Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 “39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них” ( Крісло керівника, крісло офісне, стільці ISO )
Очікувана вартість
199 690,00 UAH
UA-2018-07-17-000878-b ● c964d7f9b1d74db98bada61e9757f87b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40108672 |
Вебсайт: | http://vn.npu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Театральна, буд. 10 |
Контактна особа: |
Юрій Залєвський +380977432805 gunp_vinpolice@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2018 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2018 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2018 15:41 |
Очікувана вартість: | 199 690,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
додаткове фінансування, кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
398 штука
Крісло керівника, крісло офісне, стільці ISO
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21010, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Ботанічна, буд. 30-32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2018 13:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2018 13:02 |
Оголошення на стiльцi на 199690,00 грн._17.07.2018 року.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-17-000878-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 31 липня 2018 11:52
Вимога
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП "Печений Володимир Борисович" зазначаємо, що дана пропозиція не відповідає вимогам замовника з наступних підстав:
Не надано інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі підписану та скріплену печаткою учасника, в зв’язку із чим не є документом виданим учасником та вказана інформація не може вважатись достовірною. – Відповідно до п.9 Оголошення «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у складі своєї пропозиції наступні документи: інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;…»
Не надано паспорт та довідку про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) – для фізичних осіб-підприємців - Відповідно до п.9 Оголошення «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у складі своєї пропозиції наступні документи: «…паспорт та довідку про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) – для фізичних осіб-підприємців;»
Документи, завантажені учасником є або порожніми сторінками, без підпису та печатки учасника, з частково відкритим зображенням. Відповідно замовник не має змоги належно оцінити подані документи, та документи що не мають підпису та печатки учасника не мають жодної юридичної сили та не є підставою для їх розгляду та прийняття.
Тому, відповідно до п.6.9 Порядку здійснення допорогових закупівель «Пропозиція повина відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі» та у випадку якщо «Пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну не відповідає умовам закупівлі» Замовник зобов’язаний дискваліфікувати такого учасника,оскільки це є виключною та основною підставою дискваліфікації, відповідно до п.9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Дії Замовника щодо акцептування учасника, який запропонував товару, який не відповідає необхідним технічним вимогам прямо суперечать одному з основних принципів здійснення закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо дискваліфікувати даного учасника та перейти до розгляду пропозиції поданої наступним учасником
Розгорнути
Згорнути
Не надано інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі підписану та скріплену печаткою учасника, в зв’язку із чим не є документом виданим учасником та вказана інформація не може вважатись достовірною. – Відповідно до п.9 Оголошення «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у складі своєї пропозиції наступні документи: інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;…»
Не надано паспорт та довідку про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) – для фізичних осіб-підприємців - Відповідно до п.9 Оголошення «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у складі своєї пропозиції наступні документи: «…паспорт та довідку про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) – для фізичних осіб-підприємців;»
Документи, завантажені учасником є або порожніми сторінками, без підпису та печатки учасника, з частково відкритим зображенням. Відповідно замовник не має змоги належно оцінити подані документи, та документи що не мають підпису та печатки учасника не мають жодної юридичної сили та не є підставою для їх розгляду та прийняття.
Тому, відповідно до п.6.9 Порядку здійснення допорогових закупівель «Пропозиція повина відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі» та у випадку якщо «Пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну не відповідає умовам закупівлі» Замовник зобов’язаний дискваліфікувати такого учасника,оскільки це є виключною та основною підставою дискваліфікації, відповідно до п.9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Дії Замовника щодо акцептування учасника, який запропонував товару, який не відповідає необхідним технічним вимогам прямо суперечать одному з основних принципів здійснення закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо дискваліфікувати даного учасника та перейти до розгляду пропозиції поданої наступним учасником
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 серпня 2018 15:22
Шановний Учаснику! Тендерним комітетом ГУНП у Вінницькій області Вашу вимогу щодо дискваліфікації пропозиції учасника як такої, що не відповідає умовам закупівлі та розгляду наступної пропозиції уважно розглянуто.
В зв’язку з чим, повідомляємо, що при розгляді пропозиції учасника ФОП Печений В.Б. встановлено, що учасник надав всі документи, які вимагалися умовами оголошення для підтвердження його кваліфікаційних вимог та якості запропонованого товару. Зокрема:
- інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики завантажена в файлі “Техн.харак. нац.поліц. Вінниця 2703928.pdf”;
- паспорт та довідка про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків ( ідентифікаційного номера ) завантажені в файлі “Паспорт Печений В.Б..pdf”.
Всі документи, подані учасником, завірені його підписом та печаткою.
Зважаючи на це, пропозиція ФОП Печеного В.Б. відповідає умовам оголошення на придбання крісел керівника, крісел офісних та стільців ISO і підстав для дискваліфікації його пропозиції немає.
Враховуючи вищезазначене, тендерним комітетом прийнято рішення залишити Вашу вимогу щодо дискваліфікації пропозиції учасника як такої, що не відповідає умовам закупівлі та розгляду наступної пропозиції при закупівлі крісел керівника, крісел офісних та стільців ISO без задоволення.
В зв’язку з чим, повідомляємо, що при розгляді пропозиції учасника ФОП Печений В.Б. встановлено, що учасник надав всі документи, які вимагалися умовами оголошення для підтвердження його кваліфікаційних вимог та якості запропонованого товару. Зокрема:
- інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики завантажена в файлі “Техн.харак. нац.поліц. Вінниця 2703928.pdf”;
- паспорт та довідка про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків ( ідентифікаційного номера ) завантажені в файлі “Паспорт Печений В.Б..pdf”.
Всі документи, подані учасником, завірені його підписом та печаткою.
Зважаючи на це, пропозиція ФОП Печеного В.Б. відповідає умовам оголошення на придбання крісел керівника, крісел офісних та стільців ISO і підстав для дискваліфікації його пропозиції немає.
Враховуючи вищезазначене, тендерним комітетом прийнято рішення залишити Вашу вимогу щодо дискваліфікації пропозиції учасника як такої, що не відповідає умовам закупівлі та розгляду наступної пропозиції при закупівлі крісел керівника, крісел офісних та стільців ISO без задоволення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2018 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Печений Володимир Борисович" |
169 396,08
UAH з ПДВ
|
169 396,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АРТ-ПРОМ |
182 418,00
UAH з ПДВ
|
182 418,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
193 020,00
UAH з ПДВ
|
193 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Печений Володимир Борисович" #2959011296 |
Переможець |
169 396,08
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2018 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 18:10
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2018 09:16
|
Договір №608 від 17.08.2018 року_Стільці, крісла 39110000-6.pdf | укладений |
17 серпня 2018 09:15
|