Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля робіт за державні кошти по проекту: "Реконструкція мосту через лісову річку біля бувшого с. Залісся у зоні відчуження Іванківського району Київської області"
Очікувана вартість
7 446 801,00 UAH
UA-2018-07-17-001621-c ● c651b8841aac4ebdbc9cf5a3cbeae487
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство з Управління капітальним будівництвом зони відчуження (ДСП "УКБЗВ") |
Код ЄДРПОУ: | 37197046 |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, вул. Радянська, 10 |
Контактна особа: |
Кононенко Тетяна Степанівна +380459351308 ukbzv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2018 22:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2018 22:11 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2018 22:11 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2018 12:32 |
Очікувана вартість: | 7 446 801,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,67% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Закупівля робіт за державні кошти по проекту: "Реконструкція мосту через лісову річку біля бувшого с. Залісся у зоні відчуження Іванківського району Київської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07270, Україна, Київська область, зона відчуження Іванківський район Київська область біля бувшого с.Залісся, Іванківський район Київська область біля бувшого с.Залісся
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 вересня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2018 22:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2018 22:07 |
додаток 6.pdf | |
17 липня 2018 22:07 |
додаток 5.pdf | |
17 липня 2018 22:07 |
ДОДАТОК 4 2.pdf | |
17 липня 2018 22:07 |
додаток 3.pdf | |
17 липня 2018 22:07 |
додаток 2.pdf | |
17 липня 2018 22:07 |
додаток 1.pdf | |
17 липня 2018 22:07 |
1 Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Місце виконання робіт
Дата подання: 25 липня 2018 13:10
Дата відповіді: 25 липня 2018 18:55
Роботи по предмету закупівлі будуть виконуватись в зоні радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Просимо роз’яснити:
a) Враховуючи, що об’єкт будівництва/реконструкції розташований в зоні радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, просимо надати інформацію щодо рівня радіоактивного забруднення в зонах виконання робіт.
b) Чи може виникнути можливість утворення РАВ в ході виконання робіт, їх обсяги.
c) Чи можливо виконання робіт вахтовим методом.
d) Чи будуть відшкодовуватись Замовником витрати Підрядника, пов’язані із роботою в Зоні відчуження (вахтовий метод робіт, проживання персоналу, організація лікувально-профілактичного харчування, дезактивація, дозиметричний контроль, оформлення перепусток тощо).
та внести відповідні зміни та доповнення в ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваші запитання щодо робіт які плануються виконуватись в зоні радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, повідомляємо:
А.. інформацію щодо рівня радіоактивного забруднення в зонах виконання робіт (карта забруднення) обов’язкові надається при допуску Підрядника до виконання робіт.
В. Можливість утворення РАВ в ході виконання робіт неможливе.
С. Виконання робіт вахтовим методом можливо.
D. Витрати Підрядника, пов’язані із роботою в Зоні відчуження (вахтовий метод робіт, проживання персоналу, організація лікувально-профілактичного харчування, дезактивація, дозиметричний контроль, відшкодовуються, якщо вказаної витрати будуть передбачені у тендерній пропозиції.
А.. інформацію щодо рівня радіоактивного забруднення в зонах виконання робіт (карта забруднення) обов’язкові надається при допуску Підрядника до виконання робіт.
В. Можливість утворення РАВ в ході виконання робіт неможливе.
С. Виконання робіт вахтовим методом можливо.
D. Витрати Підрядника, пов’язані із роботою в Зоні відчуження (вахтовий метод робіт, проживання персоналу, організація лікувально-профілактичного харчування, дезактивація, дозиметричний контроль, відшкодовуються, якщо вказаної витрати будуть передбачені у тендерній пропозиції.
Поводження з ТРВ
Дата подання: 25 липня 2018 13:11
Дата відповіді: 25 липня 2018 18:56
Враховуючи, що об’єкт будівництва/реконструкції розташований в зоні радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, в ході виконання робіт за предметом закупівлі можливе утворення радіоактивних відходів (первинні та вторинні РАВ) та радіоактивно забруднені технологічні матеріали (ТМ), в зв’язку з чим просимо надати роз’яснення з наступних питань:
a) Чиєю відповідальністю, Замовника чи Підрядника, буде поводження з РАВ (збір, сортування, фрагментація, завантаження, транспортування, передача на захоронення тощо).
b) Яким документом Учасник торгів повинен підтвердити наявність досвіду робіт по поводженню з РАВ.
c) Чи повинен учасник торгів мати ліцензію Державної інспекції ядерного регулювання України на право провадження діяльності з перевезення радіоактивних матеріалів, згідно з вимогами Закону України від 11.01.2000 №1370-XIV «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії».
d) Чи повинен Учасник торгів мати на підприємстві постійно діючу комісію з перевірки знань персоналом правил норм і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки, атестованої належним чином, чи таке навчання та перевірку знань персоналу буде проводити Замовник? Необхідно вказати, яким документом треба підтверджувати наявність на підприємстві вказаної комісії (протоколи атестації членів комісії, накази тощо)?
та внести відповідні зміни в ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваші запитання щодо проведення робіт з будівництва /реконструкції об’єкту який розташований в зоні радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, повідомляємо:
А. За поводження з РАВ відповідає Замовник, однак в зоні проведення робіт утворення РАВ в ході виконання робіт неможливе.
Б. Учасник торгів не повинен підтвердити наявність досвіду робіт по поводженню з РАВ так як він не буде контактувати з РАВ.
С.Учасник торгів не повинен мати ліцензію Державної інспекції ядерного регулювання України на право провадження діяльності з перевезення радіоактивних матеріалів, згідно з вимогами Закону України від 11.01.2000 №1370-XIV «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії».
Д. Учасник торгів не повинен мати на підприємстві постійно діючу комісію з перевірки знань персоналом правил норм і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки, атестованої належним чином, таке навчання та перевірку знань персоналу проводе Замовник.
А. За поводження з РАВ відповідає Замовник, однак в зоні проведення робіт утворення РАВ в ході виконання робіт неможливе.
Б. Учасник торгів не повинен підтвердити наявність досвіду робіт по поводженню з РАВ так як він не буде контактувати з РАВ.
С.Учасник торгів не повинен мати ліцензію Державної інспекції ядерного регулювання України на право провадження діяльності з перевезення радіоактивних матеріалів, згідно з вимогами Закону України від 11.01.2000 №1370-XIV «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії».
Д. Учасник торгів не повинен мати на підприємстві постійно діючу комісію з перевірки знань персоналом правил норм і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки, атестованої належним чином, таке навчання та перевірку знань персоналу проводе Замовник.
Організація медичного огляду
Дата подання: 25 липня 2018 13:11
Дата відповіді: 25 липня 2018 18:57
Для розрахунку вартості в пропозиції конкурсних торгів витрат, пов’язаних з проведенням медичного огляду, просимо надати роз’яснення з наступних питань:
a) Якими нормативними документами має керуватись Підрядник при організації медичного огляду? Чи достатньо вимог Наказу МОЗ України від 21.05.2007 №246, чи медичні огляди необхідно проходити по програмі БІОМЕД?
b) Перелік медичних закладів які мають право здійснювати такий медичний огляд?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: А. Достатньо вимог Наказу МОЗ України від 21.05.2007 №246.
Б. Спеціалізовані медичні заклади які відповідно до Наказу МОЗ України від 21.05.2007 №246 мають право на надання медичного висновку про відсутність протипоказань на виконання працівником трудових обов’язків.
Б. Спеціалізовані медичні заклади які відповідно до Наказу МОЗ України від 21.05.2007 №246 мають право на надання медичного висновку про відсутність протипоказань на виконання працівником трудових обов’язків.
Умови Договору
Дата подання: 25 липня 2018 13:12
Дата відповіді: 25 липня 2018 18:58
Згідно умов договору Договірна ціна на виконання Робіт є твердою.
Враховуючи, що термін виконання робіт складає більше 1 року, просимо пояснити:
a) якими чином будуть відшкодовуватись витрати Підрядника у разі збільшення вартості послуг, які надають підприємства зони відчуження – вартість лікувально-профілактичного харчування, проживання, надання послуг з дезактивації та дозиметричного контролю, включаючи індивідуальний дозиметричний контроль тощо (в 2018 році вже двічі збільшувалася вартість проживання)?
b) Чи можна рахувати зміною ставок податків зміну вартості вказаних вище послуг і чи можливо в такому разі змінити (збільшити) договірну ціну, згідно п. 3.2.3 умов Договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пропонуємо Вам звернути увагу на наступні пункти Проекту договору (у яких містяться відповіді на Ваші запитання):
3.2. Договірна ціна встановлюються згідно з Протоколом погодження договірної ціни (Додаток № 1), не уточнюється та не змінюється, окрім випадків, передбачених чинним законодавством України, зокрема у випадку якщо:
3.2.1. зменшуються обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;
3.2.2. змінюється фінансування видатків у бік зменшення по незалежним від Замовника причинам;
3.2.3. змінюються ставки податків і зборів, у такому разі договірна ціна змінюється пропорційно до змін таких ставок;
3.2.4. змінюється встановлений згідно із законодавством органами державної статистики індекс інфляції та регульовані ціни (тарифи) і нормативи. Зміна ціна можлива тільки при умові дотримання вимог чинного законодавства України.
3.3. Зміна Договірної ціни обґрунтовується розрахунками та оформлюється Сторонами шляхом складання додаткової угоди.
3.4. Якщо під час будівництва виникла потреба у виконанні додаткових робіт, не врахованих проектною документацією, але які необхідно виконати для забезпечення повного виконання робіт, Підрядник зобов’язаний призупинити виконання таких робіт та одночасно повідомити Замовника, шляхом надсилання відповідного листа, про обставини та подати Замовнику пропозиції з відповідними розрахунками. Замовник протягом 10 днів розглядає зазначені пропозиції, приймає рішення по суті та повідомляє про нього Підрядника.
3.2. Договірна ціна встановлюються згідно з Протоколом погодження договірної ціни (Додаток № 1), не уточнюється та не змінюється, окрім випадків, передбачених чинним законодавством України, зокрема у випадку якщо:
3.2.1. зменшуються обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;
3.2.2. змінюється фінансування видатків у бік зменшення по незалежним від Замовника причинам;
3.2.3. змінюються ставки податків і зборів, у такому разі договірна ціна змінюється пропорційно до змін таких ставок;
3.2.4. змінюється встановлений згідно із законодавством органами державної статистики індекс інфляції та регульовані ціни (тарифи) і нормативи. Зміна ціна можлива тільки при умові дотримання вимог чинного законодавства України.
3.3. Зміна Договірної ціни обґрунтовується розрахунками та оформлюється Сторонами шляхом складання додаткової угоди.
3.4. Якщо під час будівництва виникла потреба у виконанні додаткових робіт, не врахованих проектною документацією, але які необхідно виконати для забезпечення повного виконання робіт, Підрядник зобов’язаний призупинити виконання таких робіт та одночасно повідомити Замовника, шляхом надсилання відповідного листа, про обставини та подати Замовнику пропозиції з відповідними розрахунками. Замовник протягом 10 днів розглядає зазначені пропозиції, приймає рішення по суті та повідомляє про нього Підрядника.
Відповідність ТД Умовам Договору
Дата подання: 25 липня 2018 13:12
Дата відповіді: 25 липня 2018 18:59
Згідно вимог п.6 додатку 2 до ДТ «Гарантійне усунення дефектів, які з’являться з причини неякісного виконання робіт на строк — протягом не менш п’яти років від дня прийняття об'єкта замовником», а згідно вимог п.13.2 Договору «Гарантійний строк за цим Договором становить 10 років з моменту прийняття Об’єкта в експлуатацію».
Просимо пояснити, який строк становить гарантійний термін на роботи по предмету закупівлі, та привести у відповідність ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно положень п. 1ст. 884 ЦК України:
«1. Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом».
«1. Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом».
Про надання дозвільних документів
Дата подання: 25 липня 2018 13:13
Дата відповіді: 25 липня 2018 19:00
Згідно умов ТД Учасник повинен надати, в тому числі «копію діючого дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, необхідного для виконання вказаних робіт (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства).
Просимо надати роз’яснення щодо вимоги «за умови, якщо ВИКОНАННЯ РОБІТ, ЩО ПРОПОНУЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства», адже не учасник торгів пропонує виконати ти чи інші роботи, а Замовник вимагає їх виконати у відповідності до проектної та робочої документації та Умов Договору.
У зв’язку із відсутністю у складі ТД проектної та робочої документації, просимо надати повний перелік робіт з підвищеною небезпекою, які необхідно виконувати в рамках робіт по предмету закупівлі і на виконання яких Учасник торгів повинен мати діючи дозволи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання щодо необхідності наявності у Учасника діючого дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, необхідного для виконання вказаних робіт, повідомляємо наступне:
Виконання робіт на даному об’єкті потребують від Виконавця робіт наявності «Дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, необхідного для виконання вказаних робіт».
Виконання робіт на даному об’єкті потребують від Виконавця робіт наявності «Дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, необхідного для виконання вказаних робіт».
Про відхилення тендерних пропозицій
Дата подання: 25 липня 2018 13:13
Дата відповіді: 25 липня 2018 19:01
В розділі 2 «Інша інформація», частини V ТД «Оцінка тендерної пропозиції», вказано Перелік додатків, що завантажуються Замовником до електронної системи закупівель окремими файлами:
Додаток 1. Комерційна пропозиція.
Додаток 2. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Вимоги). Додаток 3. Проект договору про закупівлю.
Додаток 4. Кошториси та експертний звіт.
Додаток 5. Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Додаток 6. Інформація про наявність мінімально-необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт .
Додатки вважаються невід’ємною частиною ТД.
При цьому вказано, що:
«Відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь-якого з додатка, перелічених у тендерній документації, є підставою для відхилення тендерної пропозиції, з підстави невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, згідно зі ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-УІІІ».
Необхідно видалити вказану вимогу з ТД як дискримінаційну, оскільки відповідальним за належне оформлення та завантаження вказаних вище додатків є ЗАМОВНИК.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит щодо вимоги до ТД щодо необхідності видалити з ТД підстав для відхилення тендерної пропозиції, з підстави невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, повідомляємо:
- Виконання вимог Законів України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-УІІІ» в коїмо разі не може вважатись дискримінаційними мірами.
- Виконання вимог Законів України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-УІІІ» в коїмо разі не може вважатись дискримінаційними мірами.
Про рівень кошторисної заробітної плати
Дата подання: 25 липня 2018 13:14
Дата відповіді: 25 липня 2018 19:02
Просимо роз’яснити, який рівень заробітної плати був прийнятий Замовником під час визначення вартості будівництва.
Відповідь: Рівень заробітної платні під час визначення вартості будівництва Замовником розраховувався у відповідності до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України № 281 від 20.10.2016 року «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати,кий враховується при визначені вартості будівництва об’єктів».
Про надання документів
Дата подання: 25 липня 2018 13:14
Дата відповіді: 25 липня 2018 19:03
Згідно вимог ТД Учасник торгів повинен надати в тому числі «Оригінал листа, складеного в довільній формі і підписаного уповноваженою особою учасника про погодження з Істотними умовами, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, наведеними в п.4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та скан-копія проекту договору з підписами та печатками Учасника торгів на кожній сторінці гіроекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, дати погодження та скріплена печаткою (за наявності).
Просимо пояснити, чи необхідно Учаснику торгів зі скан-копіями проекту договору, надавати додатки до договору, які є його невід’ємною частиною (ст. 19 Договору)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додатки до договору, що є його невід’ємною частиною, повинні надаватись разом з договором.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-07-17-001621-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112", Код ЄДРПОУ:22202218
Дата подання: 10 серпня 2018 10:13
Дата подання: 10 серпня 2018 10:13
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-17-001621-c
Державним спеціалізованим підприємством з Управління капітальним будівництвом зони відчуження (ДСП «УКБЗВ») (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор № UA-2018-07-17-001621-c на закупівлю робіт:
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів (Закупівля робіт за державні кошти по проекту: «Реконструкція мосту через лісову річку біля бувшого с. Залісся у зоні відчуження Іванківського району Київської області»).
Згідно із абз. 2 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст. 18 Закону Товариство з обмеженою відповідальністю «Мостобудівельний загін № 112» (далі – ТОВ «Мостобудівельний загін № 112» та/або Учасник) подає скаргу до органу оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель, скориставшись своїм правом на оскарження дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 серпня 2018 11:12
Рішення від 14.08.2018 № 8273+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2018 11:12
Про перенесення розгляду скарги UA-2018-07-17-001621-c.a1 .pdf
Дата публікації: 23 серпня 2018 15:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2018 № 8712.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2018 15:14
Рішення від 27.08.2018 № 8712 .pdf
Дата публікації: 30 серпня 2018 21:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2018 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" |
6 669 999,99
UAH з ПДВ
|
6 569 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Мостобудівне управління-3 |
6 900 000,00
UAH з ПДВ
|
6 579 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МСУ-2" |
7 067 014,15
UAH з ПДВ
|
7 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" |
7 445 504,38
UAH з ПДВ
|
7 395 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕНЕРГОМОНТАЖ" |
7 446 009,26
UAH з ПДВ
|
7 446 009,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" #22202218 |
Відхилено |
6 569 999,99
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2018 12:27
|
ПрАТ Мостобудівне управління-3 #03449887 |
Відхилено |
6 579 600,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2018 17:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МСУ-2" #39221498 |
Відхилено |
7 000 000,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2018 11:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" #35262237 |
Переможець |
7 395 500,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2018 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 11:36
|
ДУ 3 Залісся.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2019 15:21
|
ДУ 2 Залісся.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2019 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2019 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2018 14:13
|
ДУ-1 Залісся.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2018 19:23
|
д-міст Зал.pdf | укладений |
12 вересня 2018 19:17
|
д-міст Зал.pdf | укладений |
11 вересня 2018 19:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 25-2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25-2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна Замовника у зв’язку із припиненням державного спеціалізованого підприємства з управління капітальним будівництвом зони відчуження, код ЄДРПОУ 37197046 (далі – ДСП «УКБЗВ») відповідно до наказу ДАЗВ від 29.03.2019 № 65-19 «Про припинення діяльності державного спеціалізованого підприємства з управління капітальним будівництвом зони відчуження» в результаті реорганізації шляхом його приєднання до державного спеціалізованого підприємства «Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами», яке визначено правонаступником майна, прав і обов’язків ДСП «УКБЗВ», на підставі акту приймання – передачі від 04.07.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 25-2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з виникненням у процесі роботи ряду об’єктивних обставин, які вплинули на дотримання строків виконання робіт, керуючись п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII та умовами пп. 5.3.3. п. 5.3, п.п. 15.6., 17.4 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 25-2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |