Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля робіт за державні кошти по проекту: "Реконструкція мосту через річку Уж біля бувшого с. Черевач у зоні відчуження Іванківського району Київської області"
Очікувана вартість
70 013 040,00 UAH
UA-2018-07-17-001619-c 10193f093a6f405eba16c13d27aad12f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Тетяна Степанівна

+380459351308 ukbzv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство з Управління капітальним будівництвом зони відчуження (ДСП "УКБЗВ")
Код ЄДРПОУ: 37197046
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, вул. Радянська, 10
Контактна особа: Кононенко Тетяна Степанівна
+380459351308
ukbzv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2018 21:43
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2018 21:47
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2018 21:47
Початок аукціону: 16 серпня 2018 14:08
Очікувана вартість: 70 013 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Закупівля робіт за державні кошти по проекту: "Реконструкція мосту через річку Уж біля бувшого с. Черевач у зоні відчуження Іванківського району Київської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, зона відчуження Іванківський район Київська область біля бувшого с.Черевач, Іванківський район Київська область біля бувшого с. Черевач
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2018 21:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2018 21:43
додаток 6.pdf
17 липня 2018 21:43
додаток 5.pdf
17 липня 2018 21:43
Додаток 4.pdf
17 липня 2018 21:43
додаток 3.pdf
17 липня 2018 21:43
додаток 2.pdf
17 липня 2018 21:43
додаток 1.pdf
17 липня 2018 21:43
1 Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Місце виконання робіт
Дата подання: 25 липня 2018 13:04
Дата відповіді: 25 липня 2018 19:09
Роботи по предмету закупівлі будуть виконуватись в зоні радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи. Просимо роз’яснити: a) Чи можливо виконання робіт вахтовим методом. b) Чи будуть відшкодовуватись Замовником витрати Підрядника, пов’язані із роботою в Зоні відчуження (вахтовий метод робіт, проживання персоналу, організація лікувально-профілактичного харчування, дезактивація, дозиметричний контроль, оформлення перепусток тощо). c) Для більш детального та коректного розрахунку вартості пропозиції конкурсних торгів, вважаємо за доцільне додати до тендерної документації інформацію (картограму) рівнів радіоактивного забруднення в зонах виконання робіт, та при необхідності внести відповідні зміни в ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваші запитання щодо робіт які плануються виконуватись в зоні радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, повідомляємо:
А. Виконання робіт вахтовим методом можливо.
В. Витрати Підрядника, пов’язані із роботою в Зоні відчуження (вахтовий метод робіт, проживання персоналу, організація лікувально-профілактичного харчування, дезактивація, дозиметричний контроль, відшкодовуються, якщо вказаної витрати будуть передбачені у тендерній пропозиції.
С. інформацію щодо рівня радіоактивного забруднення в зонах виконання робіт (карта забруднення) обов’язкові надається при допуску Підрядника до виконання робіт
Поводження з ТРВ
Дата подання: 25 липня 2018 13:04
Дата відповіді: 25 липня 2018 19:10
Згідно з інформацією, наведеною в ТД, в ході виконання робіт за предметом закупівлі будуть утворюватися радіоактивні відходи (первинні та вторинні РАВ) та радіоактивно забруднені технологічні матеріали (ТМ). Просимо роз’яснити: a) Чиєю відповідальністю, Замовника чи Підрядника, буде поводження з РАВ (збір, сортування, фрагментація, завантаження, транспортування, передача на захоронення тощо). b) Яким документом Учасник торгів повинен підтвердити наявність досвіду робіт по поводженню з РАВ. c) Чи повинен учасник торгів мати ліцензію Державної інспекції ядерного регулювання України на право провадження діяльності з перевезення радіоактивних матеріалів, згідно з вимогами Закону України від 11.01.2000 №1370-XIV «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії». d) Чи повинен Учасник торгів мати на підприємстві постійно діючу комісію з перевірки знань персоналом правил норм і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки, атестованої належним чином, чи таке навчання та перевірку знань персоналу буде проводити Замовник? Необхідно вказати, яким документом треба підтверджувати наявність на підприємстві вказаної комісії (протоколи атестації членів комісії, накази тощо)? та внести відповідні зміни в ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваші запитання щодо проведення робіт з будівництва /реконструкції об’єкту який розташований в зоні радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, повідомляємо:
А. За поводження з РАВ відповідає Замовник, однак в зоні проведення робіт утворення РАВ в ході виконання робіт неможливе.
Б. Учасник торгів не повинен підтвердити наявність досвіду робіт по поводженню з РАВ так як він не буде контактувати з РАВ.
С.Учасник торгів не повинен мати ліцензію Державної інспекції ядерного регулювання України на право провадження діяльності з перевезення радіоактивних матеріалів, згідно з вимогами Закону України від 11.01.2000 №1370-XIV «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії».
Д. Учасник торгів не повинен мати на підприємстві постійно діючу комісію з перевірки знань персоналом правил норм і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки, атестованої належним чином, таке навчання та перевірку знань персоналу проводе Замовник.
Організація медичного огляду
Дата подання: 25 липня 2018 13:05
Дата відповіді: 25 липня 2018 19:11
Для розрахунку вартості в пропозиції конкурсних торгів витрат, пов’язаних з проведенням медичного огляду, просимо надати роз’яснення з наступних питань: a) Якими нормативними документами має керуватись Підрядник при організації медичного огляду? Чи достатньо вимог Наказу МОЗ України від 21.05.2007 №246, чи медичні огляди необхідно проходити по програмі БІОМЕД? b) Перелік медичних закладів які мають право здійснювати такий медичний огляд?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: А. Достатньо вимог Наказу МОЗ України від 21.05.2007 №246.
Б. Спеціалізовані медичні заклади які відповідно до Наказу МОЗ України від 21.05.2007 №246 мають право на надання медичного висновку про відсутність протипоказань на виконання працівником трудових обов’язків.
Умови Договору
Дата подання: 25 липня 2018 13:05
Дата відповіді: 25 липня 2018 19:12
Згідно умов договору Договірна ціна на виконання Робіт є твердою. Враховуючи, що термін виконання робіт складає більше 1 року, просимо пояснити: a) якими чином будуть відшкодовуватись витрати Підрядника у разі збільшення вартості послуг, які надають підприємства зони відчуження – вартість лікувально-профілактичного харчування, проживання, надання послуг з дезактивації та дозиметричного контролю, включаючи індивідуальний дозиметричний контроль тощо (в 2018 році вже двічі збільшувалася вартість проживання)? b) Чи можна рахувати зміною ставок податків зміну вартості вказаних вище послуг і чи можливо в такому разі змінити (збільшити) договірну ціну, згідно п. 3.2.3 умов Договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропонуємо Вам звернути увагу на наступні пункти Проекту договору (у яких містяться відповіді на Ваші запитання):
3.2. Договірна ціна встановлюються згідно з Протоколом погодження договірної ціни (Додаток № 1), не уточнюється та не змінюється, окрім випадків, передбачених чинним законодавством України, зокрема у випадку якщо:
3.2.1. зменшуються обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;
3.2.2. змінюється фінансування видатків у бік зменшення по незалежним від Замовника причинам;
3.2.3. змінюються ставки податків і зборів, у такому разі договірна ціна змінюється пропорційно до змін таких ставок;
3.2.4. змінюється встановлений згідно із законодавством органами державної статистики індекс інфляції та регульовані ціни (тарифи) і нормативи. Зміна ціна можлива тільки при умові дотримання вимог чинного законодавства України.
3.3. Зміна Договірної ціни обґрунтовується розрахунками та оформлюється Сторонами шляхом складання додаткової угоди.
3.4. Якщо під час будівництва виникла потреба у виконанні додаткових робіт, не врахованих проектною документацією, але які необхідно виконати для забезпечення повного виконання робіт, Підрядник зобов’язаний призупинити виконання таких робіт та одночасно повідомити Замовника, шляхом надсилання відповідного листа, про обставини та подати Замовнику пропозиції з відповідними розрахунками. Замовник протягом 10 днів розглядає зазначені пропозиції, приймає рішення по суті та повідомляє про нього Підрядника.
Відповідність ТД Умовам Договору
Дата подання: 25 липня 2018 13:06
Дата відповіді: 25 липня 2018 19:13
Згідно вимог п.6 додатку 2 до ДТ «Гарантійне усунення дефектів, які з’являться з причини неякісного виконання робіт на строк — протягом не менш п’яти років від дня прийняття об'єкта замовником», а згідно вимог п.13.2 Договору «Гарантійний строк за цим Договором становить 10 років з моменту прийняття Об’єкта в експлуатацію». Просимо пояснити, який строк становить гарантійний термін на роботи по предмету закупівлі, та привести у відповідність ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно положень п. 1ст. 884 ЦК України:
«1. Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом».
Про надання дозвільних документів
Дата подання: 25 липня 2018 13:07
Дата відповіді: 25 липня 2018 19:15
Згідно умов ТД Учасник повинен надати, в тому числі «копію діючого дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, необхідного для виконання вказаних робіт (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства). Просимо надати роз’яснення щодо вимоги: «за умови, якщо ВИКОНАННЯ РОБІТ, ЩО ПРОПОНУЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства», адже не учасник торгів пропонує виконати ти чи інші роботи, а Замовник вимагає їх виконати у відповідності до проектної та робочої документації та Умов Договору. У зв’язку із відсутністю у складі ТД проектної та робочої документації, просимо надати повний перелік робіт з підвищеною небезпекою, які необхідно виконувати в рамках робіт по предмету закупівлі і на виконання яких Учасник торгів повинен мати діючи дозволи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання щодо необхідності наявності у Учасника діючого дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, необхідного для виконання вказаних робіт, повідомляємо наступне:
Виконання робіт на даному об’єкті потребують від Виконавця робіт наявності «Дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, необхідного для виконання вказаних робіт».
Про відхилення тендерних пропозицій
Дата подання: 25 липня 2018 13:07
Дата відповіді: 25 липня 2018 19:27
В розділі 2 «Інша інформація», частини V ТД «Оцінка тендерної пропозиції», вказаний Перелік додатків, що завантажуються Замовником до електронної системи закупівель окремими файлами: Додаток 1. Комерційна пропозиція. Додаток 2. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Вимоги). Додаток 3. Проект договору про закупівлю. Додаток 4. Кошториси та експертний звіт. Додаток 5. Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Додаток 6. Інформація про наявність мінімально-необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт . Додатки вважаються невід’ємною частиною ТД. При цьому вказано, що: «Відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь-якого з додатка, перелічених у тендерній документації, є підставою для відхилення тендерної пропозиції, з підстави невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, згідно зі ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-УІІІ». Необхідно видалити вказану вимогу з ТД як дискримінаційну, оскільки відповідальним за належне оформлення та завантаження вказаних вище додатків є ЗАМОВНИК.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит щодо вимоги до ТД щодо необхідності видалити з ТД підстави для відхилення тендерної пропозиції, з підстави невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, повідомляємо:
- Виконання вимог Законів України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-УІІІ» в коїмо разі не може вважатись дискримінаційними мірами.
Про рівень кошторисної заробітної плати
Дата подання: 25 липня 2018 13:08
Дата відповіді: 25 липня 2018 19:29
Просимо роз’яснити, який рівень заробітної плати був прийнятий Замовником під час визначення вартості будівництва
Відповідь: Рівень заробітної платні під час визначення вартості будівництва Замовником розраховувався у відповідності до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України № 281 від 20.10.2016 року «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати,кий враховується при визначені вартості будівництва об’єктів». Рівень заробітної плати був прийнятий Замовником під час визначення вартості будівництва 7774,74 грн.
Про надання документів
Дата подання: 25 липня 2018 13:09
Дата відповіді: 25 липня 2018 19:30
Згідно вимог ТД Учасник торгів повинен надати в тому числі «Оригінал листа, складеного в довільній формі і підписаного уповноваженою особою учасника про погодження з Істотними умовами, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, наведеними в п.4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та скан-копія проекту договору з підписами та печатками Учасника торгів на кожній сторінці гіроекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, дати погодження та скріплена печаткою (за наявності). Просимо пояснити, чи необхідно Учаснику торгів зі скан-копіями проекту договору, надавати додатки до договору, які є його невід’ємною частиною (ст. 19 Договору)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатки до договору, що є його невід’ємною частиною, повинні надаватись разом з договором
Про надання скан-копій завіреного проекту договору з додатками
Дата подання: 26 липня 2018 16:13
Дата відповіді: 27 липня 2018 09:20
Згідно вимог ТД Учасник торгів повинен надати скан-копію проекту договору з підписами та печатками Учасника торгів на кожній сторінці проекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, дати погодження та скріплена печаткою (за наявності). Згідно пояснень Замовника, разом із завіреною скан-копією проекту договору, Учаснику торгів необхідно надавати і завірені скан-копії додатків до договору, які є його невід’ємною частиною: Додаток № 1 - Протокол погодження договірної ціни; Додаток № 2 - Договірна ціна; Додаток № 3 - Календарний план виконання робіт; Додаток № 4 - Договори з субпідрядними організаціями та їх дозвільні документи. Для виконання цієї вимоги просимо долучити до складу ТД проекти (зразки) вказаних додатків, оскільки вони відсутні в складі ТД завантаженої Замовником в системі «Прозоро».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації зазначено кваліфікаційну вимогу: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі"). Вказаний аналогічний договір містить додатки, зазначені у зверненні.
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 26 липня 2018 16:14
Дата відповіді: 27 липня 2018 09:27
В ТД наведені кваліфікаційні критерії, яким повинен відповідати Учасник торгів, та наведено перелік документів, які повинен надати Учасник торгів для підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Однією з таких вимог є наступна вимога: «Учасники повинні документально підтвердити факт проведення електронних торгів, за яким було укладено Договір, інформація про який подається учасником як про аналогічний, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір…». В той же час, згідно пояснень Замовника, зазначена вимога є факультативною (не обов'язковою). Просимо надати повний перелік факультативних (не обов’язкових) вимог Замовника які є в Тендерній документації, видалити їх з ТД, та відкоригувати ТД відповідним чином.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі вимоги замовника є обов`язковими. Підтвердження факту проведення електронних торгів, за яким було укладено договір, вказано з метою сприяння учасникам у підготовці тендерних пропозицій.
Щодо поводження з РАВ
Дата подання: 26 липня 2018 16:14
Дата відповіді: 27 липня 2018 17:07
У Висновку державної експертизи ядерної та радіаційної безпеки проекту «Реконструкція мосту через річку Уж біля бувшого с. Черевач у зоні і відчуження Іванківського району Київської області» вказано: Пропонується до початку робіт по Проекту надати на розгляд держатомрегулювання Проект виконання робіт, в якому має бути наведено: - перелік і склад заходів щодо забезпеченню радіаційної безпеки персоналу відповідно до розділу III [К10]; - заходи з поводження з радіоактивними технологічними матеріалами та відходами відповідно до вимог [К8]. Згідно пояснень Замовника: А. За поводження з РАВ відповідає Замовник, однак в зоні проведення робіт утворення РАВ в ході виконання робіт неможливе. Б. Учасник торгів не повинен підтвердити наявність досвіду робіт по поводженню з РАВ так як він не буде контактувати з РАВ. С. Учасник торгів не повинен мати ліцензію Державної інспекції ядерного регулювання України на право провадження діяльності з перевезення радіоактивних матеріалів, згідно з вимогами Закону України від 11.01.2000 №1370-XIV «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії». Д. Учасник торгів не повинен мати на підприємстві постійно діючу комісію з перевірки знань персоналом правил норм і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки, атестованої належним чином, таке навчання та перевірку знань персоналу проведе Замовник. Виходячи з пояснень Замовника, в ході виконання робіт виключається утворення РАВ. Просимо пояснити - чи необхідно в такому разі узгоджувати проект виконання робіт (ПВР) з держатомрегулювання; - чиєю відповідальністю буде надання ПВР в держатомрегулювання та отримання позитивного висновку, та внести відповідні доповнення в проект Договору, або виключити вимогу щодо надання та узгодження ПВР в держатомрегулювання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вказана у зверненні рекомендація не включена до вимог замовника, що не передбачає пов'язаних з цим узгоджень, а тому необхідність внесення відповідних доповнень до проекту договору - відсутня.
Про надання проектної та робочої документації
Дата подання: 26 липня 2018 16:15
Дата відповіді: 27 липня 2018 16:39
Згідно п.7.6 Договору «Підрядник повинен зберігати на будівельному майданчику один комплект ПРОЕКТНОЇ та робочої документації разом із змінами до неї та надавати її Замовнику, на його прохання, для користування». Підрядник не зможе в повному обсязі виконати цю вимогу в частині зберігання ПРОЕКТНОЇ документації, оскільки, згідно з п.7.5 Договору Замовник передає Підряднику тільки РОБОЧУ документацію. Вимагаємо відкоригувати вказані пункти Договору в частині надання Підряднику Проектної та Робочої документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підрядник зможе надати документацію, яку отримає від замовника. Необхідність у коригуванні пунктів проекту договору - відсутня.
Про авторський нагляд
Дата подання: 26 липня 2018 16:15
Дата відповіді: 27 липня 2018 13:41
В проекті Договору відсутня інформація про здійснення авторського нагляду протягом усього періоду виконання робіт. Просимо пояснити, чиєю відповідальністю (Замовника чи Підрядника) буде здійснення авторського нагляду протягом усього періоду виконання робіт, та внести відповідні доповнення (зміни) в проект Договору.
Відповідь: Необхідно керуватися постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 №903 "Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури". З вказаних правових підстав, необхідність внесення відповідних доповнень (змін) до проекту договору - відсутня.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-17-001619-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК "УКРБУДМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:34482827
Дата подання: 25 липня 2018 09:17
Забезпечення тендерної пропозиції
Пунктом 2 «Інструкції з підготовки тендерної документації» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Також, проект договору, наведений в додатку 3 до тендерної документації не містить вимоги про надання забезпечення виконання договору. Більше того, пункт 4.7 вищевказаного проекту договору передбачає надання Замовником авансу в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт і також проект договору не вимагає ніякого забезпечення такого авансового платежу.
На думку Учасника торгів дана ситуація потенційно збільшує ризики невиконання робіт, які є предметом закупівлі, з причини недобросовісності можливого підрядника. Разом з тим, реалізація даного проекту здійснює надзвичайний вплив на низку інших проектів державного значення, що наразі виконуються на території Зони Відчуження або розпочнуться незабаром, адже всі вантажі та конструкції для даних проектів доставляються до місць виконання робіт виключно автомобільним транспортом, а обмеження вантажопідйомності існуючих автомобільних мостів суттєво обмежує рух вантажів, що призводить, в свою чергу, до невиправданих фінансових та часових втрат як підрядників, так і державного бюджету, що фінансує дані роботи. Тож, відмова потенційного підрядника навіть на етапі визнання переможцем від укладання договору викличе значну затримку із реалізації проекту, а на етапі виконання робіт – додатково ризик неповернення невикористаних або неналежне використання бюджетних коштів.
Враховуючи вищевказане, Учасник торгів вимагає включити в тендерну документацію вимогу про надання тендерного забезпечення на етапі торгів та, принаймі, забезпечення повернення авансового платежу, щоб завадити участі у закупівлі як недобросовістних учасників, так і компаній з недостатніми фінансовими можливостями, що , на думку Учасника торгів, значно знизить ризик невиконання договірних зобов’язань.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2018 19:06
Згідно з ч.6 ст.321 Господарського кодексу України підрядник має право вимагати виплати йому авансу, якщо така виплата та розмір авансу передбачені договором. Дана правова позиція базується на усталеній практиці виконання будівельного підряду, що вимагає цільових затрат для виконання робіт, у т.ч. на придбання матеріалів, оплату праці, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів). Ризики, що пов’язані з сплатою авансу, мінімізуються вимогами замовника, зазначеними у тендерній документації, та умовами договору.
Номер вимоги: UA-2018-07-17-001619-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "Укренергомонтаж", Код ЄДРПОУ:16403289
Дата подання: 25 липня 2018 12:57
Ціна договору
Учасник торгів проаналізував кошторисну документацію, надану в додатку 4 до Тендерної документації. Не дивлячись на те, що кошторис складений в цінах станом на 2 березня 2018 року, рівень цін на матеріали викликає сумніви, так, наприклад, вартість бетону та арматурного прокату суттєво занижена. Разом з тим, пунктом 3.1 проекту договору, наведений в додатку 3 до тендерної документації встановлено. що ціна договору є твердою.
Враховуючи терміни виконання робіт, а саме кінець 2019 року, на думку Учасника торгів, на вартість матеріалів можуть суттєво вплинути інфляційні процеси (приблизно 9,5% в 2018 році та 7,5% в 2019 році).
Враховуючи вищевказане, Учасник торгів вимагає видалити в п. 3.1 вимогу про встановлення твердої ціни і замінити її динамічною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2018 18:52
Згідно з ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Номер вимоги: UA-2018-07-17-001619-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "Укренергомонтаж", Код ЄДРПОУ:16403289
Дата подання: 25 липня 2018 12:58
Аналогічний договір
Підпунктом 5.1 «Інструкції з підготовки тендерної документації», а саме «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», передбачено «…Окрім того, аналогічним є договір укладений із замовником (контрагентом) за результатами електронних торгів або інформація про якого знаходиться в публічному доступі. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення електронних торгів, за яким було укладено Договір, інформація про який подається учасником як про аналогічний, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір…»
Тобто, дана вимога обмежує коло учасників тільки тими, що приймали участь у електронних торгах, або торгах, відомості про які викладені в публічному доступі, повністю виключаючи учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів, але відомості про такі договори не викладені в публічному доступі (наприклад договір було укладено між приватними компаніями), що не заборонено законодавством України. Разом з тим, статтею 5 Закону передбачена вимога щодо недискримінації учасників, а саме:
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах;
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом;
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників,
Тому Учасник торгів вважає таку вимогу дискримінаційною і вимагає її скасування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2018 07:56
Зазначена у зверненні вимога замовника є факультативною (не обов'язковою), а тому не може вважатися дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2018-07-17-001619-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "Укренергомонтаж", Код ЄДРПОУ:16403289
Дата подання: 25 липня 2018 12:59
Щодо Обов’язків Замовника
У проекті Договору відсутня інформація щодо здійснення технічного та авторського нагляду.
ВИМОГА:
Обов’язки Замовника (розділ 6 договору) доповнити наступним:
«Забезпечити здійснення технічного та авторського нагляду протягом усього періоду виконання робіт в порядку, встановленому законодавством».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2018 18:38
Пропонуємо керуватися умовами проекту договору, зокрема, викладеними у п.п.2.4, 2.5.
Номер вимоги: UA-2018-07-17-001619-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "Укренергомонтаж", Код ЄДРПОУ:16403289
Дата подання: 25 липня 2018 13:00
Щодо оплати за технічний нагляд
Здійснення технічного нагляду є відповідальністю замовника.
ВИМОГА:
П.2.7 Договору відкоригувати, видаливши друге речення: «Оплата за контроль і технічний нагляд проводиться окремо згідно проектно-кошторисній документації та акту виконаних робіт», оскільки це не відноситься до предмету даного Договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2018 18:34
Технічний нагляд і контроль є істотною умовою договору. Оплата технічного нагляду та контролю здійснюється не за рахунок вартості робіт підрядника. Умови п.2.7 не створюють не вигідних фінансових наслідків для підрядника.
Номер вимоги: UA-2018-07-17-001619-c.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "Укренергомонтаж", Код ЄДРПОУ:16403289
Дата подання: 25 липня 2018 13:00
Щодо надання проектної та робочої документації
Згідно п.7.5 Договору:
«Замовник протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Договору передає Підряднику необхідну кількість РОБОЧОЇ документації, необхідної для виконання робіт».
В той же час, згідно п.7.6. Договору:
«Підрядник повинен зберігати на будівельному майданчику один комплект ПРОЕКНОЇ та РОБОЧОЇ документації разом із змінами до неї та надавати її Замовнику, на його прохання, для користування».
ВИМОГА:
Пункт 7.5 Договору відкоригувати, виклавши в наступній редакції:
Замовник протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Договору передає Підряднику по 3 комплекти ПРОЕКТНОЇ та РОБОЧОЇ документації, необхідної для виконання робіт».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2018 18:23
Умовами п.7.6 договору не передбачено надання на прохання замовника оригіналів документів, а тому можуть використовуватися копії документів, придатні для використання.
Номер вимоги: UA-2018-07-17-001619-c.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "Укренергомонтаж", Код ЄДРПОУ:16403289
Дата подання: 25 липня 2018 13:01
Щодо прихованих вимог
В п.4, розділу 3 «Відхилення тендерних пропозицій», частини V ТД «Оцінка тендерної пропозиції», міститься прихована вимога щодо надання документів, необхідних для кваліфікації учасника, а саме:
«У складі пропозиції додатково має міститися гарантійний лист від учасника щодо надання достовірної інформації в документах що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених статтею 17 Закону».
Вимагаємо видалити вказану вимогу як таку, яка не відповідає суті частини V ТД, та є прихованою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2018 18:15
Згідно з ч.ч.2, 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено основні умови тендерної документації та зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
З урахуванням вказаних положень законодавства вимоги замовника є правомірними та викладеними з дотриманням ч.4 ст.22 цього Закону, оскільки тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема, щодо надання листа, зазначеного у вимозі.
Номер вимоги: UA-2018-07-17-001619-c.c8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "Укренергомонтаж", Код ЄДРПОУ:16403289
Дата подання: 25 липня 2018 13:02
Щодо дискримінаційного характеру кваліфікаційних вимог
У пункті 5.1. Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» одним із кваліфікаційних критеріїв значиться: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Не зважаючи на те, що законодавчо передбачена можливість визначати одним із кваліфікаційних критеріїв «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» вважаємо її у даному випадку абсолютно необґрунтованою, такою що має явно дискримінаційний характер, а також такою, що несе певні корупційні ризики через наступне.
Так, статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) передбачені наступні принципи здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статтею 5 Закону передбачена вимога щодо недискримінації учасників, а саме:
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Також, частиною 3 статті 12 Закону передбачені наступні вимоги до процедури закупівлі: Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Усі вказані вимоги, а також логіка відкритих торгів спрямована на забезпечення вільного доступу претендентів до процедури закупівель робіт (у тому числі у сфері будівництва) за державні кошти. При цьому, кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників виходять із логіки цільового та ефективного використання коштів з боку держави і можливості та бажання учасника торгів якісно виконати роботи відповідно до наявної матеріально-ресурсної бази. Тобто вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів є доцільною лише при наявності у замовника обґрунтованого побоювання, що роботи з приводу яких проводиться закупівля є надзвичайно специфічними і лише наявність вузьконаправленого досвіду виконання таких робіт може гарантувати якісне їх виконання. При цьому такі побоювання повинні бути мотивовано висвітлені і відповідним чином обґрунтовані у тендерній документації.
У даному випадку такі вимоги суперечать вимогам та логіці Законодавця. Так, за класом наслідків, роботи із «реконструкції мосту через річку Уж біля бувшого с. Черевач у зоні відчуження Іванківського району Київської області» відносяться до класу СС3 (значні наслідки). При цьому, з незрозумілих причин будівельні організації, що мають ліцензію на будівництво об’єктів із класом наслідків СС3, включаючи позитивний досвід виконання договорів та контрактів, у складі яких є аналогічні роботи, та схвальні відгуки замовників за результатами проведеного будівництва протиправно позбавлені можливості участі у даних торгах лише через відсутність у них виконаних договорів з реконструкції саме мостів. Наявність самої ліцензії на будівництво об’єктів із класом наслідків СС3, матеріально-ресурсної бази та реального досвіду виконання вказаних робіт є абсолютно достатніми умовами для участі у відкритих торгах та для виконання даного типу робіт. При цьому, введення додаткової, необґрунтованої і нелогічної у даному випадку вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів створює враження штучного звуження кола можливих учасників і орієнтування вказаної вимоги в інтересах окремих осіб.

ВИМОГА:
В пункті 5.1 Тендерної документації в частині встановлення одним із кваліфікаційних критеріїв: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» замінити визначення аналогічного договору, а саме: аналогічним договором вважається договір на виконання робіт з класом наслідків СС3.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 липня 2018 17:41
Згідно з ч.ч.1 – 3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. З урахуванням вказаних законодавчих норм прямої дії, вимоги замовника є законними, правові підстави для задоволення вимоги – відсутні.
Номер вимоги: UA-2018-07-17-001619-c.b9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "Укренергомонтаж", Код ЄДРПОУ:16403289
Дата подання: 27 липня 2018 13:40
Надання додатків до проекту Договору
У Додатку 3 до тендерної документації Замовником надано проект Договору без додатків, які є його невід’ємною частиною.
Вимагаємо долучити вказані в проекті договору додатки до Тендерної документації
19. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ
19 1 Невід’ємною частиною цього Договору є:
19.1.1 Додаток № 1 - Протокол погодження договірної ціни;
19 1.2 Додаток № 2 - Договірна ціна;
1 0 і а Лопаток № 3 - Календарний план виконання робіт. ..
19.1.4 Додаток № 4 - Договори з субпідрядними організаціями та їх дозвільні документи (за наявності),
Які, згідно вимог Замовника, Учаснику торгів повинен надати зі скан-копією проекту договору з підписами та печатками Учасника торгів на кожній сторінці проекту-договору та додатків.
При цьому, кожна сторінка проекту договору (та додатки) повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, дати погодження та скріплена печаткою (за наявності).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2018 13:54
У тендерній документації зазначено кваліфікаційну вимогу: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі"). Вказаний аналогічний договір містить додатки, зазначені у вимозі.
Правові підстави для задоволення вимоги - відсутні.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-17-001619-c.c10
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПрАТ "Укренергомонтаж", Код ЄДРПОУ:16403289
Дата подання: 01 серпня 2018 13:43
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Суть скарги викладена в завантаженому файлі
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 02 серпня 2018 18:07
Рішення від 02.08.2018 № 7789 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2018 18:07
Рішення від 22.08.2018 № 8620.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2018 10:41

Документи подані скаржником

01 серпня 2018 13:43
Скарга

Документи подані замовником

16 серпня 2018 07:57
Пояснення замовника

Документи Органу Оскарження

23 серпня 2018 10:41
Рішення від 22.08.2018 № 8620.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 серпня 2018 15:27
Коментар щодо відміни: Скорочення видатків на здійснення закупівлі робіт
Документи:
21 серпня 2018 15:27
протокол