Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція Львівського обласного клінічного перинатального центру на вул. Дж. Вашингтона, 6 у м. Львові». Коригування.
Очікувана вартість
119 000 000,00 UAH
UA-2018-07-17-001946-b dc37151bf96d48eebfb463695701af2e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломія Пилип

+380965882727 ukbloda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23948842
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17
Контактна особа: Соломія Пилип
+380965882727
ukbloda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2018 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 03 вересня 2018 14:05
Очікувана вартість: 119 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 595000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція Львівського обласного клінічного перинатального центру на вул. Дж. Вашингтона, 6 у м. Львові». Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Дж. Вашингтона, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2018 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2018 10:03
ТД Нова редакція 22.08.2018 (1).doc
22 серпня 2018 10:03
Додаток №5.pdf
14 серпня 2018 17:47
ТД Нова редакція 14.08.2018.doc
14 серпня 2018 17:47
Додаток №3.pdf
14 серпня 2018 17:47
Додаток №6.pdf
14 серпня 2018 17:47
Додаток 5 Дефектні акти.rar
14 серпня 2018 17:47
ТД.pdf
03 серпня 2018 16:09
ТД Нова редакція.doc
03 серпня 2018 16:09
ТД Стара редакція.doc
03 серпня 2018 16:09
ТД.pdf
17 липня 2018 17:12
Додадок 3.xls
17 липня 2018 17:12
Додаток 2.docx
17 липня 2018 17:12
IMG_2122.JPG
17 липня 2018 17:12
Додаток 4.docx
17 липня 2018 17:12
ТД .doc
17 липня 2018 17:12
Додаток 1.docx
22 серпня 2018 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2018 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2018 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2018 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2018 10:03
ТД Нова редакція 22.08.2018 (1).doc
22 серпня 2018 10:03
Додаток №5.pdf
14 серпня 2018 17:47
ТД Нова редакція 14.08.2018.doc
14 серпня 2018 17:47
Додаток №3.pdf
14 серпня 2018 17:47
Додаток №6.pdf
14 серпня 2018 17:47
Додаток 5 Дефектні акти.rar
14 серпня 2018 17:47
ТД.pdf
03 серпня 2018 16:09
ТД Нова редакція.doc
03 серпня 2018 16:09
ТД Стара редакція.doc
03 серпня 2018 16:09
ТД.pdf
17 липня 2018 17:12
Додадок 3.xls
17 липня 2018 17:12
Додаток 2.docx
17 липня 2018 17:12
IMG_2122.JPG
17 липня 2018 17:12
Додаток 4.docx
17 липня 2018 17:12
ТД .doc
17 липня 2018 17:12
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-17-001946-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 18 липня 2018 09:31
Експертиза проекту
Прошу загрузити на прозоро експертний висновок
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2018 09:51
Згідно п.1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Вимога "загрузити на прозоро експертний звіт" не стосується змісту тендерної документації. Відсутність експертного звіту також не є порушенням. Тендерної документації, зокрема додатку 3 до тендерної документації, цілком достатньо для ознайомлення з технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі. Тендерна документація згідно п.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" не повинна містити такого документу як експертний звіт.
Номер вимоги: UA-2018-07-17-001946-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 20 липня 2018 10:10
Експертний звіт
У випадку, коли відсутній експертний звіт, замовник не повинен оголошувати тендер на будівельні роботи. Відсутність експертного звіту це є грубим порушенням тендерних процедур.
Ще раз звертаюся до Вас, щоб ви надали копію експертного звіту з додатками. У випадку не задоволення моїх вимог, скарга буде подана в антимонопольний комітет і процедура буде заблокована.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2018 17:40
Відсутність експертного звіту у тендерній документації не є порушенням тендерних процедур. Ще раз наголошуємо, Ваша вимога "загрузити на прозоро експертний звіт" не стосується змісту тендерної документації. Тендерна документація відповідає вимогам ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2018-07-17-001946-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 20 липня 2018 11:35
Експертний звіт
Учасник торгів має право ознайомитися зі всіма документами які стосуються тендерної пропозиції для визначення своїх ризиків. Ненадання інформації чи її приховування від учасників торгів є грубим порушенням чинного законодавства України, що тягне за собою накладенням на відповідальних осіб адміністративну чи кримінальну відповідальність.
З вище перерахованого прошу Вас надати копію експертного звіту щодо розгляду проектної документації ДП "Укрдержбудекспертиза" або його філією.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2018 17:42
Відсутність експертного звіту у тендерній документації не є порушенням тендерних процедур. Ваша вимога "загрузити на прозоро експертний звіт" не стосується змісту тендерної документації. Тендерна документація відповідає вимогам ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2018-07-17-001946-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 20 липня 2018 11:52
Тендерна документація
Відповідно до ст22. Закону України "Про публічні закупівлі" надати наказ про затвердження проектно-кошторисної документації і технічну специфікацію, а саме креслення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2018 17:50
Відповідно до ст22. Закону України "Про публічні закупівлі" не передбачено наявності в тендерній документації наказу на затвердження проектно-кошторисної документації. Тендерної документації, зокрема додатку 3 до тендерної документації, цілком достатньо для ознайомлення з технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі. Тендерна документація відповідає вимогам ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2018-07-17-001946-b.c5
Статус:
Відхилено
Учасник: ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 20 липня 2018 19:48
Медичне обладнання
Прошу вас надати технічні характеристики медичного завдання
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2018 17:54
Відхилено з причини некоректного формування вимоги.
Номер вимоги: UA-2018-07-17-001946-b.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 20 липня 2018 19:49
Медичне обладнання
Прошу вас надати технічні характеристики медичного обладнання
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 липня 2018 17:59
Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу. Та вирішив внести зміни у тендерну документацію, зокрема у додаток 3 тендерної документації, в частині уточнення технічних характеристик медичного обладнання.
Номер вимоги: UA-2018-07-17-001946-b.a7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 24 липня 2018 17:59
тендерна документація
Відповідно до ст22. "Закону про публічні закупівлі" прошу надати плани, креслення і вимоги до медичного обладнання
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2018 15:49
Тендерна документація складена відповідно до ст22. Закону України "Про публічні закупівлі" Щодо вимоги до медичного обладнання будуть внесені зміни у тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2018-07-17-001946-b.a8
Статус:
Вирішена
Учасник: ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 24 липня 2018 18:09
Санкції щодо РФ.
Прошу внести пункт щодо санкцій, а саме:
Щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі:
Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-VII;
Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII;
Указу Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015;
рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року)
Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;
Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 липня 2018 17:00
Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу щодо санкцій та буде врахована при внесенні змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-07-17-001946-b.a9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 24 липня 2018 18:14
Експертний звіт
Відсутність експертного звіту щодо розгляду проектно-кошторисної документації впливає на визначення ризиків. Ще раз Вам наголошую, що у випадку ненадання експертного звіту тендерна процедура буде заблокована. Згідно вище зазначеного, вимагаю, щоб ви надали експертний звіт.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2018 15:39

Відсутність експертного звіту у тендерній документації не є порушенням тендерних процедур. Ваша вимога "загрузити на прозоро експертний звіт" не стосується змісту тендерної документації. Тендерна документація відповідає вимогам ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2018-07-17-001946-b.a10
Статус:
Відхилено
Учасник: ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 24 липня 2018 18:19
Медичне обладнання
Прошу внести зміни в тендерну документацію в частині уточнення технічних характеристик медичного обладнання відповідно до вимоги:

Вимога від 20.07.2018 19:49
Медичне обладнання
Прошу вас надати технічні характеристики медичного обладнання
Відповідь від 24.07.2018 18:10
Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу. Та вирішив внести зміни у тендерну документацію, зокрема у додаток 3 тендерної документації, в частині уточнення технічних характеристик медичного обладнання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 липня 2018 15:42
Повторно повідомляємо- зміни щодо уточнення технічних характеристики медичного обладнання будуть внесені в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2018-07-17-001946-b.a11
Статус:
Відхилено
Учасник: ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 24 липня 2018 18:36
Зауваження щодо змісту документації
В додатку №3 недостатньо інформації для аналізу і формування цінової пропозиції для участі в тендері. Прошу Вас надати плани і розрізи будівлі, технічні параметри медичного обладнання, експертний звіт щодо проходження експертизи проекту.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 липня 2018 15:44
Відповіді на ці вимоги неодноразово надавались. Зміни щодо уточнення технічних характеристик медичного обладнання будуть внесені.
Номер вимоги: UA-2018-07-17-001946-b.a12
Статус:
Відхилено
Учасник: ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 24 липня 2018 18:46
Оформлення документації
Це мабудь важка хвороба управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації не надавати експертний звіт. Звіт не надають, бо немають його в наявності і тільки заднім числом його оформляють з експертизи. Vivat, управління капітального будівництва!!!
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 липня 2018 15:47
Вимога некоректно сформована.
Номер вимоги: UA-2018-07-17-001946-b.b13
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "РАД ФАРМ", Код ЄДРПОУ:41331842
Дата подання: 25 липня 2018 15:12
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАД ФАРМ"
Вимога що до закупівлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 липня 2018 20:06
Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу та внесе зміни у тендерну процедуру.

Документи подані скаржником

25 липня 2018 15:12
вимога до лікарні.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД" 118 787 203,29
UAH з ПДВ
118 787 203,29
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НОВАТЕХ 118 851 420,04
UAH з ПДВ
118 851 420,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2018 16:27
статут.pdf
31 серпня 2018 16:27
опис.pdf
31 серпня 2018 16:17
Витяг ПДВ оригінал.pdf
30 серпня 2018 18:20
Сертифікат .pdf
30 серпня 2018 18:20
Пропозиція 1 118787.rar
30 серпня 2018 18:20
Лист для клієнтів.7z
30 серпня 2018 18:20
Витяг з протоколу НР.7z
30 серпня 2018 18:20
Банківська ліцензія.7z
30 серпня 2018 18:20
3214-18-42.7z
30 серпня 2018 18:20
027 типовий договір.pdf
30 серпня 2018 18:20
026 довідка про санкції.pdf
30 серпня 2018 18:20
024 витяг завірений.pdf
30 серпня 2018 18:20
023 ДЦ.pdf
30 серпня 2018 18:20
022 працівники.pdf
30 серпня 2018 18:20
019 податки і збори.pdf
30 серпня 2018 18:20
018 довкілля.pdf
30 серпня 2018 18:20
016відгук Технопарк.pdf
30 серпня 2018 18:20
015відгук Ваш дім.pdf
30 серпня 2018 18:20
014 акт готовності к40.pdf
30 серпня 2018 18:20
013 акт готовності жб-5.pdf
30 серпня 2018 18:20
012КБ-3 до К 40.pdf
30 серпня 2018 18:20
011договір генпідряду 2.pdf
30 серпня 2018 18:20
010КБ-3 ЖБ-5.pdf
30 серпня 2018 18:20
009договір генпідряду 1.pdf
30 серпня 2018 18:20
006 обладнання.pdf
30 серпня 2018 18:20
004ліцензія.pdf

Публічні документи

31 серпня 2018 12:24
Кошториси.rar
31 серпня 2018 12:24
Договірна ціна.pdf
31 серпня 2018 12:24
Цінова пропозиція.pdf
31 серпня 2018 12:24
ВПВ17.pdf
31 серпня 2018 12:24
копія наказу.pdf
31 серпня 2018 12:24
Проект договору.pdf
31 серпня 2018 12:24
Дозвіл.pdf
31 серпня 2018 12:24
Копія Статуту.pdf
31 серпня 2018 12:24
Витяг ПДВ.pdf
31 серпня 2018 12:24
Авториз лист Новатех.pdf
31 серпня 2018 12:24
аналогічний договір.rar
31 серпня 2018 12:24
Банківська гарантія.rar
31 серпня 2018 12:24
Сертифікат .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД"

ТОВ НОВАТЕХ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД"
#33316751
Переможець 118 787 203,29
UAH з ПДВ
10 вересня 2018 16:41

Документи

10 вересня 2018 16:41
Електронний підпис
10 вересня 2018 16:40
сканирование0014.pdf
10 вересня 2018 16:40
сканирование0013.pdf
10 вересня 2018 16:40
сканирование0012.pdf
07 вересня 2018 10:39
Електронний підпис
03 вересня 2018 14:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2018 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД"
#33316751
118 787 203,29
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 вересня 2018 16:41
Електронний підпис
10 вересня 2018 16:40
сканирование0014.pdf
10 вересня 2018 16:40
сканирование0013.pdf
10 вересня 2018 16:40
сканирование0012.pdf
07 вересня 2018 10:39
Електронний підпис
03 вересня 2018 14:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 14:00
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 11:40
дод.уг.4-20.pdf зміни до договору
13 січня 2021 11:37
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2020 15:02
дод.уг.3-20.pdf зміни до договору
10 червня 2020 15:00
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 17:35
дод.уг.2-20.pdf зміни до договору
27 травня 2020 17:34
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2020 12:18
дод.уг. 1-20.pdf зміни до договору
18 травня 2020 12:16
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:54
дод.уг.6.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:53
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 17:07
дод.уг.5.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 17:03
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 09:43
дод.уг. 4.pdf зміни до договору
08 липня 2019 09:42
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2019 15:35
дод.уг.3 до дог.7.pdf зміни до договору
16 травня 2019 15:34
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2019 17:52
ст.2 до дод.уг. 2.pdf зміни до договору
18 квітня 2019 17:51
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2019 16:57
дод.уг.2 до дог.7.pdf зміни до договору
05 квітня 2019 16:55
Електронний підпис зміни до договору
07 березня 2019 13:12
дод. уг. 1.pdf зміни до договору
07 березня 2019 13:04
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 12:32
дод. уг.1.zip зміни до договору
22 грудня 2018 12:31
Електронний підпис укладений
24 вересня 2018 10:19
Дог. 7.zip укладений
24 вересня 2018 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни на 2018 рік у зв’язку із збільшенням фінансування на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення договірної ціни на 2019 рік відповідно до фінансування, та продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення договірної ціни на 2019 рік відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна помилково завантаженої сторінки.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни на 2019 рік відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни на 2019 рік відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни на 2019 відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни на 2020 рік відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення договірної ціни на 2020 рік відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 118 781 339,29
UAH (в тому числі ПДВ 16 783 768,62 UAH)