Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV ДК 021:2015 - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери – 3 лоти)
Очікувана вартість
520 000,00 UAH
UA-2018-07-13-001790-b ● 3cb64b1e4c91480c8d5ad9cb0678ca11
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Красносільська сільська рада Лиманського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04379657 |
Місцезнаходження: | 67560, Україна , Одеська обл., Лиманський район, село Красносілка, , вул. Набережна, 87а |
Контактна особа: |
Катерина Сироєжкіна +380487529800 katerina_siroezhkina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2018 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2018 11:00 |
Очікувана вартість: | 520 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
13 липня 2018 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2018 16:22 |
Додаток 3 - ст.17.docx | |
13 липня 2018 16:22 |
Додаток 2 - ст. 16.docx | |
13 липня 2018 16:22 |
Додаток 5 - Проект договору.docx | |
13 липня 2018 16:22 |
Додаток 1- Тендерна пропозиція.docx | |
13 липня 2018 16:22 |
ТД_ ПК.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-13-001790-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 06 серпня 2018 16:04
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Як підсумок всього вищевказаного: Учасником – Переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ – ІТ – Україна», код ЄДРПОУ 41860186 - тендерна пропозиція не відповідає умовам ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та відповідно до ст.16, ст.30 закону України «Про публічну закупівлю» підлягає відхиленню.
Враховуючи викладене,
ПРОШУ :
1.Прийняти до розгляду СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
2. Скасувати ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області (далі – ЗАМОВНИК) «Щодо розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів на закупівлю товару: CPV ДК 021:2015 - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери – 3 лоти) Лот 1: Персональні комп’ютери» від 02 серпня 2018 року про визнання переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ – ІТ – Україна» (Код ЄДРПОУ41860186 ), як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації у відповідності до ст.30 «Відхилення тендерних пропозицій» закону України «Про публічну закупівлю».
3. Розглянути наступні тендерні пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи викладене,
ПРОШУ :
1.Прийняти до розгляду СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
2. Скасувати ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області (далі – ЗАМОВНИК) «Щодо розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів на закупівлю товару: CPV ДК 021:2015 - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери – 3 лоти) Лот 1: Персональні комп’ютери» від 02 серпня 2018 року про визнання переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ – ІТ – Україна» (Код ЄДРПОУ41860186 ), як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації у відповідності до ст.30 «Відхилення тендерних пропозицій» закону України «Про публічну закупівлю».
3. Розглянути наступні тендерні пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2018 14:28
Шановні добродії! Розглянувши Вашу вимогу у вигляді скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.08.2018 №9 інформуємо про наступне.
Згідно ч. 1 ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон), на яку Ви до речі посилаєтесь як на підставу для звернення, скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону орган оскарження - Антимонопольний комітет України. Ч. 3 ст. 8 Закону передбачено, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України. Постійно діюча адміністративна колегія (колегії) Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель діє у складі трьох державних уповноважених Антимонопольного комітету України. Голова постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України повинен мати вищу освіту. Порядок діяльності постійно діючої адміністративної колегії (колегій) встановлюється відповідно до Закону України "Про Антимонопольний комітет України", якщо інше не встановлено цим Законом.
Згідно ж ч. 1 ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Ч. 3 ст. 30 Закону передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Проте Ваша пропозиція не розглядалася, оскільки відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. І лише у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Та й Ваша вимога не містить клопотання щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
На підставі вищевикладеного Вашу вимогу відхилено. Дякуємо за звернення!
Згідно ч. 1 ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон), на яку Ви до речі посилаєтесь як на підставу для звернення, скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону орган оскарження - Антимонопольний комітет України. Ч. 3 ст. 8 Закону передбачено, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України. Постійно діюча адміністративна колегія (колегії) Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель діє у складі трьох державних уповноважених Антимонопольного комітету України. Голова постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України повинен мати вищу освіту. Порядок діяльності постійно діючої адміністративної колегії (колегій) встановлюється відповідно до Закону України "Про Антимонопольний комітет України", якщо інше не встановлено цим Законом.
Згідно ж ч. 1 ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Ч. 3 ст. 30 Закону передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Проте Ваша пропозиція не розглядалася, оскільки відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. І лише у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Та й Ваша вимога не містить клопотання щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
На підставі вищевикладеного Вашу вимогу відхилено. Дякуємо за звернення!
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1: Персональні комп’ютери |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 422 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 110,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
26 од
Персональні комп’ютери
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67560, Україна, Одеська область, с. Красносілка, Лиманський район, вул. Набережна, 87а
Дата доставки:
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2018 16:22 |
Технічна специфікація Лот 1.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2018 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
324 687,48
UAH з ПДВ
|
324 687,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
345 852,00
UAH з ПДВ
|
345 852,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Переможець |
324 687,48
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2018 17:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2018 22:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2018 10:57
|
SCAN0004.PDF | зміни до договору |
22 серпня 2018 10:56
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2018 09:09
|
скан договору ПК.PDF | укладений |
17 серпня 2018 09:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення договору п.1.6., внесення змін до п.п. 7.6., 11.3. |
Номер договору про закупівлю: | 116 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 116 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |