Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція каналізаційного колектору Д-800мм по вул. О. Гончара на ділянці гаражного кооперативу «Лабіринт» із влаштуванням каналізаційної насосної станції в м. Полтава, Полтавської області. Коригування.
Очікувана вартість
14 100 000,00 UAH
UA-2018-07-17-002049-b 6a28c812a37949de9a74842de76eb7df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Міняйло

+380532616092 omts_pvk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 03361661
Вебсайт: http://www.vodokanal.poltava.ua/
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 40-А
Контактна особа: Валентина Міняйло
+380532616092
omts_pvk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2018 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2018 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2018 22:00
Початок аукціону: 06 серпня 2018 14:23
Очікувана вартість: 14 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,35%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція каналізаційного колектору Д-800мм по вул. О. Гончара на ділянці гаражного кооперативу «Лабіринт» із влаштуванням каналізаційної насосної станції в м. Полтава, Полтавської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, Полтава, Пилипа Орлика 40а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2018 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 10:52
r_1093_ДЦ_ИВР.rtf
19 липня 2018 16:39
ТД_реконструкція_О Гончара.PDF
20 липня 2018 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2018 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2018 19:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 10:52
r_1093_ДЦ_ИВР.rtf
19 липня 2018 16:39
ТД_реконструкція_О Гончара.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ДКТ
Дата подання: 18 липня 2018 14:03
Дата відповіді: 19 липня 2018 16:40
Доброго дня. Велике прохання завантажити Документацію торгів
Відповідь: Тендерна документація завантажена
Немає тендерної документації
Дата подання: 19 липня 2018 09:36
Дата відповіді: 19 липня 2018 16:40
Просимо завантажити тендерну документацію
Відповідь: Тендерна документація завантажена
Щодо технічного завдання
Дата подання: 19 липня 2018 14:43
Дата відповіді: 20 липня 2018 10:44
Просимо надати відомість ресурсів або специфікацію матеріалів і обладнання.
Відповідь: Відомість ресурсів оприлюднено.
Немає тендерної документації
Дата подання: 19 липня 2018 16:37
Дата відповіді: 19 липня 2018 16:41
Доброго дня. Велике прохання завантажити Документацію торгів
Відповідь: Тендерна документація завантажена
Немає тендерної документації
Дата подання: 19 липня 2018 16:48
Дата відповіді: 20 липня 2018 11:21
Немає тендерної документації та технічного завдання. Велике прохання завантажити Документацію торгів
Відповідь: Тендерна документація завантажена.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 23 липня 2018 15:33
Дата відповіді: 24 липня 2018 10:49
Просимо вказати клас наслідків (відповідальності) об'єкта
Відповідь: Об'єкт відноситься до класу наслідків СС2.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-17-002049-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ, Код ЄДРПОУ:40256953
Дата подання: 25 липня 2018 17:08
Внести зміни у тендерну документацію
Доброго дня!
I. Відповідно до тендерної документації Додаток 1 (Кваліфікаційні критерії) зазначається, що учасник надає:
1. Підтвердження, копій сертифікатів, висновків на труби та залізобетоні вироби.
- Такі документи надаються Виробником безпосередньо при відвантаженні матеріалів.
II. Відповідно до тендерної документації Додаток 3 (Технічні характеристики) п.3.1. містяться посилання на конкретного виробника, а саме установка модульної насосної станції підземного типу виробництва ТОВ «Енергоресурсінвест».
- Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону.
Вимагаємо дати роз’яснення та внести зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2018 10:58
Застосування модульної КНС передбачено проектним рішенням у складі робочого проекту відповідно до завдання на проектування. Дана проектна документація отримала позитивний висновок Держбудекспертизи. Зміна типу модульної КНС призведе до зміни проектних рішень (діаметру КНС, технічних характеристик насосного обладнання та трубопроводів).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2018 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ 13 700 000,00
UAH з ПДВ
13 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "KSK-УКРАЇНА" 14 049 500,00
UAH з ПДВ
13 949 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2018 18:07
Проект договору.pdf
04 серпня 2018 18:07
КСК Статут.pdf
04 серпня 2018 18:07
КСК Разрешение.pdf
04 серпня 2018 18:07
КСК Протокол 5.pdf
04 серпня 2018 18:07
КСК Протокол 1.pdf
04 серпня 2018 18:07
КСК Паспорт код Печура.pdf
04 серпня 2018 18:07
КСК Наказ.pdf
04 серпня 2018 18:07
КСК Лицензия.pdf
04 серпня 2018 18:07
КСК Витяг повний.pdf
04 серпня 2018 18:07
КСК Витяг ПДВ.pdf
04 серпня 2018 18:07
КСК Виписка ЄДРПОУ.pdf
04 серпня 2018 18:07
3.25. Лист-згода.pdf
04 серпня 2018 18:07
3.23. Відгуки.pdf
04 серпня 2018 18:07
3.22. Копії договорів.pdf
04 серпня 2018 18:07
3.18. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ

ТОВ "KSK-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ
#40256953
Переможець 13 700 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2018 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2018 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ
#40256953
13 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2019 13:33
ДУ_2_ТОВ_Коммерс-Енерджи_договір_1809ЕТ.PDF укладений
03 січня 2019 12:37
ДУ_2_ТОВ_Коммерс-Енерджи_договір_1809ЕТ.PDF зміни до договору
03 січня 2019 12:33
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2018 13:15
Ліцензія_на_будівельну_діяльність.PDF зміни до договору
02 листопада 2018 13:02
Календарний_графік_будівництва.PDF зміни до договору
02 листопада 2018 13:02
Договірна_ціна.PDF зміни до договору
02 листопада 2018 13:02
Витяг_з_реєстру_платників_ПДВ.PDF зміни до договору
02 листопада 2018 13:02
Акт_прийому-передачі_проектно-кошторисної_документації.PDF зміни до договору
02 листопада 2018 13:02
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2018 11:30
ДУ_1_до_договору_1809ЕТ.PDF зміни до договору
30 жовтня 2018 10:11
Електронний підпис укладений
19 вересня 2018 18:27
ТОВ Коммерс Енерджи договір 1809ЕТ.PDF укладений
19 вересня 2018 17:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п.3 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони вирішили внести зміни в п. 1.1., 1.2. Договору № 1809/ЕТ, та викласти їх в наступній редакції, а саме: «1.1. Замовник доручає, а Підрядник забезпечує відповідно до проектно-кошторисної документації та умов Договору виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція каналізаційного колектору Д-800мм по вул. О. Гончара на ділянці гаражного кооперативу «Лабіринт» із влаштуванням каналізаційної насосної станції в м. Полтава, Полтавської області. Коригування» згідно ДК 021:2015 – (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). 1.2. Об’єкт за договором, далі «Об’єкт»: «Реконструкція каналізаційного колектору Д-800мм по вул. О. Гончара на ділянці гаражного кооперативу «Лабіринт» із влаштуванням каналізаційної насосної станції в м. Полтава, Полтавської області. Коригування» згідно ДК 021:2015 – (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)». 2. Сторони вирішили внести зміни в п. 9.5 Договору №1809/ЕТ, та викласти його в наступній редакції, а саме: «9.5. Оплата виконаних робіт проводиться поетапно, проміжними платежами в міру виконання робіт та підписання актів виконаних робіт з відповідних реєстраційних рахунків «Замовника» в ГУ ДКСУ у Полтавській області, за наявності достатнього та своєчасного бюджетного фінансування до 31.12.2018 р. Бюджетні зобов’язання виникають в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. Сторони домовились зареєструвати в ГУ ДКСУ в Полтавській області кошти обласного бюджету в межах виділеного співфінансування у сумах: - Кошти виділені з міського бюджету у сумі 6 545 074,00 грн. (шість мільйонів п’ятсот сорок п’ять тисяч сімдесят чотири грн. 00 коп.),з ПДВ, що становить: 1 090 845,67 грн., з рахунку № 35444184052319 відкритому в ГУ ДКСУ в Полтавській області; - Кошти виділені з фонду охорони навколишнього середовища Полтавської області у сумі 7 154 926,00 грн. (сім мільйонів сто п’ятдесят чотири тисячі дев’ятсот двадцять шість грн. 00. коп.), з ПДВ, що становить: 1192487,67 грн. 3. Сторони домовилися викласти реквізити «Замовника» в наступній редакції: розрахунковий рахунок 35444184052319 в ГУ ДКСУ в Полтавській області МФО 831019, код ЄДРПОУ 03361661, 4. Інші умови Договору № 1809/ЕТ від 19.09.2018 р. Сторони домовились залишити без змін. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та є невід’ємною частиною Договору № 1809/ЕТ від 19.09.2018 р., складена українською мовою в 3-х примірниках, що мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 1809ЕТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1809/ЕТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1809ЕТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1809ЕТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1809ЕТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1809/ЕТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML