Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апарати пускорегулюючі
Очікувана вартість
2 268 335,34 UAH
UA-2018-07-18-000517-c 30e6f25465364cca9909690b9c2518b4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2018 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2018 15:00
Початок аукціону: 17 серпня 2018 15:09
Очікувана вартість: 2 268 335,34 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 67800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно додатку 1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 шт
Апарат пускорегулюючий НП ПРА 02-11-110М (або еквівалент*)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання
981 шт
Апарат пускорегулюючий НП ПРА 02-20-54М (або еквівалент*)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання
761 шт
Апарат пускорегулюючий НП ПРА 02-20-2-110М (або еквівалент*)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання
625 шт
Апарат пускорегулюючий НП ПРА 02-20-2-54М (або еквівалент*)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання
160 шт
Апарат пускорегулюючий НП ПРА 02-40-110М (або еквівалент*)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання
425 шт
Апарат пускорегулюючий НП ПРА 02-40-54М (або еквівалент*)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання
566 шт
Апарат пускорегулюючий НП ПРА 02-20-110М (або еквівалент*)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання
60 шт
Апарат пускорегулюючий НП ПРА 02-10-110LED (або еквівалент*)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання
650 шт
Апарат пускорегулюючий НП ПРА 02-10-110 (або еквівалент*)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-18-000517-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ РКГруп, Код ЄДРПОУ:37769914
Дата подання: 23 липня 2018 12:35
Вимога щодо тендерної документації
Відповідно до тендерної документації предметом закупівлі є апарати пускорегулюючі напівпровідникові (далі – апарати), які призначені для запалювання люмінесцентних та галогенних ламп, а також світлодіодних матриць, встановлених у світильниках пасажирських вагонів.
Зважаючи на те, що апарати є електричними приладами та їх якість суттєво впливає на рівень безпеки людей під час експлуатації апаратів в пасажирських вагонах, для забезпечення придбання продукції належної якості замовником повинні бути висунуті відповідні вимоги до продукції в тендерній документації.
Однак, тендерна документація замовника містить певні неузгодженості та дискримінаційні мови.
Зокрема, згідно п.2.3 розділу 2 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Додатку 1 тендерної документації вимагається лише надання окремих розділів (витягу) з технічних умов (якщо продукція виготовляється за технічними умовами). Таким чином, якщо учасником пропонується продукція, яка виготовляється не за технічними умовами надавати нормативно-технічний документ не потрібно, що є дискримінаційною умовою.
Крім того, відсутня вимога щодо узгодження нормативно-технічного документу, за яким виготовляється продукція, з ПАТ Укрзалізниця, що є обов’язковим для такої специфічної та пов’язаною з безпекою людини продукцією як апарати пускорегулюючі.
Варто зауважити, що вихід з ладу апарата не належної якості може призвести до його загоряння чи спричинити передчасний вихід з ламп світильника. Але вимог до надійності роботи апаратів в тендерній документації, окрім гарантійних термінів, не наведено.
Тому, для закупівлі апаратів з високими експлуатаційними характеристиками, показниками безпеки та надійності тощо, просимо замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме:
1. Відкоригувати та доповнити розділ 2 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Додатку 1 тендерної документації наступним:
а). «Якщо продукція виготовляється за технічними умовами (ТЗ) необхідно надати повну копію технічних умов (ТЗ), завірену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника.
Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з
ПАТ «Укрзалізниця».
ТУ (ТЗ) мають містити наступні частини:
- титульний лист;
- окремі розділи, якими встановлюються вимоги щодо супроводжувальних і пакувальних документів, а також документів з якості продукції;
- розділи щодо технічних характеристик, безпеки, правил приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, гарантій, методів контролю та випробування, маркування, пакування продукції.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником, крім загальнодоступних (ГОСТ, ДСТУ та інше).
ТУ, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту.»
б). «Якщо продукція виготовляється за креслеником, окрім узгоджених визначеним філією НДКТІ ПАТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом креслеників, необхідно надати документ виробника, що містить вимоги до виготовлення, контролю, випробувань, приймання, безпеки, експлуатації, зберігання, транспортування, гарантій, маркування, пакування продукції постачання продукції, а також надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика, щодо надання виробнику права використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується учасником до постачання (якщо виробник не є власником кресленика).
Актуальність креслеників на продукцію повинна бути підтверджена визначеним філією НДКТІ ПАТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом письмового узгодження.»
в). «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати офіційну скановану копію такого документу, завірену учасником.»
2. Доповнити розділ 2 «Особливості конструкції» Додатку А «Технічні характеристики» тендерної документації наступними технічними характеристиками:
а). Група механічного виконання – М25 за ГОСТ 17516.1
б). Середнє напрацювання апарата на відмову – не менше 10 000 год.
в). Повний середній строк служби апарата – не менше 10 років (з урахуванням проведення відновлювальних робіт)
г). Апарати для люмінесцентних ламп повинні відключатися при перевищенні номінальної напруги живлення на 40 % та більше (при постійному струмі).
Апарати для галогенних ламп та світлодіодних матриць повинні забезпечувати стабільну роботу світильників протягом 10 с при перевищенні номінальної напруги живлення на 40 % (при постійному струмі).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 серпня 2018 09:17
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо,що буде відкориговано та доповнено розділ 2 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Додатку 1 тендерної документації наступним:
Замінити пункт 2.3 на:
« 2.3. Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, завірену підписом власника (підписами власників) та печаткою власника (печатками власників) - за наявності.
Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з ПАТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ на продукцію залізничного призначення, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути актуальними на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником, крім загальнодоступних (ГОСТ, ДСТУ та інше).
Доповнити розділ 2 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Додатку 1 тендерної документації пунктом 2.4,а саме:
2.4. Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68 (за винятком креслеників, які входять в комплект конструкторської документації на машину, механізм, обладнання), окрім документу виробника, що містить вимоги до виготовлення, контролю, приймання, постачання продукції, надати:
- скановану копію кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- скановану копію документу, завірену підписом та скріплену печаткою (за наявності) власника кресленика, про надання права використання даного кресленика у виробництві продукції, що пропонується до постачання виробником, продукція якого пропонується учасником до постачання (якщо виробник не є власником кресленика).
Актуальність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією НДКТІ ПАТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом письмового узгодження.»
Номер вимоги: UA-2018-07-18-000517-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ РКГруп, Код ЄДРПОУ:37769914
Дата подання: 23 липня 2018 13:16
Вимоги до тендерної документації
Доброго дня. Просимо уточнити для вмикання якого типу ламп призначений апарат пускорегулюючий НП ПРА 02-10-110 люмінесцентних чи галогенних?
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 серпня 2018 09:17
Призначений апарат пускорегулюючий НП ПРА 02-10-110 призначений для люмінесцентних ламп.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-000517-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Броварське електротехнічне об'єднання", Код ЄДРПОУ:37284776
Дата подання: 23 липня 2018 13:27
виділення в окремі лоти
Наше підприємство є виробником пускорегулюючих апаратів та має багаторічний позитивний досвід співпраці з різними підприємствами, в тому числі і з ПАТ "Укрзалізниця". Але для можливості в участі у процедурі закупівлі та збереження конкурентного середовища, просимо Вас виокремити позиції (згідно Вашого Переліку та кількості товару, Додаток №1) 1,2,5,6,7,8,9 в окремий лот.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 серпня 2018 09:17
Апарати пускорегулюючі є гостродефіцитними, використовуються для ремонту освітлення в вагонах. Враховуючи вищезазначене, для запобігання зриву торгів вважаємо за недоцільне задовольнити вимогу потенційного учасника торгів та виділити 1,2,5,6,7,8,9 позицій в окремий лот.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-18-000517-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СВП "Квазар", Код ЄДРПОУ:36177373
Дата подання: 08 вересня 2018 18:05
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 вересня 2018 14:57
Рішення від 12.09.2018 № 9362+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2018 14:57
Рішення від 27.09.2018 № 9996.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2018 19:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно рішення № 9996-р/пк-пз від 27.09.2018 діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасувати рішення про визначення пропозиції переможною та повідомлення про намір укласти договір ТОВ РКГруп. Відповідно рішення № 9996-р/пк-пз від 27.09.2018, пропозиція ТОВ РКГруп не відповідає умовам тендерної документаці, а саме: У складі Пропозиції ТОВ "РКГруп" містяться наступі документи: - файл "8 Дані на товар.pdf" – дані на товар, згідно з яким цей учасник запропонував апарати пускорегулюючі, зокрема, за позицією 8 НП ПРА 02-LED-10-110 за ТУ У 16304848.002-2000 виробника ТОВ "Амітон"; - файл "17 ТУ 16304848002-2000- повна завірена уч.pdf" ТУ У 16304848.002-2000 на апарати пускорегулючі, згідно з якими виготовляється апарати, зокрема, типів НП ПРА 02-LED-40-54, НП ПРА 02-LED-40-110, НП ПРА 02-LED-40-220; - файл " 18 Зміни до ТУ завір.учасн. .pdf" зі сповіщенням про зміни № 1 та № 2. Разом з цим, наведені вище документи (ТУ У 16304848.002-2000 та сповіщення про зміну № 1 та № 2) не враховуючи на апарат НП ПРА 02-LED-10-110, інформація про який зазначена у даних на товар, що є порушенням умов Документації в цій частині. Разом з цим, у складі Пропозиції ТОВ "РКГруп" у файлі "20ЦП.pdf" міститься цінова пропозиція, згідно з якою цей учасник запропонував за позицією 8 апарат напівпровідниковій пускорегулюючий НП ПРА 02-LED-10-110. Враховуючи вищевикладене пропозиція не відповідає умовам додатку 1 тендерної документації. пропозицію учасника ТОВ РКГруп відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 05 жовтня 2018 08:38

Документи подані скаржником

08 вересня 2018 18:05
Скарга
08 вересня 2018 18:05
ТД
08 вересня 2018 18:05
паспорт НП ПРА
08 вересня 2018 18:05
декларація
08 вересня 2018 18:05
ТУ
08 вересня 2018 18:05
Извещение к ТУ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2018 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ""ТТ-Сінергія" 1 699 918,56
UAH з ПДВ
1 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВП "Квазар" 2 066 049,72
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РКГруп 2 256 536,40
UAH з ПДВ
2 256 536,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦТОРГСНАБ» 2 268 334,80
UAH з ПДВ
2 268 334,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2018 14:49
Електронний підпис
16 серпня 2018 14:48
Установчі документи.rar
16 серпня 2018 14:48
ТУ ст. 28- 48.pdf
16 серпня 2018 14:47
ТУ ст. 1-27.pdf
16 серпня 2018 14:47
Порівняльна таблиця.pdf
16 серпня 2018 14:47
Паспорт якості (1).pdf
16 серпня 2018 14:47
Лист-представництво.pdf
16 серпня 2018 14:47
ДСТУ 2773-94 частина 2.pdf
16 серпня 2018 14:47
ДСТУ 2773-94 частина 1.pdf
16 серпня 2018 14:47
Додаток 9.pdf
16 серпня 2018 14:47
Додаток 8.pdf
16 серпня 2018 14:47
Додаток 5.pdf
16 серпня 2018 14:47
Додаток 4.pdf
16 серпня 2018 14:47
Додаток 3.pdf
16 серпня 2018 14:47
Додаток 2 п.4.3.pdf
16 серпня 2018 14:47
Додаток 2 п.4.2.pdf
16 серпня 2018 14:47
Додаток 2 п.4.1.pdf
16 серпня 2018 14:47
Додаток 2 п.2.1 витяг.pdf
16 серпня 2018 14:47
Додаток 2 п.1.2.pdf
16 серпня 2018 14:47
Додаток 2 п.1.1.pdf
16 серпня 2018 14:47
Додаток 10.pdf
16 серпня 2018 14:47
Додаток 1, додаток А.pdf
16 серпня 2018 14:47
Договір з виробником .pdf
16 серпня 2018 14:47
Довідки.pdf
16 серпня 2018 14:47
Довідка про ТУ.pdf
16 серпня 2018 14:47
Відгуки про товар.zip
16 серпня 2018 14:47
Аналогічний договір 1.pdf
16 серпня 2018 14:47
fwd1500_.zip

Публічні документи

16 серпня 2018 13:48
Порівняльна таблиця.pdf
16 серпня 2018 13:48
Ліц. договір.pdf
16 серпня 2018 13:48
Лист 2.pdf
16 серпня 2018 13:48
Лист 1.pdf
16 серпня 2018 13:48
Захист довкілля.pdf
16 серпня 2018 13:48
ДСТУ 2773-94.pdf
16 серпня 2018 13:48
Дані про товар.pdf
16 серпня 2018 13:48
ISO.pdf
16 серпня 2018 13:48
Цінова пропозиція.pdf
16 серпня 2018 13:48
Форма опп.pdf
16 серпня 2018 13:48
Статут.pdf
16 серпня 2018 13:48
Статистика лист 2.pdf
16 серпня 2018 13:48
Статистика лист 1.pdf
16 серпня 2018 13:48
ТУ.pdf
16 серпня 2018 13:48
Додаток 2 пункт 5.1.pdf
16 серпня 2018 13:48
Сертификат.pdf
16 серпня 2018 13:48
Додаток 2 пункт 4.3.1.pdf
16 серпня 2018 13:48
Додаток 2 пункт 4.2.pdf
16 серпня 2018 13:48
Додаток 2 пункт 4.1.pdf
16 серпня 2018 13:48
Додаток 2 пункт 3.1.pdf
16 серпня 2018 13:48
Додаток 2 пункт 2.1.pdf
16 серпня 2018 13:48
Додаток 2 пункт 1.3.pdf
16 серпня 2018 13:48
Додаток 2 пункт 1.2 3.pdf
16 серпня 2018 13:48
Додаток 2 пункт 1.2 2.pdf
16 серпня 2018 13:48
Додаток 2 пункт 1.2 1.pdf
16 серпня 2018 13:48
Додаток 2 пункт 1.1.pdf
16 серпня 2018 13:48
Договір.pdf
16 серпня 2018 13:48
Відкриті рахунки.pdf
16 серпня 2018 13:48
Відгук.pdf
16 серпня 2018 13:48
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

03 вересня 2018 09:55
Довідка ДПІ
03 вересня 2018 09:55
Довідка МВС
15 серпня 2018 14:10
Електронний підпис
15 серпня 2018 14:09
5 Інформація дов.pdf
15 серпня 2018 14:09
20ЦП.pdf
15 серпня 2018 14:09
19 Лист згода перс.дані.pdf
15 серпня 2018 14:09
12 НАКАЗ 4-К.pdf
15 серпня 2018 14:09
11 Протокол Директор.pdf
15 серпня 2018 14:09
10 Витяг ПДВ.pdf
15 серпня 2018 14:09
9 Порівняльна таблиця.pdf
15 серпня 2018 14:09
8 Дані на товар.pdf
15 серпня 2018 14:09
7 Лист щодо ПДВ.pdf
15 серпня 2018 14:09
6 Лист умови договору.pdf
15 серпня 2018 14:09
4 Дов. аналог. договори.pdf
15 серпня 2018 14:09
3 Довідка ст17.pdf
15 серпня 2018 14:09
2 Довідка еколог.норми.pdf
15 серпня 2018 14:09
02-led.pdf
15 серпня 2018 14:09
02-40-110.pdf
15 серпня 2018 14:09
02-40-54.pdf
15 серпня 2018 14:08
02-20-110.pdf
15 серпня 2018 14:08
02-20-54.pdf
15 серпня 2018 14:08
02-20-2-110.pdf
15 серпня 2018 14:08
02-20-2-54.pdf
15 серпня 2018 14:08
02-11-110.pdf

Публічні документи

15 серпня 2018 15:28
Електронний підпис
15 серпня 2018 15:25
Протокол №2.pdf
15 серпня 2018 15:25
Протокол №3.pdf
15 серпня 2018 15:25
Наказ №3.pdf
15 серпня 2018 15:25
Відсутність підстав.pdf
15 серпня 2018 15:25
Пропозиція.pdf
15 серпня 2018 15:25
Досвід.pdf
15 серпня 2018 15:25
Еколог норми.pdf
15 серпня 2018 15:25
Порівняльна таблиця.pdf
15 серпня 2018 15:25
Повноваження.pdf
15 серпня 2018 15:25
Дані на товар.pdf
15 серпня 2018 15:25
ПДВ.pdf
15 серпня 2018 15:25
Паспорт на позицію 8.pdf
15 серпня 2018 15:25
Паспорт на позицію 5.pdf
15 серпня 2018 15:25
Паспорт на позицію 2.pdf
15 серпня 2018 15:25
Паспорт на позицію 3.pdf
15 серпня 2018 15:25
Паспорт на позицію 4.pdf
15 серпня 2018 15:25
Паспорт на позиції 1,9.pdf
15 серпня 2018 15:25
Паспорт на позицію 6.pdf
15 серпня 2018 15:25
Паспорт на позицію 7.pdf
15 серпня 2018 15:25
Декларація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з Обмеженою Відповідальністю ""ТТ-Сінергія"

ТОВ "СВП "Квазар"

ТОВ РКГруп

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦТОРГСНАБ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ""ТТ-Сінергія"
#38600379
Рішення скасоване 1 499 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 08:30
ТОВ "СВП "Квазар"
#36177373
Рішення скасоване 1 500 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 08:30
ТОВ РКГруп
#37769914
Рішення скасоване 2 256 536,40
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 08:30
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ""ТТ-Сінергія"
#38600379
Відхилено 1 499 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 08:32
ТОВ "СВП "Квазар"
#36177373
Відхилено 1 500 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 08:34
ТОВ РКГруп
#37769914
Відхилено 2 256 536,40
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 08:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦТОРГСНАБ»
#41195682
Відхилено 2 268 334,80
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 08:36

Документи

30 серпня 2018 17:43
Електронний підпис
30 серпня 2018 17:43
відхилення 1.docx
30 серпня 2018 17:43
_Протокол 1.docx
30 серпня 2018 17:43
відхилення 1.docx
30 серпня 2018 17:43
_Протокол 1.docx
21 серпня 2018 17:22
Електронний підпис
21 серпня 2018 17:22
Протокол перенос.docx

Документи

30 серпня 2018 17:44
Електронний підпис
30 серпня 2018 17:44
Протокол 2.docx
30 серпня 2018 17:44
відхилення 2.docx

Документи

30 серпня 2018 17:45
Електронний підпис
30 серпня 2018 17:45
Протокол нам.docx
30 серпня 2018 17:45
Намір.docx

Документи

05 жовтня 2018 08:32
Електронний підпис

Документи

05 жовтня 2018 08:34
Електронний підпис

Документи

05 жовтня 2018 08:35
Електронний підпис
05 жовтня 2018 08:35
Протокол 1.docx
05 жовтня 2018 08:35
відхилення 1.docx

Документи

05 жовтня 2018 08:36
Електронний підпис
05 жовтня 2018 08:36
Протокол 2.docx
05 жовтня 2018 08:36
ПОВ відміна.docx
05 жовтня 2018 08:36
відхилення 2.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
05 жовтня 2018 08:36
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі