Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формат А-4)
Очікувана вартість
7 700,00 UAH
UA-2018-07-18-000364-c ● 4a8e03958f3f4b46bfe6419e41f7eea6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Малинська районна державна адміністрація Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 04053559 |
Місцезнаходження: | 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, пл.Соборна, 6а, каб.301 |
Контактна особа: |
Пиршіна Марина Ігорівна (04133)5-11-63 Pyrshina_M.I@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2018 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2018 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2018 13:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2018 15:21 |
Очікувана вартість: | 7 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 77,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Папір офісний формат А-4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 упак.
Папір офісний формат А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11601, Україна, Житомирська область, МАЛИН, пл. Соборна 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 серпня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2018 11:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 липня 2018 10:56 |
Додаток 4 - Проект договору.doc | |
18 липня 2018 10:56 |
Додаток 2 - Кваліфікаційні вимоги.doc | |
18 липня 2018 10:56 |
Додаток 3 - Форма пропозиції.doc | |
18 липня 2018 10:56 |
Додаток 1 - Технічні характеристики.doc | |
18 липня 2018 10:56 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-18-000364-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ПАЛЕЙ", Код ЄДРПОУ:22047108
Дата подання: 30 липня 2018 10:34
оскарження результатів торгів
27 лианя 2018 року у системі ProZorro, були проведені електронні торги по закупівлі ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне 8e03958f3f4b46bfe6419e41f7eea6
Уважно вивчивши оголошення Малинська районна державна адміністрація Житомирської області та тендерну документацію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЕНКО ІННА МИКОЛАЇВНА нами було виявлено, що даний учасник надав тендерну документацію з грубими порушеннями, а саме:
1. у тендерній пропозиції відсутня назва паперу, який пропонується учасником;
2. у складі тендерної пропозиції відсутні документи, які підтверджують, що запропонований папір має відповідний клас В.
У Додатку №1 до оголошення замовником чітко вказано, що папір має бути класу В.
Проводячи аналіз документів учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЕНКО ІННА МИКОЛАЇВНА з обовязковим використанням дидуктивних методів можна здогадатися, що даний учасник пропонує папір YES без чіткого вказання класу. Не маючи великих пізнань, можна в інтернеті легко знайти інформацію про даний папір, що наведено нижче в цитаті «Бумага класса С. Подходит для офисного оборудования и гарантирует высокое качество печати. Оптимальная прочность и однородная структура обеспечивают эффективную, бесперебойную печать. Бумага А4 Yes bronze 80 г/м2 , 500 листов класс С «
Дії учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЕНКО ІННА МИКОЛАЇВНА є неприйнятними, бо він свідомо вводить в оману замовника та усіх учасників не вказуючи в пропозиціях повну назву паперу, що дає йому можливість у подальшому відвантажувати будь який папір, який має нижчий клас і відповідно ціну.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо дискваліфікувати учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЕНКО ІННА МИКОЛАЇВНА як такого, що не виконав умов замовника, як до складання тендерної документації так і невідповідності тендерної пропозиції до оголошення замовника та перейти до розгляду пропозиції іншого учасника.
Розгорнути
Згорнути
Уважно вивчивши оголошення Малинська районна державна адміністрація Житомирської області та тендерну документацію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЕНКО ІННА МИКОЛАЇВНА нами було виявлено, що даний учасник надав тендерну документацію з грубими порушеннями, а саме:
1. у тендерній пропозиції відсутня назва паперу, який пропонується учасником;
2. у складі тендерної пропозиції відсутні документи, які підтверджують, що запропонований папір має відповідний клас В.
У Додатку №1 до оголошення замовником чітко вказано, що папір має бути класу В.
Проводячи аналіз документів учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЕНКО ІННА МИКОЛАЇВНА з обовязковим використанням дидуктивних методів можна здогадатися, що даний учасник пропонує папір YES без чіткого вказання класу. Не маючи великих пізнань, можна в інтернеті легко знайти інформацію про даний папір, що наведено нижче в цитаті «Бумага класса С. Подходит для офисного оборудования и гарантирует высокое качество печати. Оптимальная прочность и однородная структура обеспечивают эффективную, бесперебойную печать. Бумага А4 Yes bronze 80 г/м2 , 500 листов класс С «
Дії учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЕНКО ІННА МИКОЛАЇВНА є неприйнятними, бо він свідомо вводить в оману замовника та усіх учасників не вказуючи в пропозиціях повну назву паперу, що дає йому можливість у подальшому відвантажувати будь який папір, який має нижчий клас і відповідно ціну.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо дискваліфікувати учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЕНКО ІННА МИКОЛАЇВНА як такого, що не виконав умов замовника, як до складання тендерної документації так і невідповідності тендерної пропозиції до оголошення замовника та перейти до розгляду пропозиції іншого учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2018 12:10
Відповідно до п. 6.9 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі.
Додатком 3 до оголошення про проведення допорогової закупівлі визначено форму цінової пропозиції, однак у ній не передбачено обов’язкового зазначення назви паперу. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП Іваненко Інна Миколаївна відповідає поданому оголошенню.
Також у складі тендерної пропозиції, поданої ФОП Іваненко Інна Миколаївна, наявні документи, які підтверджують, що запропонований папір має відповідний клас В (надано погоджений Додаток 1 «Технічні та інші вимоги до предмету закупівлі» та окремо технічні характеристики та показники паперу).
Таким чином, за результатами розгляду пропозицій уповноваженою особою апарату Малинської районної державної адміністрації, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», протоколом від 30.07.2018 № 65 визначено, що пропозиція учасника ФОП Іваненко Інна Миколаївна відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель з більш вигідними для Замовника умовами.
Таким чином, вимога учасника ПП «Палей» по закупівлі ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне UA-2018-07-18-000364-c ● 4a8e03958f3f4b46bfe6419e41f7eea6 про дискваліфікацію учасника ФОП Іваненко Інна Миколаївна як такого, що не виконав умов замовника як до складання тендерної документації так і невідповідності тендерної пропозиції до оголошення замовника, та перехід до розгляду пропозиції іншого учасника відхилена, протокол від 30.07.2018 № 65 залишено без змін.
Додатком 3 до оголошення про проведення допорогової закупівлі визначено форму цінової пропозиції, однак у ній не передбачено обов’язкового зазначення назви паперу. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП Іваненко Інна Миколаївна відповідає поданому оголошенню.
Також у складі тендерної пропозиції, поданої ФОП Іваненко Інна Миколаївна, наявні документи, які підтверджують, що запропонований папір має відповідний клас В (надано погоджений Додаток 1 «Технічні та інші вимоги до предмету закупівлі» та окремо технічні характеристики та показники паперу).
Таким чином, за результатами розгляду пропозицій уповноваженою особою апарату Малинської районної державної адміністрації, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», протоколом від 30.07.2018 № 65 визначено, що пропозиція учасника ФОП Іваненко Інна Миколаївна відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель з більш вигідними для Замовника умовами.
Таким чином, вимога учасника ПП «Палей» по закупівлі ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне UA-2018-07-18-000364-c ● 4a8e03958f3f4b46bfe6419e41f7eea6 про дискваліфікацію учасника ФОП Іваненко Інна Миколаївна як такого, що не виконав умов замовника як до складання тендерної документації так і невідповідності тендерної пропозиції до оголошення замовника, та перехід до розгляду пропозиції іншого учасника відхилена, протокол від 30.07.2018 № 65 залишено без змін.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2018 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЕНКО ІННА МИКОЛАЇВНА |
7 089,00
UAH з ПДВ
|
6 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПАЛЕЙ" |
7 607,50
UAH з ПДВ
|
7 011,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
7 497,00
UAH з ПДВ
|
7 058,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЕНКО ІННА МИКОЛАЇВНА #2697614040 |
Переможець |
6 800,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2018 09:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір41.pdf | укладений |
07 серпня 2018 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2018 15:39
|