Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу №169, вул. Республіканська, 86 в м. Запоріжжя
Очікувана вартість
6 976 906,80 UAH
UA-2018-07-16-000269-b 686b9b7c1f73407abab42048c789941e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Тіторенко

+380962880195 oksana.titorenko.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Оксана Тіторенко
+380962880195
oksana.titorenko.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2018 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2018 16:00
Початок аукціону: 01 серпня 2018 12:35
Очікувана вартість: 6 976 906,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу №169, вул. Республіканська, 86 в м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Республіканська, 86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2018 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Гарант-Строй 2007 6 973 986,21
UAH з ПДВ
6 973 986,21
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАЗІС ХХІ" 6 975 925,54
UAH з ПДВ
6 975 925,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2018 15:07
Довідка МВС
31 липня 2018 11:37
Економічна частина.rar
28 липня 2018 09:36
Технічна частина.rar
28 липня 2018 09:36
Економічна частина.rar
28 липня 2018 09:36
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

31 липня 2018 15:35
20 Копія ліцензії.pdf
31 липня 2018 15:35
16 Копія Статуту.pdf
31 липня 2018 15:35
1Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Гарант-Строй 2007

ТОВ "БАЗІС ХХІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Гарант-Строй 2007
#35596261
Переможець 6 973 986,21
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2018 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гарант-Строй 2007
#35596261
6 973 986,21
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2022 14:33
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2019 10:01
ДУ №7 до Дог № 010-18-135 від 20.08.18.PDF зміни до договору
17 липня 2019 09:58
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2019 13:46
ДУ 6 до договору 010 18 135 від 20.08.2018 року.PDF зміни до договору
08 травня 2019 13:42
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2019 11:16
ДУ № 5 до дог № 010 18 135.pdf зміни до договору
24 січня 2019 11:14
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 11:39
ДУ № 4 до дог № 010 18 135.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 11:38
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 16:37
ДУ № 3 до дог № 010 18 135.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 16:36
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2018 11:49
ДУ № 2 до дог № 010 18 135.pdf зміни до договору
12 грудня 2018 11:48
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2018 12:20
ДУ №1 до дог №010 18 135.pdf зміни до договору
20 серпня 2018 12:18
Електронний підпис укладений
20 серпня 2018 11:57
Дог №010 18 135 від 20.08.2018.pdf укладений
20 серпня 2018 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування, зміни строків виконання робіт та викладення Додатку 2 до Договору в новій редакції, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 010/18/135
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 “Оприлюднення інформації про закупівлю”, оформлена додаткова угода № 2, щодо зміни обсягів фінансування та викладення Додатку 2 до Договору в новій редакції, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 010/18/135
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 “Оприлюднення інформації про закупівлю”, оформлена додаткова угода № 3, у зв'язку з уточненням реквізитів замовника.
Номер договору про закупівлю: 010/18/135
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода № 4, щодо викладення пунктів 2.2 та 3.1 Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 010/18/135
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися у зв'язку зі зміною обсягів фінансування, зміною строків виконання робіт та продовженням строку дії договору, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 010/18/135
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №6 щодо зменшення ціни договору, зміни обсягів фінансування, викладення Додатку №1 та Додатку №2 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 010/18/135
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №7 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт, зміною строків виконання робіт та скороченням строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 010/18/135
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 376 225,34
UAH (в тому числі ПДВ 729 370,89 UAH)