Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Шредери)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2018-07-13-001838-b bbce3726335a45d792140a8db42fedb1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юлія Харченко

+380445205120 kharchenkoyo@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Головне управління по м.Києву та Київській області"
Код ЄДРПОУ: 09322277
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Володимирська, 27
Контактна особа: Юлія Харченко
+380445205120
kharchenkoyo@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2018 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2018 18:00
Початок аукціону: 26 липня 2018 12:48
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 одиниця
Шредери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Володимирська,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2018 16:36
Оголошення.docx
13 липня 2018 16:36
ДКТ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 16 липня 2018 09:24
Дата відповіді: 16 липня 2018 10:50
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! В технічному завданні не вказано конкретно яку марку шредера вимагаї Замовник, але натомість при поданні цінової пропозиції Учасник повинен вказати модель шредера, що пропонується, та виробника.
Вопрос по документации.
Дата подання: 19 липня 2018 14:11
Дата відповіді: 19 липня 2018 15:16
Здравствуйте. В статусе закупки указано "Допорогова закупівля". В документации "Відкриті торги". Устраните пожалуйста неоднозначность.
Відповідь: Відповідно до п. 1.2. Порядку здійснення допорогових закупівель в системі електронних державних закупівель ProZorro (Регламенту проведення торгів)
Замовник допорогових закупівель – це замовник у розумінні Закону про публічні закупівлі (далі по тексту – Закон), а також державні, комунальні, казенні підприємства, їхні дочірні підприємства, господарські товариства чи об’єднання, в яких державна чи комунальна частка у статутному капіталі складає 50 і більше відсотків.
ПАТ "Державний ощадний банк України" – це державний банк з приватною формою власності, який не є Замовником в розумінні Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2018 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Салон "Софт" 79 992,00
UAH з ПДВ
71 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БКС" 74 832,00
UAH з ПДВ
72 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2018 18:38
Електронний підпис
24 липня 2018 18:31
Цінова пропозиція.pdf
24 липня 2018 16:17
Додаток 2.pdf
24 липня 2018 14:55
Додаток 2.docx

Публічні документи

25 липня 2018 16:55
Сан гігієни 2.pdf
25 липня 2018 16:55
Сан гігієни 1.pdf
25 липня 2018 16:55
DM-300C-M_Agent 116-123 X-en-uk-C.pdf
25 липня 2018 16:55
123X.jpg
25 липня 2018 16:55
Лист відгук УОС.pdf
25 липня 2018 16:55
БКС Статут.pdf
25 липня 2018 16:55
БКС Св-во ПДВ.pdf
25 липня 2018 16:55
Довідка ЄДРПОУ БКС 1.pdf
25 липня 2018 16:55
Довідка ЄДРПОУ БКС 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Салон "Софт"

ТОВ "БКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Салон "Софт"
#34257839
Переможець 71 976,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2018 12:20

Документи

08 серпня 2018 12:20
Акцепт.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2018 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Салон "Софт"
#34257839
71 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2018 12:20
Акцепт.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Звіт про виконання_шредери.PDF укладений
19 вересня 2018 14:34
Договір.PDF укладений
22 серпня 2018 10:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 71 976,00
UAH з ПДВ