Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво волоконно-оптичної мережі для передачі даних та організації доступу до мережі Інтернет на території Бориспільського району Київської області на ділянках: «Бориспіль - Рогозів – Мирне – Малі Єрківці», «Бориспіль-Глибоке - Вороньків – Кийлів», «Бориспіль- Сеньківка-Мала Стариця-Сулимівка-Кучаків» з відгалуженнями до населених пунктів району.
Очікувана вартість
57 677 173,00 UAH
UA-2018-07-17-000470-a ● 03e9ff1836964c8baa1af608eea09214
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 41903554 |
Місцезнаходження: | 08335, Україна , Київська обл., Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А |
Контактна особа: |
Бондаренко Ірина Михайлівна +380459560992 buh-ukb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2018 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2018 14:55 |
Очікувана вартість: | 57 677 173,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 288 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 288385.87 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво волоконно-оптичної мережі для передачі даних та організації доступу до мережі Інтернет на території Бориспільського району Київської області на ділянках: «Бориспіль - Рогозів – Мирне – Малі Єрківці», «Бориспіль-Глибоке - Вороньків – Кийлів», «Бориспіль- Сеньківка-Мала Стариця-Сулимівка-Кучаків» з відгалуженнями до населених пунктів району.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08335, Україна, Київська область, Бориспільський район, село Іванків, вулиця Центральна, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2018 21:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2018 21:47 |
Експертний ЗВІТ.PDF | |
25 липня 2018 21:47 |
Тендерна документація зі змінами.pdf | |
17 липня 2018 15:58 |
Ситуаційний план траси_ПЗ_3-Ситуаційний план.pdf | |
17 липня 2018 15:57 |
Ситуаційний план траси_ПЗ_2-Ситуаційний план.pdf | |
17 липня 2018 15:57 |
Ситуаційний план траси_ПЗ_1-Ситуаційний план.pdf |
25 липня 2018 21:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 липня 2018 21:47 |
Експертний ЗВІТ.PDF
|
||||||
25 липня 2018 21:47 |
Тендерна документація зі змінами.pdf
|
||||||
17 липня 2018 15:58 |
Ситуаційний план траси_ПЗ_3-Ситуаційний план.pdf
|
||||||
17 липня 2018 15:57 |
Ситуаційний план траси_ПЗ_2-Ситуаційний план.pdf
|
||||||
17 липня 2018 15:57 |
Ситуаційний план траси_ПЗ_1-Ситуаційний план.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії встановленні статтею 16 (Додаток № 2 до тендерної документації)
Дата подання: 19 липня 2018 13:09
Дата відповіді: 23 липня 2018 22:15
Доброго дня.
Ознайомившись з тендерною документацією виникає питання щодо Кваліфікаційних критеріїв, а саме: Учасник в складі своєї пропозиції повинена підвердити Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та згідно п. 2.2 "Обов’язкова наявність у штаті Учасника сертифікованих інженерів-проектувальників (не менше 2-х), інженерів- будівельників зі спеціалізацією промислово-цивільне будівництво (не менше 2-х), з відповідним наданням копій підтверджуючих документів (трудової книжки, наказу про призначення на посаду)" та "Для підтвердження кваліфікації вищевказаних інженерів-проектувальників, Учасник повинен надати копії кваліфікаційних сертифікатів"
Просимо надати роз'яснення на якій підставі Замовник вимагає наявність у штаті Учасника сертифікованих інженерів-проектувальників (не менше 2-х), інженерів- будівельників зі спеціалізацією промислово-цивільне будівництво (не менше 2-х), оскільки згідно Додатку 1 "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Будівництво волоконно-оптичної мережі для передачі даних та організації доступу до мережі Інтернет на території Бориспільського району Київської області. на ділянках: «Бориспіль - Рогозів – Мирне – Малі Єрківці», «Бориспіль-Глибоке - Вороньків – Кийлів», «Бориспіль- Сеньківка-Мала Стариця-Сулимівка-Кучаків» з відгалуженнями до населених пунктів району" Учасник-переможець повинен виконати роботи згідно визначеного Робочого Проекту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Необхідність сертифікованих інженерів-проектувальників та інженерів-будівельників зі спеціалізацією промислово-цивілтьне будівництво у штаті учасника пов'язана із необхідністю кваліфікованого контролю привиконанні робіт за дотриманням проектної документації.
розрахунки в програмному комплексі АВК-5
Дата подання: 20 липня 2018 09:48
Дата відповіді: 24 липня 2018 19:39
Доброго дня. Ознайомившись з тендерною документацією виникає питання щодо оформлення учасниками торгів розрахунку вартості тендерної пропозиції, а саме: Учасник повинен виконати розрахунки в програмному комплексі АВК-5 версія (3.1.6, 3.2.0) згідно вимог тендерної документації: «Кошторисні розрахунки розраховуються в програмному комплексі АВК-5 версія (3.1.6, 3.2.0), подаються в сканованому вигляді, завірені підписом і печаткою разом з файлом «imd», і розміщуються на електронному майданчику окремим архівом «rar./zip».»
В даних версіях 3.1.6, 3.2.0 АВК-5 не передбачено ряд змін за період 2017-2018 рр: Внесені усереднені показники вартості перевезення будівельних вантажів автомобільним транспортом станом на 01.03.2018, що рекомендовані у листі Мінрегіону від 19.02.2018 №7/15-2803 (збірник «Ціноутворення у будівництві» № 3, березень 2018); Відповідно до листа Мінрегіону України від 22.02.2018 № 7/15-1904 усереднені показники транспортних витрат розраховано, виходячи з двох рівнів заробітної плати: 5500 грн. та 7800 грн.; Значення середньомісячної тривалості робочого часу на 2018 рік визначено згідно «Розрахунку тривалості робочого часу на 2018 рік», наведеному на сайті ЛІГА-ЗАКОН та дорівнює 166,08 годин; Вартість матеріалів і устаткування прийнято станом на 1.01.2018 р з урахуванням індексів зміни вартості робіт, наведених у листі Мінрегіонбуду України № 7/15-945 від 26.01.2018г.; та ряд інших змін.
На сьогоднішній день доступна версія 3.3.1, в старих версіях 3.1.6, 3.2.0 АВК-5 не можливо виконати детальні розрахунки, оскільки були зміни, які описані вище та інші в сфері ціноутворення. Тому просимо надати роз’яснення, на якій підставі вимагається виконання розрахунку у програмному комплексі АВК-5, а саме версіях 3.1.6, 3.2.0.? та внести відповідні зміни до тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кошторисні розрахунки розраховуються в програмному комплексі АВК-5 версія (3.3.2). Зміни до тендерної документації буде внесено.
Розрахунок вартості тендерної пропозиції
Дата подання: 20 липня 2018 11:33
Дата відповіді: 24 липня 2018 19:42
Ознайомившись з тендерною документацією виникає питання щодо оформлення учасниками торгів розрахунку вартості тендерної пропозиції, а саме: Учасник повинен виконати «Розрахунок вартості тендерної пропозиції повинен бути виконаний у відповідності з: Розмір кошторисної заробітної плати розраховується виходячи з середнього рівня заробітної плати працівників які зайняті у будівництві згідно листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 11.02.2013 року №7/15-1989 (3400 гривень, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8)»
Лист від 11.02.2013 р. № 7/15-1989 "Щодо рівня заробітної плати при визначенні вартості будівництва" рекомендує використовувати при визначенні вартості в 2013 році.
Відповідно до умов тендеру роботи будуть виконуватись в 2018-2019 роки, та згідно Листа Мінрегіонбуду України від 22.02.18 р. № 7/15-1904 «Щодо кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва» складає від 5500 до 7800 гривень та використовувати при визначенні вартості в 2018 році, що в свою чергу може призвести до збільшення витрат на будівництво.
Тому просимо надати роз’яснення, на якій підставі вимагається робити розрахунок тендерної пропозиції, а саме Розмір кошторисної заробітної плати розраховується виходячи з середнього рівня заробітної плати працівників які зайняті у будівництві згідно листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 11.02.2013 року №7/15-1989 (3400 гривень, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8)? Та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Рівень заробітної плати при визначенні вартості будівництва визначений відповідно до Рішення Бориспільської районної ради від 29 березня 2018 року №306-19-VII та складає 7500,00 грн.
Робочий Проект
Дата подання: 23 липня 2018 10:04
Дата відповіді: 25 липня 2018 21:39
Згідно постанови Кабінету Міністрів України № 560 від 11.05.2011 р. Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи згідно п. 10. Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва: споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва.
А також згідно Додатку 1 до тендерної документації роботи повинні бути виконанні згідно Робочого Проекту.
Запитання: Ваш Робочий Проект має Експертний звіт згідно постанови Кабінету Міністрів України № 560 від 11.05.2011 р?
Якщо так, то просимо долучити даний документ до тендерної документації та в нести відповідні зміни або де можна ознайомитись з даним документом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Експертний звіт долучено до Тендерної Документації
Будівництво волоконно-оптичної мережі для передачі даних та організації доступу до мережі Інтернет
Дата подання: 23 липня 2018 13:53
Дата відповіді: 25 липня 2018 21:40
Ознайомившись з тендерною документацією, Додатком 1 та Ситуаційними планами, роботи повинні бути виконанні згідно Робочого Проекту. Даної інформації не достатньо для розрахунку загальної вартості пропозиції, оскільки в даній тендерній документації відсутні робочі креслення, специфікації на обладнання і так далі. Дані документи робочі креслення, специфікації на обладання є не від’ємними частинами Робочого проекту. Більш детальний розрахунок тендерної пропозиції може виконати тільки той виконавець який робив Робочий Проект.
Тому просимо надати роз’яснення, чому в тендерній документації немає робочих креслень та специфікацій обладнання Робочого проекту? Просимо їх долучити до тендерної документації та продовжити термін прийому пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні, якісні та кількісні характеристики на виконання робіт та матеріалів вказані в Додатку № 1 до Тендерної документації. Крім того, робочі креслення відображені в ситуаційних планах по трьом напрямкам будівництва: Ситуаційний план траси_ПЗ_1-Ситуаційний план.pdf, Ситуаційний план траси_ПЗ_2-Ситуаційний план.pdf, Ситуаційний план траси_ПЗ_3-Ситуаційний план.pdf.
Клас наслідків
Дата подання: 23 липня 2018 16:15
Дата відповіді: 25 липня 2018 21:40
Який клас наслідків даного об'єкту будівництва?
Відповідь: Клас наслідків СС1
Проектна документація
Дата подання: 23 липня 2018 16:17
Дата відповіді: 25 липня 2018 21:41
Яким чином можна ознайомитись з проектною документацією?
Відповідь: Необхідний обсяг робіт та матеріалів наведено в Додатку№1 до Тендерної документації та Ситуаційних планах по трьом напрямкам будівництва: Ситуаційний план траси_ПЗ_1-Ситуаційний план.pdf, Ситуаційний план траси_ПЗ_2-Ситуаційний план.pdf, Ситуаційний план траси_ПЗ_3-Ситуаційний план.pdf. Весь робочий проект розмістити немає можливості в зв’язку з значним об’ємом самого проекту.
Погодження з землевласниками та землекористувачами
Дата подання: 23 липня 2018 16:26
Дата відповіді: 25 липня 2018 21:41
Чи є погодження з землевласниками та землекористувачами по землях яких будуть виконуватись земляні роботи з будівництва волоконно-оптичної лінії зв'язку?
Відповідь: Наразі проходить стадія оформлення погодження з землекористувачами.
Щодо підтвердження кваліфікації
Дата подання: 23 липня 2018 16:31
Дата відповіді: 25 липня 2018 21:41
Якщо працівник підрядної організації працює за сумісництвом,- чи достатньо наказу на прийняття його на роботу за сумісництвом, якщо запис до трудової книжки не здійснювався?
Відповідь: Відповідно до п. 2.1. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що інформація про кваліфікованих працівників, які перебувають у трудових відносинах з Учасником та які будуть задіяні при виконанні робіт, має бути підтверджена копіями сторінок трудових книжок, які містять інформацію, копіями дипломів.
Щодо договору підряду
Дата подання: 23 липня 2018 16:49
Дата відповіді: 25 липня 2018 21:42
З договору підряду виключити наступні пункти п.п. 3.25; 3.26; 3.27; 3.28; 3.29; 3.30; 4.7; 4.8; 4.9; 4.10; 4.11, як такі що не стосуються робіт передбачених тендерною документацією.
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Обладнання
Дата подання: 23 липня 2018 16:58
Дата відповіді: 25 липня 2018 21:42
Яке обладання надасть Замоник для виконання робіт?
Відповідь: Замовник не надає обладнання.
Щодо визначення розміру адміністративних витрат та прибутку
Дата подання: 23 липня 2018 16:59
Дата відповіді: 25 липня 2018 21:43
Усереднені показники щодо визначення розміру адміністративних витрат (1,23) та прибутку(2,7) вказані в Інтрукції з підготовки тендерної документації в розділі Вимоги щодо оформлення учасниками торгів розрахунку вартості тендерної пропозиції (с.5 тендерної документації) не відповідають чинним нормам.
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-17-000470-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП», Код ЄДРПОУ:31720260
Дата подання: 04 вересня 2018 15:19
Вимога щодо надання додаткових роз’яснень підстав дискваліфікації переможця
Доброго дня. Вимога щодо надання додаткових роз’яснень підстав дискваліфікації переможця додано у вкладеному файлі. Просимо ознайомитись та надати відповідь.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 вересня 2018 15:48
Особа – заступник начальника відділу по роботі з промисловим сектором Баткалова Людмила Миколаївна відповідно до вимог ст. 244 Цивільного кодексу України не уповноважена Приватним акціонерним товариством «ДАТАГРУП» на підписання даного договору.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-07-17-000470-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП», Код ЄДРПОУ:31720260
Дата подання: 14 вересня 2018 16:46
Дата подання: 14 вересня 2018 16:46
Скарга
Скарга на прийняте рішення згідно протоколу засідання тендерного комітету № 27 від 30 серпня 2018 р. щодо дискваліфікація переможця. Текст скарги та оплата за подання скарги додається.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 вересня 2018 17:17
Рішення від 19.09.2018 № 9642.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2018 17:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.10.2018 № 10046.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2018 14:42
Рішення від 01.10.2018 № 10046.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2018 18:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано
Дата виконання рішення замовником: 12 жовтня 2018 13:43
Номер скарги: UA-2018-07-17-000470-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП», Код ЄДРПОУ:31720260
Дата подання: 20 вересня 2018 11:13
Дата подання: 20 вересня 2018 11:13
Скарга щодо визнання переможцем ТОВ "НАУКОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ХОУМ-НЕТ"
Скарга на прийняте рішення згідно протоколу засідання тендерного комітету № 29 від 10 вересня 2018 р. щодо визначення переможцем. Тендерна пропозиція ТОВ "НАУКОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ХОУМ-НЕТ" не відповідає вимогам тендерної документації. Текст скарги та оплата за подання скарги додається.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2018 15:31
Рішення від 25.09.2018 № 9881.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2018 15:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.10.2018 № 10047.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2018 14:59
Рішення від 01.10.2018 № 10047.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2018 18:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вимогу виконано.
Дата виконання рішення замовником: 12 жовтня 2018 13:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2018 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП» |
49 010 975,00
UAH з ПДВ
|
29 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ХОУМ-НЕТ" |
44 265 641,14
UAH з ПДВ
|
34 710 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП» #31720260 |
Рішення скасоване |
29 999 999,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2018 17:13
|
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП» #31720260 |
Рішення скасоване |
29 999 999,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2018 13:42
|
ТОВ "НАУКОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ХОУМ-НЕТ" #36410686 |
Рішення скасоване |
34 710 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2018 13:42
|
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП» #31720260 |
Рішення скасоване |
29 999 999,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2018 16:09
|
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП» #31720260 |
Відхилено |
29 999 999,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2018 18:35
|
ТОВ "НАУКОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ХОУМ-НЕТ" #36410686 |
Переможець |
34 710 000,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2018 19:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 17:56
|
ДУ 6.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2020 17:55
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2020 19:45
|
URR_0002.pdf | зміни до договору |
17 січня 2020 19:43
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2019 09:50
|
CCI04072019_0001.pdf | зміни до договору |
04 липня 2019 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2019 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 12:03
|
ДУ3.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2019 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2018 14:46
|
CCI21122018_0002.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2018 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2018 16:16
|
ду 1.jpg | зміни до договору |
28 листопада 2018 16:13
|
Договір Хоум_Нет.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2018 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2018 15:34
|
CCI28112018_0005.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2018 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2018 16:52
|
Договір Хоум_Нет.pdf | укладений |
20 листопада 2018 16:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгодження строків виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 2018/11/20-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2018/11/20-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2018/11/20-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2018/11/20-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 2018/11/20-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2018/11/20-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі значними обсягами будівельних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 2018/11/20-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2018/11/20-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2018/11/20-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2018/11/20-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2018/11/20-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 2018/11/20-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |