Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182:2011, DK 021:2015 (45233142-6 road repairs) - Current average repair public roads of local importance C141222 (Lviv - Ternopil) - Pidyarkiv on the sections km 0+000 - km 3+540, km 3+840 - km 4+340, km 4+490 - km 5+400 Pustomyty district Lviv region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Вебсайт: | http://lv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Контактна особа: |
Манько Михайло Миколайович 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Lviv Oblast |
National ID: | 25253009 |
Contact point: |
Manko Mykhailo Mykolayovych 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2018 13:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2018 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2018 09:30 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2018 13:04 |
Очікувана вартість: | 9 914 843,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 574,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 198296 UAH |
Publication date: | 18 липня 2018 13:04 |
Enquiries until: | 10 серпня 2018 09:30 |
Complaints submission until: | до 16 серпня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 серпня 2018 09:30 |
Information
Estimated total value: | 9 914 843 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 49 574 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2018 13:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 липня 2018 13:04 |
Проект договору.pdf | |
18 липня 2018 13:04 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Підярків.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-04-000006 ● c474c582c5304f0b9a07bb624b9ebb19
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2019 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.09.2019 №143
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 143
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-07-18-000314-a 18.07.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-17 16:37:32
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-07-18-000314-а, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За результатами проведених торгів у строки, встановлені частиною 2 статті 32 Закону 922-VIII, укладено з товариством з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь») договір підряду від 19.10.2018 № 192-10/18 вартістю 9 870 000,00 грн (далі – Договір № 192-10/18), що оприлюднений в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 11.1 Договору № 192-10/18 вказаний договір набирає чинності з дати підписання його сторонами і діє до 20.12.2018, а в частині взаєморозрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов'язань. Крім того, за умовами укладеної додаткової угоди № 2 від 08.01.2019 до Договору – сторони Договору погодили продовжити строк дії даного Договору в частині здійснення розрахунків за надані/виконані підрядником послуги/роботи по даному Договору до 31.12.2019 року.
Згідно з пунктом 5.1 Договору № 192-10/18 термін надання послуг згідно з Графіком надання послуг (Додаток №4, що є не від’ємною частиною даного Договору) – до кінця ІІ декади грудня 2018 року.
За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro»
(за процедурою закупівлі UA-2018-07-18-000314-а, розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)» встановлено, що Замовником у грудні 2018 року здійснено оплату за надані послуги на користь ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень» за Договором
№ 192-10/18 на загальну суму 8 715 000,0 грн за рахунок субвенції з державного бюджету.
При цьому підставою платежів окрім самого Договору № 192-10/18 зазначено також додаткову угоду №1 від 20.12.2018 року.
Згідно з п. 12.2 Договору № 192-10/18 всі додатки та угоди до Договору вважаються його невід’ємною частиною.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, вказаною частиною статті 10 Закону № 922-VIII встановлено імперативну норму, згідно з якою повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань (з долученням відповідних документів):
1. Скільки додаткових угод було укладено між сторонами до Договору № 192-10/18, які саме зміни і доповнення вносилися до Договору № 192-10/18 (в розрізі кожної додаткової угоди) ?
2. З врахуванням наявності додаткових угод до Договору № 192-10/18 – пояснити причини та підстави не оприлюднення повідомлення про внесення змін до вказаного договору (окрім додаткової угоди № 2 від 08.01.2019, яку опубліковано) ?
3. Чи проведено на дату надання запиту в повному обсязі оплату за Договором
№ 192-10/18 та чи виконаний на даний час вказаний договір в частині надання послуг ?
4. У разі виконання Договору № 192-10/18 – пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-18 16:27:12
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-07-18-000314-а
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про причини не можливості усунення порушень
2019-09-24 15:04:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-11-08-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.11.2019 Львів № 192
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 08.11.2019 по 21.11.2019 перевірку закупівель UA-2018-04-11-001599-c, UA-2018-04-18-001127-c, UA-2018-04-23-001504-b, UA-2018-05-04-001616-b, UA-2018-09-06-001473-b, UA-2018-04-18-000728-c, UA-2018-04-23-001494-b, UA-2018-07-18-000314-a, UA-2018-10-06-000042-c, UA-2018-04-23-001496-b, UA-2018-04-23-001497-b, UA-2018-04-23-001498-b, UA-2018-04-23-001493-b, UA-2018-06-14-002982-a, UA-2018-09-28-001035-a та UA-2019-05-20-001076-b здійснених Службою автомобільних доріг у Львівській області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Роман КРОЛЯК
2019-11-08 13:42:50
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ПБС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС |
9 850 000,00
UAH з ПДВ
|
9 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
9 870 000,00
UAH з ПДВ
|
9 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" |
9 900 000,00
UAH з ПДВ
|
9 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС #32872788 |
Рішення скасоване |
9 850 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2018 16:13
|
ТОВ ПБС #32872788 |
Відхилено |
9 850 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2018 16:17
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
9 870 000,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2018 10:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 18:58
|
ДУ3 від 24.12.19 до договору 192-10-18.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 18:57
|
ДУ3 від 24.12.19 до Договору 192-10-18 від 19.10.18.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 18:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2019 16:26
|
Додаткова угода №2.PDF | зміни до договору |
09 січня 2019 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2018 12:32
|
Розрахунки.pdf | укладений |
19 жовтня 2018 11:55
|
Договір.pdf | укладений |
19 жовтня 2018 11:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Розпорядженням Голови Львівської обласної державної адміністрації від 29.12.2018р. № 1451/0/5-18, та у зв’язку з відсутністю у 2018 році повного фінансування для можливості виконання Сторонами своїх зобов’язань за даним Договором, Сторони Договору погодили продовжити строк дії даного Договору в частині здійснення розрахунків за надані/виконані Підрядником послуги/роботи по даному Договору до 31.12.2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 192-10/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 192-10/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони Договору погоджують переглянути ціну даного Договору щодо зменшення обсягів закупівлі, зокрема окремих складових послуг, у зв’язку з відсутністю потреби у їх наданні. |
Номер договору про закупівлю: | 192-10/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |