Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2018-07-17-002019-b 68d1804acf434380a817e848776bcab0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Гузьо

+380971654402 lodtrkor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ""ЛЬВІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ"
Код ЄДРПОУ: 40020216
Вебсайт: http://lodtrk.org.ua
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Високий Замок, 4
Контактна особа: Оксана Гузьо
+380971654402
lodtrkor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2018 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2018 12:00
Очікувана вартість: 8 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,25%

Інформація про предмет закупівлі

Перезарядка та відновлення картриджів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (перезарядка та відновлення картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, Високий Замок,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2018 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2018 10:56
ТД ( картриджі) із змінами.doc
06 серпня 2018 10:56
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
18 липня 2018 13:40
Додаток 2 до ТД.docx
18 липня 2018 13:40
Додаток 5 Проект договору.docx
18 липня 2018 13:40
Додаток 4 до ТД.docx
18 липня 2018 13:40
Додаток 1 до ТД.docx
18 липня 2018 13:40
Додаток 3 до ТД.docx
18 липня 2018 13:40
ЗМІНИ до ТД ( картриджі).doc
17 липня 2018 17:47
Проект договору.docx
06 серпня 2018 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2018 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2018 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2018 10:56
ТД ( картриджі) із змінами.doc
17 липня 2018 17:47
ТД картриджі.doc
06 серпня 2018 10:56
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
18 липня 2018 13:40
Перелік змін до ТД.docx
18 липня 2018 13:40
Додаток 2 до ТД.docx
18 липня 2018 13:40
Додаток 5 Проект договору.docx
18 липня 2018 13:40
Додаток 4 до ТД.docx
18 липня 2018 13:40
Додаток 1 до ТД.docx
18 липня 2018 13:40
Додаток 3 до ТД.docx
18 липня 2018 13:40
ЗМІНИ до ТД ( картриджі).doc
17 липня 2018 17:47
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо якого товару необхідні довідки?
Дата подання: 17 липня 2018 23:21
Дата відповіді: 18 липня 2018 12:13
Тендерною документацією передбачено надання: 1. Довідки в довільній формі про походження товару (зазначається торгівельна марка, відповідність ДСТУ, пропозиція щодо еквівалентів, товаровиробника, тощо…). 2. Копії чинних сертифікатів відповідності на товар, що пропонується. Які товари має на увазі замовник?
Відповідь: Доброго дня! Замовником внесено зміни до Тендерної документації, а також до Додатків до тендерної документації, які будуть оприлюдені окремими файлами. Так, уточнено п.6 Розділу 3 Тендерної документації - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (що стосується запитуваної Вами інформації), зокрема:
1.Довідка в довільній формі про походження товару (Учасником зазначається торгівельна марка, відповідність ДСТУ, пропозиція щодо еквівалентів, товаровиробника, тощо (для витратних матеріалів, тонерів, чорнил тощо, необхідних для технічного обслуговування та ремонту офісної техніки).
2. Копії наявних у Учасника сертифікатів відповідності на товар (витратні матеріали, тонери, чорнила, тощо), необхідний для технічного обслуговування та ремонту офісної техніки.
Витяг з ЄДР
Дата подання: 17 липня 2018 23:24
Дата відповіді: 18 липня 2018 12:24
Чи буде підставою для відхилення пропозиції ненадання витягу з ЄДР? Відповідно до вимог Закону України №922 замовник не вимагає подання учасником інформації, що міститься в відкритих державних реєстрах. Витяг містить інформацію з ЄДР, яка є відкритою.
Відповідь: Підстави для відхилення тендерних пропозицій чітко наведені в статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" , якими Замовник .буде керуватися на етапі розгляду тендерних пропозицій.
Щодо додактів
Дата подання: 17 липня 2018 23:33
Дата відповіді: 18 липня 2018 12:24
Чи планує замовник дотримуватися вимог Законодавства щодо оприлюднення інформації, а саме того, що додатки, мають бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами.
Відповідь: Так, Замовником внесені зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені в електронній системі закупівель. Усі додатки до тендерної документації будуть завантажені окремими файлами.
Хаос в документах
Дата подання: 19 липня 2018 00:25
Дата відповіді: 06 серпня 2018 11:04
Приведіть до ладу ваші додатки та документи. Чому в вас дві тендерні документації? Порядок внесення змін до тд регламентовано. Проконсультуйтеся з майданчиком, як правильно завантажити зміни. У новій редакції зі змінами має бути закреслено старі пункти і викладено нові.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за уточнення. Сьогодні нами завантажено тендерну документацію із змінами та окремим документом перелік змін. Строк подання пропозицій продовжено до 14.08.2018 року.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2018 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 6 940,00
UAH з ПДВ
6 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2018 21:11
Цінова пропозиція.pdf
13 серпня 2018 21:11
Технічне завдання.pdf
13 серпня 2018 21:11
ст 17.pdf
13 серпня 2018 21:11
сертифікат на товар.pdf
13 серпня 2018 21:10
серифікат2.pdf
13 серпня 2018 21:10
Реквізити.pdf
13 серпня 2018 21:10
проект договору.pdf
13 серпня 2018 21:10
Право на підпис.pdf
13 серпня 2018 21:10
Лист -згода.pdf
13 серпня 2018 21:10
Кадрові ресурси.pdf
13 серпня 2018 21:10
Заключення МОЗ.pdf
13 серпня 2018 21:10
Заключення МОЗ 1.pdf
13 серпня 2018 21:10
Довідка про довкілля.pdf
13 серпня 2018 21:10
Довідка ЄДРПОУ.pdf
13 серпня 2018 21:10
відгук.pdf
13 серпня 2018 21:10
Витяг від 25.09.2017р..pdf
13 серпня 2018 21:10
Виписка.pdf
13 серпня 2018 21:10
акт2.pdf
13 серпня 2018 21:10
6. Паспорт+ІДН.pdf
13 серпня 2018 21:10
5. Наказ.pdf
13 серпня 2018 21:10
4. Протокол.pdf
13 серпня 2018 21:10
2. Свідоцтво ПДВ.pdf
13 серпня 2018 21:10
1. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Інформація про відміну

Дата відміни
14 серпня 2018 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій