Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 37520000-9 – Іграшки (посуд (столовий, кавовий, об'єкт сервіровки))
Очікувана вартість
67 639,00 UAH
UA-2018-07-16-000560-a 0b9509aa96d84229988fa3279fdf910c
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Болюта Надія Леонідівна

+380612240433 tender_uon77@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України,39-Б
Контактна особа: Болюта Надія Леонідівна
+380612240433
tender_uon77@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2018 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2018 18:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2018 18:17
Очікувана вартість: 67 639,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 338,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
265 комплекти
код ДК 021:2015 – 37520000-9 – Іграшки (посуд (столовий, кавовий, об'єкт сервіровки))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Територіальні відділи освіти (для навчальних закладів м.Запоріжжя)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2018  —  31 серпня 2018
ДК 021:2015: 37520000-9 — Іграшки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2018 18:13
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx
16 липня 2018 18:13
Додаток_3.docx
16 липня 2018 18:13
Додаток_2.docx
16 липня 2018 18:13
Додаток_1.docx
16 липня 2018 18:13
Документац_я.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 липня 2018 18:08
Коментар щодо відміни: Виникли обставини, які унеможливлюють здійснення закупівлі, а саме: збільшення очікуваної вартості предмета закупівлі. Прийняте рішення скасувати закупівлю.
Документи:
17 липня 2018 18:08
скасування закупівлі