Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2018-07-18-000153-a 96e9d9770ab14f5cb0a733722cd958b3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губенко Марина Володимирівна

+380462604599 mtz@cn.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 34924518
Вебсайт: http://just.cg.gov.ua
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, просп.Миру 43
Контактна особа: Губенко Марина Володимирівна
+380462604599
mtz@cn.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2018 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2018 11:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2018 11:28
Початок аукціону: 25 липня 2018 14:21
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, пр. Миру, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2018 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2018 11:23
ОГОЛОШЕННЯ про закупівлю ПК.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 18 липня 2018 16:20
Дата відповіді: 19 липня 2018 11:03
Згідно статті 505 Цивільного кодексу України інформація (частина інформації), яка вказана у видатковій накладній є комерційною таємницею. Чи буде достатньо надання листів від замовників?
Відповідь: Інформація у видатковій накладній щодо предмету закупівлі, кількості та суми, а також реквізити Сторін ідентичні інформації вказаній у договорі та специфікації до договору, які оприлюднюються в системі публічних закупіель Prozorro. Тому не зрозуміло яка саме інформація (частина інформації), яка вказана у видатковій накладній є комерційною таємницею. Але, якщо в листі від замовника (до договору) буде вказано що зобов’язання по вказаному договору виконані в повному обсязі і Сторони не мають претензій один до одного, для підтвердження виконання аналогічного договору цього буде достатньо.
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 19 липня 2018 10:14
Дата відповіді: 19 липня 2018 11:26
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У технічних вимогах до предмету закупівлі, специфікації на закупівлю (Додаток 1 до тендерної документації) вказано повний перелік марок товарів що становлять предмет закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-18-000153-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович", Код ЄДРПОУ:3059812152
Дата подання: 25 липня 2018 16:10
Недобросовісна конкуренція
Учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" маніпулює правилами нарахуванням ПДВ та надає неправдиву інформацію, спираючись на п. 26_1 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України. Наголошуємо, що з вірно нарахованим ПДВ ціна пропозиції учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не є найнижчою пропозицією за результатом аукціону. Щодо вказаних Перехідних положень (розділ ХХ) Податкового кодексу України ДФС у своєму Листі від 08.12.2017 р. № 2886/6/99-99-15-03-02-15/ІПК повідомляє: «Якщо програмне забезпечення, яке інстальоване на устаткуванні спеціального призначення є невід’ємною його частиною та не виділено як окремий елемент поставки, а також - на таке програмне забезпечення не передано право власності, то операція з постачання такого устаткування (у якому міститься програмне забезпечення) для цілей оподаткування ПДВ розглядається як одна операція, яка підлягає оподаткуванню ПДВ у загальновстановленому порядку за основною ставкою». Така ж позиція викладена в Узагальнюючій податковій консультації щодо особливостей оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання програмної продукції, яка затверджена Наказом Міндоходів України 07.10.2013 №536, а саме: «Операції з постачання систем та/або устаткування/обладнання, невід’ємною складовою яких є програмна продукція, не віднесені до операцій з постачання товарів і послуг, до яких застосовуються податкові пільги з податку на додану вартість. Відповідно при здійсненні таких операцій платники податків зобов’язані здійснювати нарахування та сплату податку на додану вартість за такими операціями на загальних підставах, визначених для поставки товарів та послуг в Україні. Лише у випадку, якщо програмна продукція була поставлена підприємством постачальником/виконавцем робіт з побудови системи як окремий елемент поставки та на таку продукцію передано право власності (згідно договору про передання виключних майнових прав інтелектуальної власності), то така операція звільняється від оподаткування податком на додану вартість як операція з постачання програмної продукції згідно з пунктом 26_1 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ». Також наголошуємо, що правилами використання пакетів Microsoft Windows 10 Pro для виробників комплектного обладнання (ОЕМ) передбачено, що кожна окрема ліцензія на використання програмного забезпечення може розповсюджуватись виключно разом з повністю зібраною комп’ютерною системою. Наголошуємо, що у випадку виділення у видатковій накладній операційної системи окремим елементом поставки Ви, як кінцевий користувач програмного забезпечення, порушите ліцензійні зобов’язання перед Microsoft, що автоматично позбавить Вас ліцензії на використання вказаного програмного забезпечення. Просимо Вас забезпечити добросовісну конкуренцію серед учасників та запобігти порушенням законодавства України. Відповідно до п. 9.2. Порядку здійснення допорогових закупівель підставою дискваліфікації є: пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі. Наголошуємо, що умовами закупівлі є вимоги замовника, а також інші вимоги законодавства України, в тому числі вимоги дотримання принципів здійснення закупівель та вимоги дотримання засад підтримки та захисту економічної конкуренції. Згідно статті 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» інформацією, що вводить в оману, є, зокрема, відомості, які містять неповні, неточні або неправдиві дані про особливості реалізації товарів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 липня 2018 15:06
Цінова пропозиція ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» містить в собі назву товару з описом складових, ціну за одиницю та суму в грн. з ПДВ.
Загальна вартість закупівлі включає 20% відсотків ПДВ на товар, якім є персональний комп’ютер з процесором, материнською платою, оперативною пам’яттю, жорстким диском, корпусом та операційною системою, монітором та клавіатурою з мишею. Учасником запропоновано Товар вартістю 11998,00 грн., в т.ч. ПДВ 1999,67 грн., що складає 20% від вартості Товару без ПДВ. Тому враховуючі вищевикладене, маніпуляції вказаних вами у вимозі не виявлено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-07-18-000153-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович", Код ЄДРПОУ:3059812152
Дата подання: 26 липня 2018 16:14
Недобросовісна конкуренція_2
В продовження вимоги UA-2018-07-18-000153-a.b1 повторюємо, що ПДВ в розмірі 1999,67 грн. не складає 20% від вартості товару без ПДВ, тому що учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не нараховує ПДВ на ціну операційної системи, спираючись на п. 26_1 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України. Наголошуємо, що з вірно нарахованим ПДВ ціна пропозиції учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не є найнижчою за результатом аукціону. Також невідомо на якій підставі Ви стверджуєте, що ПДВ в розмірі 1999,67 грн. складає 20% від вартості товару без ПДВ, якщо в пропозиції учасника ціна без ПДВ не вказана. В черговий раз просимо Вас забезпечити добросовісну конкуренцію серед учасників та запобігти порушенням законодавства України. Також залишаємо за собою право звернутись до компанії Microsoft та до ДФС з заявами про вказані факти.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 липня 2018 17:17
До учасників процедури закупівлі не було вимоги щодо надання до тендерної документації калькуляції вартості Товару, тому нам не відомо як обраховував загальну вартість закупівлі Учасник ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ».
Вартість товару без ПДВ вираховується арифметичною дією: вартість товару з ПДВ 11 998,00 грн. мінус вартість ПДВ 1 999,67 грн. дорівнює вартість без ПДВ 9998,33 грн. Якщо вартість без ПДВ помножити на 20% виходить вартість ПДВ 1 999,67 грн., яка вказана в тендерної пропозиції.
Відповідно до п.5 Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 "Основні засоби" первісна вартість об'єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат: суми непрямих податків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не відшкодовуються суб'єктові державного сектору), яким і є ПДВ. Тому формою цінової пропозиції передбачена вартість товару з ПДВ (або учасником вказується вартість без ПДВ, якщо він не є платником ПДВ).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-07-18-000153-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович", Код ЄДРПОУ:3059812152
Дата подання: 27 липня 2018 09:30
Недобросовісна конкуренція_3
В продовження вимоги UA-2018-07-18-000153-a.b2 наголошуємо, що в своїй арифметичній дії Ви не враховуєте факт відсутності нарахування ПДВ на програмну продукцію. Відтак Ваші розрахунки не вірні. Змушені розписати Вам формулу розрахунку ціни пропозиції учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»: (апаратна частина без ПДВ) + (ПДВ нараховане на вартість апаратної частини) + (програмна частина без ПДВ) = (вартість товару з ПДВ). Відповідно до норм ПКУ учасник зобов'язаний нарахувати ПДВ на весь обсяг товарів, невід’ємною складовою яких є програмна продукція. Також хочемо нагадати Вам, що за використання програмної продукції без відповідної ліцензії відповідальність несе саме кінцевий користувач, тобто Ви. В черговий раз просимо Вас забезпечити добросовісну конкуренцію серед учасників та запобігти порушенням законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2018 16:34
Формула розрахунку ціни пропозиції від учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» не надана в тендерній документації Учасника, тому перевірити розрахунок цінової пропозиції на вашу вимогу з документів наявних в тендерній пропозиції можливості не маємо. Калькуляція вартості предмета закупівлі Замовником не вимагалась. До тендерної документації учасником надано лист – гарантія, щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2018 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 13 040,00
UAH з ПДВ
11 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович" 13 995,00
UAH з ПДВ
11 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 16 440,00
UAH з ПДВ
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Гусарук Олег Віталійович" 13 343,00
UAH з ПДВ
12 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кошлак Костянтин Ігорович 15 876,00
UAH з ПДВ
15 876,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА 19 989,00
UAH з ПДВ
19 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2018 17:57
Сертификаты GTL.rar
23 липня 2018 17:57
Документи Компаком.rar

Публічні документи

23 липня 2018 18:45
Уставні документи .pdf
23 липня 2018 18:45
Пропозиція.pdf
23 липня 2018 18:45
Паспорт та код.pdf
23 липня 2018 18:45
Лист відгук 2.PDF
23 липня 2018 18:45
Лист відгук 1.pdf
23 липня 2018 18:45
Довідка ст17 Закону.pdf
23 липня 2018 18:45
Довідка договорів.pdf
23 липня 2018 18:45
Аналогічні договора.pdf
23 липня 2018 18:45
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

24 липня 2018 11:03
Уставні.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович"

ТОВ "КомпаКом"

ФОП "Гусарук Олег Віталійович"

ФОП Кошлак Костянтин Ігорович

ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 11 998,00
UAH з ПДВ
27 липня 2018 10:29

Документи

27 липня 2018 10:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2018 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
11 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 липня 2018 10:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 вересня 2018 10:30
Електронний підпис укладений
07 серпня 2018 18:28
Договір укладений
07 серпня 2018 18:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 11 998,00
UAH з ПДВ