Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція площі Соборності в м. Умань Черкаської області» (Коригування) (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
25 541 266,00 UAH
UA-2018-07-18-000632-c 79dc7c4caaa144688cecc9e17dc1e1ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Віталій Петрович

+380474437002 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Харченко Віталій Петрович
+380474437002
tk39358320@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2018 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2018 00:00
Початок аукціону: 03 серпня 2018 12:45
Очікувана вартість: 25 541 266,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 128 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 127000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

З урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція площі Соборності в м. Умань Черкаської області» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, площа Соборності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2018 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2018 15:54
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
18 липня 2018 15:00
ДОДАТОК 1. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ
18 липня 2018 15:00
ДОДАТОК 2. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
18 липня 2018 15:00
ДОДАТОК 3. ФОРМА Тендерна пропозиція
18 липня 2018 15:00
ДОДАТОК 4. ЗРАЗОК 1.ЗРАЗОК 2
18 липня 2018 15:00
ДОДАТОК 5. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ
18 липня 2018 15:00
ДОДАТОК 6. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
18 липня 2018 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2018 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2018 15:54
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
18 липня 2018 15:00
ДОДАТОК 1. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ
18 липня 2018 15:00
ДОДАТОК 2. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
18 липня 2018 15:00
ДОДАТОК 3. ФОРМА Тендерна пропозиція
18 липня 2018 15:00
ДОДАТОК 4. ЗРАЗОК 1.ЗРАЗОК 2
18 липня 2018 15:00
ДОДАТОК 5. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ
18 липня 2018 15:00
ДОДАТОК 6. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2018 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІМПЕРІЯ ВОДИ УКРАИНА 25 541 256,00
UAH з ПДВ
25 541 256,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП БУДМОНТАЖ ТЕМА-УМАНЬ 25 541 265,60
UAH з ПДВ
25 541 265,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2018 16:57
Електронний підпис
09 серпня 2018 16:56
ПВР за результатом
09 серпня 2018 16:56
6-2 за результатом
09 серпня 2018 16:56
6-1 за результатом
09 серпня 2018 16:56
2-4 за результатом
09 серпня 2018 16:56
2-3 за результатом
09 серпня 2018 16:56
2-2 за результатом
09 серпня 2018 16:56
2-1 за результатом
09 серпня 2018 16:56
1-1 за результатом
09 серпня 2018 16:56
ДЦ за результатом
09 серпня 2018 16:56
ДПІ
09 серпня 2018 16:56
Довідка корупція ТОВ
09 серпня 2018 16:56
Довідка корупція
09 серпня 2018 16:56
Довідка МВС
02 серпня 2018 19:53
Електронний підпис
02 серпня 2018 19:52
графік.pdf
02 серпня 2018 19:52
ПВР.pdf
02 серпня 2018 19:52
6-2.pdf
02 серпня 2018 19:52
6-1.pdf
02 серпня 2018 19:52
2-4.pdf
02 серпня 2018 19:52
2-3.pdf
02 серпня 2018 19:52
2-2.pdf
02 серпня 2018 19:52
2-1.pdf
02 серпня 2018 19:52
1-1.pdf
02 серпня 2018 19:52
Договірна.pdf
02 серпня 2018 19:46
Тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2018 19:46
Технічне завдання.pdf
02 серпня 2018 19:46
Печатка.pdf
02 серпня 2018 19:46
Згідно статуту.pdf
02 серпня 2018 19:46
Статут Протокол Наказ.pdf
02 серпня 2018 19:46
Довідка з ЄДРПОУ.PDF
02 серпня 2018 19:46
Витяг Імперія Води.PDF
02 серпня 2018 19:46
ст 17.pdf
02 серпня 2018 19:46
Договір.pdf
02 серпня 2018 19:46
субпідрядник.pdf
02 серпня 2018 19:46
Гарантія.zip
02 серпня 2018 19:46
Захист довкілля.pdf
02 серпня 2018 19:46
лист.pdf
02 серпня 2018 19:46
Обробка даних.pdf
02 серпня 2018 19:46
ПДВ.pdf
02 серпня 2018 19:46
Досвід.pdf
02 серпня 2018 19:46
Персонал.pdf
02 серпня 2018 19:46
Реквізити.pdf
02 серпня 2018 19:46
МТБ Договори.rar
02 серпня 2018 19:46
МТБ.pdf

Публічні документи

02 серпня 2018 13:44
підписант.PDF
02 серпня 2018 13:44
обладнання.PDF
02 серпня 2018 13:44
інформ довідка.PDF
02 серпня 2018 13:44
досвід.PDF
02 серпня 2018 13:44
працівники.PDF
02 серпня 2018 13:44
реєстрац док.PDF
02 серпня 2018 13:44
ліцензія.PDF
02 серпня 2018 13:44
директор.PDF
02 серпня 2018 13:44
договірна ціна.PDF
02 серпня 2018 13:44
відсут підстав ст 17.PDF
02 серпня 2018 13:44
згода з договором.PDF
02 серпня 2018 13:44
тендерна пропозиція.PDF
02 серпня 2018 13:44
гарант лист.PDF
02 серпня 2018 13:44
довкілля.PDF
02 серпня 2018 13:44
персон дані.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІМПЕРІЯ ВОДИ УКРАИНА

ПП БУДМОНТАЖ ТЕМА-УМАНЬ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІМПЕРІЯ ВОДИ УКРАИНА
#37371905
Переможець 25 541 256,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2018 11:57

Документи

09 серпня 2018 11:57
Електронний підпис
09 серпня 2018 11:56
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2018 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІМПЕРІЯ ВОДИ УКРАИНА
#37371905
25 541 256,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2018 11:57
Електронний підпис
09 серпня 2018 11:56
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2023 08:55
Додаткова угода про припинення дії укладений
11 січня 2023 08:47
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 16:55
Додаткова угода 14 зміни до договору
23 грудня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 12:31
Додаткова угода 13 зміни до договору
19 серпня 2020 12:28
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 14:49
Додаткова угода 12 зміни до договору
12 червня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 15:06
Додаткова угода 11 зміни до договору
08 травня 2020 15:05
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 12:58
Додаткова угода 10 зміни до договору
03 квітня 2020 12:57
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 12:54
Додаткова угода 9 зміни до договору
29 грудня 2019 12:53
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 09:52
Додаткова угода 8 зміни до договору
08 листопада 2019 09:42
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 09:57
Додаткова угода 7 зміни до договору
12 червня 2019 09:55
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 09:46
Електронний підпис укладений
12 березня 2019 10:16
Додаткова угода 6 зміни до договору
12 березня 2019 10:14
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 14:46
Додаткова угода 5 зміни до договору
27 грудня 2018 14:44
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 14:37
Додаткова угода 4 зміни до договору
27 грудня 2018 14:35
Електронний підпис укладений
06 грудня 2018 10:16
Додаткова угода 3 зміни до договору
06 грудня 2018 10:13
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2018 09:23
Додаткова угода 2 зміни до договору
02 жовтня 2018 09:21
Електронний підпис укладений
28 серпня 2018 17:06
Додаткова угода зміни до договору
28 серпня 2018 17:04
Електронний підпис укладений
28 серпня 2018 16:50
Договір з додатками укладений
28 серпня 2018 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до річного плану асигнувань на 2018 рік, керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2, 10.5 Договору будівельного підряду № 313 від «28» серпня 2018 р. Сторони домовились календарний графік виконання робіт викласти у новій редакції (додається)
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 313
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до рішення Уманської міської ради від 18.09.2018 р. № 1-53/7 збільшено річний план асигнувань у 2018 рік на 1 200 000,00 грн. (один мільйон двісті тисяч гривень, 00 копійок). Керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2, 10.5 Договору будівельного підряду № 313 від «28» серпня 2018 р. (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 25 541 256,00 грн. (двадцять п’ять мільйонів п’ятсот сорок одна тисяча двісті п’ятдесят шість гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 4 256 876,00 грн. Річний план асигнувань на 2018 рік складає 13 200 000,00 грн. (тринадцять мільйонів двісті тисяч гривень, 00 копійок) з ПДВ.» 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 2. Замовник повідомляє про зміну банківських реквізитів Замовника, в зв’язку з чим до Розділу 15 Договору «Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін» вносяться зміни, а банківські реквізити Замовника викласти у наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 313
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до рішення Уманської міської ради від 30.11.2018 р. № 5-55/7 на суму 5 150 000,00 грн (п’ять мільйонів сто п’ятдесят тисяч гривень, 00 копійок) збільшено річний план асигнувань на 2018 рік, Об’єкт – «Реконструкція площі Соборності в м. Умань Черкаської області». Керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2, 10.5 Договору будівельного підряду № 313 від «28» серпня 2018 р. (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 25 541 256,00 грн (двадцять п’ять мільйонів п’ятсот сорок одна тисяча двісті п’ятдесят шість гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 4 256 876,00 грн. Річний план асигнувань на 2018 рік складає 18 350 000,00 грн (вісімнадцять мільйонів триста п’ятдесят тисяч гривень, 00 копійок) з ПДВ.» 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 2. Замовник повідомляє про зміну банківських реквізитів Замовника, в зв’язку з чим до Розділу 15 Договору «Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін» вносяться зміни, а банківські реквізити Замовника викласти у наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 313
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до рішення Уманської міської ради від 21.12.2018 р. № 3.1-57/7 на суму 1 727 053,00 грн (один мільйон сімсот двадцять сім тисяч п’ятдесят три гривні, 00 копійок) збільшено річний план асигнувань на 2018 рік, Об’єкт – «Реконструкція площі Соборності в м. Умань Черкаської області». Керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2, 10.5 Договору будівельного підряду № 313 від «28» серпня 2018 р. (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 25 541 256,00 грн (двадцять п’ять мільйонів п’ятсот сорок одна тисяча двісті п’ятдесят шість гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 4 256 876,00 грн. Річний план асигнувань на 2018 рік складає 20 077 053,00 грн (двадцять мільйонів сімдесят сім тисяч п’ятдесят три гривні, 00 копійок) з ПДВ». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 313
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з виникненням обставин, внаслідок яких якісне виконання робіт щодо Об’єкту - «Реконструкція площі Соборності в м. Умань Черкаської області» неможливе через погодні умови (зниження температури до рівня, що суперечить вимогам державних будівельних норм, значну кількість опадів) та згідно пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 5.2., 10.5. Договору будівельного підряду № 313 від «28» серпня 2018 р. (далі – Договір) Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 25 541 256,00 грн (двадцять п’ять мільйонів п’ятсот сорок одна тисяча двісті п’ятдесят шість гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 4 256 876,00 грн. Річний план асигнувань на 2018 рік зменшується на сумі 4 068 028,14 (чотири мільйони шістдесят вісім тисяч двадцять вісім гривень, 14 копійок) та складає 16 009 024,86 (шістнадцять мільйонів дев’ять тисяч двадцять чотири гривні, 86 копійок) грн. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 9 532 231,14 (дев’ять мільйонів п’ятсот тридцять дві тисячі двісті тридцять одна гривня, 14 копійок) грн з ПДВ підлягає виконанню у 2019 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 313
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2019 рік та керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 5.2., 10.5., 11.2. Договору будівельного підряду № 313 від «28» серпня 2018 р. (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 25 541 256,00 (двадцять п’ять мільйонів п’ятсот сорок одна тисяча двісті п’ятдесят шість гривень, 00 копійок) грн, в тому числі ПДВ 4 256 876,00 грн. Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 16 009 024,86 (шістнадцять мільйонів дев’ять тисяч двадцять чотири гривні, 86 копійок) грн. Річний план асигнувань на 2019 рік складає 3 856 800,00 (три мільйони вісімсот п’ятдесят шість тисяч вісімсот гривень, 00 копійок) грн з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 5 675 431,14 (п’ять мільйонів шістсот сімдесят п’ять тисяч чотириста тридцять одна гривня, 14 копійок) грн з ПДВ підлягає виконанню у 2020 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 1.3. Внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою введення Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Генпідрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору Сторонами і діє до 31.12.2020 року при наявності своєчасного фінансування». 1.4. Внести зміни до пункту 11.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 313
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2019 рік та керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 10.5. Договору будівельного підряду № 313 від «28» серпня 2018 р. (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 25 541 256,00 (двадцять п’ять мільйонів п’ятсот сорок одна тисяча двісті п’ятдесят шість гривень, 00 копійок) грн, в тому числі ПДВ 4 256 876,00 грн. Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 16 009 024,86 (шістнадцять мільйонів дев’ять тисяч двадцять чотири гривні, 86 копійок) грн. Річний план асигнувань на 2019 рік зменшується на 393 907,24 грн (триста дев’яносто три тисячі дев’ятсот сім гривень, 24 копійки) та складає 3 462 892,76 грн (три мільйони чотириста шістдесят дві тисячі вісімсот дев’яносто дві гривні, 76 копійок) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 6 069 338,38 (шість мільйонів шістдесят дев’ять тисяч триста тридцять вісім гривень, 38 копійок) грн з ПДВ підлягає виконанню у 2020 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 313
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до рішення Уманської міської ради від 27.09.2019 р. № 1-67/7 на суму 1 934 576,20 (один мільйон дев’ятсот тридцять чотири тисячі п’ятсот сімдесят шість гривень, 20 копійок) грн збільшено річний план асигнувань на 2019 рік. Керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2, 10.5 Договору будівельного підряду № 313 від «28» серпня 2018 р. (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 25 541 256,00 (двадцять п’ять мільйонів п’ятсот сорок одна тисяча двісті п’ятдесят шість гривень, 00 копійок) грн, в тому числі ПДВ 4 256 876,00 грн. Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 16 009 024,86 (шістнадцять мільйонів дев’ять тисяч двадцять чотири гривні, 86 копійок) грн. Річний план асигнувань на 2019 рік складає 5 397 468,96 (п’ять мільйонів триста дев’яносто сім тисяч чотириста шістдесят вісім гривень, 96 копійок) грн з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 4 134 762,18 (чотири сто тридцять чотири тисячі сімсот шістдесят дві гривні, 18 копійок) грн з ПДВ підлягає виконанню у 2020 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2, 10.5 Договору будівельного підряду № 313 від «28» серпня 2018 р. (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 25 541 256,00 (двадцять п’ять мільйонів п’ятсот сорок одна тисяча двісті п’ятдесят шість гривень, 00 копійок) грн, в тому числі ПДВ 4 256 876,00 грн. Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 16 009 024,86 (шістнадцять мільйонів дев’ять тисяч двадцять чотири гривні, 86 копійок) грн. Річний план асигнувань на 2019 рік зменшується на 703 925,51 грн складає 4 693 543,45 (чотири мільйони шістсот дев’яносто три тисячі п’ятсот сорок три гривні, 45 копійок) грн з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 4 838 687,69 (чотири мільйони вісімсот тридцять вісім тисяч шістсот вісімдесят сім гривень, 69 копійок) грн з ПДВ підлягає виконанню у 2020 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись рішенням міської ради від 28.02.2020 р. № 4.2-73/7 річний план асигнувань на 2020 рік збільшено на 263 428,80 (двісті шістдесят три тисячі чотириста двадцять вісім гривень, 80 копійок) грн з ПДВ. Згідно з пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2, 10.5, 11.2 Договору будівельного підряду № 313 від «28» серпня 2018 р. (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 25 541 256,00 (двадцять п’ять мільйонів п’ятсот сорок одна тисяча двісті п’ятдесят шість гривень, 00 копійок) грн, в тому числі ПДВ 4 256 876,00 грн. Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 16 009 024,86 (шістнадцять мільйонів дев’ять тисяч двадцять чотири гривні, 86 копійок) грн з ПДВ. Вартість виконаних робіт у 2019 році становить 4 693 543,45 (чотири мільйони шістсот дев’яносто три тисячі п’ятсот сорок три гривні, 45 копійок) грн з ПДВ. Річний план асигнувань на 2020 рік складає 263 428,80 (двісті шістдесят три тисячі чотириста двадцять вісім гривень, 80 копійок) грн з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 4 575 258,89 (чотири мільйони п’ятсот сімдесят п’ять тисяч двісті п’ятдесят вісім гривень, 89 копійок) грн з ПДВ підлягає виконанню у 2020 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 1.3. Внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою введення Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Генпідрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору Сторонами і діє до 31.12.2021 року при наявності своєчасного фінансування». 1.4. Внести зміни до пункту 11.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2021 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання». 2. На виконання вимог постанови Правління Національного банку України «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» від 28.12.2018 р. № 162 Сторони домовились до Розділу 15. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін внести зміни та банківські реквізити Замовника і Генпідрядника викласти у наступній редакції: ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ IBAN UA128201720344211003100088616 Держказначейська служба України м. Київ МФО 820172; ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПЕРІЯ ВОДИ УКРАЇНА» IBAN UA613807750000026003056129630 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 380775
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесли зміни до реквізитів Генпідрядника
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2020 рік, рішення виконавчого комітету Уманської міської ради від 11.06.2020 р. № 182 та керуючись пунктами 3.2., 10.5. Договору будівельного підряду № 313 від «28» серпня 2018 р. (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 25 541 256,00 (двадцять п’ять мільйонів п’ятсот сорок одна тисяча двісті п’ятдесят шість гривень, 00 копійок) грн, в тому числі ПДВ 4 256 876,00 грн. Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 16 009 024,86 (шістнадцять мільйонів дев’ять тисяч двадцять чотири гривні, 86 копійок) грн з ПДВ. Вартість виконаних робіт у 2019 році становить 4 693 543,45 (чотири мільйони шістсот дев’яносто три тисячі п’ятсот сорок три гривні, 45 копійок) грн з ПДВ. Річний план асигнувань на 2020 рік збільшується на 29 898,00 (двадцять дев’ять тисяч вісімсот дев’яносто вісім гривень, 00 копійок) грн та складає 293 326,80 (двісті дев’яносто три тисячі триста двадцять шість гривень, 80 копійок) грн з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 4 808 789,69 (чотири мільйони вісімсот вісім тисяч сімсот вісімдесят дев’ять гривень, 69 копійок) грн з ПДВ підлягає виконанню у 2021 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2020 рік, рішення виконавчого комітету Уманської міської ради від 13.08.2020 р. № 287 та керуючись пунктами 3.2., 10.5. Договору будівельного підряду № 313 від «28» серпня 2018 р. (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 25 541 256,00 (двадцять п’ять мільйонів п’ятсот сорок одна тисяча двісті п’ятдесят шість гривень, 00 копійок) грн, в тому числі ПДВ 4 256 876,00 грн. Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 16 009 024,86 (шістнадцять мільйонів дев’ять тисяч двадцять чотири гривні, 86 копійок) грн з ПДВ. Вартість виконаних робіт у 2019 році становить 4 693 543,45 (чотири мільйони шістсот дев’яносто три тисячі п’ятсот сорок три гривні, 45 копійок) грн з ПДВ. Річний план асигнувань на 2020 рік збільшується на 1 651 892,32 (один мільйон шістсот п’ятдесят одна тисяча вісімсот дев’яносто дві гривні, 32 копійки) грн та складає 1 945 219,12 (один мільйон дев’ятсот сорок п’ять тисяч двісті дев’ятнадцять гривень, 12 копійок) грн з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 2 893 468,57 (два мільйони вісімсот дев’яносто три тисячі чотириста шістдесят вісім гривень, 57 копійок) грн з ПДВ підлягає виконанню у 2021 році».
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2020 рік, рішення виконавчого комітету Уманської міської ради від 13.08.2020 р. № 287 та керуючись пунктами 3.2., 10.5. Договору будівельного підряду № 313 від «28» серпня 2018 р. (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 25 541 256,00 (двадцять п’ять мільйонів п’ятсот сорок одна тисяча двісті п’ятдесят шість гривень, 00 копійок) грн, в тому числі ПДВ 4 256 876,00 грн. Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 16 009 024,86 (шістнадцять мільйонів дев’ять тисяч двадцять чотири гривні, 86 копійок) грн з ПДВ. Вартість виконаних робіт у 2019 році становить 4 693 543,45 (чотири мільйони шістсот дев’яносто три тисячі п’ятсот сорок три гривні, 45 копійок) грн з ПДВ. Річний план асигнувань на 2020 рік зменшується на 293 327,28 (двісті дев’яносто три тисячі триста двадцять сім гривень, 28 копійок) грн та складає 1 651 891,84 (один мільйон шістсот п’ятдесят одна тисяча вісімсот дев’яносто одна гривня, 84 копійки) грн з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 3 186 795,85 (три мільйони сто вісімдесят шість тисяч сімсот дев’яносто п’ять гривень, 85 копійок) грн з ПДВ підлягає виконанню у 2021 році».
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 22 354 460,15
UAH (в тому числі ПДВ 3 725 743,36 UAH)
Причини розірвання договору: Враховуючи проведене коригування проектної документації (Експертний звіт (позитивний) від 17.06.2021р. № 17/408-06/21/А) припинити дію Договору у зв’язку із повним виконанням Сторонами договірних зобов’язань.