Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Львівської обласної дитячої лікарні «ОХМАТДИТ на вул. Лисенка, 31 у м. Львові з впровадженням енергозберігаючих заходів»
Очікувана вартість
34 173 029,00 UAH
UA-2018-07-17-001445-c c64d007b3ef74eb4a9dfac4a5684b569
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жаботинська Ліля Олексіївна

380322368161 ekonomist.oh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ"
Код ЄДРПОУ: 01996728
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Лисенка, 31
Контактна особа: Жаботинська Ліля Олексіївна
380322368161
ekonomist.oh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2018 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2018 19:00
Початок аукціону: 03 серпня 2018 15:24
Очікувана вартість: 34 173 029,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170 865,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Львівської обласної дитячої лікарні «ОХМАТДИТ на вул. Лисенка, 31 у м. Львові з впровадженням енергозберігаючих заходів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Львівської обласної дитячої лікарні «ОХМАТДИТ на вул. Лисенка, 31 у м. Львові з впровадженням енергозберігаючих заходів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Лисенка 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 23 липня 2018 16:30
Дата відповіді: 25 липня 2018 17:33
Доброго дня. 1. Чому тендерною документацією (Додаток №1 пункт 2, п.п.2.3) вимагається наявність кваліфікованих верхолазів для виконання робіт, якщо такі роботи не передбачені технічним завданням? 2. Чи можна надати аналогічний об'єкт на "Реконструкцію з надбудовою"? 3. Термін виконання робіт до 31.12.2019 року: для складання плану-графіку виконання робіт та графіку фінансування просимо вказати бюджетне фінансування на 2018 рік. З повагою, Учасник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Щодо першого питання
Тендерною документацією, а саме ДОДАТКОМ № 2 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ, передбачені роботи на виконання, яких виникає потреба в наявності кваліфікованих верхолазів для забезпечення здійснення умов договору. Роботи на висоті містяться у межах розділів:
- На ремонтні роботи даху
- На ремонт та реставрація балконів
- На ремонтно-реставраційні роботи по фасадах
Щодо другого питання
Розглянувши Ваше запитання тендерний комітет повідомляє, що відповідно до вимог ч.3 Розділу 1 Додатку 1, що є невід’ємною частиною тендерної документації до уваги будуть прийматись аналогічні договори з предметом закупівлі РОБОТИ в розумінні ЗУ Про публічні закупівлі, тобто будь-які роботи а саме: капітальний ремонт або реставраційні роботи, будівництво тощо). Зокрема, ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме п. 22 ст. 1 передбачено, що роботи це - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт;
Щодо третього питання.
У відповідь на Ваше запитання надаємо відомості про бюджетне фінансування станом на даний момент у 2018 році, яке становить 5 000 000.00 млн. грн. 00 коп. (п’ять мільйонів гривень, 00 копійок).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2018 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська Теплоенергетична Компанія" 33 487 244,80
UAH з ПДВ
33 122 500,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП ДУМНА 34 171 900,00
UAH з ПДВ
33 122 564,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПРОМТЕХІМПЕКС 34 169 797,20
UAH з ПДВ
33 754 523,00
UAH з ПДВ
Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 33 980 000,00
UAH з ПДВ
33 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2018 17:35
мвс 07.08.18.pdf
09 серпня 2018 17:35
податкова охматдит.pdf
02 серпня 2018 18:38
реєстр.pdf
02 серпня 2018 17:14
аналогічні роботи.part1.rar
02 серпня 2018 17:14
працівники.part3.rar
02 серпня 2018 17:14
працівники.part2.rar
02 серпня 2018 17:14
працівники.part1.rar
02 серпня 2018 17:14
працівники.part4.rar
02 серпня 2018 17:14
аналогічні роботи.part2.rar
02 серпня 2018 17:09
техніка.rar
02 серпня 2018 17:09
ВПВ 17 лист гарантія.pdf
02 серпня 2018 17:09
КК оригінал ДФС.pdf
02 серпня 2018 17:09
КК мвс 05.07.18.pdf
02 серпня 2018 17:09
ІД статут ч.1.pdf
02 серпня 2018 17:09
ІД статут ч.2.pdf
02 серпня 2018 17:08
Проект Договору.pdf
02 серпня 2018 17:08
ІД довідки з банку.pdf
02 серпня 2018 17:08
ІД баланс 2017.pdf
02 серпня 2018 17:08
ІД витяг платника ПДВ.pdf
02 серпня 2018 17:08
ІД відомості Учасника.pdf
02 серпня 2018 17:08
ІД Протокол оригінал.pdf
02 серпня 2018 17:08
ІД Витяг з ЄДР.rtf
02 серпня 2018 17:07
ТЧ Дозвола ЛТЕК.pdf
02 серпня 2018 17:07
ТЧ Субпідряд.rar
02 серпня 2018 17:07
ТЧ Регулятори Данфосс.rar
02 серпня 2018 17:07
ТЧ графік виконання.pdf
02 серпня 2018 17:07
ТЧ план фінансування.pdf
02 серпня 2018 17:07
ТЧ Ліцензія ЛТЕК 2.pdf
02 серпня 2018 17:07
ТЧ захист довкілля.pdf
02 серпня 2018 17:07
ТЧ Ліцензія ЛТЕК 1.pdf
02 серпня 2018 17:07
ТЧ Договірна ціна.pdf
02 серпня 2018 17:06
Цінова Пропозиція.pdf

Публічні документи

02 серпня 2018 15:45
(2018-08-01 16-08-19).rar
02 серпня 2018 15:45
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 серпня 2018 15:19
Інші документи.zip
02 серпня 2018 15:19
технічна частина.zip
02 серпня 2018 15:19
Проект договору.pdf
02 серпня 2018 15:19
Наказ.7z
02 серпня 2018 15:19
Лiцензiя.7z
02 серпня 2018 15:19
Гарантія 4879-18.7z
02 серпня 2018 15:19
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 серпня 2018 16:16
Проект договору.pdf
02 серпня 2018 16:16
Інші документи.pdf
02 серпня 2018 16:16
Цінова пропозиція.pdf

Підстави для відмови в участі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська Теплоенергетична Компанія"

Критерій Вимога Підтвердження

ПП ДУМНА

Критерій Вимога Підтвердження

ПП ПРОМТЕХІМПЕКС

Критерій Вимога Підтвердження

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська Теплоенергетична Компанія"
#39325431
Переможець 33 122 500,60
UAH з ПДВ
10 серпня 2018 14:30

Документи

10 серпня 2018 14:29
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2018 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська Теплоенергетична Компанія"
#39325431
33 122 500,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2018 14:29
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 серпня 2018 16:12
Додаток 1 2018.rtf укладений
29 серпня 2018 16:01
Додаток 1 загальний.rtf укладений
29 серпня 2018 16:01
договір.pdf укладений
29 серпня 2018 16:01
sign.p7s зміни до договору
27 липня 2020 22:41
Дод. Угода 10, +графік.pdf зміни до договору
27 липня 2020 18:15
sign.p7s зміни до договору
17 липня 2020 21:55
Додаткова угода 9 від 17.07.2020 (до Договору №171-3143 від 29.08.2018).pdf зміни до договору
17 липня 2020 21:29
sign.p7s зміни до договору
10 червня 2020 13:00
Додатки до Дод. договору №8.pdf зміни до договору
10 червня 2020 12:39
Додаткова угода №8.pdf зміни до договору
10 червня 2020 12:39
sign.p7s зміни до договору
30 грудня 2019 16:10
додаткова 7 ЛТК ч.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 16:08
sign.p7s зміни до договору
03 грудня 2019 13:31
171-3143 ДУ 6.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 13:26
sign.p7s зміни до договору
03 липня 2019 14:47
171-3143 ДУ 5 Львівська теплоенергетична компанія.pdf зміни до договору
03 липня 2019 14:46
sign.p7s зміни до договору
30 травня 2019 16:51
кошторис.pdf зміни до договору
30 травня 2019 16:18
угода.pdf зміни до договору
30 травня 2019 16:18
графік.pdf зміни до договору
30 травня 2019 16:18
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2018 15:09
171-3143 ДУ 3 Львів.теплое.компанія.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 15:07
sign.p7s зміни до договору
06 грудня 2018 16:40
171-3143 ДУ 2 Львів.теплое.компанія.pdf зміни до договору
06 грудня 2018 16:39
sign.p7s зміни до договору
14 листопада 2018 17:30
171-3143 ДУ 1.pdf зміни до договору
14 листопада 2018 17:17
sign.p7s зміни до договору
07 вересня 2018 10:39
50. виправлення тех помилки.pdf зміни до договору
07 вересня 2018 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під номером договору слід розуміти протокол виправлення помилки.
Номер договору про закупівлю: 171-3143
Договір:
Номер додаткової угоди: 171-3143
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти викладеня в новій редакції п. 3.2 Договору, а саме сума фінансування на 2018 рік.
Номер договору про закупівлю: 171-3143
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення Львівської обласної ради від 17.04.2018 №669 Комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівська обласна дитяча клінічна лікарня «ОХМАТДИТ» припинила свою діяльність шляхом перетворення у Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівська обласна дитяча клінічна лікарня» ОХМАТДИТ» , яке є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків. Тому Комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівська обласна дитяча клінічна лікарня «ОХМАТДИТ» у всіх відмінках замінили на Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівська обласна дитяча клінічна лікарня» ОХМАТДИТ». Реквізити покупця викладені у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 171-3143
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти викладеня в новій редакції п. 3.2 Договору, а саме сума фінансування на 2018 рік.
Номер договору про закупівлю: 171-3143
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості закупівлі слід розуміти викладення фінансування на 2019 рік в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 171-3143
Договір:
Номер додаткової угоди: 171-3143
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти викладення у новій редакції реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 171-3143
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращення якості предмета закупівлі слід розуміти викладення у новій редакції Графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 171-3143
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти викладення у новій редакції фінансування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 171-3143
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти викладення фінансування в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 171-3143
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти викладення фінансування у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 171-3143
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Додатку№2 Графік виконання робіт у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 171-3143
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку