Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охорона фонтанів м. Дніпра з метою забезпечення цілісності архітектурних споруд
Очікувана вартість
1 178 508,00 UAH
UA-2018-07-16-001722-b ● f78636f6cd694cb8826a282adfdf319e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Мирослава Яворська +380567441126 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2018 19:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2018 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2018 22:00 |
Очікувана вартість: | 1 178 508,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 785,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35355.24 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охорона фонтанів м. Дніпра з метою забезпечення цілісності архітектурних споруд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2018 17:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2018 17:14 |
перелік змін.doc | |
27 липня 2018 17:14 |
тендерна документація зі змінами.docx | |
24 липня 2018 17:46 |
перелік змін.doc | |
16 липня 2018 19:16 |
проект договору.docx |
27 липня 2018 17:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 липня 2018 17:14 |
перелік змін.doc
|
||||||
27 липня 2018 17:14 |
тендерна документація зі змінами.docx
|
||||||
24 липня 2018 17:46 |
перелік змін.doc
|
||||||
16 липня 2018 19:16 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-16-001722-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 18 липня 2018 13:45
щодо вимоги про надання Учасниками фінансової звітності
Відповідно до Розділу ІІ додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагає: 5. Оригінал або нотаріально завірена копію довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), а також залишок коштів на рахунку(ах) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, які повинні бути отримані не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату. Довідка/довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, які Учасник зазначив у тендерній пропозиції. 6. Копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період. 7. Копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, або лист – підтвердження з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів.
Закон України «Про публічні Закупівлі» не надає замовнику право перевіряти фінансову звітність юридичних та фізичних осіб, та вимагати їх публікацію. Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено повний перелік кваліфікаційних критеріїв які може Замовник установлювати та вимагати їх документальне підтвердження від Учасників. Кваліфікаційний критерій щодо перевірки фінансової спроможності Учасника відсутній в ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене вимагаю вилучити пункти 5, 6 та 7 Розділу ІІ додатку 3 з тендерної документації, як такі що суперечать вимогам статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Закон України «Про публічні Закупівлі» не надає замовнику право перевіряти фінансову звітність юридичних та фізичних осіб, та вимагати їх публікацію. Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено повний перелік кваліфікаційних критеріїв які може Замовник установлювати та вимагати їх документальне підтвердження від Учасників. Кваліфікаційний критерій щодо перевірки фінансової спроможності Учасника відсутній в ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене вимагаю вилучити пункти 5, 6 та 7 Розділу ІІ додатку 3 з тендерної документації, як такі що суперечать вимогам статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2018 13:28
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради є бюджетною установою та у своїй діяльності керується положеннями Бюджетного кодексу України. Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України учасники повинні підтвердити свою фінансову можливість виконання даних послуг.
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради є бюджетною установою та у своїй діяльності керується положеннями Бюджетного кодексу України. Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України учасники повинні підтвердити свою фінансову можливість виконання даних послуг.
Номер вимоги: UA-2018-07-16-001722-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 18 липня 2018 14:45
щодо надання документу про співпрацю з органами поліції
Шановний Замовнику! Пунктом 1.1.12. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (розділ ІІІ тендерної документації) передбачено надання учасником «Документу, що свідчить про співпрацю (взаємодію) з органами поліції МВС (договір, угода, меморандум тощо) зі строком дії, що відповідає чи перевищує строк надання послуг по даній закупівлі». Ця вимога суперечить діючому законодавству, а тому, на нашу думку, повинна бути вилучена з тендерної документації.
Так, статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність» визначено, що суб'єкт охоронної діяльності - це суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Статтею 19 цього ж Закону передбачено, що суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Таких заходів, як укладання суб’єктами господарювання з поліцією договорів, угод, меморандумів тощо, Закон не передбачає. До того ж укладання письмових правочинів між контрагентами не є «заходами» в сенсі цього слова, а є цивільно-правовими актами, де сторони повинні мати конкретні права і обов’язки, відповідальність за порушення їх умов тощо.
З урахуванням викладеного, вважаємо за потрібне вимагати у Замовника видалити вищевказану вимогу як незаконну.
Розгорнути
Згорнути
Так, статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність» визначено, що суб'єкт охоронної діяльності - це суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Статтею 19 цього ж Закону передбачено, що суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Таких заходів, як укладання суб’єктами господарювання з поліцією договорів, угод, меморандумів тощо, Закон не передбачає. До того ж укладання письмових правочинів між контрагентами не є «заходами» в сенсі цього слова, а є цивільно-правовими актами, де сторони повинні мати конкретні права і обов’язки, відповідальність за порушення їх умов тощо.
З урахуванням викладеного, вважаємо за потрібне вимагати у Замовника видалити вищевказану вимогу як незаконну.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2018 13:02
Відповідно до розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р., № 4616-VI (надалі за текстом - «Закон про охоронну діяльність») всім (без виключення) суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку.
Суб’єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов’язки суб’єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Будь-яка форма взаємодії та співпраці між суб’єктом охоронної діяльності та правоохоронними органами, у т.ч. й обумовлені сторонами заходи, безперечно мають бути оформлені письмовим документом (договором, угодою, меморандумом тощо: протоколом, інструкцією щодо взаємодії та ін.), що не суперечить чинному законодавству.
За тендерною документацією об’єктами охорони є архітектурні споруди високої вартості – фонтани м. Дніпро, біля яких постійно перебуває значна кількість людей. Заходи щодо взаємодії (співпраці) між суб’єктом охоронної діяльності (учасником) та правоохоронними органами безперечно дозволяють скоротити термін дії непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони таких, як кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку, а також уникнути або максимально знизити ризик негативних наслідків як для громадян, що перебувають в цей час біля об’єктів охорони, так і для замовника (у т.ч. і в частині матеріальних збитків).
Оскільки чинним законодавством не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю (взаємодію) з правоохоронними органами (органами поліції МВС), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності.
Замовник вважає, що співпраця (взаємодія) учасника з правоохоронними органами у формі, що не суперечить чинному законодавству, є одним із важливих показників його відповідності вимогам закупівлі, тому саме вимога замовника щодо наявності документу про співпрацю (взаємодію) з органами поліції МВС не порушує чинного законодавства, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII та Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р. № 4616-VI.
Суб’єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов’язки суб’єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Будь-яка форма взаємодії та співпраці між суб’єктом охоронної діяльності та правоохоронними органами, у т.ч. й обумовлені сторонами заходи, безперечно мають бути оформлені письмовим документом (договором, угодою, меморандумом тощо: протоколом, інструкцією щодо взаємодії та ін.), що не суперечить чинному законодавству.
За тендерною документацією об’єктами охорони є архітектурні споруди високої вартості – фонтани м. Дніпро, біля яких постійно перебуває значна кількість людей. Заходи щодо взаємодії (співпраці) між суб’єктом охоронної діяльності (учасником) та правоохоронними органами безперечно дозволяють скоротити термін дії непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони таких, як кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку, а також уникнути або максимально знизити ризик негативних наслідків як для громадян, що перебувають в цей час біля об’єктів охорони, так і для замовника (у т.ч. і в частині матеріальних збитків).
Оскільки чинним законодавством не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю (взаємодію) з правоохоронними органами (органами поліції МВС), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності.
Замовник вважає, що співпраця (взаємодія) учасника з правоохоронними органами у формі, що не суперечить чинному законодавству, є одним із важливих показників його відповідності вимогам закупівлі, тому саме вимога замовника щодо наявності документу про співпрацю (взаємодію) з органами поліції МВС не порушує чинного законодавства, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII та Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р. № 4616-VI.
Інформація про відміну
Дата відміни
03 серпня 2018 22:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій