня 2018 11:33
Електронний підпис укладений
27 серпня 2018 09:35
Договір 27-08-18.pdf укладений
27 серпня 2018 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у пункт 9.2. Договору підряду на виконання будівельних робіт №27-08/18 від 27 серпня 2018 року у відповідності до фактичних обсягів видатків за рахунок коштів державного бюджету на 2018 рік передбачених на виконання будівельних робіт з реконструкції існуючої котельні з переводом на тверде паливо, тепловою потужністю 1000 кВт, для опалення приміщення КЗ «Семенівський міський палац культури» Семенівської міської ради, КЗ «Семенівський історико-краєзнавчий музей», приміщень Семенівської районної ради у м. Семенівка Чернігівської області, з установкою твердопаливного котла, потужністю 500Квт, заміни існуючої тепломережі, ремонту теплорозподільчого вузла у приміщенні КЗ «Семенівський міський палац культури» з виділенням черговості. ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація в розмірі 1627223,53 грн.
Номер договору про закупівлю: 27-08/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнено пунктом 9.3. Договор підряду на виконання будівельних робіт №27-08/18 від 27 серпня 2018 року у відповідності до фактичних обсягів видатків за рахунок коштів державного бюджету на 2019 рік передбачених на виконання будівельних робіт з реконструкції існуючої котельні з переводом на тверде паливо, тепловою потужністю 1000 кВт, для опалення приміщення КЗ «Семенівський міський палац культури» Семенівської міської ради, КЗ «Семенівський історико-краєзнавчий музей», приміщень Семенівської районної ради у м. Семенівка Чернігівської області, з установкою твердопаливного котла, потужністю 500Квт, заміни існуючої тепломережі, ремонту теплорозподільчого вузла у приміщенні КЗ «Семенівський міський палац культури» з виділенням черговості наступним змістом: 9.3. На 2019 рік передбачено фінансування за рахунок коштів державного бюджету в розмірі 2279681,75 грн.
Номер договору про закупівлю: 27-08/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору згідно змісту додаткової угоди №3 від 23.12.2019р.
Номер договору про закупівлю: 27-08/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю фінансування у 2020 році коштів державного бюджету на 3 чергу.
Номер договору про закупівлю: 27-08/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди №5 від 03 грудня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 27-08/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2018 — 25 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 906 905,28
UAH (в тому числі ПДВ 651 150,88 UAH)