Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покриття сцени актового залу Вінницького училища культури і мистецтв ім.М.Леонтовича
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2018-07-18-000752-b edc2f7d876534c599d8ac8567ec62037
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Медяний

+380972476361 medianyi33@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "ВІННИЦЬКЕ УЧИЛИЩЕ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ ІМ М. Д. ЛЕОНТОВИЧА"
Код ЄДРПОУ: 02214415
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Симона Петлюри, 40
Контактна особа: Роман Медяний
+380972476361
medianyi33@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2018 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2018 18:00
Початок аукціону: 27 липня 2018 15:41
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,17%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Капітальний ремонт покриття сцени актового залу Вінницького училища культури і мистецтв ім.М.Леонтовича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Симона Петлюри 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018  —  30 серпня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2018 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2018 11:43
Додаток 4.docx
18 липня 2018 11:43
Технiчнi_вимоги.doc
18 липня 2018 11:43
Проект договору.docx
18 липня 2018 11:43
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-18-000752-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", Код ЄДРПОУ:38394787
Дата подання: 30 липня 2018 16:58
Про порушення Закону України " Про публічні закупівлі"
Документи не завірені належним чином, відповідно до пункту 6 оголошення про проведення закупівлі:
- Не надано копію Витягу з ЄДР;
- Не надано копію Витягу з реєстру платників податку;
Картка фізичної особи підприємця платника податків надана у нечетаємому вигляді( букви та цифри нерозбірливо, не чітко видно для проведення візуального аналізу).
Копія довідки про банкруцтво не заввірена належним чином, відповідно до пункту 6 оголошення.
Участником ФОП "Мудрик Олег Олександрович" не надано відповідно до оголошення закупівлі жодного сертифікату, якості на матеріали суміші будівельні( лак, грунт, розчинник).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2018 13:19
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ
На Вашу вимогу (ідентифікатор вимоги UA-2018-07-18-000752-b.c1) «Документи не завірені належним чином, відповідно до пункту 6 оголошення про проведення закупівлі: - Не надано копію Витягу з ЄДР; - Не надано копію Витягу з реєстру платників податку; Картка фізичної особи підприємця платника податків надана у нечетаємому вигляді( букви та цифри нерозбірливо, не чітко видно для проведення візуального аналізу). Копія довідки про банкруцтво не заввірена належним чином, відповідно до пункту 6 оголошення. Участником ФОП "Мудрик Олег Олександрович" не надано відповідно до оголошення закупівлі жодного сертифікату, якості на матеріали суміші будівельні( лак, грунт, розчинник)» повідомляю, що пропозиція ФОП МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ цілком відповідає вимогам Замовника, оскільки усі пункти відповідно до оголошення про проведення закупівлі виконані учасником в повному обсязі.
Вважаю вимогу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" нікчемною, адже усі документи надані в повному обсязі. Усі документи можна прочитати і уся інформація цілком доступна для візуального аналізу. Повідомляю, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" була відхилена через надання простроченої довідки про відсутність заборгованості, яка не є чинною не тільки на момент розкриття пропозицій, а й на момент подачі пропозицій.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-000752-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", Код ЄДРПОУ:38394787
Дата подання: 01 серпня 2018 11:48
Про невідповідність документації

Учасник якого вибрано переможцем торгів має грубі порушення та не відповідає критеріям закупівлі а саме:
- відсутність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
В довідці поданій учасником відсутні кваліфіковані працівники з відповідною професією такі як столяр, столяр паркетник та інші професії згідно класифікатора професій які можуть виконувати роботи по капітальному ремонту дощатої підлоги.
- недостатня наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт саме з дощатою підлогою, також учасником не надано інформацію про технічний стан інструменту тобто справний чи придатний до використання, адже коли наприклад автомобіль проходить технічний огляд його стан не кваліфікують як відмінний а вказують "придатний до експлуатації"
- Інформація про субпідрядника : інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, за наступною формою:
Учасником подана довідка про залучення субпідрядника в обсязі 50 відсотків без дотримання вищезазначених умов.
Отже учасник якого вибрано переможцем торгів має грубі порушення та не відповідає критеріям закупівлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2018 15:15
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ
На Вашу вимогу (ідентифікатор вимоги UA-2018-07-18-000752-b.b2) «Учасник якого вибрано переможцем торгів має грубі порушення та не відповідає критеріям закупівлі а саме: - відсутність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В довідці поданій учасником відсутні кваліфіковані працівники з відповідною професією такі як столяр, столяр паркетник та інші професії згідно класифікатора професій які можуть виконувати роботи по капітальному ремонту дощатої підлоги. - недостатня наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт саме з дощатою підлогою, також учасником не надано інформацію про технічний стан інструменту тобто справний чи придатний до використання, адже коли наприклад автомобіль проходить технічний огляд його стан не кваліфікують як відмінний а вказують "придатний до експлуатації" - Інформація про субпідрядника : інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, за наступною формою: Учасником подана довідка про залучення субпідрядника в обсязі 50 відсотків без дотримання вищезазначених умов. Отже учасник якого вибрано переможцем торгів має грубі порушення та не відповідає критеріям закупівлі» повідомляю, що пропозиція ФОП МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ цілком відповідає вимогам Замовника, оскільки усі пункти відповідно до оголошення про проведення закупівлі виконані учасником в повному обсязі.
Вважаю вимогу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" нікчемною, адже усі документи надані в повному обсязі. Усі документи можна прочитати і уся інформація цілком доступна для візуального аналізу. Повідомляю, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" була відхилена через надання простроченої довідки про відсутність заборгованості, яка не є чинною не тільки на момент розкриття пропозицій, а й на момент подачі пропозицій.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2018 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" 289 267,72
UAH з ПДВ
284 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 294 919,72
UAH з ПДВ
285 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТУР" 296 000,00
UAH з ПДВ
296 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2018 17:32
7.2.Довідка про підпис.pdf
26 липня 2018 17:32
6. Паспорт директора.PDF
26 липня 2018 17:31
20.1. Довідка з поліції.pdf

Публічні документи

24 липня 2018 22:33
Електронний підпис
24 липня 2018 22:31
26. Копія паспорту.pdf
24 липня 2018 22:31
24. Довідка 4ОПП.pdf
24 липня 2018 22:31
23. Витяг з ЄДР.pdf
24 липня 2018 22:31
19. Лист-відгук.pdf
24 липня 2018 22:31
17. Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"

ФОП "МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ПП "ТУР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"
#38394787
Відхилено 284 999,99
UAH з ПДВ
30 липня 2018 11:20
ФОП "МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3160909116
Переможець 285 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2018 15:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2018 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3160909116
285 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2018 15:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 12:08
Електронний підпис укладений
06 серпня 2018 09:54
Договір5.JPG укладений
02 серпня 2018 11:56
Договір4.JPG укладений
02 серпня 2018 11:56
Договір3.JPG укладений
02 серпня 2018 11:56
Договір2.JPG укладений
02 серпня 2018 11:56
Договір1.JPG укладений
02 серпня 2018 11:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 285 000,00
UAH з ПДВ