Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

крісла для глядацького залу
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2018-07-17-000231-a d44c17a275084f139666d3543a5dddee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соловйова Наталя Василівна

+380677357339 vaskultura@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, туризму, національностей та релігій Васильківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02227469
Місцезнаходження: 52600, Україна , Дніпропетровська обл., селище Васильківка, провулок Парковий,4
Контактна особа: Соловйова Наталя Василівна
+380677357339
vaskultura@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2018 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2018 17:00
Початок аукціону: 02 серпня 2018 15:17
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
270 шт
крісла для глядацького залу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52600, Україна, Дніпропетровська область, с.Васильківка, вул.Першотравнева,буд,199
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2018 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2018 14:09
ДОДАТОК 5 зі змінами.docx
17 липня 2018 12:46
Схема розміщення крісел.docx
17 липня 2018 12:46
ДОДАТОК 8.docx
17 липня 2018 12:46
ДОДАТОК 7(лист згода з ум.договору).docx
17 липня 2018 12:46
ДОДАТОК 6(проект договору).docx
17 липня 2018 12:46
ДОДАТОК 4(кваліфікаційні критерії).docx
17 липня 2018 12:46
ДОДАТОК 3.docx
17 липня 2018 12:46
ДОДАТОК 2(пропозиція).docx
17 липня 2018 12:46
ДОДАТОК 1(відомості про учасника).docx
17 липня 2018 12:46
Тендерна документація.docx
23 липня 2018 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2018 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2018 14:09
ДОДАТОК 5 зі змінами.docx
17 липня 2018 12:46
ДОДАТОК 5(технічні вимоги).docx
17 липня 2018 12:46
Схема розміщення крісел.docx
17 липня 2018 12:46
ДОДАТОК 8.docx
17 липня 2018 12:46
ДОДАТОК 7(лист згода з ум.договору).docx
17 липня 2018 12:46
ДОДАТОК 6(проект договору).docx
17 липня 2018 12:46
ДОДАТОК 4(кваліфікаційні критерії).docx
17 липня 2018 12:46
ДОДАТОК 3.docx
17 липня 2018 12:46
ДОДАТОК 2(пропозиція).docx
17 липня 2018 12:46
ДОДАТОК 1(відомості про учасника).docx
17 липня 2018 12:46
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-17-000231-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЧЕРНАТА ВАДИМ ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2872406572
Дата подання: 19 липня 2018 13:14
Щодо вимог Замовника
Відповідно до Додатку № 5, Замовник вимагає надати Сертифікат ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001:2015, IDT). На підтвердження того, що крісла можуть бути використані у кінотеатральних та концертних залах надається Протокол Випробування, де вказані параметри звукопоглинання. Тканина, яка використовується має бути з підвищеною стійкістю до горіння, яка має бути безпечною та витривалою при горінні – на підтвердження цього надати Протоколи випробувань (Сертифікати тощо), у яких зазначена саме та тканина, з якої будуть виготовлені крісла. Якщо учасник не є виробником, то разом з Дилерським Договором повинен надати усі вище зазначені Сертифікати, Протоколи, Висновки безпосередньо виробника, а також надати письмову згоду виробника на виконання умов договору. Вважаємо вищезазначені вимоги такими, що порушують принципи проведення публічних закупівель та порушують ЗУ "Про публічні закупівлі" з огляду на наступне. 1) Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності. Застосування підходів ISO 9001 у системі управління підприємством допомагає вирішити багато внутрішніх і зовнішніх запитань: поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку; стати конкурентоспроможним на внутрішньому та зовнішніх ринках; реалізовувати продукцію за світовими цінами; налагодити співпрацю з закордонними партнерами (зокрема, щодо отримання інвестицій); отримати переваги перед конкурентами при участі у тендерах; забезпечити прозорість та легкість управління діяльністю організації; запровадити механізм постійного покращення системи управління та підвищити ефективність роботи співробітників на всіх рівнях. Як вбачається, жодного відношення саме до якості товару, що пропонується даний сертифікат не має жодного відношення. Окрім цього, відповідно до наказу № 114 від 15.04.2016 г. УкрНДНЦ, стандарт ДСТУ ISO 9001:2009 діє до 18 вересня 2018р. Тобто, встановлюючи вимогу у вигляді наявності сертифікату ДСТУ 9001: 2015 (ISO 9001:2015, IDT) і не надаючи альтернативи, що можна подати ДСТУ ISO 9001:2009, Ви встановлюєте дискримінуючі умови, які не дозволяють прийняти участь в публічній закупівлі більшій кількості Учасників. Окрім цього, Протокол Випробування, що крісла можуть використовуватися в концертних залах може бути наданий лише після виготовлення цих крісел. Кожна партія крісел отримує окремий протокол випробовування, так як на звукові властивості в тому числі, впливає і форма приміщення, в якому будуть знаходитися ці крісла. Тобто, протокол випробовування на крісла можуть бути отримані лише після їх виготовлення, і ніяким чином раніше. З огляду на вищевикладене, вимагаю 1. Прийняти вимогу до розгляду 2. Внести зміни до Додатку № 5 тендерної документації, а саме прибрати взагалі вимогу щодо наявності сертифікату ДСТУ ISO 9001: 2015 , або доповнити, що можливо надати ДСТУ ISO 9001: 2015 або ДСТУ ISO 9001: 2009 який буде дійсний на момент розгляду тендерних пропозицій. 3. Внести зміни до Додатку № 5 тендерної документації, в частині моменту надання Протоколів Випробовування. На підтвердження того, що крісла можуть бути використані у кінотеатральних та концертних залах надається Протокол Випробування, де вказані параметри звукопоглинання. (Протоколи надаються разом із товаром, під час поставки товару або Протоколи надаються переможцем торгів під час поставки товару) . Аналогічно і щодо Протоколів випробовування тканини.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 липня 2018 13:31
Доповнити , що можливо надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2009,який діє до 15.09.2018 року.На підтвердження того,що крісла можуть бути використані у концертних залах надається протокол випробуваннь,де вказані параметри звукопоглинання, також і щодо протоколів випробування тканини (ці вимоги стосуються учасника-переможця після підписання договору,у період виробничого процесу замовлення).

Документи

23 липня 2018 13:31
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2018 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра" 270 540,00
UAH з ПДВ
256 446,00
UAH з ПДВ
Документи
ПОНОМАРЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА 276 750,00
UAH з ПДВ
256 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Єрмоленко С.К 278 640,00
UAH з ПДВ
278 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2018 15:51
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"

ПОНОМАРЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП Єрмоленко С.К

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"
#33410877
Переможець 256 446,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2018 13:48

Документи

06 серпня 2018 13:48
Електронний підпис
06 серпня 2018 12:37
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2018 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"
#33410877
256 446,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2018 13:48
Електронний підпис
06 серпня 2018 12:37
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 11:45
звіт укладений
02 січня 2019 16:14
Електронний підпис укладений
20 серпня 2018 10:35
договір укладений
20 серпня 2018 10:32
договір укладений
20 серпня 2018 10:32
договір укладений
20 серпня 2018 10:32
договір укладений
20 серпня 2018 10:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 256 446,00
UAH з ПДВ