Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2018-07-17-002019-b ● 68d1804acf434380a817e848776bcab0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ""ЛЬВІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40020216 |
Вебсайт: | http://lodtrk.org.ua |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Високий Замок, 4 |
Контактна особа: |
Оксана Гузьо +380971654402 lodtrkor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2018 17:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2018 12:00 |
Очікувана вартість: | 8 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,25% |
Інформація про предмет закупівлі
Перезарядка та відновлення картриджів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (перезарядка та відновлення картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79008, Україна, Львівська область, Львів, Високий Замок,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 серпня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2018 11:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2018 10:56 |
ТД ( картриджі) із змінами.doc | |
06 серпня 2018 10:56 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
18 липня 2018 13:40 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
18 липня 2018 13:40 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
18 липня 2018 13:40 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
18 липня 2018 13:40 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
18 липня 2018 13:40 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
18 липня 2018 13:40 |
ЗМІНИ до ТД ( картриджі).doc | |
17 липня 2018 17:47 |
Проект договору.docx |
06 серпня 2018 11:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 серпня 2018 10:56 |
ТД ( картриджі) із змінами.doc
|
||||||
06 серпня 2018 10:56 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||||||
18 липня 2018 13:40 |
Додаток 2 до ТД.docx
|
||||||
18 липня 2018 13:40 |
Додаток 5 Проект договору.docx
|
||||||
18 липня 2018 13:40 |
Додаток 4 до ТД.docx
|
||||||
18 липня 2018 13:40 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
||||||
18 липня 2018 13:40 |
Додаток 3 до ТД.docx
|
||||||
18 липня 2018 13:40 |
ЗМІНИ до ТД ( картриджі).doc
|
||||||
17 липня 2018 17:47 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо якого товару необхідні довідки?
Дата подання: 17 липня 2018 23:21
Дата відповіді: 18 липня 2018 12:13
Тендерною документацією передбачено надання:
1. Довідки в довільній формі про походження товару (зазначається торгівельна марка, відповідність ДСТУ, пропозиція щодо еквівалентів, товаровиробника, тощо…).
2. Копії чинних сертифікатів відповідності на товар, що пропонується.
Які товари має на увазі замовник?
Відповідь: Доброго дня! Замовником внесено зміни до Тендерної документації, а також до Додатків до тендерної документації, які будуть оприлюдені окремими файлами. Так, уточнено п.6 Розділу 3 Тендерної документації - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (що стосується запитуваної Вами інформації), зокрема:
1.Довідка в довільній формі про походження товару (Учасником зазначається торгівельна марка, відповідність ДСТУ, пропозиція щодо еквівалентів, товаровиробника, тощо (для витратних матеріалів, тонерів, чорнил тощо, необхідних для технічного обслуговування та ремонту офісної техніки).
2. Копії наявних у Учасника сертифікатів відповідності на товар (витратні матеріали, тонери, чорнила, тощо), необхідний для технічного обслуговування та ремонту офісної техніки.
1.Довідка в довільній формі про походження товару (Учасником зазначається торгівельна марка, відповідність ДСТУ, пропозиція щодо еквівалентів, товаровиробника, тощо (для витратних матеріалів, тонерів, чорнил тощо, необхідних для технічного обслуговування та ремонту офісної техніки).
2. Копії наявних у Учасника сертифікатів відповідності на товар (витратні матеріали, тонери, чорнила, тощо), необхідний для технічного обслуговування та ремонту офісної техніки.
Витяг з ЄДР
Дата подання: 17 липня 2018 23:24
Дата відповіді: 18 липня 2018 12:24
Чи буде підставою для відхилення пропозиції ненадання витягу з ЄДР? Відповідно до вимог Закону України №922 замовник не вимагає подання учасником інформації, що міститься в відкритих державних реєстрах. Витяг містить інформацію з ЄДР, яка є відкритою.
Відповідь: Підстави для відхилення тендерних пропозицій чітко наведені в статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" , якими Замовник .буде керуватися на етапі розгляду тендерних пропозицій.
Щодо додактів
Дата подання: 17 липня 2018 23:33
Дата відповіді: 18 липня 2018 12:24
Чи планує замовник дотримуватися вимог Законодавства щодо оприлюднення інформації, а саме того, що додатки, мають бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами.
Відповідь: Так, Замовником внесені зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені в електронній системі закупівель. Усі додатки до тендерної документації будуть завантажені окремими файлами.
Хаос в документах
Дата подання: 19 липня 2018 00:25
Дата відповіді: 06 серпня 2018 11:04
Приведіть до ладу ваші додатки та документи. Чому в вас дві тендерні документації? Порядок внесення змін до тд регламентовано. Проконсультуйтеся з майданчиком, як правильно завантажити зміни. У новій редакції зі змінами має бути закреслено старі пункти і викладено нові.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за уточнення. Сьогодні нами завантажено тендерну документацію із змінами та окремим документом перелік змін. Строк подання пропозицій продовжено до 14.08.2018 року.
Інформація про відміну
Дата відміни
14 серпня 2018 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій