Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

CPV ДК 021:2015 - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери – 3 лоти)
Очікувана вартість
520 000,00 UAH
UA-2018-07-13-001790-b 3cb64b1e4c91480c8d5ad9cb0678ca11
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Сироєжкіна

+380487529800 katerina_siroezhkina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Красносільська сільська рада Лиманського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04379657
Місцезнаходження: 67560, Україна , Одеська обл., Лиманський район, село Красносілка, , вул. Набережна, 87а
Контактна особа: Катерина Сироєжкіна
+380487529800
katerina_siroezhkina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2018 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2018 11:00
Очікувана вартість: 520 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

13 липня 2018 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 16:22
Додаток 3 - ст.17.docx
13 липня 2018 16:22
Додаток 2 - ст. 16.docx
13 липня 2018 16:22
Додаток 5 - Проект договору.docx
13 липня 2018 16:22
Додаток 1- Тендерна пропозиція.docx
13 липня 2018 16:22
ТД_ ПК.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-13-001790-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 06 серпня 2018 16:04
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Як підсумок всього вищевказаного: Учасником – Переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ – ІТ – Україна», код ЄДРПОУ 41860186 - тендерна пропозиція не відповідає умовам ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та відповідно до ст.16, ст.30 закону України «Про публічну закупівлю» підлягає відхиленню.
Враховуючи викладене,

ПРОШУ :

1.Прийняти до розгляду СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

2. Скасувати ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області (далі – ЗАМОВНИК) «Щодо розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів на закупівлю товару: CPV ДК 021:2015 - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери – 3 лоти) Лот 1: Персональні комп’ютери» від 02 серпня 2018 року про визнання переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ – ІТ – Україна» (Код ЄДРПОУ41860186 ), як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації у відповідності до ст.30 «Відхилення тендерних пропозицій» закону України «Про публічну закупівлю».
3. Розглянути наступні тендерні пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2018 14:28
Шановні добродії! Розглянувши Вашу вимогу у вигляді скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.08.2018 №9 інформуємо про наступне.
Згідно ч. 1 ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон), на яку Ви до речі посилаєтесь як на підставу для звернення, скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону орган оскарження - Антимонопольний комітет України. Ч. 3 ст. 8 Закону передбачено, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України. Постійно діюча адміністративна колегія (колегії) Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель діє у складі трьох державних уповноважених Антимонопольного комітету України. Голова постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України повинен мати вищу освіту. Порядок діяльності постійно діючої адміністративної колегії (колегій) встановлюється відповідно до Закону України "Про Антимонопольний комітет України", якщо інше не встановлено цим Законом.
Згідно ж ч. 1 ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Ч. 3 ст. 30 Закону передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Проте Ваша пропозиція не розглядалася, оскільки відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. І лише у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Та й Ваша вимога не містить клопотання щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
На підставі вищевикладеного Вашу вимогу відхилено. Дякуємо за звернення!

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: Персональні комп’ютери
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 422 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 110,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 31 липня 2018 15:05
Закінчення: 31 липня 2018 15:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

26 од
Персональні комп’ютери
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67560, Україна, Одеська область, с. Красносілка, Лиманський район, вул. Набережна, 87а
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2018 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 324 687,48
UAH з ПДВ
324 687,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 345 852,00
UAH з ПДВ
345 852,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2018 16:53
довідка з юстиції.pdf
31 липня 2018 16:58
Електронний підпис
30 липня 2018 09:52
Електронний підпис
30 липня 2018 09:52
Зображення товару.pdf
30 липня 2018 09:52
Проект договору.pdf
30 липня 2018 09:52
Довідка щодо санкцій.pdf

Публічні документи

29 липня 2018 20:34
Електронний підпис
29 липня 2018 20:30
ТЧ довідка виробник .pdf
29 липня 2018 20:30
довідка печатка.pdf
29 липня 2018 20:30
довідка санкції.pdf
29 липня 2018 20:30
копія статуту.pdf
29 липня 2018 20:30
витяг ПДВ.pdf
29 липня 2018 20:30
КК Відгук Полтава.pdf
29 липня 2018 20:30
352144_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 324 687,48
UAH з ПДВ
02 серпня 2018 17:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2018 17:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
324 687,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2018 22:55
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2018 10:57
SCAN0004.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 10:56
Електронний підпис укладений
17 серпня 2018 09:09
скан договору ПК.PDF укладений
17 серпня 2018 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення договору п.1.6., внесення змін до п.п. 7.6., 11.3.
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 116
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 324 687,48
UAH з ПДВ