Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-10-02 Демидів-Гостомель км 0+000 - км 16+900 (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road T-10-02 Demydiv - Gostomel km 0+000 - km 16+900 (separate sections) (45233142-6 Road-repair works)
Очікувана вартість
68 151 850,00 UAH
UA-2018-07-13-001123-c 898c5510b2014214b5ca75917d675435
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саранча Володимир Анатолійович

380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Вебсайт: http://kiev.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Контактна особа: Саранча Володимир Анатолійович
380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Kyiv Oblast
National ID: 26345736
Contact point: Sarancha Volodumyr Anatiliovych
380442000503
sadkotender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 липня 2018 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2018 10:00
Початок аукціону: 28 серпня 2018 11:48
Очікувана вартість: 68 151 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 340 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 340760 UAH
Publication date: 13 липня 2018 15:10
Enquiries until: 03 серпня 2018 10:00
Complaints submission until: до 09 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 серпня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 68 151 850 UAH including VAT
Minimal lowering step: 340 760 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 метри
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-10-02 Демидів-Гостомель км 0+000 - км 16+900 (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road T-10-02 Demydiv - Gostomel km 0+000 - km 16+900 (separate sections) (45233142-6 Road-repair works)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2018 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2018 11:02
Перелік змін.pdf
03 серпня 2018 11:02
22В-18 Проект договору - зміни.doc
13 липня 2018 15:15
Додаток 13 Підсумкова відомість ресурсів.docx
13 липня 2018 15:13
22В-18 Тендерна документація.doc
03 серпня 2018 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2018 11:02
Перелік змін.pdf
03 серпня 2018 11:02
22В-18 Проект договору - зміни.doc
13 липня 2018 15:14
22В-18 Проект договору.doc
13 липня 2018 15:15
Додаток 13 Підсумкова відомість ресурсів.docx
13 липня 2018 15:13
22В-18 Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-27-000023 ● 982382efc9c643c9b946fa61c2613248
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2021 11:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.01.2021 № 24

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 27.01.2021 № 24

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
31 UA-2018-07-13-001123-c 13.07.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-04 11:07:35

Запит про надання пояснень

1. Яким чином та на підставі яких документів Службою автомобільних доріг у Київській області здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. За яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовжено строк дії договору від 12.09.2018 №44Д-18?

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-08 14:39:37

Пояснення Замовника

Пояснення на запит з додатками надається окремими файлами,


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 серпня 2018
UA-2018-07-13-001123-c898c5510b2014214b5ca75917d675435
Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СЕРВIС-БУД УКРАЇНА ТОВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

13 серпня 2018 00:20
інд код.jpg
13 серпня 2018 00:20
Паспорт Шиян Л.О.pdf
13 серпня 2018 00:20
Статут.pdf
13 серпня 2018 00:20
Завод + МТД 68к.pdf
13 серпня 2018 00:20
Ліцензія.rar
13 серпня 2018 00:20
додаток 9.pdf
13 серпня 2018 00:20
_Додаток 10_.pdf
13 серпня 2018 00:20
довідка ПВ-1.pdf
13 серпня 2018 00:20
ТГ-180808-4.rar
13 серпня 2018 00:20
Свідоцтво.rar
13 серпня 2018 00:20
досвід робіт.pdf

Публічні документи

12 вересня 2018 13:17
Електронний підпис
31 серпня 2018 16:54
Електронний підпис
13 серпня 2018 09:42
Електронний підпис
13 серпня 2018 09:39
14_Довіреність.pdf
13 серпня 2018 09:25
Електронний підпис
13 серпня 2018 09:16
1_Тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2018 09:16
9_Копія звіту із праці.pdf
13 серпня 2018 09:16
18_Тех.задание.pdf
13 серпня 2018 09:16
16_Копія ліцензії.pdf
13 серпня 2018 09:16
15_Банківська гарантія.rar
13 серпня 2018 09:16
14_Довіреність.pdf
13 серпня 2018 09:16
11_Гарантійний лист.pdf
13 серпня 2018 09:16
10_Довідка ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВIС-БУД УКРАЇНА ТОВ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 60 030 077,34
UAH з ПДВ
60 030 077,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВIС-БУД УКРАЇНА ТОВ" 64 740 000,00
UAH з ПДВ
64 740 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2018 13:17
Електронний підпис
31 серпня 2018 16:54
Електронний підпис
13 серпня 2018 09:42
Електронний підпис
13 серпня 2018 09:39
14_Довіреність.pdf
13 серпня 2018 09:25
Електронний підпис
13 серпня 2018 09:16
1_Тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2018 09:16
9_Копія звіту із праці.pdf
13 серпня 2018 09:16
18_Тех.задание.pdf
13 серпня 2018 09:16
16_Копія ліцензії.pdf
13 серпня 2018 09:16
15_Банківська гарантія.rar
13 серпня 2018 09:16
14_Довіреність.pdf
13 серпня 2018 09:16
11_Гарантійний лист.pdf
13 серпня 2018 09:16
10_Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

13 серпня 2018 00:20
інд код.jpg
13 серпня 2018 00:20
Паспорт Шиян Л.О.pdf
13 серпня 2018 00:20
Статут.pdf
13 серпня 2018 00:20
Завод + МТД 68к.pdf
13 серпня 2018 00:20
Ліцензія.rar
13 серпня 2018 00:20
додаток 9.pdf
13 серпня 2018 00:20
_Додаток 10_.pdf
13 серпня 2018 00:20
довідка ПВ-1.pdf
13 серпня 2018 00:20
ТГ-180808-4.rar
13 серпня 2018 00:20
Свідоцтво.rar
13 серпня 2018 00:20
досвід робіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "СЕРВIС-БУД УКРАЇНА ТОВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 60 030 077,34
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 12:04

Документи

30 серпня 2018 12:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2018 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
60 030 077,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2018 12:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 12:06
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 12:04
ДУ № 7 від 31.12.21р. зм. вар. дог.pdf зміни до договору
05 січня 2022 12:03
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 09:28
ДУ № 4 від 21.07.2020р. до Договору № 44Д-18.pdf зміни до договору
21 липня 2020 09:26
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2019 15:27
ДУ № 3 від 18.07.2019р. до Договору № 44Д-18 від 12.09.2018р..pdf зміни до договору
18 липня 2019 15:25
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2019 17:04
ДУ № 1 від 10.07.19р..pdf зміни до договору
11 липня 2019 16:56
Договір від 12.09.2018р. № 44Д-18.pdf укладений
12 вересня 2018 17:08
Електронний підпис укладений
12 вересня 2018 17:07
Статут.pdf укладений
12 вересня 2018 17:05
Довіреність.pdf укладений
12 вересня 2018 17:05
гарантія (1).pdf укладений
12 вересня 2018 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5.1 та п. 11.2 Договору, Сторони домовились продовжити строк надання послуг і пп. 5.1 та 10.1 Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: по 31 грудня 2020 року»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2020 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 44Д-18
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1 від 10.07.2019р. до Договору № 44Д-18 від 12.09.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 11.2 Договору, Сторони домовились доповнити абз.2 п. 5.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «Строк надання послуг може бути продовжений у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 44Д-18
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 3 від 18.07.2019р. до Договору № 44Д-18 від 12.09.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5.1 та п. 11.2 Договору, Сторони домовились продовжити строк надання послуг і пп. 5.1 та 10.1 Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: по 31 грудня 2021 року»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2021 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 44Д-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 3.2 Договору та у зв’язку з фактичним виконанням умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 2 505 837,99 грн (два мiльйони п`ятсот п`ять тисяч вiсiмсот тридцять сiм гривень 99 копійок), в тому числі ПДВ: 417 639,67 грн та викласти п. 3.1 Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 57 524 239,35 грн (п'ятдесят сiм мiльйонiв п`ятсот двадцять чотири тисячi двiстi тридцять дев`ять гривень 35 копійок), в тому числі ПДВ: 9 587 373,23 грн».
Номер договору про закупівлю: 44Д-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 57 524 239,35
UAH (в тому числі ПДВ 9 587 373,22 UAH)