Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивні панелі
Очікувана вартість
816 000,00 UAH
UA-2018-07-17-000356-c cd7bc6e998b640c2a3b26249bfb61c3b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грицина Ірина Василівна

+380326644063 tenderbrody1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бродівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38456570
Місцезнаходження: 80600, Україна , Львівська обл., Броди, вул. Стуса 22
Контактна особа: Грицина Ірина Василівна
+380326644063
tenderbrody1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2018 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2018 11:19
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2018 11:19
Початок аукціону: 03 серпня 2018 15:59
Очікувана вартість: 816 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Інтерактивні панелі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80600, Україна, Львівська область, м.Броди, вул. М.Коцюбинського, 2, вул. Старобрідська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2018 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2018 11:15
ТД- 2 школи - інтерактивні панелі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 19 липня 2018 17:27
Дата відповіді: 23 липня 2018 16:54
1 - Під описання функцій програмного забезпечення, викладених у технічних характеристиках тендерної документації, підходить лише одне програмне забезпечення, яке пропонує на території України одним офіційний дистриб’ютором. Наявність лише одного дистриб’ютора програмного забезпечення дозволяє йому штучно обмежувати коло Учасників тендера за рахунок відмови у постачанні/продажу необхідного програмного забезпечення. Це є дискримінаційною вимогою, та порушує п. 1 статті 3 та п. 3 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги, оскільки це унеможливлює участь інших учасників та не дозволяє забезпечити добросовісну конкуренцію серед Учасників та не дозволить придбати товар з максимальною економією державних коштів. Просимо Замовника тендера звернути увагу на те що інтерактивні панелі від компанії ED-PRO не мають у складі поставки базового програмного забезпечення для створення інтерактивних уроків з безстроковим терміном гарантії. До складу поставки входить платне програмне забезпечення MozaBook з ліцензією на 1 рік. Тобто для використання навіть самих звичайних інструментів для створення інтерактивного завдання потрібно кожен рік купувати ліцензію на програмне забезпечення, що накладає на заклад додаткові витрати. Базове навчальне забезпечення, яке йде в комплекті з інтерактивною панеллю - не використовує інформацію для навчання. 2 - В п. 1.4 Наказу МОН №537 від 17.06.2008 р. приведений перелік навчальної літератури, на яку необхідне отримання грифу. В цьому переліку відсутня інформація стосовно грифу на програмне забезпечення. Чому тоді Замовник не вимагає грифу МОН на операційну систему Windows? Гриф видається на посібники, підручники, дидактичні матеріали - тобто все, що містить будь-яку інформацію, яку вчитель використовує при викладенні матеріалу, а програмне забезпечення - це інструмент, який допомагає створити урок з матеріалів. Оскільки Замовник не прописує додаткові матеріали, то прохання надати гриф на інструменти програмного забезпечення є абсурдним. Просимо прибрати вимоги,які обмежують участь учасників. 3- Чому саме такий Wi-Fi модуль - 802.11ac 2.4GHz/5GHz? Чи можливо запропонувати інші варіанти?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. Нажаль у Вашому питанні Ви не вказали назву програмного забезпечення, що не дає змогу Замовнику його ідентифікувати та відповісти по сутті питання. Натомість повідомляємо, що програмне забезпечення описане в тендерній документації можна вільно придбати на сайті розробника, а з аналізу закупівель які вже відбулися або тривають Замовником з’ясовано, що подібне програмне забезпечення пропонують, як мінімум 4 різник постачальника різних брендів інтерактивних панелей. Інформація про те, що жодне інше програмне забезпечення не відповідає визначеним вимогам у Замовника відсутня. Отже, ваше твердження про наявність дискримінаційних вимог не підтверджується. Замовник не вимагає постачання інтерактивних панелей певної торгової марки чи виробника.
2. Замовник в повній мірі бажає реалізувати своє право на придбання обладнання та програмного забезпечення, що відповідають всім вимогам законодавства України. Звертаємо Вашу увагу на те, що в вказаному у Вашому питанні Наказі МОН №537 від 17.06.2008 р. є п. 1.5.5 щодо електронних засобів навчання на які видається відповідний Гриф. Отже, вимога наявності такого грифу не є «абсурдною», а повністю відповідає діючому законодавству.
3. Вказаний Вами протокол WiFi модуля, є найбільш сучасним із широковживаних протоколів в Україні. Він дозволяє працювати у двох різних радіочастотних діапазонах та забезпечити кращі характеристики щодо кількості підключених користувачів, швидкості передачі даних та управління під’єднаними групами користувачів. Учасник може запропонувати інші варіанти, за умови, що їх технічні характеристики будуть не гіршими за протокол 802.11 ac 2.4GHz/5GHz.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2018 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 784 800,00
UAH з ПДВ
784 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бі-Про 810 000,00
UAH з ПДВ
810 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Cкуловатов Олександр 816 000,00
UAH з ПДВ
816 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2018 08:35
5. проект договору.pdf
31 липня 2018 08:35
4.установчі докум.rar
31 липня 2018 08:35
3.техн.вимоги.rar
31 липня 2018 08:35
2.кваліф.критерії.rar
31 липня 2018 08:35
1. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

08 серпня 2018 16:42
відсутність судимості.pdf
02 серпня 2018 10:24
Електронний підпис
02 серпня 2018 10:21
5. Проект договору.pdf
02 серпня 2018 10:21
4. Інші документи.pdf
02 серпня 2018 10:21
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ Бі-Про

ФОП Cкуловатов Олександр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Відхилено 784 800,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 16:05
ТОВ Бі-Про
#40274333
Переможець 810 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 17:03

Документи

07 серпня 2018 16:04
Електронний підпис
07 серпня 2018 16:03
протокол

Документи

07 серпня 2018 17:03
Електронний підпис
07 серпня 2018 17:01
повідомлення
07 серпня 2018 17:01
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2018 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про
#40274333
810 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2018 17:03
Електронний підпис
07 серпня 2018 17:01
повідомлення
07 серпня 2018 17:01
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 11:06
звіт укладений
02 січня 2019 11:05
Електронний підпис укладений
20 серпня 2018 10:44
ДОГОВІР укладений
20 серпня 2018 10:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 810 000,00
UAH з ПДВ