Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво волоконно-оптичної мережі для передачі даних та організації доступу до мережі Інтернет на території Бориспільського району Київської області на ділянках: «Бориспіль - Рогозів – Мирне – Малі Єрківці», «Бориспіль-Глибоке - Вороньків – Кийлів», «Бориспіль- Сеньківка-Мала Стариця-Сулимівка-Кучаків» з відгалуженнями до населених пунктів району.
Очікувана вартість
57 677 173,00 UAH
UA-2018-07-17-000470-a 03e9ff1836964c8baa1af608eea09214
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ірина Михайлівна

+380459560992 buh-ukb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області
Код ЄДРПОУ: 41903554
Місцезнаходження: 08335, Україна , Київська обл., Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А
Контактна особа: Бондаренко Ірина Михайлівна
+380459560992
buh-ukb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2018 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2018 17:00
Початок аукціону: 03 серпня 2018 14:55
Очікувана вартість: 57 677 173,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 288 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 288385.87 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво волоконно-оптичної мережі для передачі даних та організації доступу до мережі Інтернет на території Бориспільського району Київської області на ділянках: «Бориспіль - Рогозів – Мирне – Малі Єрківці», «Бориспіль-Глибоке - Вороньків – Кийлів», «Бориспіль- Сеньківка-Мала Стариця-Сулимівка-Кучаків» з відгалуженнями до населених пунктів району.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08335, Україна, Київська область, Бориспільський район, село Іванків, вулиця Центральна, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2018 21:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2018 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2018 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2018 21:47
Експертний ЗВІТ.PDF
25 липня 2018 21:47
Тендерна документація зі змінами.pdf
17 липня 2018 15:57
Тендерна документація оптоволокно.pdf
17 липня 2018 15:58
Ситуаційний план траси_ПЗ_3-Ситуаційний план.pdf
17 липня 2018 15:57
Ситуаційний план траси_ПЗ_2-Ситуаційний план.pdf
17 липня 2018 15:57
Ситуаційний план траси_ПЗ_1-Ситуаційний план.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії встановленні статтею 16 (Додаток № 2 до тендерної документації)
Дата подання: 19 липня 2018 13:09
Дата відповіді: 23 липня 2018 22:15
Доброго дня. Ознайомившись з тендерною документацією виникає питання щодо Кваліфікаційних критеріїв, а саме: Учасник в складі своєї пропозиції повинена підвердити Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та згідно п. 2.2 "Обов’язкова наявність у штаті Учасника сертифікованих інженерів-проектувальників (не менше 2-х), інженерів- будівельників зі спеціалізацією промислово-цивільне будівництво (не менше 2-х), з відповідним наданням копій підтверджуючих документів (трудової книжки, наказу про призначення на посаду)" та "Для підтвердження кваліфікації вищевказаних інженерів-проектувальників, Учасник повинен надати копії кваліфікаційних сертифікатів" Просимо надати роз'яснення на якій підставі Замовник вимагає наявність у штаті Учасника сертифікованих інженерів-проектувальників (не менше 2-х), інженерів- будівельників зі спеціалізацією промислово-цивільне будівництво (не менше 2-х), оскільки згідно Додатку 1 "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Будівництво волоконно-оптичної мережі для передачі даних та організації доступу до мережі Інтернет на території Бориспільського району Київської області. на ділянках: «Бориспіль - Рогозів – Мирне – Малі Єрківці», «Бориспіль-Глибоке - Вороньків – Кийлів», «Бориспіль- Сеньківка-Мала Стариця-Сулимівка-Кучаків» з відгалуженнями до населених пунктів району" Учасник-переможець повинен виконати роботи згідно визначеного Робочого Проекту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Необхідність сертифікованих інженерів-проектувальників та інженерів-будівельників зі спеціалізацією промислово-цивілтьне будівництво у штаті учасника пов'язана із необхідністю кваліфікованого контролю привиконанні робіт за дотриманням проектної документації.
розрахунки в програмному комплексі АВК-5
Дата подання: 20 липня 2018 09:48
Дата відповіді: 24 липня 2018 19:39
Доброго дня. Ознайомившись з тендерною документацією виникає питання щодо оформлення учасниками торгів розрахунку вартості тендерної пропозиції, а саме: Учасник повинен виконати розрахунки в програмному комплексі АВК-5 версія (3.1.6, 3.2.0) згідно вимог тендерної документації: «Кошторисні розрахунки розраховуються в програмному комплексі АВК-5 версія (3.1.6, 3.2.0), подаються в сканованому вигляді, завірені підписом і печаткою разом з файлом «imd», і розміщуються на електронному майданчику окремим архівом «rar./zip».» В даних версіях 3.1.6, 3.2.0 АВК-5 не передбачено ряд змін за період 2017-2018 рр: Внесені усереднені показники вартості перевезення будівельних вантажів автомобільним транспортом станом на 01.03.2018, що рекомендовані у листі Мінрегіону від 19.02.2018 №7/15-2803 (збірник «Ціноутворення у будівництві» № 3, березень 2018); Відповідно до листа Мінрегіону України від 22.02.2018 № 7/15-1904 усереднені показники транспортних витрат розраховано, виходячи з двох рівнів заробітної плати: 5500 грн. та 7800 грн.; Значення середньомісячної тривалості робочого часу на 2018 рік визначено згідно «Розрахунку тривалості робочого часу на 2018 рік», наведеному на сайті ЛІГА-ЗАКОН та дорівнює 166,08 годин; Вартість матеріалів і устаткування прийнято станом на 1.01.2018 р з урахуванням індексів зміни вартості робіт, наведених у листі Мінрегіонбуду України № 7/15-945 від 26.01.2018г.; та ряд інших змін. На сьогоднішній день доступна версія 3.3.1, в старих версіях 3.1.6, 3.2.0 АВК-5 не можливо виконати детальні розрахунки, оскільки були зміни, які описані вище та інші в сфері ціноутворення. Тому просимо надати роз’яснення, на якій підставі вимагається виконання розрахунку у програмному комплексі АВК-5, а саме версіях 3.1.6, 3.2.0.? та внести відповідні зміни до тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кошторисні розрахунки розраховуються в програмному комплексі АВК-5 версія (3.3.2). Зміни до тендерної документації буде внесено.
Розрахунок вартості тендерної пропозиції
Дата подання: 20 липня 2018 11:33
Дата відповіді: 24 липня 2018 19:42
Ознайомившись з тендерною документацією виникає питання щодо оформлення учасниками торгів розрахунку вартості тендерної пропозиції, а саме: Учасник повинен виконати «Розрахунок вартості тендерної пропозиції повинен бути виконаний у відповідності з: Розмір кошторисної заробітної плати розраховується виходячи з середнього рівня заробітної плати працівників які зайняті у будівництві згідно листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 11.02.2013 року №7/15-1989 (3400 гривень, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8)» Лист від 11.02.2013 р. № 7/15-1989 "Щодо рівня заробітної плати при визначенні вартості будівництва" рекомендує використовувати при визначенні вартості в 2013 році. Відповідно до умов тендеру роботи будуть виконуватись в 2018-2019 роки, та згідно Листа Мінрегіонбуду України від 22.02.18 р. № 7/15-1904 «Щодо кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва» складає від 5500 до 7800 гривень та використовувати при визначенні вартості в 2018 році, що в свою чергу може призвести до збільшення витрат на будівництво. Тому просимо надати роз’яснення, на якій підставі вимагається робити розрахунок тендерної пропозиції, а саме Розмір кошторисної заробітної плати розраховується виходячи з середнього рівня заробітної плати працівників які зайняті у будівництві згідно листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 11.02.2013 року №7/15-1989 (3400 гривень, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8)? Та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рівень заробітної плати при визначенні вартості будівництва визначений відповідно до Рішення Бориспільської районної ради від 29 березня 2018 року №306-19-VII та складає 7500,00 грн.
Робочий Проект
Дата подання: 23 липня 2018 10:04
Дата відповіді: 25 липня 2018 21:39
Згідно постанови Кабінету Міністрів України № 560 від 11.05.2011 р. Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи згідно п. 10. Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва: споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва. А також згідно Додатку 1 до тендерної документації роботи повинні бути виконанні згідно Робочого Проекту. Запитання: Ваш Робочий Проект має Експертний звіт згідно постанови Кабінету Міністрів України № 560 від 11.05.2011 р? Якщо так, то просимо долучити даний документ до тендерної документації та в нести відповідні зміни або де можна ознайомитись з даним документом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Експертний звіт долучено до Тендерної Документації
Будівництво волоконно-оптичної мережі для передачі даних та організації доступу до мережі Інтернет
Дата подання: 23 липня 2018 13:53
Дата відповіді: 25 липня 2018 21:40
Ознайомившись з тендерною документацією, Додатком 1 та Ситуаційними планами, роботи повинні бути виконанні згідно Робочого Проекту. Даної інформації не достатньо для розрахунку загальної вартості пропозиції, оскільки в даній тендерній документації відсутні робочі креслення, специфікації на обладнання і так далі. Дані документи робочі креслення, специфікації на обладання є не від’ємними частинами Робочого проекту. Більш детальний розрахунок тендерної пропозиції може виконати тільки той виконавець який робив Робочий Проект. Тому просимо надати роз’яснення, чому в тендерній документації немає робочих креслень та специфікацій обладнання Робочого проекту? Просимо їх долучити до тендерної документації та продовжити термін прийому пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні, якісні та кількісні характеристики на виконання робіт та матеріалів вказані в Додатку № 1 до Тендерної документації. Крім того, робочі креслення відображені в ситуаційних планах по трьом напрямкам будівництва: Ситуаційний план траси_ПЗ_1-Ситуаційний план.pdf, Ситуаційний план траси_ПЗ_2-Ситуаційний план.pdf, Ситуаційний план траси_ПЗ_3-Ситуаційний план.pdf.
Клас наслідків
Дата подання: 23 липня 2018 16:15
Дата відповіді: 25 липня 2018 21:40
Який клас наслідків даного об'єкту будівництва?
Відповідь: Клас наслідків СС1
Проектна документація
Дата подання: 23 липня 2018 16:17
Дата відповіді: 25 липня 2018 21:41
Яким чином можна ознайомитись з проектною документацією?
Відповідь: Необхідний обсяг робіт та матеріалів наведено в Додатку№1 до Тендерної документації та Ситуаційних планах по трьом напрямкам будівництва: Ситуаційний план траси_ПЗ_1-Ситуаційний план.pdf, Ситуаційний план траси_ПЗ_2-Ситуаційний план.pdf, Ситуаційний план траси_ПЗ_3-Ситуаційний план.pdf. Весь робочий проект розмістити немає можливості в зв’язку з значним об’ємом самого проекту.
Погодження з землевласниками та землекористувачами
Дата подання: 23 липня 2018 16:26
Дата відповіді: 25 липня 2018 21:41
Чи є погодження з землевласниками та землекористувачами по землях яких будуть виконуватись земляні роботи з будівництва волоконно-оптичної лінії зв'язку?
Відповідь: Наразі проходить стадія оформлення погодження з землекористувачами.
Щодо підтвердження кваліфікації
Дата подання: 23 липня 2018 16:31
Дата відповіді: 25 липня 2018 21:41
Якщо працівник підрядної організації працює за сумісництвом,- чи достатньо наказу на прийняття його на роботу за сумісництвом, якщо запис до трудової книжки не здійснювався?
Відповідь: Відповідно до п. 2.1. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що інформація про кваліфікованих працівників, які перебувають у трудових відносинах з Учасником та які будуть задіяні при виконанні робіт, має бути підтверджена копіями сторінок трудових книжок, які містять інформацію, копіями дипломів.
Щодо договору підряду
Дата подання: 23 липня 2018 16:49
Дата відповіді: 25 липня 2018 21:42
З договору підряду виключити наступні пункти п.п. 3.25; 3.26; 3.27; 3.28; 3.29; 3.30; 4.7; 4.8; 4.9; 4.10; 4.11, як такі що не стосуються робіт передбачених тендерною документацією.
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Обладнання
Дата подання: 23 липня 2018 16:58
Дата відповіді: 25 липня 2018 21:42
Яке обладання надасть Замоник для виконання робіт?
Відповідь: Замовник не надає обладнання.
Щодо визначення розміру адміністративних витрат та прибутку
Дата подання: 23 липня 2018 16:59
Дата відповіді: 25 липня 2018 21:43
Усереднені показники щодо визначення розміру адміністративних витрат (1,23) та прибутку(2,7) вказані в Інтрукції з підготовки тендерної документації в розділі Вимоги щодо оформлення учасниками торгів розрахунку вартості тендерної пропозиції (с.5 тендерної документації) не відповідають чинним нормам.
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-17-000470-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП», Код ЄДРПОУ:31720260
Дата подання: 04 вересня 2018 15:19
Вимога щодо надання додаткових роз’яснень підстав дискваліфікації переможця
Доброго дня. Вимога щодо надання додаткових роз’яснень підстав дискваліфікації переможця додано у вкладеному файлі. Просимо ознайомитись та надати відповідь.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 вересня 2018 15:48
Особа – заступник начальника відділу по роботі з промисловим сектором Баткалова Людмила Миколаївна відповідно до вимог ст. 244 Цивільного кодексу України не уповноважена Приватним акціонерним товариством «ДАТАГРУП» на підписання даного договору.

Документи подані скаржником

04 вересня 2018 15:19
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-17-000470-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП», Код ЄДРПОУ:31720260
Дата подання: 14 вересня 2018 16:46
Скарга
Скарга на прийняте рішення згідно протоколу засідання тендерного комітету № 27 від 30 серпня 2018 р. щодо дискваліфікація переможця. Текст скарги та оплата за подання скарги додається.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 вересня 2018 17:17
Рішення від 19.09.2018 № 9642.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2018 17:17
Рішення від 01.10.2018 № 10046.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2018 18:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано
Дата виконання рішення замовником: 12 жовтня 2018 13:43
Номер скарги: UA-2018-07-17-000470-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП», Код ЄДРПОУ:31720260
Дата подання: 20 вересня 2018 11:13
Скарга щодо визнання переможцем ТОВ "НАУКОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ХОУМ-НЕТ"
Скарга на прийняте рішення згідно протоколу засідання тендерного комітету № 29 від 10 вересня 2018 р. щодо визначення переможцем. Тендерна пропозиція ТОВ "НАУКОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ХОУМ-НЕТ" не відповідає вимогам тендерної документації. Текст скарги та оплата за подання скарги додається.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2018 15:31
Рішення від 25.09.2018 № 9881.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2018 15:31
Рішення від 01.10.2018 № 10047.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2018 18:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вимогу виконано.
Дата виконання рішення замовником: 12 жовтня 2018 13:42

Документи подані скаржником

14 вересня 2018 16:46
Скарга.pdf

Документи подані замовником

18 вересня 2018 16:02
Відповідь на скаргу
27 вересня 2018 13:20
Відповідь на скаргу
12 жовтня 2018 13:42
Протокол

Документи Органу Оскарження

19 вересня 2018 17:17
Рішення від 19.09.2018 № 9642.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

27 вересня 2018 13:57
Відповідь на скаргу
12 жовтня 2018 13:41
Протокол

Документи Органу Оскарження

25 вересня 2018 15:31
Рішення від 25.09.2018 № 9881.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2018 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП» 49 010 975,00
UAH з ПДВ
29 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ХОУМ-НЕТ" 44 265 641,14
UAH з ПДВ
34 710 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2018 13:10
Електронний підпис
16 жовтня 2018 13:09
АКП_Наказ_2.pdf
16 жовтня 2018 13:09
Баланс_2.pdf
16 жовтня 2018 13:09
Довідка ст 17_2.pdf
16 жовтня 2018 13:09
Звіт про рух коштів_2.pdf
16 жовтня 2018 13:09
Ліцензія_2.pdf
16 жовтня 2018 13:09
МВС_Кунцевич_2.pdf
16 жовтня 2018 13:09
МВС_Сакович_2.pdf
16 жовтня 2018 13:09
МВС_Шелемба_2.pdf
16 жовтня 2018 13:09
Супровідний лист 2.pdf
10 серпня 2018 16:28
Електронний підпис
10 серпня 2018 16:25
МВС_Кунцевич.jpg
10 серпня 2018 15:29
АКП_Наказ.pdf
10 серпня 2018 15:29
Баланс.pdf
10 серпня 2018 15:29
Довідка ст17.pdf
10 серпня 2018 15:29
Ліцензія.pdf
10 серпня 2018 15:29
МВС_Сакович.pdf
10 серпня 2018 15:29
МВС_Шелемба.pdf
10 серпня 2018 15:29
Супровідний лист.pdf
07 серпня 2018 15:30
Електронний підпис
02 серпня 2018 14:22
Електронний підпис
02 серпня 2018 14:21
Гарантійний лист 9.jpg
02 серпня 2018 14:21
Гарантійний лист 8.pdf
02 серпня 2018 14:21
Гарантійний лист 7.pdf
02 серпня 2018 14:21
Гарантійний лист 6.pdf
02 серпня 2018 14:21
Гарантійний лист 5.pdf
02 серпня 2018 14:21
Гарантійний лист 4.pdf
02 серпня 2018 14:21
Гарантійний лист 3.pdf
02 серпня 2018 14:21
Гарантійний лист 2.PDF
02 серпня 2018 14:21
Гарантійний лист 1.pdf
02 серпня 2018 14:21
Свидетельство ФУ.rar
02 серпня 2018 14:21
Ліцензія_ФінРизик_.pdf.rar
02 серпня 2018 14:21
лист.PDF
02 серпня 2018 14:21
Договір_100-181-01365.rar
02 серпня 2018 14:21
Гарантія_100-181-01365.rar
02 серпня 2018 14:21
Інші документи.pdf
02 серпня 2018 14:21
Кошторисні розрахунки.zip
02 серпня 2018 14:21
Сертифікати.zip
02 серпня 2018 14:20
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 листопада 2018 16:33
Електронний підпис
05 листопада 2018 16:28
Довідка ДФС
04 листопада 2018 15:17
Електронний підпис
04 листопада 2018 14:40
11 Супровідний лист
04 листопада 2018 14:40
8-9 Довідка про фінзвітність
04 листопада 2018 14:40
7.1 Баланс за 9 місяців 2018 р.
04 листопада 2018 14:40
4 Цінова пропозиція
04 листопада 2018 14:40
1 Довідка МВС Романченко З.М.
14 вересня 2018 14:03
Електронний підпис
14 вересня 2018 13:27
супровідний лист
14 вересня 2018 13:27
Довідка про фінзвітність
14 вересня 2018 11:42
Довідка про фінзвітність
14 вересня 2018 11:42
Цінова пропозиція
13 вересня 2018 18:23
довідка ДФС
13 вересня 2018 18:23
довідка МВС Романченко
02 серпня 2018 14:53
Електронний підпис
02 серпня 2018 14:27
9. Цінова пропозиція.pdf
02 серпня 2018 12:13
Електронний підпис
02 серпня 2018 11:48
9. Цінова пропозиція.pdf
02 серпня 2018 11:48
21 Опис документів.pdf
02 серпня 2018 11:48
ліцензія Смарт.rar
02 серпня 2018 11:48
договір СК Смарт.rar
02 серпня 2018 11:48
гарантия СК Смарт.rar
02 серпня 2018 11:48
20 Правила СК Смарт.pdf
02 серпня 2018 11:48
8.1Технічні вимоги.pdf
02 серпня 2018 11:48
8 Довідка до Додатку 1.pdf
02 серпня 2018 11:48
5.4 Паспорт Романченко.pdf
02 серпня 2018 11:48
4.1 Лист відгук Хоум-Нет.pdf
02 серпня 2018 11:48
3.2.4 Наказ Циркун.pdf
02 серпня 2018 11:48
3.2.2 Сертифікат_Циркун.pdf
02 серпня 2018 11:48
3.2.1 Диплом Циркун Д..pdf
02 серпня 2018 11:48
3.1.4 Наказ Зорін.pdf
02 серпня 2018 11:48
3.1.1 Диплом Зорін І..pdf
02 серпня 2018 11:48
1 Довідка Мат Тех база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП»

ТОВ "НАУКОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ХОУМ-НЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП»
#31720260
Рішення скасоване 29 999 999,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 17:13
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП»
#31720260
Рішення скасоване 29 999 999,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2018 13:42
ТОВ "НАУКОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ХОУМ-НЕТ"
#36410686
Рішення скасоване 34 710 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2018 13:42
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП»
#31720260
Рішення скасоване 29 999 999,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2018 16:09
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП»
#31720260
Відхилено 29 999 999,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2018 18:35
ТОВ "НАУКОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ХОУМ-НЕТ"
#36410686
Переможець 34 710 000,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 19:32

Документи

09 серпня 2018 08:11
Електронний підпис
08 серпня 2018 17:34
Протокол 26.doc

Документи

30 серпня 2018 17:25
Електронний підпис
30 серпня 2018 17:14
CCI30082018_0001.pdf

Документи

10 вересня 2018 16:02
Електронний підпис
10 вересня 2018 16:00
Протокол 29.doc
07 вересня 2018 16:48
Протокол 28.doc
03 вересня 2018 18:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 жовтня 2018 13:47
Електронний підпис
12 жовтня 2018 13:44
Протокол 31.doc

Документи

26 жовтня 2018 18:34
Електронний підпис
26 жовтня 2018 16:11
ВІДМОВА ДАТАГРУП.pdf
26 жовтня 2018 16:11
Протокол 33.doc

Документи

31 жовтня 2018 19:32
Електронний підпис
31 жовтня 2018 16:18
Протокол 34.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2018 19:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ХОУМ-НЕТ"
#36410686
34 710 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2018 19:32
Електронний підпис
31 жовтня 2018 16:18
Протокол 34.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 17:56
ДУ 6.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 17:55
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 19:45
URR_0002.pdf зміни до договору
17 січня 2020 19:43
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 09:50
CCI04072019_0001.pdf зміни до договору
04 липня 2019 09:48
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 09:44
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 12:03
ДУ3.pdf зміни до договору
03 квітня 2019 12:02
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 14:46
CCI21122018_0002.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 14:45
Електронний підпис укладений
28 листопада 2018 16:16
ду 1.jpg зміни до договору
28 листопада 2018 16:13
Договір Хоум_Нет.pdf зміни до договору
28 листопада 2018 16:13
Електронний підпис укладений
28 листопада 2018 15:34
CCI28112018_0005.pdf зміни до договору
28 листопада 2018 15:32
Електронний підпис укладений
20 листопада 2018 16:52
Договір Хоум_Нет.pdf укладений
20 листопада 2018 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2018/11/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2018/11/20-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2018/11/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2018/11/20-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 2018/11/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2018/11/20-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі значними обсягами будівельних робіт
Номер договору про закупівлю: 2018/11/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2018/11/20-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2018/11/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2018/11/20-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2018/11/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 2018/11/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML