Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Центрифуга рефрижераторна напільна для «Житомирський обласний центр крові»
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2018-07-16-001046-b 2b005033a5f844baaa7b46d8e502fb9f
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Наумова

+380672769083 bazaspecmedtd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 40525915
Місцезнаходження: 10019, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Комерційна, 2
Контактна особа: Євгенія Наумова
+380672769083
bazaspecmedtd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2018 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 02 серпня 2018 12:41
Очікувана вартість: 1 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Центрифуга рефрижераторна напільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10019, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Комерційна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31730000-2 — Електротехнічне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2018 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2018 15:09
Протокол внесення змін до ТД.pdf
19 липня 2018 15:09
ТД центрифуга виправлена.doc
16 липня 2018 14:53
Прокол затвердження центрифуга.pdf
19 липня 2018 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2018 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2018 15:09
Протокол внесення змін до ТД.pdf
19 липня 2018 15:09
ТД центрифуга виправлена.doc
16 липня 2018 14:53
ТД центрифуга.doc
16 липня 2018 14:53
Прокол затвердження центрифуга.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги Тендерної документації, що не узгоджуються з предметом закупівлі та сучасним законодавством
Дата подання: 22 липня 2018 13:23
Загальні медико-технічні вимоги до предмету закупівлі містять наступне: 1. Медичний виріб має відповідати Технічному регламенту згідно законодавства (постанова КМУ №753 від 2 жовтня 2013 року). – вимога є, але Замовник не передбачив, яким документом та в який термін необхідно надити підтвердження. Для відсутності корупційних та дискримінаційних можливостей застосування цього недоліку пропонуємо встановити наступне документальне підтвердження: «1.1. Відповідно до Постанова Кабінету міністрів України «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» № 753 від 02.10.2013 учасники надають Декларацію про відповідність медичних виробів технічним регламентам, а вироби повинні мати маркування національним знаком відповідності. Для медичних виробів, що імпортуються з метою введення в обіг, на етикетці, або зовнішньому пакуванні, або в інструкції із застосування додатково зазначається найменування та місцезнаходження уповноваженого представника, якщо виробник не є резидентом України. 1.2. У випадку, якщо учасник не закуповував обладнання, яке вимагається замовником в тендерній документації та не має документів визначених в пункті 1.1. він надає гарантійний лист, щодо надання документів визначених в пункті 1.1 під час поставки обладнання. При цьому у випадку неподання зазначених документів під час поставки таке обладнання не приймається. 1.3. Якщо учасник не надає жодної інформації, яка зазначена в пунктах 1.1-1.2., то такий учасник надає: Лист-пояснення щодо неподання визначених в пунктах 1.1-1.2 документів, посилаючись на відповідний підпункт, пункт, статтю нормативно-правового акту, який звільняє його від подачі даних документів. Учасник, який не підтвердив належним чином відсутність документів визначених в пунктах 1.1-1.2 повинен розуміти, що його пропозиція може бути відхилена тендерним комітетом.» 2. Учасник повинен надати копію чинної, затвердженої у встановленому законодавством порядку інструкції для медичного застосування виробів.. – просимо надати роз’яснення яким законотворчим документом має бути урегульовано затвердження інструкції. У разі відсутності такого законотворчого документу пропонуємо вимагати звичайну інструкцію (керівництво, технічний опис, тощо) від виробника. 3. Залишковий строк придатності товару на момент поставки має становити не менш ніж 75% від загального строку придатності. – строк придатності центрифуг необмежений і тому така вимога не стосується такого устаткування. Пропонуємо скасувати вимогу. 4. Строк поставки товару відраховується з моменту отримання постачальником письмової заявки покупця з визначенням потрібної кількості та асортименту препаратів лікарських. – просимо надати роз’яснення щодо яких препаратів лікарських це стосується в межах закупівлі центрифуги. Пропонуємо скасувати вимогу. 5. Строк поставки товару повинен складати не більш ніж 10 календарних днів з моменту отримання письмової заявки. – у зв’язку з тим, що центрифуги є високо-технологічним устаткуванням яке потребує більше часу для виготовлення та доставки просимо збільшити термін поставки, або термін поставки привести у відповідність до гарантійного листа виробника (представника, представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником протягом 2018 року, який є одним з документів, що вимагається Замовником. Додаток 5 до Тендерної документації Проект договору містять наступне: 2.1. Товар, що постачається, повинен мати необхідні сертифікати, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацію, інструкції українською мовою, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, термінів придатності, найменування виробника. – реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацію втратили чинність, затвердження інструкції не регламентовано законодавством. 2.2. Приймання товару проводиться: - по кількості згідно даних, вказаних у накладних та відповідно до вимог Інструкції П-6 «Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості», затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.65 року у діючій редакції; - по якості та комплектності згідно показників якості, вказаних в ГОСТах та іншій нормативній документації з якості та відповідно до Інструкції П-7 «Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по якості», затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.66 року у діючій редакції та Положення про поставки продукції виробничо-технічного призначення. – документи неіснуючої країни. Пропонуємо замінити на сучасні документи чинного законодавства. 2.3. Постачальник гарантує якість Товару, що постачається Замовнику за цим Договором. Гарантія якості діє протягом строку, встановленого виробником товару та вказаного на упаковці. – просимо надати роз’яснення щодо якої Гарантії якості … вказаної на упаковці свідчить цей пункт. 2.4. Постачальник зобов’язується у випадку продажу товару неналежної якості замінити товар, визначений в Договорі товаром належної якості, протягом 5 днів з дня подання Покупцем претензії. – щодо центрифуг взагалі діють гарантійні зобов’язання постачальника та виробника, що регламентують роботи з відновлення їх працездатності і тому такий пункт проекту договору є некоректний. 2.6. Залишковий строк придатності товару на момент поставки має становити не менш ніж 75% від загального строку придатності. – щодо центрифуг термін придатності є необмежений і тому такий пункт проекту договору пропонуємо скасувати. Пропонуємо внести відповідні зміни до Проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-16-001046-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 17 липня 2018 13:11
Стосовно змін до Тендерної документації
У Додатку 1 до тендерної документації містяться суперечливі вимоги, та вимоги, які неможливо виконати.
Згідно ч.ч. 1 та 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі...
2. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації...”

По-перше, у медико-технічних вимогах до предмету закупівлі зазначені вимоги до ротору центрифуги, які суперечать оді одному:
-поворотно-відкидний 6-місний ротор, до 90°;
- 4 двомісних чашки по 2000 мл з легкого сплаву на 8 контейнерів для крові;
- 4 двомісних пластикових вставки.
Виходячі з вимог до чашок та вставок можна зробити висновом, що у вимозі до роторо зроблена технічна помилка (описка) і він має бути “поворотно-відкидний 4-місний ротор, до 90°”.
Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації та привести вимоги до ротору у відповідність до розрахункової кількості чашок та контейнерів для крові.

По-друге, згідно Загальних медико-технічних вимог до предмету закупівлі учасник має надати: “1. На запропоновані товари учасник повинен надати копію документу про державну реєстрацію товару (копія реєстраційного посвідчення або копія свідоцтва про державну реєстрацію). У разі, якщо до закінчення строку дії документа про державну реєстрацію залишається менше 90 днів, учасник повинен надати лист (оригінал або завірену учасником копію) відповідного державного органу, який здійснює державну реєстрацію такого товару, про подання документів для перереєстрації товару”.
Звертаємо Вашу увагу, що Постанова КМУ № 1497 від 9 листопада 2004 року, яка передбачала необхідність державної реєстрації виробів медичного призначення, втратила чинність 01.07.2015 року. Таким чином, на данний момент отримати Свідоцтво про державну реєстрацію або реєстраційне посвідчення неможливо.
Натомість, на данний момент, для медичних виробів є обовязковою відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів (Затвердженний Постановою КМУ № 753 від 2 жовтня 2013 року). Згідно Технічного регламенту щодо медичних виробів, Сертифікат відповідності або Декларація відповідності підтверджує, що медичних виріб відповідає Технічному регламенту.
Враховуючи вищезазаначене, просимо внести зміни до Тендерної документації, та передбачити можливість надання Сертифікату чи Декларації відповідності тенхнічному регламенту щодо медичних виробів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 липня 2018 15:06
Задовільнити вимогу та викласти тендерну документацію в новій редакції
Номер вимоги: UA-2018-07-16-001046-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМЕК", Код ЄДРПОУ:16481527
Дата подання: 22 липня 2018 13:19
Дискримінаційні та обмежуючі вимоги Тендерної документації
16.07.2018 року Замовник оголосив закупівлю “Центрифуга рефрижераторна напільна для «Житомирський обласний центр крові» ”. Ретельно вивчивши Тендерну докумнетацію ми виявили, що:
ПО-ПЕРШЕ умови тендерної документації прописані таким чином, що прийняти участь у закупівлі може виключно представник компанії Andreas Hettich GmbH & Co. KG (Німеччина). Тобто, тендерна документація суттєво обмежує коло учасників закупівлі, дискримінує учасників, які можуть запропонувати подібну продукцію.
Згідно ст.3 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Принципи здійснення закупівель - Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно п.3 ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно п.4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги, які обмежують конкуренцію зазначені у Додатку 1 до тендерної документації, а саме (нумерація згідно оригіналу):
2. Центрифуга рефрижераторна напільна з мікропроцесорним управлінням, жидкококристалічним дисплеєм, в комплекті:
- поворотно-відкидний 4-місний ротор, до 90º;
- 4 двомісних чашки по 2000 мл з легкого сплаву на 8 контейнерів для крові;
- 4 двомісних пластикові вставки;
- пристрій штрих-кодування.
3. Мікропроцесорний контролер з виводом на дисплей: швидкості обертання ротора, максимального прискорення,температури, часу центрифугування.
4. Діапазон температури роторної камери: від -20 до + 40 °С, крок установки 1 °С
5. Максимальна швидкість обертання: 4500 об / хв (RPM)
6. Максимальне прискорення 6498 (RCF)
7. Можливість роботи центрифуги при температурі навколишнього середовища від +5 до +40 °С
8. Відключення при розбалансуванні. Захист від розбалансування ротора.
Таким вимогам відповідає тільки центрифуга ROTO SILENTA 630RS яка постачається ТОВ “Ледум” (код 21869802, вул. Героїв Сталінграду, 17, м.Дніпропетровьк, Україна, 49069) уповноваженим дистриб'ютором на ринку України наступних моделей центрифуг: ROTO SILENTA 630RS, ROTIXA 500RS, ROTANTA 460R, ROTANTA 460RC, ROTANTA 460RF виробництва Andreas Hettich GmbH & Co. KG (Німеччина) у комплекті з аксесуарами (Копії документів додаються).
Згідно численних рішень АМКУ, встановлення вимог у Тендерній документації вимог під конкретного виробника, є дискримінацією учасників та порушенням законодавства України (копії Рішень додаються).
В Україні дозволені до використання не тільки центрифуга ROTO SILENTA 630RS, як це вимагається згідно Медико-технічних вимог до предмета закупівлі Тендерної документації. Таким чином, ці вимоги суттєво обмежують конкуренцію та дискримінують інших виробників та учасників.
Стосовно вимоги наявності жидкококристалічного дисплею повідомляємо, що на ринку України дозволені до використання моделі із іншими типами дисплеїв. Проте, технологія дисплею не впливає на роботу пристрою. Таким чином, це є дискримінаційною вимогою, яка суттєво обмежує конкуренцію.
Тобто, Тендерна документація містить вимоги до предмета закупівлі, які обмежують конкуренцію та дають змогу запропонувати на закупівлю продукцію лише одного виробника - ROTO SILENTA 630RS виробництва Andreas Hettich GmbH & Co. KG (Німеччина) і не дає можливість запропонувати конкурентні центрифуги, які виконують ті самі функції більш ефективно.

ПО-ДРУГЕ пункт 7 розділу «Загальні положення» містить наступну вимогу: Копії документів, що підтверджують якість товару та входять до складу пропозиції учасника, можуть бути складені мовою оригіналу документа з наданням перекладу на українську мову(завіреного центром перекладів) що дискримінує учасників, які не можуть здійснити завірення перекладу виключно у центрі перекладів.

ПО-ТРЕТЕ Згідно ЗУ “ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями” Вимога посадової особи органу державної влади або органу місцевого самоврядування про наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки суб’єкта господарювання або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, -тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян"

Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог Тендерної документації та порушень законодавства України, на підставі ч.ч. 1 та 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”
ПРОШУ: Внести зміни до тендерної документації, а саме: передбачити можливість запропонувати центрифуги не гірші за своїми характеристиками та параметрами і дозволяють при цьому раціонально використати бюджетні кошти Замовника.
Зняти вимогу про наявність виключно «жидкококристалічного» дисплею;
Розширити можливості для пропозиції більш сучасних та ефективних комплектацій центрифуг, а саме: поворотно-відкидний не менше ніж 4-місний ротор, до 90º; - не менше ніж 4 двомісних чашки по 2000 мл з легких матеріалів на не менше ніж 8 контейнерів для крові; - не менше ніж 4 двомісних пластикові вставки; Виведення на дисплей у тому числі такої інформації: швидкості обертання ротора, максимального прискорення,температури, часу центрифугування; Діапазон температури роторної камери не менше ніж: від -20 до + 40 °С, крок установки не більше ніж 1 °С; Максимальна швидкість обертання не менше ніж: 4500 об / хв (RPM); Максимальне прискорення не менше ніж 6500 (RCF); Можливість роботи центрифуги при температурі навколишнього середовища не менше ніж від +5 до +40 °С; Захист або відключення при розбалансування ротора.
Передбачити додаткову можливість завірення перекладів документів.
Переглянути законність вимог Замовника про надання нотаріально засвідчених копії документів, а також доповнити вимогу про завірення документа печаткою учасника виразом: за бажанням учасника – до кожного згадування її по тексту тендерної документації.

У разі продовження порушень законодавства України, залишаємо за собою право звернутися із Скаргою до Органу оскарження (Антимонопольного комітету України)
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-07-16-001046-b.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМЕК", Код ЄДРПОУ:16481527
Дата подання: 22 липня 2018 13:25
Порушення вимоги статті 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”
Згідно Абзацу другого частини другої статті 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність згідно вимоги закону.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-07-16-001046-b.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "РЕДМЕД", Код ЄДРПОУ:40725442
Дата подання: 22 липня 2018 17:53
Дискримінаційні та обмежуючі вимоги Тендерної документації
16.07.2018 року було оголошено закупівлю “Центрифуга рефрижераторна
Вивчивши Документацію торгів ми виявили, що Ротор на чотири стакани напільної центрифуги присутній тільки у одного виробника на ринку, а саме Andreas Hettich GmbH & Co. KG (Німеччина). Нам не зрозуміло навіщо обласному закладу служби крові купляти велику центрифугу, яка буде споживати велику кількість електроенергії та мати можливість розділяти всьгого 8 контейнерів з кров’ю. На ринку присутні ще декілька виробників які мають в своєму асортименті центрифуги для банку крові з роторами на 6 стаканів та 8 стаканів для використання одночасно 12 або 16 контейнерів з кров’ю.
Також просимо зауважити, що у виробника Andreas Hettich GmbH & Co. KG (Німеччина) в наявності є центрифуги з ротором на 6 стаканів для 12 контейнерів.
Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: передбачити можливість запропонувати центрифуги не гірші за своїми характеристиками та параметрами і дозволяють при цьому раціонально використати бюджетні кошти Замовника
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

Документи подані скаржником

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 липня 2018 15:40
Коментар щодо відміни: відповідно ст. 31 абзац 1 неможливості усунення порушень в технічних помилках
Документи:
24 липня 2018 15:40
Електронний підпис
24 липня 2018 15:39
Протокол відміни.pdf