Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Очікувана вартість
27 100,00 UAH
UA-2018-07-17-000176-c e92edd5e4e8f4f409540e43c7bacc869
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Савічева Олена Анатоліївна

+380456737691 centr15052013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр зв'язку та управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Код ЄДРПОУ: 33962437
Місцезнаходження: 08400, Україна , Київська обл., Переяслав-Хмельницький, вул. О. Богданова, 11
Контактна особа: Савічева Олена Анатоліївна
+380456737691
centr15052013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2018 10:05
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2018 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2018 11:00
Початок аукціону: 25 липня 2018 14:14
Очікувана вартість: 27 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,48%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав-Хмельницький, Богданова, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018
ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ФЛП
Дата подання: 17 липня 2018 12:15
Дата відповіді: 17 липня 2018 15:51
Добрый день. ФЛП на едином налоге может принимать участие в Вашем тендере? Если да, то приоритетом будет являться цена или сравнение цены будет без НДС?
Відповідь: Звичайно може приймати участь. До уваги братиметься ціна товару.
Оплата
Дата подання: 17 липня 2018 13:17
Дата відповіді: 17 липня 2018 15:52
Добрый день. Сколько дней отсрочка платежа?
Відповідь: Оплата товару після доставки протягом 5-ти банківських днів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-17-000176-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2752600672
Дата подання: 27 липня 2018 08:55
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Шановний Замовнику! Ми не погоджуємося з вашим рішенням стосовно нашої дискваліфікації на підставі наведених в протоколі обставин. По-перше, виробник запропонованого нами товару зазначений в сертификаті відповідності, а матеріал, із якого радіатор виготовлений - зазначений в додатку до сертифікату відповідності, який нами наданий у складі нашої пропозиції. По-друге, в нашій ціновій пропозиції чітко зазначений термін постачання - 3 робочих дні з моменту отримання заявки від Замовника. Таким чином, Замовник має можливість самостійно регулювати і обирати для себе дату, коли ця продукція буде в нього на складі. По-третє, оскільки ця тендерна процедура проходила по регламенту допорогових торгів, Замовник має змогу (не порушуючи чинного законодавства) задавати будь-які уточнюючі запитання у учасника, який перебуває в статусі "оцінка", та отримувати відповіді на ці запитання від учасника після проведення аукціону. В вашому протоколі не зазначено жодної технічної причини невідповідності запропонованого нами товару. Їх і не може бути, оскільки нами запропонована вітчизняна (українська) продукція, яка виготовлена у відповідності до українських технічних стандартів. У вас є лише зауваження стосовно відсутності інформації, яка, на вашу думку, є для вас необхідною. Основною задачею будь-якого бюджетного підприємства є заощадження бюджетних коштів під час ведення цим підприємством своєї господарської діяльності. Різниця між нашою пропозицією та пропозиціями інших учасників є достатньо суттєвою. Вимагаємо відмінити своє неправомірне рішення стосовно нашої дискваліфікації та повернути нашу пропозицію до оцінки. Зі свого боку гарантуємо миттєве надання будь-якої необхідної вам додаткової інформації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2018 16:36
Шановний учаснику!
Скаргу тендерний комітет розглянув, але свого рішення не змінив і ваша скарга перебуває в статусі "не задоволено". Документ, щодо детального опису товару, пропозицію ви склали не враховуючи інструкцію учасникам. Крім того, в своїй скарзі ви жодної уваги не приділили одній з причин дискваліфікації, а саме чому в технічному описі вами не вказано матеріал з якого виготовлені радіатори 1400*500. Ви поставили прочерк. Уважно подивіться свій документ, що називається "Технічні характеристики" вих. № 24/07-04 від 24.07.2018 року (пункт 1 таблиці). В інструкції учасникам вказано, що радіатори повинні бути виготовлені зі сталі та покриті нанокерамічним розчином. Крім того, вами не зазначена міжосьова відстань та глибина конвекторних пластин. Де в ваших документах є відомості про покриття нанокерамічним розчином, про міжосьову відстань, про глибину конвекторних пластин? Замовник має право отримати повну інформацію про товар, ви її не надали. Також вами не надано підтвердження, що товар відповідає встановленим медичним критеріям безпеки. Для нас, як для замовника суттєвими є всі питання щодо товару. Саме тому нами була підготовлена детальна інструкція учасникам в якій зазначені технічні умови товару та вимоги до документів які надає учасник. У всіх замовників до подання пропозицій було декілька днів для надання запитань та уточнень. Якщо вам було щось не зрозуміло по вимогам інструкції, ви могли зателефонувати та уточнити. Щодо вашого зауваження про те, що основною задачею будь-якої бюджетної установи є заощадження коштів, доводимо до вашого відома, що задачею будь-якої бюджетної установи, що проводить допорогові процедури в системі ПРОЗОРО є не тільки заощадити кошти, а й придбати якісний товар.
Номер вимоги: UA-2018-07-17-000176-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2752600672
Дата подання: 27 липня 2018 17:15
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Шановний Замовнику. Ваша відповідь на нашу скаргу є упередженою та безпідставною. Повторно звертаємо Вашу увагу на той факт, що Замовник, за для заощадження бюджетних коштів, має докласти хочаб будь-яких зусиль за для зясування того чи відповідають запропоновані учасником товари його вимогам, чи ні. Не дискваліфікувати учасника з найнижчою ціною, а звернутися за розясненнями. В вашому протоколі, а також в вашій відповіді немає жодного конкретного прикладу фактичної невідповідності запропонованого нами вам товару. Є лише ваші припущення та зауваження на відсутність інформації. Що вам заважає відмінити нашу дискваліфікацію, звернутися до нас з запитом, щоб ми надали вам всю невистачаючу інформацію? Регламент проведення допорогових торгів дозволяє замовникам це робити. Повторно стверджую, що у вас не існує жодної претензії до якості товару, а існують лише претензії до оформлення нашої пропозиції. Запропонований нами товар повністю відповідає всім вашим вимогам. Повторно просимо відмінити своє рішення про нашу дискваліфікацію та повернути нашу пропозицію до оцінки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 липня 2018 16:24
Шановний учаснику! До всіх учасників ми ставимся однаково. Ваше зауваження щодо нашої упередженості до вас безпідствне. Радимо вам уважно прочитати Порядок здійснення допорогових закупівель, що затверджений ДП "Зовнішторгвидав України" 13.04.2016 року № 35. Відповідно до п. 6.3. цього Порядку, Замовник розміщує в системі інформацію про предмет закупівлі, очікувану вартість, умови договору, порядок проведення і умови проведення закупівлі та іншу інформацію, яка на його думку є необхідною для проведення закупівлі. В нашому випадку при оголошенні закупівлі тендерним комітетом була підготована детальна інструкція, ви умови інструкції не виконали, в чому вина Замовника? У вас був час на уточнення інструкції, ви могли задати будь-які питання, якщо вам щось було не зрозуміло по підготовці пропозиції. Під час періоду уточнень у вас питань не виникало, а тепер претензії до замовника, що ви не виконали інструкцію. Радимо почитати вам п.6.5 Порядку і наступного разу всі незрозумілі вам питання задавати під час періоду уточнень та готувати пропозиції відповідно вимог замовника.
Номер вимоги: UA-2018-07-17-000176-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2752600672
Дата подання: 31 липня 2018 08:54
Оскарження рішення про визначення переможця
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою незгоду з Вашим рішенням стосовно визначення переможцем ФОПХаліна І.О. Цей учасник надав Вам протермінований сертифікат на радіатори. Документ під назвою "Лист від виробника", в якому, нічиб-то зазначається, що сертифікат знаходиться на переоформлені, нічого не вартує. Невідомо, чи подовжать взагалі цьому виробнику сертифікат відповідності, чи ні. А ви вже визначили переможцем учасника, в якого на момент проведення тендеру відсутній документ з якості. Це стає ще більш незрозумілим, враховуючи ваше ставлення до попереднього учасника, якому ви навіть не надали можливості надати пояснення стосовно технічних характеристик товару і відразу дискваліфікували. Різниця в ціні між пропозиціями ФОП Орлов та ФОП Халіна становить 21,60 %. Дискваліфікація першого учасника по формальних причинах та акцепт іншого учасика, у якого відсутній основний документ з якості, свідчить про вашу упередженість. Перший учасник двічі звертався до вас з проханням надати йому можливість подати уточнюючу пропозицію, в якіій він зможе надати вам всю необхідну, на вашу думку, інформацію. Ви це йому зробити не дозволили. Вимагаємо відмінити своє рішення про визначення переможцем ФОП Халіна та повернутися до оцінки пропозиції першого учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 серпня 2018 12:46
Шановний учаснику ФОП Орлов Ю.І. Скаргу на акцепт переможця ми не задовольняємо. Своє рішення щодо акцепту пропозиції ФОП Халіна І.О. залишаємо без змін. Тендерний комітет при визначенні переможцем ФОП Халіна І.О. керувався тим, що на момент виготовлення товару, який пропонує ФОП Халіна І.О. сертифікат був чинний. Товар виготовлено до 20.04.2018 року, про що написано в листі від ФОП Халіна І.О. Це можна буде перевірити і на упаковках товару. Сертифікат, що діяв до 20.04.2018 року ФОП Халіна І.О. надала. Всі інші технічні вимоги та вимоги до оформлення документів ФОП Халіна І.О. теж виконала. Жодних причин дискваліфікувати учасника ФОП Халіна І.О. немає.

Документи

27 липня 2018 16:36
Протокол

Документи

30 липня 2018 16:23
Протокол

Документи

01 серпня 2018 12:46
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2018 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ 18 300,00
UAH з ПДВ
18 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Халіна Ірина Олександрівна 22 252,21
UAH з ПДВ
22 252,21
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інжиніринг Девелопмент" 27 024,00
UAH з ПДВ
26 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОЛ-ХАРКІВ" 26 604,00
UAH з ПДВ
26 604,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2018 11:37
IMG_8016.JPG
23 липня 2018 11:36
IMG_8018.JPG
23 липня 2018 11:36
Витяг 240418.PDF
23 липня 2018 11:36
Довідка про поставку.PDF
23 липня 2018 11:35
Картинка 1.jpg
23 липня 2018 11:35
Картинка.jpg
23 липня 2018 11:35
Паспорт Халіна І.О..PDF
23 липня 2018 11:35
Пропозиція.PDF
23 липня 2018 11:35
Сертификат об.pdf
23 липня 2018 11:35
СЭС об.pdf
23 липня 2018 11:35
Техника.PDF
23 липня 2018 11:34
Фото.docx

Публічні документи

24 липня 2018 10:28
Довідка про учасника.pdf
24 липня 2018 10:28
Довідка поставка.pdf
24 липня 2018 10:28
Характеристика.pdf
24 липня 2018 10:28
Фото Радіатор.pdf
24 липня 2018 10:28
Фото Радиатор 1000х500.pdf
24 липня 2018 10:28
Фото кран.pdf
24 липня 2018 10:28
Фото Американка.pdf
24 липня 2018 10:28
Сертифікат Радіатор.pdf
24 липня 2018 10:28
Пропозиція.pdf

Публічні документи

23 липня 2018 18:12
Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2018 18:12
Фото.pdf
23 липня 2018 18:12
фін звіт 2017.pdf
23 липня 2018 18:12
Статут.pdf
23 липня 2018 18:12
Паспорт Hi-Therm-бок.pdf
23 липня 2018 18:12
Наказ Галдава.pdf
23 липня 2018 18:12
Довідка.pdf
23 липня 2018 18:11
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ

ФОП Халіна Ірина Олександрівна

ТОВ "Інжиніринг Девелопмент"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОЛ-ХАРКІВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2752600672
Відхилено 18 300,00
UAH з ПДВ
26 липня 2018 16:26
ФОП Халіна Ірина Олександрівна
#2761112308
Переможець 22 252,21
UAH з ПДВ
30 липня 2018 16:32

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2018 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Халіна Ірина Олександрівна
#2761112308
22 252,21
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
07 серпня 2018 08:42