Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (Інсуфлятор, інтродьюсер з голкою для пункції, провідник, провідник для ЧТКА, провідниковий катетер, катетер балонний для дилатації, стент-система коронарна з покриттям, стент-система коронарна без покриття)
Очікувана вартість
813 499,92 UAH
UA-2018-07-18-000252-b 20f4d3455dde42a3bba0f091ee9ca19b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Іванівна Точілова

+380612390442 tochilova_centr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДІВ І УСТАНОВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461884
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр-т. Соборний, 164
Контактна особа: Наталія Іванівна Точілова
+380612390442
tochilova_centr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2018 09:43
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 06 серпня 2018 13:41
Очікувана вартість: 813 499,92 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 067,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штука
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (Інсуфлятор, інтродьюсер з голкою для пункції, провідник, провідник для ЧТКА, провідниковий катетер, катетер балонний для дилатації, стент-система коронарна з покриттям, стент-система коронарна без покриття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Оріхівське шосе 10, до кімнати зберігання виробів медичного призначення на першому поверсі головного корпусу комунальної установи «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2018 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2018 09:43
ТД (мед. матеріали).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2018 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕДІДЕЯ 813 000,00
UAH з ПДВ
813 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БІЛІМЕД 813 495,75
UAH з ПДВ
813 495,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2018 11:40
Електронний підпис
02 серпня 2018 11:37
Технічна частина.pdf
02 серпня 2018 11:37
Тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2018 11:37
Таблиця відповідності.pdf
02 серпня 2018 11:37
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕДІДЕЯ

ТОВ БІЛІМЕД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МЕДІДЕЯ
#40687250
Переможець 813 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2018 13:37

Документи

10 серпня 2018 13:37
Електронний підпис
10 серпня 2018 13:37
Протокол 184.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2018 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕДІДЕЯ
#40687250
813 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2018 13:37
Електронний підпис
10 серпня 2018 13:37
Протокол 184.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 10:03
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2018 13:42
Дод. угода 3 дог 32 .pdf зміни до договору
27 листопада 2018 13:41
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2018 11:12
Дод. угода 2 до дог. 32.pdf зміни до договору
31 жовтня 2018 11:11
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2018 14:31
Дод. угода 1 від 01.10.2018 до дог. 32.pdf зміни до договору
01 жовтня 2018 14:30
Електронний підпис укладений
30 серпня 2018 15:30
Договір 32 від 30.08.2018.pdf укладений
30 серпня 2018 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 12.3 Договору № 32 від 30.08.2018р. (надалі - Договір) Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме - внести зміни до Додатку № 2 Договору (Графік поставки до договору про закупівлю товарів за державні кошти) та викласти його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 01.10.2018 р. до договору № 32 від 30.08.2018 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 12.3 Договору № 32 від 30.08.2018р. (надалі - Договір) Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме - внести зміни до Додатку № 2 Договору (Графік поставки до договору про закупівлю товарів за державні кошти) та викласти його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 від 31.10.2018 р. до договору № 32 від 30.08.2018 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 12.3 Договору № 32 від 30.08.2018 р. (надалі – Договір) Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме – внести зміни до Додатку № 2 Договору (Графік поставки до договору про закупівлю товарів за державні кошти) та викласти його в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 813 000,00
UAH з ПДВ