Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки, багатофункціональні пристрої, ламінатори та витратні матеріали
Очікувана вартість
39 766,00 UAH
UA-2018-07-17-000999-b 78b83c9a2c6b46ac885527e96ba0e428
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалик Іван Богданович

+380677110926 volicaotg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волицька сільська рада Мостиського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 41746966
Місцезнаходження: 81324, Україна , Львівська обл., село Волиця, вул.Дружби, 22
Контактна особа: Ковалик Іван Богданович
+380677110926
volicaotg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2018 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2018 18:00
Очікувана вартість: 39 766,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 205,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис обладнання - згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81324, Україна, Львівська область, село Волиця, село Волиця, вул. Дружби, 22, Мостиський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81324, Україна, Львівська область, село Волиця, село Волиця, вул. Дружби, 22, Мостиський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Ламінатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81324, Україна, Львівська область, село Волиця, село Волиця, вул. Дружби, 22, Мостиський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 найменувань
Витратні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81324, Україна, Львівська область, село Волиця, село Волиця, вул. Дружби, 22, Мостиський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2018 23:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2018 23:39
1-Документація-ноутбук.БФП та ін.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 18 липня 2018 10:35
Дата відповіді: 18 липня 2018 22:20
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Зазначення "еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком. Відповідно просимо пропонувати товар, який буде повністю відповідати характеристикам, вказаним Замовником у Додатку 3 Документації для допорогової закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА 39 744,00
UAH з ПДВ
39 744,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2018 18:46
Сертифікація.pdf
24 липня 2018 18:45
паспорт_ламінатор.pdf
24 липня 2018 18:45
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 липня 2018 18:45
ACER 1 001.jpg
24 липня 2018 18:45
ACER 3 001.jpg
24 липня 2018 18:45
ACER 2 001.jpg
24 липня 2018 18:45
manual Epson 4160.pdf
24 липня 2018 18:45
2.jpg
24 липня 2018 18:45
3.jpg
24 липня 2018 18:45
1.jpg
24 липня 2018 18:44
Досвід.zip
24 липня 2018 17:41
Уставні.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2981209581
Відхилено 39 744,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2018 18:00

Документи

06 серпня 2018 18:00
Протокол відхилення

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 серпня 2018 18:05
Коментар щодо відміни: відхилення усіх пропозицій
Документи:
06 серпня 2018 18:05
Протокол відміни