Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них” ( Крісло керівника, крісло офісне, стільці ISO )
Очікувана вартість
199 690,00 UAH
UA-2018-07-17-000878-b c964d7f9b1d74db98bada61e9757f87b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Залєвський

+380977432805 gunp_vinpolice@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108672
Вебсайт: http://vn.npu.gov.ua/
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Театральна, буд. 10
Контактна особа: Юрій Залєвський
+380977432805
gunp_vinpolice@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2018 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2018 18:00
Початок аукціону: 30 липня 2018 15:41
Очікувана вартість: 199 690,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

додаткове фінансування, кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
398 штука
Крісло керівника, крісло офісне, стільці ISO
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Ботанічна, буд. 30-32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2018 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2018 13:02
Оголошення на стiльцi на 199690,00 грн._17.07.2018 року.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-17-000878-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 31 липня 2018 11:52
Вимога
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП "Печений Володимир Борисович" зазначаємо, що дана пропозиція не відповідає вимогам замовника з наступних підстав:
Не надано інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі підписану та скріплену печаткою учасника, в зв’язку із чим не є документом виданим учасником та вказана інформація не може вважатись достовірною. – Відповідно до п.9 Оголошення «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у складі своєї пропозиції наступні документи: інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;…»
Не надано паспорт та довідку про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) – для фізичних осіб-підприємців - Відповідно до п.9 Оголошення «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у складі своєї пропозиції наступні документи: «…паспорт та довідку про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) – для фізичних осіб-підприємців;»
Документи, завантажені учасником є або порожніми сторінками, без підпису та печатки учасника, з частково відкритим зображенням. Відповідно замовник не має змоги належно оцінити подані документи, та документи що не мають підпису та печатки учасника не мають жодної юридичної сили та не є підставою для їх розгляду та прийняття.
Тому, відповідно до п.6.9 Порядку здійснення допорогових закупівель «Пропозиція повина відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі» та у випадку якщо «Пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну не відповідає умовам закупівлі» Замовник зобов’язаний дискваліфікувати такого учасника,оскільки це є виключною та основною підставою дискваліфікації, відповідно до п.9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Дії Замовника щодо акцептування учасника, який запропонував товару, який не відповідає необхідним технічним вимогам прямо суперечать одному з основних принципів здійснення закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо дискваліфікувати даного учасника та перейти до розгляду пропозиції поданої наступним учасником
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 серпня 2018 15:22
Шановний Учаснику! Тендерним комітетом ГУНП у Вінницькій області Вашу вимогу щодо дискваліфікації пропозиції учасника як такої, що не відповідає умовам закупівлі та розгляду наступної пропозиції уважно розглянуто.
В зв’язку з чим, повідомляємо, що при розгляді пропозиції учасника ФОП Печений В.Б. встановлено, що учасник надав всі документи, які вимагалися умовами оголошення для підтвердження його кваліфікаційних вимог та якості запропонованого товару. Зокрема:
- інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики завантажена в файлі “Техн.харак. нац.поліц. Вінниця 2703928.pdf”;
- паспорт та довідка про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків ( ідентифікаційного номера ) завантажені в файлі “Паспорт Печений В.Б..pdf”.
Всі документи, подані учасником, завірені його підписом та печаткою.
Зважаючи на це, пропозиція ФОП Печеного В.Б. відповідає умовам оголошення на придбання крісел керівника, крісел офісних та стільців ISO і підстав для дискваліфікації його пропозиції немає.
Враховуючи вищезазначене, тендерним комітетом прийнято рішення залишити Вашу вимогу щодо дискваліфікації пропозиції учасника як такої, що не відповідає умовам закупівлі та розгляду наступної пропозиції при закупівлі крісел керівника, крісел офісних та стільців ISO без задоволення.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2018 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 169 396,08
UAH з ПДВ
169 396,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АРТ-ПРОМ 182 418,00
UAH з ПДВ
182 418,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 193 020,00
UAH з ПДВ
193 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2018 14:51
Сан-гиг. Gmail.zip
26 липня 2018 14:51
Форма 4-ОПП.pdf
26 липня 2018 14:51
Справка з юстиції.jpg
26 липня 2018 14:51
Право підпису.pdf
26 липня 2018 14:51
Паспорт Печений В.Б..pdf
26 липня 2018 14:51
Матер.технічна база.pdf
26 липня 2018 14:51
Кваліф. критерії Ст.16.pdf
26 липня 2018 14:51
Довідка з банку 17.05.18.pdf
26 липня 2018 14:51
гигиена.pdf
26 липня 2018 14:51
Гарантійний лист.pdf
26 липня 2018 14:51
Витяг з реестр. ПДВ.PDF
26 липня 2018 14:51
Витяг з ЄДР 06.07.18.pdf
26 липня 2018 14:51
Виписка з ЄДР.pdf
26 липня 2018 14:51
Види діяльності.pdf

Публічні документи

25 липня 2018 17:17
Протокол на Епишева.pdf
25 липня 2018 17:17
Устав Арт-Пром с 24.12.14.pdf
25 липня 2018 17:17
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2018 17:17
Анкета.pdf
25 липня 2018 17:17
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 липня 2018 09:19
Електронний підпис
25 липня 2018 09:18
Ст.17 Шевчук Н.О..pdf
25 липня 2018 09:18
Свідоцтво ПДВ НОВЕ.pdf
25 липня 2018 09:18
Наказ на Шевчук Н. О..pdf
25 липня 2018 09:18
Витяг ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2018 09:18
4-ОПП.pdf
25 липня 2018 09:18
тех.пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Печений Володимир Борисович"

ТОВ АРТ-ПРОМ

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
Переможець 169 396,08
UAH з ПДВ
03 серпня 2018 15:24

Документи

03 серпня 2018 15:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2018 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
169 396,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2018 15:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 18:10
Електронний підпис укладений
17 серпня 2018 09:16
Договір №608 від 17.08.2018 року_Стільці, крісла 39110000-6.pdf укладений
17 серпня 2018 09:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 169 396,08
UAH з ПДВ