Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кран мостовий електричний для ВП ЮУАЕС
Electric overhead crane for South Ukraine NPP
Electric overhead crane for South Ukraine NPP
Очікувана вартість
19 999 194,00 UAH
UA-2018-07-18-001101-b ● 1be9624c61e34e10b0d15586968fdc35
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Богачов Єгор Генадійович +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SE NNEGC “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Bogachov Egor +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 липня 2018 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 16 січня 2019 13:33 |
Очікувана вартість: | 19 999 194,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 995,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 199991.94 UAH |
Publication date: | 18 липня 2018 13:49 |
Enquiries until: | 27 листопада 2018 11:00 |
Complaints submission until: | до 03 грудня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 грудня 2018 11:00 |
Information
Estimated total value: | 19 999 194 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 99 996 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Кран мостовий електричний для ВП ЮУАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Electric overhead crane for South Ukraine NPP
CPV: 42410000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2018 17:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 листопада 2018 17:03 |
Додаток 4 до ТД - Тех вимоги-16.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 листопада 2018 17:03 |
ТД-5793-16.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 листопада 2018 17:03 |
5793-перелік ЗТД-16.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 листопада 2018 15:37 |
5793-перелік ЗТД-15.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 листопада 2018 13:29 |
5793-перелік ЗТД-14.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
06 листопада 2018 12:29 |
5793-перелік ЗТД-13.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
01 листопада 2018 11:29 |
5793-перелік ЗТД-12.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 жовтня 2018 11:48 |
5793-перелік ЗТД-11.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 жовтня 2018 12:15 |
5793-перелік ЗТД-10.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 жовтня 2018 13:25 |
5793-перелік ЗТД-9.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
08 жовтня 2018 14:39 |
Додаток 2 - інформ про тех характ - 8.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
08 жовтня 2018 14:39 |
5793-перелік ЗТД-8.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
02 жовтня 2018 12:06 |
5793-перелік ЗТД-7.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 вересня 2018 12:06 |
ТД-5793-6.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 вересня 2018 16:28 |
5793-перелік ЗТД-5.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 вересня 2018 15:47 |
5793 - перелік ЗТД-4.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 вересня 2018 15:47 |
5793-перелік ЗТД-3.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 серпня 2018 11:50 |
5793-перелік ЗТД-2.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
09 серпня 2018 14:50 |
5793-перелік ЗТД-1.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 липня 2018 16:44 |
5793 - procurement notice.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 липня 2018 13:46 |
Протокол від 17.07.2018.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 липня 2018 13:46 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 липня 2018 13:46 |
Додаток 3 - проект договору.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 липня 2018 13:46 |
Додаток 5 - опитувальний аркуш №1.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 липня 2018 13:46 |
Додаток 6 - Креслення.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 липня 2018 13:46 |
Додаток 7 - досвід виконання.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 липня 2018 13:46 |
Додаток 8 - митні платежі.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 липня 2018 13:46 |
Додаток 9 - мат-тех база.DOCX
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Що до термінів постачання продукції
Дата подання: 24 липня 2018 13:21
Дата відповіді: 09 серпня 2018 15:05
Чи можливе перенесення термінів постачання продукції так як термін виготовлення крану мостового в/п 55/8 тн становить 6 місяців, а термін укладання договору з переможцем, згідно процедурних термінів, не раніш жовтня місяця 2018 року.
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 08.08.2018 внесені відповідні зміни до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-18-001101-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "Старокраматорський машинобудівний завод", Код ЄДРПОУ:05763642
Дата подання: 24 липня 2018 15:43
Що до термінів постачання продукції
Звернення що до переносу термінів постачання
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2018 14:54
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 08.08.2018 внесені відповідні зміни до тендерної документації, а саме - внесено зміни до строків поставки продукції.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-001101-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕНТАКРАН-БУДКОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41338214
Дата подання: 06 серпня 2018 11:44
що до внесення змін в ТД
Вимога згідно доданого файла
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2018 15:00
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): "Відкриті торги організовано на підставі розроблених та затверджених в ДП "НАЕК "Енергоатом" технічних вимог та умов постачання ТТ.0.0905.0167. Устаткування крана, що планується до постачання, повинно відповідати вимогам діючих в Україні норм, правил і стандартів, зазначених в ТВтаУП".
Номер вимоги: UA-2018-07-18-001101-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "Старокраматорський машинобудівний завод", Код ЄДРПОУ:05763642
Дата подання: 17 серпня 2018 07:55
Що до термінів постачання
Звернення до тендерного комітету ДП "НАЕК "ЕНЕРГОАТОМ" що подовження термінів постачання
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 вересня 2018 09:07
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі. Рішенням ТК від 12.09.2018 були внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-001101-b.c5
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ПТО", Код ЄДРПОУ:36589014
Дата подання: 07 вересня 2018 07:29
Увеличение бюджета торгов
Наша компания ООО "Киевский завод ПТО" является заводом-изготовителем и поставщиком подъемно-транспортного оборудования на территории Украины.
Мы принимали участие в первом туре торгов, проводимых тендерным комитетом ГП "НАЭК "Энергоатом" ОП ЮУ АЭС (протокол № 182 от 15.01.2018г.).
Обращаем Ваше внимание, что за время, прошедшее с первого тура торгов изменилась стоимость комплектующих материалов и механизмов в силу ряда причин, а именно:
- произошла девальвация национальной валюты (и имеет все тенденции к дальнейшему падению);
- выросли цены у поставщиков на основные механизмы и материалы, используемые в изготовлении крана. Например, в нашем предложении заложены комплектующие импортного изготовления. За время, прошедшее с начала торгов стоимость данных комплектующих выросла более чем на 30%. Также увеличилась стоимость металлопроката на рынке.
При этом бюджет закупки остался на прежнем уровне.
В виду того, оплата за поставленное оборудование предусмотрено с отсрочкой платежа 60 календарных дней, при этом срок изготовления составляет более 180 календарных дней, а также планируемый срок подписния договора - середина декабря 2018г., можно прогнизировать возможную дату оплаты - не ранее ноября 2019г.
Текущая нестабильная ситуация с национальной валютой, делает невозможным детальный прогноз о ее стоимости, но даже закладывая минимальные риски - 20% уровень инфляции в год - предполагает увеличение бюджета закупки за данный период (январь 2018г. - ноябрь 2019г.) более, чем на 30%.
Опираясь на вышеизложенное просим Вас увеличить бюджет закупки.
Розгорнути
Згорнути
Мы принимали участие в первом туре торгов, проводимых тендерным комитетом ГП "НАЭК "Энергоатом" ОП ЮУ АЭС (протокол № 182 от 15.01.2018г.).
Обращаем Ваше внимание, что за время, прошедшее с первого тура торгов изменилась стоимость комплектующих материалов и механизмов в силу ряда причин, а именно:
- произошла девальвация национальной валюты (и имеет все тенденции к дальнейшему падению);
- выросли цены у поставщиков на основные механизмы и материалы, используемые в изготовлении крана. Например, в нашем предложении заложены комплектующие импортного изготовления. За время, прошедшее с начала торгов стоимость данных комплектующих выросла более чем на 30%. Также увеличилась стоимость металлопроката на рынке.
При этом бюджет закупки остался на прежнем уровне.
В виду того, оплата за поставленное оборудование предусмотрено с отсрочкой платежа 60 календарных дней, при этом срок изготовления составляет более 180 календарных дней, а также планируемый срок подписния договора - середина декабря 2018г., можно прогнизировать возможную дату оплаты - не ранее ноября 2019г.
Текущая нестабильная ситуация с национальной валютой, делает невозможным детальный прогноз о ее стоимости, но даже закладывая минимальные риски - 20% уровень инфляции в год - предполагает увеличение бюджета закупки за данный период (январь 2018г. - ноябрь 2019г.) более, чем на 30%.
Опираясь на вышеизложенное просим Вас увеличить бюджет закупки.
Скасована
Дата: 07 вересня 2018 10:02
Причина: перевод на украинский язык
Номер вимоги: UA-2018-07-18-001101-b.a6
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ПТО", Код ЄДРПОУ:36589014
Дата подання: 07 вересня 2018 07:43
Увеличение сроков поставки крана
Наша компания ООО "Киевский завод ПТО" является одним из лидеров рынка грузоподъемого оборудования на территории Украины.
Краны нашего производства работают на многих предприятиях Украины, в том числе в атомной энергетике.
Обращаем Ваше внимание, что срок поставки крана подобного типа (включая разработку конструкторской документации) составляет более 6 месяцев.
Проведение аукциона по данному лоту запланировано на 23.10.2018г. Заключенение договора с победителем торгов середина декабря 2018г.
Граничных срок поставки данного крана - 31.03.2019г., т.е. чуть более 3 месяцев, которые влючают также минимальное количество рабочих дней в этом периоде.
Опираясь на вышеизложенное просим Вас увеличить срок поставки крана, а именно - 210 календарных дней с момента подписания договора.
Розгорнути
Згорнути
Краны нашего производства работают на многих предприятиях Украины, в том числе в атомной энергетике.
Обращаем Ваше внимание, что срок поставки крана подобного типа (включая разработку конструкторской документации) составляет более 6 месяцев.
Проведение аукциона по данному лоту запланировано на 23.10.2018г. Заключенение договора с победителем торгов середина декабря 2018г.
Граничных срок поставки данного крана - 31.03.2019г., т.е. чуть более 3 месяцев, которые влючают также минимальное количество рабочих дней в этом периоде.
Опираясь на вышеизложенное просим Вас увеличить срок поставки крана, а именно - 210 календарных дней с момента подписания договора.
Скасована
Дата: 07 вересня 2018 10:25
Причина: неточности в тексте
Номер вимоги: UA-2018-07-18-001101-b.b7
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ПТО", Код ЄДРПОУ:36589014
Дата подання: 07 вересня 2018 10:03
збільшення бюджету закупівлі
Наша компанія ТОВ "Київський завод ПТО" є заводом-виробником і постачальником підйомно-транспортного устаткування на території України. Ми брали участь в першому турі торгів, що проводяться тендерним комітетом ГП "НАЕК "Енергоатом" ОП ЮУ АЕС (протокол № 182 від 15.01.2018р.).
Звертаємо Вашу увагу, що за час, що пройшов з першого туру торгів змінилася вартість комплектуючих матеріалів і механізмів через низку обставин, а саме: - сталася девальвація національної валюти (і має усі тенденції до подальшого падіння); - виросли ціни у постачальників на основні механізми і матеріали, використовувані у виготовленні крану. Наприклад, в нашій пропозиції закладені комплектуючі імпортного виготовлення. За час, що пройшов з початку торгів вартість даних комплектуючих виросла більш ніж на 30%.
Також збільшилася вартість металопрокату на ринку. При цьому бюджет закупівлі залишився на колишньому рівні. З причини того, що плата за поставлене устаткування передбачено з відстроченням платежу 60 календарних днів, при цьому термін виготовлення складає більше 180 календарних днів, а також планований термін підписання договору - середина грудня 2018р., можна прогнозувати можливу дату оплати - не раніше листопада 2019р.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що за час, що пройшов з першого туру торгів змінилася вартість комплектуючих матеріалів і механізмів через низку обставин, а саме: - сталася девальвація національної валюти (і має усі тенденції до подальшого падіння); - виросли ціни у постачальників на основні механізми і матеріали, використовувані у виготовленні крану. Наприклад, в нашій пропозиції закладені комплектуючі імпортного виготовлення. За час, що пройшов з початку торгів вартість даних комплектуючих виросла більш ніж на 30%.
Також збільшилася вартість металопрокату на ринку. При цьому бюджет закупівлі залишився на колишньому рівні. З причини того, що плата за поставлене устаткування передбачено з відстроченням платежу 60 календарних днів, при цьому термін виготовлення складає більше 180 календарних днів, а також планований термін підписання договору - середина грудня 2018р., можна прогнозувати можливу дату оплати - не раніше листопада 2019р.
Скасована
Дата: 07 вересня 2018 10:36
Причина: неточности в тексте
Номер вимоги: UA-2018-07-18-001101-b.b9
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ПТО", Код ЄДРПОУ:36589014
Дата подання: 07 вересня 2018 10:34
Збільшення бюджету закупівлі
Наша компанія ТОВ "Київський завод ПТО" є заводом-виробником і постачальником підйомно-транспортного устаткування на території України. Ми брали участь в першому турі торгів, що проводяться тендерним комітетом ГП "НАЕК "Енергоатом" ОП ЮУ АЕС (протокол № 182 від 15.01.2018р.). Звертаємо Вашу увагу, що за час, що пройшов з першого туру торгів змінилася вартість комплектуючих матеріалів і механізмів через низку обставин, а саме: - сталася девальвація національної валюти (і має усі тенденції до подальшого падіння); - виросли ціни у постачальників на основні механізми і матеріали, використовувані у виготовленні крану. Наприклад, в нашій пропозиції закладені комплектуючі імпортного виготовлення. За час, що пройшов з початку торгів вартість даних комплектуючих виросла більш ніж на 30%. Також збільшилася вартість металопрокату на ринку. При цьому бюджет закупівлі залишився на колишньому рівні. З причини того, що плата за поставлене устаткування передбачено з відстроченням платежу 30 робочих днів, при цьому термін виготовлення складає більше 180 календарних днів, а також планований термін підписання договору - листопад - грудень 2018р., можна прогнозувати можливу дату оплати - не раніше листопада 2019р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2018 15:45
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 27.11.2018 внесені відповідні зміни щодо збільшення очікуваної вартості закупівлі
Номер вимоги: UA-2018-07-18-001101-b.a10
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ПТО", Код ЄДРПОУ:36589014
Дата подання: 07 вересня 2018 10:43
Збільшення термінів поставки крана
Наша компанія ТОВ "Київський завод ПТО" є одним з лідерів ринку вантажопідйомного устаткування на території України. Крани нашого виробництва працюють на багатьох підприємствах України, у тому числі в атомній енергетиці. Звертаємо Вашу увагу, що термін постачання крану подібного типу (включаючи розробку конструкторської документації) складає більше 6 місяців. Початок аукціону оголошено на 23.10.2018р. Враховуючи термін, необхідний для проведення процедур торгів (загальний строк розгляду, оцінки та визначення переможця процедури закупівлі не повинен перевищувати 20 робочих днів з дня розкриття тендерних пропозицій (ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»)) та укладання договору поставки (не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, але не раніше ніж 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (п. 2 розділу VI ТД) – договір поставки буде укладений не раніше листопада 2018р. Граничний термін постачання цього крану - 31.03.2019р., тобто трохи більше 3 місяців, які включають також мінімальну кількість робочих днів в цьому періоді.
Саме тому, ми просимо Вас встановити термін постачання – не менш ніж 210 календарних днів з дати підписання договору про закупівлю з правом постачальника на дострокове виготовлення та відвантаження продукції та внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Саме тому, ми просимо Вас встановити термін постачання – не менш ніж 210 календарних днів з дати підписання договору про закупівлю з правом постачальника на дострокове виготовлення та відвантаження продукції та внести відповідні зміни до ТД.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 жовтня 2018 16:19
Відповідь надано підрозділом-ініціатором процедури закупівлі. Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-001101-b.c11
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ПТО", Код ЄДРПОУ:36589014
Дата подання: 07 вересня 2018 10:44
Виключення з обсягів поставки
Наша компанія ТОВ "Київський завод ПТО" звертає Вашу увагу на присутність в Технічних вимогах і умовах поставки даного крана спеціалізованого комплекту для випробувань крана:
- пульт дистанційного керування для проведення випробувань;
- гідравлічне навантажувальний пристрій;
- анкерна тяга.
Дані пристрої (пульт, навантажувальний пристрій і анкерна тяга) використовуються для проведення контрольних статичних випробувань в момент приймання крана і застосовуються у випадках, коли установка крана відбувається у вкрай скрутних умовах і технологічно неможливо подати контрольні вантажі до випробуваному крану.
Недоліками даного пристрою є:
- неможливість забезпечення плавного дозування навантаження, що може призвести до перевантаження мостового крана, що володіє високою жорсткістю металоконструкції;
- високі вимоги до поверхні закріплення пристрою (підготовка фундаменту до використання анкерної тяги на відриваючу зусилля від статі до 70 тонн);
- короткочасне використання тільки на приймально-здавальних випробуваннях крана;
- висока вартість виробу в порівнянні з стандартним набором контрольних вантажів;
- трудомісткість при закріпленні даного пристрою для контрольних випробувань порівнянні з стандартним набором контрольних вантажів;
- відсутність на ринку України компаній, що виготовляють його. За 12 річну практику поставок вантажопідйомного обладнання в перший раз зустрічаємося з вимогою замовника поставити даний пристрій.
Застосування окремого дистанційного пульта управління для випробувань крана втрачає сенс, тому що згідно завдання управління краном здійснюється за допомогою кабіни. У момент проведення випробувань кран буде повністю змонтований на підкранових шлях, включаючи апаратуру і органи управління. З існуючої кабіни будуть проводитися випробування. Дана кабіна є повноцінним робочим місцем управління і відсутня необхідність використання додаткового дистанційного пульта управління. Для можливості застосування дистанційного пульта управління для проведення випробувань крана потрібно додатково окрема схема управління з окремим щитом управління на мосту крана, окремим струмопідведенням керуючого живлення вздовж прольоту крана. Як наслідок - збільшується вартість крана.
Гідравлічне навантажувальний пристрій і анкерне тягу рекомендуємо замінити на стандартний комплект випробувальних вантажів, які подаються в момент проведення випробувань крана. На практиці вироблених поставок і виконаних монтажних і пуско-налагоджувальних робіт надання контрольних вантажів для проведення випробувань крана в момент його приймання замовником проводиться замовником або підрядником робіт. Поставка контрольних вантажів до постачання крана відношення не має.
Спираючись на вищевикладене просимо Вас узгодити поставку крана без даних комплектуючих (пульта дистанційного керування, гідравлічного навантажувального пристрою, анкерної тяги).
Розгорнути
Згорнути
- пульт дистанційного керування для проведення випробувань;
- гідравлічне навантажувальний пристрій;
- анкерна тяга.
Дані пристрої (пульт, навантажувальний пристрій і анкерна тяга) використовуються для проведення контрольних статичних випробувань в момент приймання крана і застосовуються у випадках, коли установка крана відбувається у вкрай скрутних умовах і технологічно неможливо подати контрольні вантажі до випробуваному крану.
Недоліками даного пристрою є:
- неможливість забезпечення плавного дозування навантаження, що може призвести до перевантаження мостового крана, що володіє високою жорсткістю металоконструкції;
- високі вимоги до поверхні закріплення пристрою (підготовка фундаменту до використання анкерної тяги на відриваючу зусилля від статі до 70 тонн);
- короткочасне використання тільки на приймально-здавальних випробуваннях крана;
- висока вартість виробу в порівнянні з стандартним набором контрольних вантажів;
- трудомісткість при закріпленні даного пристрою для контрольних випробувань порівнянні з стандартним набором контрольних вантажів;
- відсутність на ринку України компаній, що виготовляють його. За 12 річну практику поставок вантажопідйомного обладнання в перший раз зустрічаємося з вимогою замовника поставити даний пристрій.
Застосування окремого дистанційного пульта управління для випробувань крана втрачає сенс, тому що згідно завдання управління краном здійснюється за допомогою кабіни. У момент проведення випробувань кран буде повністю змонтований на підкранових шлях, включаючи апаратуру і органи управління. З існуючої кабіни будуть проводитися випробування. Дана кабіна є повноцінним робочим місцем управління і відсутня необхідність використання додаткового дистанційного пульта управління. Для можливості застосування дистанційного пульта управління для проведення випробувань крана потрібно додатково окрема схема управління з окремим щитом управління на мосту крана, окремим струмопідведенням керуючого живлення вздовж прольоту крана. Як наслідок - збільшується вартість крана.
Гідравлічне навантажувальний пристрій і анкерне тягу рекомендуємо замінити на стандартний комплект випробувальних вантажів, які подаються в момент проведення випробувань крана. На практиці вироблених поставок і виконаних монтажних і пуско-налагоджувальних робіт надання контрольних вантажів для проведення випробувань крана в момент його приймання замовником проводиться замовником або підрядником робіт. Поставка контрольних вантажів до постачання крана відношення не має.
Спираючись на вищевикладене просимо Вас узгодити поставку крана без даних комплектуючих (пульта дистанційного керування, гідравлічного навантажувального пристрою, анкерної тяги).
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2018 09:53
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 29.11.2018 внесено відповідні зміни до тендерної документації (внесено зміни до додатку 4 до тендерної документації "Технічні вимоги та умови постачання ТТ.0.0905.0167" в частині коригування обсягу поставки (повідомлення про зміну ИИ.0.0905.6534 від 26.11.2018 викладено в оновленій редакції додатку 4 до ТД).
Номер вимоги: UA-2018-07-18-001101-b.c12
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ПІДЙОМНО-ТРАНСПОРТНОГО УСТАТКУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:19364229
Дата подання: 09 жовтня 2018 10:16
ТОВ "ХЗПТУ" - Вимоги стосовно проекту договору, умов оплати продукції та тендерної документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Харківський завод підйомно-транспортного устаткування», що є Українським виробником підйомно-транспортного устаткування, ознайомившись з тендерною документацією, та розглянувши проект договору на виготовлення та постачання крану мостового електричного вантажопідйомністю 55/8т для потреб ВП «ЮУАЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом», просить розглянути наступні вимоги:
- Пункт 3.3 розділу IV викласти в наступній редакції:
«3.3. В ціну Продукції включені витрати, пов’язані з виготовленням, проведенням спільних іспитів на заводі-виробнику за участю фахівців ВП «ЮУАЕС», шеф-наглядом за монтажем крану, шеф-наглядом за пуско-налагоджувальними роботами, проведенням технічного приймання у відповідності до вимог до даного виду продукції, упаковкою, маркуванням і доставкою Вантажоодержувачу»
- Пункт 4.2 розділу IV викласти в наступній редакції:
«Умови оплати продукції:
- 20% авансовий платіж здійснюється протягом 10 календарних днів з моменту виставлення рахунку;
- 35% вартості обладнання оплачуються по факту готовності обладнання до відвантаження протягом 10 календарних днів;
- 45% вартості обладнання оплачуються по факту введення в експлуатацію, але не пізніше 60 календарних днів з дати поставки, за умови, що затримка введення обладнання в експлуатацію сталася не з вини Постачальника.»
- Пункт 5.3 розділу V викласти в наступній редакції:
«5.3. Постачальник повинен здійснити поставку Продукції в тарі (упаковці), яка забезпечує її збереження при транспортуванні на великі відстані не менше ніж 4000 км., перевантаженні, зберіганні за дотримання вимог технічних умов на даний вид Продукції в межах встановленого гарантійного строку зберігання. Металоконструкція мосту крана постачається без пакування.»
- Пункт 5.5 розділу V викласти в наступній редакції:
«5.5. Ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження Продукції переходить до Покупця з дати поставки Продукції.»
- Пункт 5.10 розділу V викласти в наступній редакції:
«Право власності на Продукцію набувається Покупцем з дати поставки обладнання.»
- Пункт 5.12.2 розділу V викласти в наступній редакції:
«Покупцю протягом 3-х днів після відвантаження:
- податкові накладні складені в електронній формі за формою, визначеною чинною редакцією наказу Мінфіну № 1307 від 31.12.2015р ( у редакції наказу Мінфіну 23.02.17р. №276) з дотриманням умов щодо її реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, І зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) протягом терміну, визначеного чинною редакцією ПКУ. Податкова накладна повинна бути складена відповідно до видаткової накладної. Крім того зазначити в податкових накладних одиниці вимірювання та обліку товарів (послуг) відповідно до Класифікатора системи позначень одиниці вимірювання та обліку (КСПОВО). Одночасно з реєстрацією в ЄРПН, електронні податкові накладні, сформовані українською мовою в програмі «Medoc», направляти на електронну адресу Покупця pdv@ak.atom.gov.ua із зазначенням коду товару УКТ ЗЕД та надавати розшифровку коду ТМЦ відповідно до класифікатора товарів. Разом з податковою накладною Постачальник надає Покупцю електронну квитанцію про реєстрацію податкової накладної у ЄРПН. При складанні податкових накладних в реквізитах Отримувача вказувати номер філії 09. В реквізитах Отримувача вказувати назву Отримувача (Покупця) - ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом».
- Пункт 6.2.2 розділу VІ викласти в наступній редакції:
«6.2.2. Зменшувати обсяги закупівлі та загальну вартість Договору залежно від реального фінансування. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до Договору. В цьому випадку Покупець відшкодовує Постачальнику всі збитки, викликані даним зменшенням загальної вартості договору.»
- Виключити пункт 6.2.4 розділу VІ
- Пункт 6.3.1 розділу VІ викласти в наступній редакції:
«Протягом 30 днів з моменту укладення Договору направити для погодження на адресу кінцевого споживача ВП «ЮУАЕС» (копію Покупцю) технічний проект на Продукцію, що поставляється. Постачальник забезпечує виготовлення Продукції у суворій відповідності з погодженим технічним проектом. Покупець зобов'язаний протягом 10 днів розглянути наданий технічний проект і узгодити його, або надати обґрунтовану відмову. Продавець зобов'язаний усунути виявлені недоліки і надати технічні проекти на повторне погодження. У разі неузгодження технічного проекту у наведений строк, та відсутності обґрунтованих відмов, строк виготовлення Продукції може буди затримано на строк затримання узгодження технічного проекту.»
- Пункт 6.3.6 розділу VІ викласти в наступній редакції:
«6.3.6. Якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені недоліки поставленої Продукції і Покупець письмово повідомить про них Постачальника, останній зобов’язаний за свій рахунок протягом 20 днів з дня одержання повідомлення (направлене рекомендованим або цінним листом з повідомленням), або у інший узгоджений Сторонами строк, здійснити заміну дефектної Продукції на Продукцію відповідної якості або усунути виявленні недоліки. У разі порушення зазначеного строку Постачальник несе відповідальність згідно із п. 7.3 Договору.»
- Пункт 7.2 розділу VІІ викласти в наступній редакції:
«За порушення строку поставки Продукції за Договором Постачальник зобов’язаний сплатити Покупцю пеню в розмірі 0,1 % вартості не поставленої в строк Продукції за кожний день прострочення, але не більше 10% вартості несвоєчасно поставленої Продукції. Нарахування штрафних санкцій здійснюється за весь період прострочення виконання зобов’язання. За прострочення поставки Продукції понад ЗО днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 7% вартості несвоєчасно поставленої Продукції.»
- Пункт 7.3 розділу VІІ викласти в наступній редакції:
«Постачальник несе відповідальність за якість та комплектність Продукції. У разі поставки Продукції неналежної якості або поставки некомплектної Продукції, Постачальник зобов’язаний на вимогу Покупця (направлену рекомендованим або цінним листом з повідомленням) у 20-денний строк, або у інший узгоджений Сторонами строк, власними силами і за свій рахунок здійснити заміну Продукції неналежної якості або доукомплектувати Продукцію. Якщо Постачальник не здійснив заміну Продукції неналежної якості або не доукомплектував Продукцію у вказаний строк, Покупець має право стягнути з Постачальника штраф у розмірі 20% вартості Продукції неналежної якості (некомплектної Продукції)»
- Пункт 7.5 розділу VІІ викласти в наступній редакції:
«7.2. За порушення строку оплати Продукції за Договором Покупець зобов’язаний сплатити Постачальнику пеню в розмірі 0,1 % вартості несплаченої в строк Продукції за кожний день прострочення, але не більше 30% вартості несвоєчасно оплаченої Продукції. Нарахування штрафних санкцій здійснюється за весь період прострочення виконання зобов’язання. За прострочення оплати Продукції понад ЗО днів Покупець додатково сплачує штраф у розмірі 7% вартості несвоєчасно оплаченої Продукції»
- Пункт 7.8 розділу VІІ викласти в наступній редакції:
«7.8. У випадку, якщо Покупцеві буде нанесено збитки внаслідок неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань як платника податків та обов’язкових зборів, передбачених чинним законодавством України, протягом трьох років з моменту проведення господарської операції за цим Договором, Постачальник зобов’язується не пізніше ніж за 10 днів з моменту отримання відповідної вимоги Покупця, або у інший узгоджений Сторонами строк, відшкодувати всі спричинені збитки в повному обсязі.»
Одночасно просимо Вас розглянути умови оплати продукції, що наведено у пункті 4.2 (редакція ТОВ «ХЗПТУ») та додати до тендерної документації СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС» та СОУ НАЕК 039:2013 «Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва» для їх подальшого розглядання з боку ТОВ «ХЗПТУ».
Розгорнути
Згорнути
- Пункт 3.3 розділу IV викласти в наступній редакції:
«3.3. В ціну Продукції включені витрати, пов’язані з виготовленням, проведенням спільних іспитів на заводі-виробнику за участю фахівців ВП «ЮУАЕС», шеф-наглядом за монтажем крану, шеф-наглядом за пуско-налагоджувальними роботами, проведенням технічного приймання у відповідності до вимог до даного виду продукції, упаковкою, маркуванням і доставкою Вантажоодержувачу»
- Пункт 4.2 розділу IV викласти в наступній редакції:
«Умови оплати продукції:
- 20% авансовий платіж здійснюється протягом 10 календарних днів з моменту виставлення рахунку;
- 35% вартості обладнання оплачуються по факту готовності обладнання до відвантаження протягом 10 календарних днів;
- 45% вартості обладнання оплачуються по факту введення в експлуатацію, але не пізніше 60 календарних днів з дати поставки, за умови, що затримка введення обладнання в експлуатацію сталася не з вини Постачальника.»
- Пункт 5.3 розділу V викласти в наступній редакції:
«5.3. Постачальник повинен здійснити поставку Продукції в тарі (упаковці), яка забезпечує її збереження при транспортуванні на великі відстані не менше ніж 4000 км., перевантаженні, зберіганні за дотримання вимог технічних умов на даний вид Продукції в межах встановленого гарантійного строку зберігання. Металоконструкція мосту крана постачається без пакування.»
- Пункт 5.5 розділу V викласти в наступній редакції:
«5.5. Ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження Продукції переходить до Покупця з дати поставки Продукції.»
- Пункт 5.10 розділу V викласти в наступній редакції:
«Право власності на Продукцію набувається Покупцем з дати поставки обладнання.»
- Пункт 5.12.2 розділу V викласти в наступній редакції:
«Покупцю протягом 3-х днів після відвантаження:
- податкові накладні складені в електронній формі за формою, визначеною чинною редакцією наказу Мінфіну № 1307 від 31.12.2015р ( у редакції наказу Мінфіну 23.02.17р. №276) з дотриманням умов щодо її реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, І зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) протягом терміну, визначеного чинною редакцією ПКУ. Податкова накладна повинна бути складена відповідно до видаткової накладної. Крім того зазначити в податкових накладних одиниці вимірювання та обліку товарів (послуг) відповідно до Класифікатора системи позначень одиниці вимірювання та обліку (КСПОВО). Одночасно з реєстрацією в ЄРПН, електронні податкові накладні, сформовані українською мовою в програмі «Medoc», направляти на електронну адресу Покупця pdv@ak.atom.gov.ua із зазначенням коду товару УКТ ЗЕД та надавати розшифровку коду ТМЦ відповідно до класифікатора товарів. Разом з податковою накладною Постачальник надає Покупцю електронну квитанцію про реєстрацію податкової накладної у ЄРПН. При складанні податкових накладних в реквізитах Отримувача вказувати номер філії 09. В реквізитах Отримувача вказувати назву Отримувача (Покупця) - ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом».
- Пункт 6.2.2 розділу VІ викласти в наступній редакції:
«6.2.2. Зменшувати обсяги закупівлі та загальну вартість Договору залежно від реального фінансування. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до Договору. В цьому випадку Покупець відшкодовує Постачальнику всі збитки, викликані даним зменшенням загальної вартості договору.»
- Виключити пункт 6.2.4 розділу VІ
- Пункт 6.3.1 розділу VІ викласти в наступній редакції:
«Протягом 30 днів з моменту укладення Договору направити для погодження на адресу кінцевого споживача ВП «ЮУАЕС» (копію Покупцю) технічний проект на Продукцію, що поставляється. Постачальник забезпечує виготовлення Продукції у суворій відповідності з погодженим технічним проектом. Покупець зобов'язаний протягом 10 днів розглянути наданий технічний проект і узгодити його, або надати обґрунтовану відмову. Продавець зобов'язаний усунути виявлені недоліки і надати технічні проекти на повторне погодження. У разі неузгодження технічного проекту у наведений строк, та відсутності обґрунтованих відмов, строк виготовлення Продукції може буди затримано на строк затримання узгодження технічного проекту.»
- Пункт 6.3.6 розділу VІ викласти в наступній редакції:
«6.3.6. Якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені недоліки поставленої Продукції і Покупець письмово повідомить про них Постачальника, останній зобов’язаний за свій рахунок протягом 20 днів з дня одержання повідомлення (направлене рекомендованим або цінним листом з повідомленням), або у інший узгоджений Сторонами строк, здійснити заміну дефектної Продукції на Продукцію відповідної якості або усунути виявленні недоліки. У разі порушення зазначеного строку Постачальник несе відповідальність згідно із п. 7.3 Договору.»
- Пункт 7.2 розділу VІІ викласти в наступній редакції:
«За порушення строку поставки Продукції за Договором Постачальник зобов’язаний сплатити Покупцю пеню в розмірі 0,1 % вартості не поставленої в строк Продукції за кожний день прострочення, але не більше 10% вартості несвоєчасно поставленої Продукції. Нарахування штрафних санкцій здійснюється за весь період прострочення виконання зобов’язання. За прострочення поставки Продукції понад ЗО днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 7% вартості несвоєчасно поставленої Продукції.»
- Пункт 7.3 розділу VІІ викласти в наступній редакції:
«Постачальник несе відповідальність за якість та комплектність Продукції. У разі поставки Продукції неналежної якості або поставки некомплектної Продукції, Постачальник зобов’язаний на вимогу Покупця (направлену рекомендованим або цінним листом з повідомленням) у 20-денний строк, або у інший узгоджений Сторонами строк, власними силами і за свій рахунок здійснити заміну Продукції неналежної якості або доукомплектувати Продукцію. Якщо Постачальник не здійснив заміну Продукції неналежної якості або не доукомплектував Продукцію у вказаний строк, Покупець має право стягнути з Постачальника штраф у розмірі 20% вартості Продукції неналежної якості (некомплектної Продукції)»
- Пункт 7.5 розділу VІІ викласти в наступній редакції:
«7.2. За порушення строку оплати Продукції за Договором Покупець зобов’язаний сплатити Постачальнику пеню в розмірі 0,1 % вартості несплаченої в строк Продукції за кожний день прострочення, але не більше 30% вартості несвоєчасно оплаченої Продукції. Нарахування штрафних санкцій здійснюється за весь період прострочення виконання зобов’язання. За прострочення оплати Продукції понад ЗО днів Покупець додатково сплачує штраф у розмірі 7% вартості несвоєчасно оплаченої Продукції»
- Пункт 7.8 розділу VІІ викласти в наступній редакції:
«7.8. У випадку, якщо Покупцеві буде нанесено збитки внаслідок неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань як платника податків та обов’язкових зборів, передбачених чинним законодавством України, протягом трьох років з моменту проведення господарської операції за цим Договором, Постачальник зобов’язується не пізніше ніж за 10 днів з моменту отримання відповідної вимоги Покупця, або у інший узгоджений Сторонами строк, відшкодувати всі спричинені збитки в повному обсязі.»
Одночасно просимо Вас розглянути умови оплати продукції, що наведено у пункті 4.2 (редакція ТОВ «ХЗПТУ») та додати до тендерної документації СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС» та СОУ НАЕК 039:2013 «Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва» для їх подальшого розглядання з боку ТОВ «ХЗПТУ».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2018 11:49
1) Внесення запропонованих змін до проекту договору вважаємо недоцільним.
2) З стандартами СОУ НАЕК 039:2013 та СОУ НАЕК 038:2017 можна ознайомитись на офіційній сторінці ДП «НАЕК «Енергоатом» за посиланням: http://www.energoatom.kiev.ua/ua/about/company_standards/
Відповідь надана підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП "Атомкомплект".
2) З стандартами СОУ НАЕК 039:2013 та СОУ НАЕК 038:2017 можна ознайомитись на офіційній сторінці ДП «НАЕК «Енергоатом» за посиланням: http://www.energoatom.kiev.ua/ua/about/company_standards/
Відповідь надана підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП "Атомкомплект".
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-07-18-001101-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕНТАКРАН-БУДКОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41338214
Дата подання: 11 серпня 2018 12:16
Дата подання: 11 серпня 2018 12:16
щодо порушення законодавства України Замовником під час підготовки тендерної документації
Скарга згідно доданого файла
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 серпня 2018 09:59
Рішення від 14.08.2018 № 8248+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2018 09:59
інформація про резолютивну частину рішення від 31.08.2018 № 8970.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2018 11:12
Рішення від 31.08.2018 № 8970.pdf
Дата публікації: 05 вересня 2018 19:01
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 10 січня 2019
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД КРАНКОМПЛЕКТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Управління механізованих робіт | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ООО "Подъемно-транспортное оборудование" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ПТО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ПІДЙОМНО-ТРАНСПОРТНОГО УСТАТКУВАННЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 січня 2019 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ПТО" |
19 997 760,00
UAH з ПДВ
|
19 897 764,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Управління механізованих робіт |
19 998 693,90
UAH з ПДВ
|
19 898 697,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ООО "Подъемно-транспортное оборудование" |
19 998 924,00
UAH з ПДВ
|
19 998 924,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ПТО" #36589014 |
Переможець |
19 897 764,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2019 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2019 13:52
|
Додаткова угода 1 до договору (1).pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2019 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2019 17:25
|
53-129-01-19-01751.pdf | укладений |
31 січня 2019 17:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1) Строк поставки товару, зазначений у Додатку №1 до договору викласти у новій редакції "до 24.10.2019". 2) Банківські реквізити сторін викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-19-01751 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |