Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
яловичина, свинина, печінка яловича, язик яловичий, чверть куряча, кури, філе куряче
Очікувана вартість
2 156 354,00 UAH
UA-2018-07-16-000845-b ● 49c563edc1c649c5a93dae252a442822
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» |
Код ЄДРПОУ: | 04544524 |
Місцезнаходження: | 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гладкова, 39 |
Контактна особа: |
Тетяна Михайлівна Рєзнік +380567902341,+380567902343 dvufk@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2018 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2018 11:33 |
Очікувана вартість: | 2 156 354,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 32350 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21600 кілограм
яловичина, свинина, печінка яловича, язик яловичий, чверть куряча, кури, філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49033, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Гладкова, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2018 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 липня 2018 16:19 |
протокол 1 від 18.07.2018.pdf | |
18 липня 2018 16:19 |
ТД (м'ясо)-2 липень.doc | |
16 липня 2018 13:54 |
проект договору (м'ясо) липень.doc |
18 липня 2018 16:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 липня 2018 16:19 |
протокол 1 від 18.07.2018.pdf
|
||||||
18 липня 2018 16:19 |
ТД (м'ясо)-2 липень.doc
|
||||||
16 липня 2018 13:54 |
проект договору (м'ясо) липень.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стосовно графіку постачання
Дата подання: 16 липня 2018 16:22
Дата відповіді: 18 липня 2018 11:28
Доброго дня! Шановний Замовнику, вкажіть, будь-ласка, графік постачання продукції. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, згідно пункту 5.1 проекту договору (додаток 4 до тендерної документації), Замовником визначено " Строк поставки Товарів: згідно наданої Замовником заявки (телефоном, факсом, або листом) до 12 години наступного дня з понеділка по п’ятницю, до 15 години наступного дня в суботу та неділю. Поставка здійснюється чотири рази на тиждень. Поставка проводиться за умови попереднього узгодження дати та часу поставки. Моментом постачання вважається дата прибуття Товару в місце постачання. Розвантаження здійснюється представниками Постачальника.".
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 17 липня 2018 13:51
Дата відповіді: 18 липня 2018 16:35
Доброго дня!
Шановний Замовнику! У Вас в Тендерній документації, зокрема, в п. 1.4. Додатку 2 до Тендерної документації визначено наступне:
1.4. Копія документу про відповідність автомобільного транспорту, яким буде здійснюватись транспортування товару, що є предметом закупівлі, вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Відповідно до ст. 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені наступні гігієнічні вимоги до транспортних засобів:
1. Оператори ринку використовують лише транспортні засоби, що відповідають таким вимогам:
1) транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію;
2) якщо використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення нехарчових продуктів може призвести до забруднення харчового продукту, для перевезення якого вони можуть потім застосовуватися, вони використовуються тільки для перевезення харчових продуктів;
3) у разі одночасного використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення харчових та нехарчових продуктів або у разі одночасного перевезення різних харчових продуктів забезпечується таке розділення продуктів, що унеможливлює їх забруднення. Для уникнення ризику забруднення забезпечується результативне очищення зазначених транспортних засобів та/або контейнерів перед кожним наступним завантаженням;
4) перевезення рідких, гранульованих, порошкових харчових продуктів здійснюється в ємностях та/або контейнерах/танкерах, передбачених для перевезення тільки харчових продуктів. Зазначені ємності та/або контейнери/танкери чітко промарковані державною мовою, що вказує на їх використання виключно для перевезення харчових продуктів, або мають маркування "тільки для харчових продуктів";
5) харчові продукти розміщуються у транспортних засобах та/або контейнерах таким чином, щоб мінімізувати ризик їх забруднення.
Таким чином, прошу надати відповідь яким саме документом учасник має підтвердити відповідність автомобільного транспорту, яким буде здійснюватись транспортування товару, що є предметом закупівлі, вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Адже Закон не передбачає наявність таких документів на кшталт санітарним паспортам, які вже відмінені? Відповідні територіальні підрозділи Держпроспоживслужби також не уповноважені видавати будь-яких подібних документів, оскільки вони напряму не передбачені чинним законодавством. Чи може бути таким документом довідка складена учасником у довільній формі?
Крім того, в п. 7. Додатку 2 до Тендерної документації визначено наступне:
7. Копію паспорту свердловини, з якої видобувається вода питна.
Дана вимога не має відношення до предмету закупівлі, і, мабуть, з'явилась в тендерній документації помилково.
Враховуючи викладене вище, прошу надати відповідні роз'яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. За Вашим запитанням внесено відповідні зміни у тендерну документацію. Тендерну документацію зі змінами розміщено в системі електронних закупівель.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 19 липня 2018 17:17
Дата відповіді: 20 липня 2018 17:24
Доброго дня! Шановний замовнику! 1. Відповідно Додатку 2 до тендерної документації табл. 1 п. 2.1 учаснику необхідно зазначити стаж роботи працівників. Стаж роботи працівника необхідно вказувати загальний чи виключно в трудових відносинах з учасником?
2. Відповідно вимогам Додатку 2 до тендерної документації п. 3.1 яка кількість договорів має бути вказана учасником в довідці про виконання аналогічних договорів на відповідність ст. 16 Закону?
3. Відповідно Додатку 3 до тендерної документації п. 5 учасник повинен надати зразок етикеток предмету закупівлі. Чи необхідно надавати зразки етикеток на весь перелік предмету закупівлі, чи цю вимогу можна виконати вибірково до деяких позицій?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник. Надаємо відповіді на Ваші запитання. За першим запитанням - стаж роботи працівників учасник визначає за власним розсудом. За другим запитанням - кількість аналогічних договорів має бути не менш, ніж один. За третім запитанням - зразки етикеток мають бути надані на весь перелік товарів, що закуповується.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА #40986912 |
Відхилено |
2 155 968,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2018 13:07
|
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК #40375543 |
Переможець |
2 156 190,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2018 13:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2019 18:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2019 18:19
|
27-ВТ ДУ (мясо) 25.02.2019.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2019 18:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2019 16:07
|
27-ВТ ДУ (мясо) 16.01.2019.pdf | зміни до договору |
18 січня 2019 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2018 13:21
|
27-ВТ ДУ (мясо) 29.12.2018.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2018 13:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2018 19:59
|
27-ВТ ДУ (мясо) 21.12.2018.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 19:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2018 20:33
|
ДУ до Договору 27-ВТ.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2018 20:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2018 13:04
|
27-ВТ ДУ (мясо) 20.11.2018.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2018 13:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2018 15:57
|
27-ВТ ДУ (мясо) 19.10.2018.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2018 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2018 09:29
|
договір 27-ВТ.pdf | укладений |
20 серпня 2018 09:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 27-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27-ВТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 27-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27-ВТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 27-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27-ВТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 27-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27-ВТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв'язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 27-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27-ВТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення суми договору, зміни у пунктах договору |
Номер договору про закупівлю: | 27-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27-ВТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 27-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27-ВТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |