Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тверде паливо (вугілля)
Очікувана вартість
852 300,00 UAH
UA-2018-07-13-002087-b ● 3b474617e4eb428bb07892ae7d615fa6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Новоукраїнської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 36734786 |
Місцезнаходження: | 27100, Україна , Кіровоградська обл., м. Новоукраїнка, пров. Лікарняний, буд. 1 |
Контактна особа: |
Сергій Старенченко +380668766466,+380967966466 centr_novoukr_buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2018 21:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2018 12:01 |
Очікувана вартість: | 852 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 260,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
136 тони
Вугілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2018 21:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2018 21:17 |
Додатки 1, 2, 3, 4.pdf | |
13 липня 2018 21:17 |
ТД_вугілля.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-13-002087-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП", Код ЄДРПОУ:35402983
Дата подання: 07 серпня 2018 17:29
Вимога до Замовника
Надана інформація ТОВ "Сатурн" не відповідає вимогам тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2018 20:08
У відповідь на питання, поставлені Вами у зверненні, повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог, встановлених у Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю за ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (вугілля) (ДГКОМ, АМ) на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази замовником вимагалося надати довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та документи, що підтверджують право використання такої бази або обладнання.
У складі тендерної пропозиції ТОВ Сатурн надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази у відповідності до вимог замовника, а саме: транспортні засоби, навантажувач, складські приміщення/майданчики, вагова. Звертаємо вашу увагу, що умовами тендерної документації не було встановлено окремих вимог щодо наявності такого обладнання або бази на балансі підприємства. Оскільки ТОВ Сатурн у складі пропозиції надані документи, що підтверджують право власності або користування учасником транспортними засобами, навантажувачем, складським приміщенням/майданчиком, ваговою, тендерна пропозиція даного учасника відповідає вимогам замовника в цій частині.
Окрім цього, враховуючи норми Цивільного кодексу України та судову практику, недостовірна інформація – це інформація, недостовірність якої доведено у встановленому законом порядку. В інших випадках особа, особисті немайнові права якої порушено внаслідок поширення про неї недостовірної інформації, має право на спростування цієї інформації у спосіб, яким була поширена. Таким чином недостовірність інформації наданої ТОВ Сатурн не доведено у встановленому порядку, відтак така інформація не може бути визначена недостовірною та підлягає спростуванню.
Щодо порушеного вами питання про невідповідність інформації у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, інформації, що викладена у штатному розкладі, повідомляємо наступне.
Згідно вимог тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, учасник повинен був надати довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, де зазначено інформацію про загальну кількість працівників, ПІБ, посада, кожного з працівників, відомості про наявний досвід по супроводу та виконанню поставок вугілля кам’яного кожного з працівників. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід Учасники у складі своєї тендерної пропозиції зокрема повинні надати копію штатного розпису.
У складі тендерної пропозиції ТОВ Сатурн наявна довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, де зазначено інформацію про загальну кількість працівників, ПІБ, посада, кожного з працівників, відомості про наявний досвід по супроводу та виконанню поставок вугілля кам’яного кожного з працівників, а також копія штатного розкладу. Враховуючи вищевикладене учасник повинен був надати інформацію лише про працівників які мають досвід з супроводу та виконанню поставок вугілля. Окрім цього, враховуючи визначення, встановлені в кваліфікаційних характеристиках до професій працівників, в обовязки механіка (або автомеханіка) входить забезпечення безаварійної і надійної роботи всіх видів устаткування, його правильної експлуатації, своєчасний якісний ремонт і технічне обслуговування, технічний нагляд за станом і ремонтом захисних пристроїв на механічному устаткуванні. Посада фахівця щодо якого виникло спірне питання, в першу чергу, визначена як старший водій, що відповідає вимогам документації в частині наявного у даного працівника досвіду по супроводу та виконанню поставок вугілля кам’яного. Слід зазначити, що умовами тендерної документації передбачена можливість допущення учасником формальних помилок (у тому числі описок), які не призводять до відхилення пропозиції учасника. Таким чином документи надані даним учасником відповідають вимогам замовника, встановленим в цій частині.
Також Вами було порушене питання щодо невідповідності пропозиції ТОВ Сатурн вимогам, встановленим до кваліфікаційного критерію – наявність досвіду виконання аналогічних договорів в частині відсутності у довідці інформації про додаткові угоди. Звертаємо вашу увагу, що зазначена довідка, відповідно до вимог, встановлених у Додатку 2 до тендерної документації, взагалі не повинна була містити інформацію про додаткові угоди. Окрім цього у складі пропозиції наявна Додаткова угода №2 (з урахуванням формальної помилки (описки) від 21.08.2017 р, яку замовник міг самостійно перевірити у наявних документах.
Таким чином вами не обгрунтовано зроблене припущення про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ Сатурн вимогам тендерної документації.
Відповідно до вимог, встановлених у Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю за ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (вугілля) (ДГКОМ, АМ) на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази замовником вимагалося надати довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та документи, що підтверджують право використання такої бази або обладнання.
У складі тендерної пропозиції ТОВ Сатурн надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази у відповідності до вимог замовника, а саме: транспортні засоби, навантажувач, складські приміщення/майданчики, вагова. Звертаємо вашу увагу, що умовами тендерної документації не було встановлено окремих вимог щодо наявності такого обладнання або бази на балансі підприємства. Оскільки ТОВ Сатурн у складі пропозиції надані документи, що підтверджують право власності або користування учасником транспортними засобами, навантажувачем, складським приміщенням/майданчиком, ваговою, тендерна пропозиція даного учасника відповідає вимогам замовника в цій частині.
Окрім цього, враховуючи норми Цивільного кодексу України та судову практику, недостовірна інформація – це інформація, недостовірність якої доведено у встановленому законом порядку. В інших випадках особа, особисті немайнові права якої порушено внаслідок поширення про неї недостовірної інформації, має право на спростування цієї інформації у спосіб, яким була поширена. Таким чином недостовірність інформації наданої ТОВ Сатурн не доведено у встановленому порядку, відтак така інформація не може бути визначена недостовірною та підлягає спростуванню.
Щодо порушеного вами питання про невідповідність інформації у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, інформації, що викладена у штатному розкладі, повідомляємо наступне.
Згідно вимог тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, учасник повинен був надати довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, де зазначено інформацію про загальну кількість працівників, ПІБ, посада, кожного з працівників, відомості про наявний досвід по супроводу та виконанню поставок вугілля кам’яного кожного з працівників. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід Учасники у складі своєї тендерної пропозиції зокрема повинні надати копію штатного розпису.
У складі тендерної пропозиції ТОВ Сатурн наявна довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, де зазначено інформацію про загальну кількість працівників, ПІБ, посада, кожного з працівників, відомості про наявний досвід по супроводу та виконанню поставок вугілля кам’яного кожного з працівників, а також копія штатного розкладу. Враховуючи вищевикладене учасник повинен був надати інформацію лише про працівників які мають досвід з супроводу та виконанню поставок вугілля. Окрім цього, враховуючи визначення, встановлені в кваліфікаційних характеристиках до професій працівників, в обовязки механіка (або автомеханіка) входить забезпечення безаварійної і надійної роботи всіх видів устаткування, його правильної експлуатації, своєчасний якісний ремонт і технічне обслуговування, технічний нагляд за станом і ремонтом захисних пристроїв на механічному устаткуванні. Посада фахівця щодо якого виникло спірне питання, в першу чергу, визначена як старший водій, що відповідає вимогам документації в частині наявного у даного працівника досвіду по супроводу та виконанню поставок вугілля кам’яного. Слід зазначити, що умовами тендерної документації передбачена можливість допущення учасником формальних помилок (у тому числі описок), які не призводять до відхилення пропозиції учасника. Таким чином документи надані даним учасником відповідають вимогам замовника, встановленим в цій частині.
Також Вами було порушене питання щодо невідповідності пропозиції ТОВ Сатурн вимогам, встановленим до кваліфікаційного критерію – наявність досвіду виконання аналогічних договорів в частині відсутності у довідці інформації про додаткові угоди. Звертаємо вашу увагу, що зазначена довідка, відповідно до вимог, встановлених у Додатку 2 до тендерної документації, взагалі не повинна була містити інформацію про додаткові угоди. Окрім цього у складі пропозиції наявна Додаткова угода №2 (з урахуванням формальної помилки (описки) від 21.08.2017 р, яку замовник міг самостійно перевірити у наявних документах.
Таким чином вами не обгрунтовано зроблене припущення про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ Сатурн вимогам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2018 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП" |
812 000,00
UAH з ПДВ
|
807 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю “Сатурн” |
842 900,00
UAH з ПДВ
|
811 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна |
848 096,00
UAH з ПДВ
|
848 096,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП" #35402983 |
Відхилено |
807 740,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2018 15:50
|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Сатурн” #32435026 |
Переможець |
811 900,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2018 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2019 12:52
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
17 січня 2019 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 16:55
|
ДУ5 вугілля.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2018 10:39
|
додаткова на продовження.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2018 10:37
|
Додаткова на зменшення.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2018 13:34
|
Додаткова угода №2 від 09.11.2018.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2018 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2018 21:36
|
Додаткова угода 1 від 18.10.2018 року.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2018 21:34
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2018 16:11
|
Скан договору №315.pdf | укладений |
23 серпня 2018 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З детальним описом внесених змін до умов договору можливо ознайомитись з сканованої копії Додаткової угоди №1 від 18.10.2018 року, що завантажена в систему електронних закупівель. Разом з тим, у зв'язку з обмеженим функціоналом електронної системи (необхідність обрання відповідного пункту за четвертою частиною статті 36 Закону) Замовник обрав пункт сьомий, позаяк лише згаданим пунктом присутній припис про можливість внесення змін, які застосовуються в договорі про закупівлю ( в даному випадку - п. 3.3. Договору №315 від 23.08.2018р.). |
Номер договору про закупівлю: | 315 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З детальним описом внесених змін до умов договору можливо ознайомитись з сканованої копії Додаткової угоди №2 від 09.11.2018 року, що завантажена в систему електронних закупівель. Разом з тим, у зв'язку з обмеженим функціоналом електронної системи (необхідність обрання відповідного пункту за четвертою частиною статті 36 Закону) Замовник обрав пункт сьомий, позаяк лише згаданим пунктом присутній припис про можливість внесення змін, які застосовуються в договорі про закупівлю ( в даному випадку - п. 3.3. Договору №315 від 23.08.2018р.). |
Номер договору про закупівлю: | 315 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з реальним фінансуванням Замовника та наявної потреби у товарах та послугах згідно затвердженого кошторису закладу на 2018 рік на підставі пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» Сторони дійшли згоди зменшити вартість Договору на суму 36171,82 грн. та викласти п. 3,3 розділу 3 Договору наступній редакції: Загальна вартість Договору становить 325557,26 грн. За результатом зменшення загальної вартості Договору виникає необхідність відобразити в п. З даного Договору (обсяг предмета закупівлі) зміни та викласти наступною редакцією: Вугілля кам’яне АМ - 5,19 т. |
Номер договору про закупівлю: | 315 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили продовжити строк дії Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 315 від 23 серпня 2018 року ( далі Договір) до 30 квітня 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 315 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити вартість Договору на 36171.82 грн. Загальна вартість Договору становить 289385.44 грн. Більш детально в Додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 315 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно Договору № 315 про закупівлю товарів за державні кошти від 23 серпня 2018 року сума закупівлі вугілля кам’яного марки ДГ КОМ та марки АМ загальною кількістю - 48,815 т. становила 289385.44 гри.без ПДВ. 1.Згідно ч.5 ст. 36 Закону України « Про публічні закупівлі» дію договору продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, а саме на 57478.95 без ПДВ. Більш детально у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 315 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |