Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення C141222 (Львів – Тернопіль) – Під’ярків на ділянках км 0+000 – км 3+540, км 3+840 – км 4+340, км 4+490 – км 5+400 Пустомитівського району Львівської області
GBN G.1-218-182:2011, DK 021:2015 (45233142-6 road repairs) - Current average repair public roads of local importance C141222 (Lviv - Ternopil) - Pidyarkiv on the sections km 0+000 - km 3+540, km 3+840 - km 4+340, km 4+490 - km 5+400 Pustomyty district Lviv region
Очікувана вартість
9 914 843,00 UAH
UA-2018-07-18-000314-a 676d569029d8489e9d4c0f0e81bf58e4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манько Михайло Миколайович

380322632033 sadlo-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Вебсайт: http://lv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа: Манько Михайло Миколайович
380322632033
sadlo-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Manko Mykhailo Mykolayovych
380322632033
sadlo-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 липня 2018 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2018 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2018 09:30
Початок аукціону: 03 вересня 2018 13:04
Очікувана вартість: 9 914 843,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 574,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 198296 UAH
Publication date: 18 липня 2018 13:04
Enquiries until: 10 серпня 2018 09:30
Complaints submission until: до 16 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 серпня 2018 09:30

Information

Estimated total value: 9 914 843 UAH including VAT
Minimal lowering step: 49 574 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення C141222 (Львів – Тернопіль) – Під’ярків на ділянках км 0+000 – км 3+540, км 3+840 – км 4+340, км 4+490 – км 5+400 Пустомитівського району Львівської області
GBN G.1-218-182:2011, DK 021:2015 (45233142-6 road repairs) - Current average repair public roads of local importance C141222 (Lviv - Ternopil) - Pidyarkiv on the sections km 0+000 - km 3+540, km 3+840 - km 4+340, km 4+490 - km 5+400 Pustomyty district Lviv region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення C141222 (Львів – Тернопіль) – Під’ярків на ділянках км 0+000 – км 3+540, км 3+840 – км 4+340, км 4+490 – км 5+400 Пустомитівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого, 54, згідно тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182:2011, DK 021:2015 (45233142-6 road repairs) - Current average repair public roads of local importance C141222 (Lviv - Ternopil) - Pidyarkiv on the sections km 0+000 - km 3+540, km 3+840 - km 4+340, km 4+490 - km 5+400 Pustomyty district Lviv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 20 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2018 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2018 13:04
Проект договору.pdf
18 липня 2018 13:04
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Підярків.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-04-000006 ● c474c582c5304f0b9a07bb624b9ebb19
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2019 17:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.09.2019 №143

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 143
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-07-18-000314-a 18.07.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-17 16:37:32

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-07-18-000314-а, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За результатами проведених торгів у строки, встановлені частиною 2 статті 32 Закону 922-VIII, укладено з товариством з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь») договір підряду від 19.10.2018 № 192-10/18 вартістю 9 870 000,00 грн (далі – Договір № 192-10/18), що оприлюднений в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 11.1 Договору № 192-10/18 вказаний договір набирає чинності з дати підписання його сторонами і діє до 20.12.2018, а в частині взаєморозрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов'язань. Крім того, за умовами укладеної додаткової угоди № 2 від 08.01.2019 до Договору – сторони Договору погодили продовжити строк дії даного Договору в частині здійснення розрахунків за надані/виконані підрядником послуги/роботи по даному Договору до 31.12.2019 року.
Згідно з пунктом 5.1 Договору № 192-10/18 термін надання послуг згідно з Графіком надання послуг (Додаток №4, що є не від’ємною частиною даного Договору) – до кінця ІІ декади грудня 2018 року.
За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro»
(за процедурою закупівлі UA-2018-07-18-000314-а, розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)» встановлено, що Замовником у грудні 2018 року здійснено оплату за надані послуги на користь ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень» за Договором
№ 192-10/18 на загальну суму 8 715 000,0 грн за рахунок субвенції з державного бюджету.
При цьому підставою платежів окрім самого Договору № 192-10/18 зазначено також додаткову угоду №1 від 20.12.2018 року.
Згідно з п. 12.2 Договору № 192-10/18 всі додатки та угоди до Договору вважаються його невід’ємною частиною.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, вказаною частиною статті 10 Закону № 922-VIII встановлено імперативну норму, згідно з якою повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань (з долученням відповідних документів):
1. Скільки додаткових угод було укладено між сторонами до Договору № 192-10/18, які саме зміни і доповнення вносилися до Договору № 192-10/18 (в розрізі кожної додаткової угоди) ?
2. З врахуванням наявності додаткових угод до Договору № 192-10/18 – пояснити причини та підстави не оприлюднення повідомлення про внесення змін до вказаного договору (окрім додаткової угоди № 2 від 08.01.2019, яку опубліковано) ?
3. Чи проведено на дату надання запиту в повному обсязі оплату за Договором
№ 192-10/18 та чи виконаний на даний час вказаний договір в частині надання послуг ?
4. У разі виконання Договору № 192-10/18 – пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-18 16:27:12

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-07-18-000314-а

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про причини не можливості усунення порушень

2019-09-24 15:04:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-11-08-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.11.2019 Львів № 192

Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 08.11.2019 по 21.11.2019 перевірку закупівель UA-2018-04-11-001599-c, UA-2018-04-18-001127-c, UA-2018-04-23-001504-b, UA-2018-05-04-001616-b, UA-2018-09-06-001473-b, UA-2018-04-18-000728-c, UA-2018-04-23-001494-b, UA-2018-07-18-000314-a, UA-2018-10-06-000042-c, UA-2018-04-23-001496-b, UA-2018-04-23-001497-b, UA-2018-04-23-001498-b, UA-2018-04-23-001493-b, UA-2018-06-14-002982-a, UA-2018-09-28-001035-a та UA-2019-05-20-001076-b здійснених Службою автомобільних доріг у Львівській області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


Начальник Роман КРОЛЯК

2019-11-08 13:42:50


Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 серпня 2018
UA-2018-07-18-000314-a676d569029d8489e9d4c0f0e81bf58e4
Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 серпня 2018 17:40
Електронний підпис

Публічні документи

11 вересня 2018 18:05
Довідка про несудимість
07 вересня 2018 18:24
Наказ2
07 вересня 2018 18:24
Наказ1
07 вересня 2018 18:24
Антикорупційна програма
07 вересня 2018 18:24
Довідка про банкрутство
07 вересня 2018 18:24
Довідка з ДФС
07 вересня 2018 18:24
Довідка про несудимість
07 вересня 2018 18:24
Довідка по ст.17
05 вересня 2018 15:46
imd
05 вересня 2018 15:46
Договірна ціна
19 серпня 2018 17:02
Лист ТОВ Буковель.pdf
19 серпня 2018 17:02
Лист ФОП Колибабюк 4.pdf
19 серпня 2018 17:02
Лист ФОП Колибабюк 3.pdf
19 серпня 2018 17:02
Лист ФОП Колибабюк 1.pdf
19 серпня 2018 17:02
Техпаспорти 109.pdf
19 серпня 2018 17:02
Довідка про техніку.PDF
19 серпня 2018 17:02
Лист про потужність.PDF
19 серпня 2018 17:02
Гарантія 310 ПБС.rar
19 серпня 2018 17:02
Проект договору.pdf
19 серпня 2018 17:02
Накази з розрядами.PDF
19 серпня 2018 17:02
НАКАЗИ нові.pdf
19 серпня 2018 17:02
Відгук.PDF
19 серпня 2018 17:02
акти 4.pdf
19 серпня 2018 17:02
акти -3.PDF
19 серпня 2018 17:02
акти - 2.pdf
19 серпня 2018 17:02
акти-1.pdf
19 серпня 2018 17:02
Договір Н-10.pdf
19 серпня 2018 17:02
Технічне завдання.pdf
19 серпня 2018 17:02
Інформація по ст.17.pdf
19 серпня 2018 17:02
Ліцензія ПБС.PDF
19 серпня 2018 17:02
Статут ПБС 2018 з описом.pdf
19 серпня 2018 17:02
Паспорт.pdf
19 серпня 2018 17:02
Протокол ЗБ.pdf

Документи

27 серпня 2018 17:41
Електронний підпис

Публічні документи

19 серпня 2018 23:35
Електронний підпис
19 серпня 2018 23:34
Електронний підпис
19 серпня 2018 23:33
18. Відгук.pdf
19 серпня 2018 23:33
17. Довідка про досвід.pdf
19 серпня 2018 23:33
16. Проект договору.pdf
19 серпня 2018 23:33
15. Дефектний акт.pdf
19 серпня 2018 23:33
11. Підтвердження МТБ.pdf
19 серпня 2018 23:33
5.Гарантійни листи.pdf

Документи

27 серпня 2018 17:41
Електронний підпис

Публічні документи

02 жовтня 2018 12:07
Електронний підпис
02 жовтня 2018 12:05
Документи переможця.pdf
27 вересня 2018 17:38
Електронний підпис
27 вересня 2018 17:31
413.imd
27 вересня 2018 17:31
ДЦ_ЛТП.pdf
20 серпня 2018 08:50
Електронний підпис
20 серпня 2018 08:49
5. Проект договору.pdf
20 серпня 2018 08:49
4. Банківська гарантія.7z
20 серпня 2018 08:49
1.3. Наявність досвіду.pdf
20 серпня 2018 08:49
1.2. Трудові книжки ч5.pdf
20 серпня 2018 08:49
1.2. Трудові книжки ч4.pdf
20 серпня 2018 08:49
1.2. Трудові книжки ч3.pdf
20 серпня 2018 08:49
1.2. Трудові книжки ч2.pdf
20 серпня 2018 08:49
1.2. Трудові книжки ч1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 9 850 000,00
UAH з ПДВ
9 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 9 870 000,00
UAH з ПДВ
9 870 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" 9 900 000,00
UAH з ПДВ
9 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2018 18:05
Довідка про несудимість
07 вересня 2018 18:24
Наказ2
07 вересня 2018 18:24
Наказ1
07 вересня 2018 18:24
Антикорупційна програма
07 вересня 2018 18:24
Довідка про банкрутство
07 вересня 2018 18:24
Довідка з ДФС
07 вересня 2018 18:24
Довідка про несудимість
07 вересня 2018 18:24
Довідка по ст.17
05 вересня 2018 15:46
imd
05 вересня 2018 15:46
Договірна ціна
19 серпня 2018 17:02
Лист ТОВ Буковель.pdf
19 серпня 2018 17:02
Лист ФОП Колибабюк 4.pdf
19 серпня 2018 17:02
Лист ФОП Колибабюк 3.pdf
19 серпня 2018 17:02
Лист ФОП Колибабюк 1.pdf
19 серпня 2018 17:02
Техпаспорти 109.pdf
19 серпня 2018 17:02
Довідка про техніку.PDF
19 серпня 2018 17:02
Лист про потужність.PDF
19 серпня 2018 17:02
Гарантія 310 ПБС.rar
19 серпня 2018 17:02
Проект договору.pdf
19 серпня 2018 17:02
Накази з розрядами.PDF
19 серпня 2018 17:02
НАКАЗИ нові.pdf
19 серпня 2018 17:02
Відгук.PDF
19 серпня 2018 17:02
акти 4.pdf
19 серпня 2018 17:02
акти -3.PDF
19 серпня 2018 17:02
акти - 2.pdf
19 серпня 2018 17:02
акти-1.pdf
19 серпня 2018 17:02
Договір Н-10.pdf
19 серпня 2018 17:02
Технічне завдання.pdf
19 серпня 2018 17:02
Інформація по ст.17.pdf
19 серпня 2018 17:02
Ліцензія ПБС.PDF
19 серпня 2018 17:02
Статут ПБС 2018 з описом.pdf
19 серпня 2018 17:02
Паспорт.pdf
19 серпня 2018 17:02
Протокол ЗБ.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2018 12:07
Електронний підпис
02 жовтня 2018 12:05
Документи переможця.pdf
27 вересня 2018 17:38
Електронний підпис
27 вересня 2018 17:31
413.imd
27 вересня 2018 17:31
ДЦ_ЛТП.pdf
20 серпня 2018 08:50
Електронний підпис
20 серпня 2018 08:49
5. Проект договору.pdf
20 серпня 2018 08:49
4. Банківська гарантія.7z
20 серпня 2018 08:49
1.3. Наявність досвіду.pdf
20 серпня 2018 08:49
1.2. Трудові книжки ч5.pdf
20 серпня 2018 08:49
1.2. Трудові книжки ч4.pdf
20 серпня 2018 08:49
1.2. Трудові книжки ч3.pdf
20 серпня 2018 08:49
1.2. Трудові книжки ч2.pdf
20 серпня 2018 08:49
1.2. Трудові книжки ч1.pdf

Публічні документи

19 серпня 2018 23:35
Електронний підпис
19 серпня 2018 23:34
Електронний підпис
19 серпня 2018 23:33
18. Відгук.pdf
19 серпня 2018 23:33
17. Довідка про досвід.pdf
19 серпня 2018 23:33
16. Проект договору.pdf
19 серпня 2018 23:33
15. Дефектний акт.pdf
19 серпня 2018 23:33
11. Підтвердження МТБ.pdf
19 серпня 2018 23:33
5.Гарантійни листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПБС
#32872788
Рішення скасоване 9 850 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2018 16:13
ТОВ ПБС
#32872788
Відхилено 9 850 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2018 16:17
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 9 870 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2018 10:21

Документи

07 вересня 2018 15:43
Електронний підпис
03 вересня 2018 13:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 вересня 2018 16:15
Електронний підпис
25 вересня 2018 16:14
Протокол.pdf
25 вересня 2018 16:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 жовтня 2018 10:19
Електронний підпис
26 вересня 2018 00:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2018 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
9 870 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2018 10:19
Електронний підпис
26 вересня 2018 00:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 18:58
ДУ3 від 24.12.19 до договору 192-10-18.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 18:57
ДУ3 від 24.12.19 до Договору 192-10-18 від 19.10.18.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 18:50
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2019 16:26
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
09 січня 2019 16:26
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2018 12:32
Розрахунки.pdf укладений
19 жовтня 2018 11:55
Договір.pdf укладений
19 жовтня 2018 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розпорядженням Голови Львівської обласної державної адміністрації від 29.12.2018р. № 1451/0/5-18, та у зв’язку з відсутністю у 2018 році повного фінансування для можливості виконання Сторонами своїх зобов’язань за даним Договором, Сторони Договору погодили продовжити строк дії даного Договору в частині здійснення розрахунків за надані/виконані Підрядником послуги/роботи по даному Договору до 31.12.2019р.
Номер договору про закупівлю: 192-10/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 192-10/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони Договору погоджують переглянути ціну даного Договору щодо зменшення обсягів закупівлі, зокрема окремих складових послуг, у зв’язку з відсутністю потреби у їх наданні.
Номер договору про закупівлю: 192-10/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2018 — 20 грудня 2018
Сума оплати за договором: 8 857 392,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 476 232,00 UAH)